brałby
Nowa Skoda Superb III
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez perfexZamieszczone przez irekkA jakby mieli zrobić klimę 4 strefową bez bocznych nawiewów?Black magic
Komentarz
-
-
Emocjonalna różnorodność
Nowa ©KODA Superb występuje w trzech wersjach wyposażenia: Active, Ambition i Style. Oprócz tego w ofercie już od razu jest także najwyższa wersja, Superb Laurin & Klement. Wersje te różnią się kolorystyką wnętrza, wyposażeniem w zakresie urządzeń mulitmedialno-informacyjnych, komfortu i bezpieczeństwa.
W celu doboru wnętrza klient może wybrać jedną z czterech kombinacji barwnych: czarne, czarno-szare, czarno-beżowe i czarno-brązowe (dla L&K).
Nowy jest zestaw listew dekoracyjnych wykończenia deski rozdzielczej i tapicerek drzwi. Łącznie do wyboru są cztery rodzaje listew: szare metaliczne, jasne srebrzyste, ciemne srebrzyste i czarne błyszczące.
Wielką różnorodność tworzy możliwość wyboru do 152 elementów wyposażenia. Główną atrakcją jest pierwszy raz oferowane w ©KODZIE oświetlenie wnętrza LED, które zapewnia różne sposoby oświetlenia wnętrza zależnie od stanu samochodu.
Z chwilą otwarcia samochodu oświetlenie wnętrza włącza się w trybie powitalnym „Welcome mode”: jasne efekty oświetleniowe („Design Lights”), biegnące dookoła elementy światłowodowe na kokpicie i w tapicerkach drzwi wraz z podświetleniem klamek drzwi, siedzenia i przestrzenie na nogi już podczas wsiadania tworzą wyjątkową inscenizację świetlną. Po uruchomieniu silnika natężenie oświetlenia automatycznie się zmniejsza – jest to tryb jazdy, „Driving mode”: za pośrednictwem urządzenia MIB można zmienić natężenie oświetlenia wnętrza. Podczas jazdy „Design lights” zapewniają jedynie dyskretne podświetlenie wnętrza.
W nowej ©KODZIE Superb o optymalną atmosferę wnętrza dba zupełnie nowa generacja układów klimatyzacji na bazie MQB. W ofercie jest klimatyzacja ręczna oraz elektronicznie sterowana Climatronic, występująca w wersji klimatyzacji dwustrefowej albo po raz pierwszy trzystrefowej. Wszystkie urządzenia umożliwiają uzyskanie w kabinie najlepszych warunków temperatury i atmosfery dla zapewnienia dobrego samopoczucia na pokładzie.
Nowa trzystrefowa klimatyzacja automatyczna debiutuje w ©KODZIE. Urządzenie pracuje wydajnie i w wyważony sposób. Regulacja trzystrefowa oznacza, że kierowca, pasażer obok niego i pasażerowie jadący z tyłu mogą nastawić temperaturę w swojej strefie inaczej niż w pozostałych.
Climatronic reguluje temperaturę wnętrza odpowiednio do nastawionej temperatury, automatycznie dopasowując pracę dmuchawy świeżego powietrza i dobierając rozdział powietrza. We wszystkich warunkach pogodowych i okolicznościach jazdy zapewnia to utrzymanie przyjemnego klimatu z brakiem przeciągów we wnętrzu.
Komentarz
-
-
greg505, Ja już lata temu postawiłem to pytanie, czy tył dostaje nawiewy z nastawy kierowcy , pasażera, czy lewy od kierowcy, a prawy od pasażera. Ale nikt mi nie odpowiedział. Nikomu nie chciało się sprawdzić, dając np. kierowcy +22, a pasażerowi 16-17 czyli max chłodzenie i przyłożyć termometr ile idzie z poszczególnych nawiewów. Może ty sprawdzisz wreszcie ??
A poza tym, rozumiem, że strefy wykorzystują różne mieszalniki powietrza zimnego po schładzaczu i ciepłego z nagrzewnicy, bo jak inaczej opanować dwie różne temperatury ? No i nadal pozostaje sprawa jednego wentylatora, który dmucha po swojemu, tylko pod kogo ?? Załóżmy że jest tak jak pisałem wyżej. Kierowca chce 17, a pasazer 24. Na polu jest +26. To kto dostanie piorytet wychłodzenia ?? Kierowca czy pasażer ?? I pod kogo dmuchawa będzie dmuchać ?? Czy da maxa i jak osiągnie stronę pasażera to zamknie mu nawiewy, a dalej będzie schładzać kierowce ?? Niby szukanie sobie problemu, ale ciekawe jak to jest ?? :roll:Była O1 jest F2.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Dig DugKierowca chce 17, a pasazer 24. Na polu jest +26. To kto dostanie piorytet wychłodzenia ?? Kierowca czy pasażer ?? I pod kogo dmuchawa będzie dmuchać ?? Czy da maxa i jak osiągnie stronę pasażera to zamknie mu nawiewy, a dalej będzie schładