[ Dodano: Wto 20 Sty, 15 09:04 ] feels3, marlej108, Panowie nie wiem , do jakiego poziomu chcecie mnie sprowadzić, ale ja mam gdzieś czy bagażnik jest taki i owaki tu i tam, nie porównuje OIII ani paskudnego SII do BMW. Wiem jaki jest komfort i inne rzeczy. Osobiście kupuje auto takie jakie mnie pasuje i jakie w danej chwili jest mi potrzebne. Mają też znaczenie koszty eksploatacyjne i uzależnienie się od ASO. Każdy wybiera co chce, ale nie wrzucajcie mnie do worka z tymi co porównują OIII z SII czy z BMW :shock:
W porzadku, ale Ty nas nie wrzucaj do worka z tymi ktorym zalezy na logo aby sasiad je widzial . Jak widzisz oboje jezdzimy Skodami i zyjemy . Ja osobiscie poza halasem i twardym zawieszeniem, jestem bardzo zadowolony z O3.
Wg. mnie hałas jest na poziomie akceptowalnym jak na kompakt. Jest dużo lepiej niż mojej OII poprzedniej. Zawias to chyba się przyzwyczaiłem, ale ja lubię twardziej no i zobaczymy jak 17" założę na wiosnę. Reszta jak najbardziej pozytywnie.
Wyposażenie...komfort, wyciszenie, materiały, zawieszenie... Wszystko fajnie, ale gdzie w tym zestawieniu miejsce na silnik?
Bmw 5 z najsłabszym dieslem vs. S3 z 280 KM benzyną - wybór byłby dla mnie oczywisty. Tak samo jak oczywisty był dla mnie wybór: o3 rs tsi dsg prawie full vs. jakaś tam trójka w bieda opcji (silnikowej i wyposażeniowej).
No ale nie kazdy chce miec 280 koni :-) Ja nie chce :-)
i gdybym mial wydac koniecznie te 150.000 zl na auto, to nie kupilbym ani VW Passata, ani Skody Superb. Kupilbym albo BMW 5, albo Audi A6, albo Audi Q5. Primo ze mi sie te auta bardziej podobaja, a secundo, ze auta powszechne, jakimi sa VW czy Skoda (a sa bardzo dobre!) dla mnie max. to 100.000 zl... ale jak ktos ma zyczenie za VW czy Skode placic i 150.000 zl to przeciez mu nie bronie. Prosze tylko zeby tak jak ja szanuje wybor takiej osoby, to zeby i ona szanowala moj wybor, a nie poniekad na siłę dązyla do tego zebym uznal, ze max. wyposazony VW Passat czy Skoda Superb jest lepsza od podstawowej wersji A6. No dla mnie nie jest :diabelski_usmiech wiec jesli ktos to czyta i mialby ochote mi zrobic prezent - to bede bardziej zadowolony z podstawowej wersji A6 2.0 tdi niz VW Passat full wypas (jak to pisza handlarze w ogloszeniach)
Ależ ja to rozumiem (no dobrze, co do tych KM - powinno być "staram się zrozumieć" ) i szanuje, chodziło mi raczej o to, że w tych wcześniejszych rozważaniach kwestia silnika została niejako pominięta - a w moim przypadku (i pewnie wielu innych), to silnik jest głównym elementem określającym obszar poszukiwań nowego samochodu (oczywiście po wcześniejszym ustaleniu maksymalnego pułapu cenowego).
Ja patrze na bagaznik*, funkcjonalnosc kabiny, przestronnosc, komfort podrozy , silnik w okolicach tego co mam teraz czyli 1.4 TSI jest dla mnie super. Jakbym mial kiedys budzet to chetnie bym przygarnal 300KM albo wiecej, ale w drugim malym sportowym aucie
*serio, 600l prawie, bylem latem na wakacjach i wypelnilem go po brzegi, dwie osoby , bardzo pakowna jest O3.
Wyposażenie...komfort, wyciszenie, materiały, zawieszenie... Wszystko fajnie, ale gdzie w tym zestawieniu miejsce na silnik?
Bmw 5 z najsłabszym dieslem vs. S3 z 280 KM benzyną - wybór byłby dla mnie oczywisty. Tak samo jak oczywisty był dla mnie wybór: o3 rs tsi dsg prawie full vs. jakaś tam trójka w bieda opcji (silnikowej i wyposażeniowej).
No ale nie kazdy chce miec 280 koni :-) Ja nie chce :-)
i gdybym mial wydac koniecznie te 150.000 zl na auto, to nie kupilbym ani VW Passata, ani Skody Superb. Kupilbym albo BMW 5, albo Audi A6, albo Audi Q5. Primo ze mi sie te auta bardziej podobaja, a secundo, ze auta powszechne, jakimi sa VW czy Skoda (a sa bardzo dobre!) dla mnie max. to 100.000 zl... ale jak ktos ma zyczenie za VW czy Skode placic i 150.000 zl to przeciez mu nie bronie. Prosze tylko zeby tak jak ja szanuje wybor takiej osoby, to zeby i ona szanowala moj wybor, a nie poniekad na siłę dązyla do tego zebym uznal, ze max. wyposazony VW Passat czy Skoda Superb jest lepsza od podstawowej wersji A6. No dla mnie nie jest :diabelski_usmiech wiec jesli ktos to czyta i mialby ochote mi zrobic prezent - to bede bardziej zadowolony z podstawowej wersji A6 2.0 tdi niz VW Passat full wypas (jak to pisza handlarze w ogloszeniach)
A6 za 150 tys? powodzenia BMW 5 za 150 ? kolejne powodzenia
Dla mnie ta reszta jest rownie wazna, albo nawet wazniejsza niz silnik (czas spedza sie we wnetrzu i musi byc przyjemnie). Wszystko z tym zastrzezeniem ze silnikowo tez ponizej jakiegos poziomu nie zejde.
I tak wlasnie... niejako na potwierdzenie tego o czym mowie, wolalem nieco lepiej wykonczonego 122KM Golfa z wielowahaczem niz IMO zewnetrznie ladniejsza, wieksza i 140 konna Octavie.
Wolalbym tez biedniejsze Audi niz wypasiona Skode gdyby auta mialy byc w podobnych pieniadzach.
A6 za 150 tys? powodzenia BMW 5 za 150 ? kolejne powodzenia
Ehhh, i jak tu dyskutowac ze "znawca"...
Kolego dostalem na Audi A6 2.0 tdi sedan wersja podstawowa czarny lakier cene (podaje dokladnie bez zaokraglania w gore) - dokladnie 146.000 zlotych. Wizyta osobista w salonie.
Audi A4 sedan podstawa 1.8 tfsi czarny - 95.000 zlotych. Na Audi A4 mialem na kazda wersje rabat rowne 20% od ceny cennikowej - ceny z sierpnia/wrzesnia. Auta do produkcji.
Audi Q3 1.4 tfsi metalic + doposazenie + dsg = cena rowne 115.000 zlotych (ten model kupil ostatecznie moj kolega, ktorego wiozlem po odbior do Rybnika). To bylo auto juz wyprodukowane.
W BMW rozmowa telefoniczna ze sprzedawca z salonu - krotka pilka - ze zastanawiam sie nad zakupem A6/BMW 5, ze mam cene na A6 taka jak wyzej i czy BMW jest w stanie stanac w szranki - pytanie. Odpowiedz - tak, dostalem cene 148.000 zl. Auto do produkcji.
panowie to temat o nowym sII a nie o cenie jaką marlej wynegocjował za A6. zreszta co to ma do rzeczy jak kupił superba za 66 tys.
załóżcie inny wątek an temat cen aut innych marek bo się tylko niepotrzebnie śmietnik robi.
z góry dziękuje
BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
Właśnie stoję przed dylematem - O3 RS TSI czy jakiś S3 w benzynie, budżet jak za O3 RS powiedzmy.
Przecież nie kupię drugiego S2, bo już jeden jest.
Ot, problemy życiowe Oby tylko takie człowiek miał.
A6 za 150 tys? powodzenia BMW 5 za 150 ? kolejne powodzenia
Ehhh, i jak tu dyskutowac ze "znawca"...
Kolego dostalem na Audi A6 2.0 tdi sedan wersja podstawowa czarny lakier cene (podaje dokladnie bez zaokraglania w gore) - dokladnie 146.000 zlotych. Wizyta osobista w salonie.
Audi A4 sedan podstawa 1.8 tfsi czarny - 95.000 zlotych. Na Audi A4 mialem na kazda wersje rabat rowne 20% od ceny cennikowej - ceny z sierpnia/wrzesnia. Auta do produkcji.
Audi Q3 1.4 tfsi metalic + doposazenie + dsg = cena rowne 115.000 zlotych (ten model kupil ostatecznie moj kolega, ktorego wiozlem po odbior do Rybnika). To bylo auto juz wyprodukowane.
W BMW rozmowa telefoniczna ze sprzedawca z salonu - krotka pilka - ze zastanawiam sie nad zakupem A6/BMW 5, ze mam cene na A6 taka jak wyzej i czy BMW jest w stanie stanac w szranki - pytanie. Odpowiedz - tak, dostalem cene 148.000 zl. Auto do produkcji.
Bez zadnych znajomosci. Bez zadnych polecen.
Dobra koniec OT.
To Audi A4 1,8tfsi sedan zaczyna się od 133300 a to -20% daje nam 106640 to skąd u ciebie cena 95000
To Audi A4 1,8tfsi sedan zaczyna się od 133300 a to -20% daje nam 106640 to skąd u ciebie cena 95000
Nie umiesz nawet sam sprawdzic ceny w konfiguratorze Audi???
Cena za 1.8 tfsi to 120.700 zl.
Ps. i powtarzam - ceny, ktore otrzymalem na Audi - dostalem od sprzedawcy w salonie bez zadnych polecen, znajomosci. Modele do produkcji. Byly to ceny na sierpien/wrzesien 2014. Na kazde A4 jakkolwiek skonfigurowane sprzedawca oferowal mi rowne 20% rabatu od ceny z konfiguratora, bo mieli jak twierdzil wtedy taka promocje (w Audi o tych promocjach nikt nie pisze na stronie www, trzeba tam pojsc osobiscie, choc byc moze wystarczy zadzwonic). Nie wiem ile oferuja na dzien dzisiejszy. Podejrzewam, ze podobnie.
Kolejnym "geniuszom" ktorzy nawet ceny nie sa sami w stanie sprawdzic w konfiguratorze AUDI nie bede juz odpowiadal - bo mi sie nie chce. I tak w sumie podalem chyba te moje oferty za dokladnie - na forum zwykle to robimy na priv przeciez.
Ps. Zaczynam wierzyc w teorie sprzedawcy z VW, ze Up! sprzedawaliby jeszcze wiecej i Golfow gdyby czesc klientow SKody po prostu sama odwiedzila salon i zobaczyla, ze ceny za VW wcale nie sa jakies duzo wyzsze niz za Skode, ale po prostu czesc klientow nawet do salonu VW nie wejdzie obawiajac sie astronomicznych cen - sporo wyzszych od cen Skody. Podobnie mam wrazenie, jest z salonami Audi. Ktos chce kupic Superba - wychodzi mi dajmy na to po promocji 110.000 zlotych i do salonu Audi nawet nie zawita - a gdyby tam ruszyl te swoje 4-litery to by sie okazalo, ze niekiedy moze placac niewiele wiecej miec owe Audi czy BMW.... Warto te salony tez odwiedzac jak juz mamy taka gore forsy do wydania na 4-kolka.
Ochlon troche, bo Ci sie cyferki rozpedzily Na auto demo lub wyprzedazowe, na auto do produkcji takie rabaty nie sa powszechne.
I nie mowie o modelu BMW za 100tys w katalogu
Pozostaje kwestia kosztow napraw i serwisu takich aut. Jednak jest te kilkanascie procent drozej.
Enriquez, Audi S3 ma 300KM (jakby nie patrzec to juz 80KM na starcie wiecej), ma 4x4, ma DSG, ma troche rozwiazan ktorych RS nie dostal, ba nawet Golf R ma pewne elementy slabsze niz S3 Te budzety tez mi nie pasuja, bo S3 jest drozsze niz Golf R, a Golf R jest jednak po rabacie drozszy dosc sporo. Doposazona R-ka tylko o kilka bajerow po rabacie to koszt RS-ki full przed rabatem. S3 w podstawie to jednak gole i wesole jak RS i R-ka
marlej108, Salonom czasem fajnie podaje sie ceny aut, a jak klient przychodzi to nagle auto kosztuje 1-2tys wiecej, bo cos tam :lol:
marlej108, OK masz rację, tylko ze porównujesz auta na swoim poziomie (czyli bida) Swojego SII kupiłeś o niecałe 30 tyś taniej od tej A4. Osoby kupujące SII za 110tyś nie kupują "bidy" z najsłabszym silnikiem tylko celują w dużo droższe wersje wyposażeniowe a w tedy tej A4 i BMW 5 cena idzie MOCNO w górę. marlej108, każdy mierzy swoją miarą wyposażenia. Jest też kwestia późniejszej eksploatacji i jej kosztów, na co zwrócił słusznie Maicroft. Tak jak napisałem, ja wolę jeździć lepiej wyposażoną Skoda niż bidą Audi lub BMW. A oszczędności związane z eksploatacją przeznaczyć na inne uciechy/wakacje/przyszłość dzieci.
To Audi A4 1,8tfsi sedan zaczyna się od 133300 a to -20% daje nam 106640 to skąd u ciebie cena 95000
Nie umiesz nawet sam sprawdzic ceny w konfiguratorze Audi???
Cena za 1.8 tfsi to 120.700 zl.
Ps. i powtarzam - ceny, ktore otrzymalem na Audi - dostalem od sprzedawcy w salonie bez zadnych polecen, znajomosci. Modele do produkcji. Byly to ceny na sierpien/wrzesien 2014. Na kazde A4 jakkolwiek skonfigurowane sprzedawca oferowal mi rowne 20% rabatu od ceny z konfiguratora, bo mieli jak twierdzil wtedy taka promocje (w Audi o tych promocjach nikt nie pisze na stronie www, trzeba tam pojsc osobiscie, choc byc moze wystarczy zadzwonic). Nie wiem ile oferuja na dzien dzisiejszy. Podejrzewam, ze podobnie.
Kolejnym "geniuszom" ktorzy nawet ceny nie sa sami w stanie sprawdzic w konfiguratorze AUDI nie bede juz odpowiadal - bo mi sie nie chce. I tak w sumie podalem chyba te moje oferty za dokladnie - na forum zwykle to robimy na priv przeciez.
Ps. Zaczynam wierzyc w teorie sprzedawcy z VW, ze Up! sprzedawaliby jeszcze wiecej i Golfow gdyby czesc klientow SKody po prostu sama odwiedzila salon i zobaczyla, ze ceny za VW wcale nie sa jakies duzo wyzsze niz za Skode, ale po prostu czesc klientow nawet do salonu VW nie wejdzie obawiajac sie astronomicznych cen - sporo wyzszych od cen Skody. Podobnie mam wrazenie, jest z salonami Audi. Ktos chce kupic Superba - wychodzi mi dajmy na to po promocji 110.000 zlotych i do salonu Audi nawet nie zawita - a gdyby tam ruszyl te swoje 4-litery to by sie okazalo, ze niekiedy moze placac niewiele wiecej miec owe Audi czy BMW.... Warto te salony tez odwiedzac jak juz mamy taka gore forsy do wydania na 4-kolka.
No faktycznie nie zwróciłem uwagi ze to tańsze 1.8TFSI 120KM kosztuje 120700 zwracam honor i przyznaje się do błędu i dzięki za wszelkie informacje bo cena za to Audi wydaje się interesująca
No faktycznie nie zwróciłem uwagi ze to tańsze 1.8TFSI 120KM kosztuje 120700 zwracam honor i przyznaje się do błędu i dzięki za wszelkie informacje bo cena za to Audi wydaje się interesująca
Biorąc pod uwagę, że za Superba katalogwo dasz 79700zł , więc będąc na kupnie gołej Skody dołożysz 50% ceny i kupisz gołe Audi A4.
Ps. Zaczynam wierzyc w teorie sprzedawcy z VW, ze Up! sprzedawaliby jeszcze wiecej i Golfow gdyby czesc klientow SKody po prostu sama odwiedzila salon i zobaczyla, ze ceny za VW wcale nie sa jakies duzo wyzsze niz za Skode, ale po prostu czesc klientow nawet do salonu VW nie wejdzie obawiajac sie astronomicznych cen - sporo wyzszych od cen Skody.
Ja akurat porównywałem na wszelkie sposoby Up! i Citigo i mimo tego, że Up! wygląda lepiej to zdecydowałbym się na Skodę... Dlaczego?
Bo za niższe pieniądze oferuje większe wyposażenie.
Dla przykładu w Citigo komputer pokładowy jest w standardzie, gdzie w Up! trzeba brać jakiś śmieszny pakiet za kosmiczne pieniądze.
Tak samo w przypadku Golfa. Gdybym go doposażył w to, co mam w Skodzie (a i tak nie ma takiej możliwości, bo Golf np. nie oferuje w ogóle ogrzewania postojowego) to cena wyszła by sporo więcej.
Także, cena może i będzie zbliżona, ale standard wyposażenia już nie. Ciężko mi więc uwierzyć w takie teorie sprzedawców.
Komentarz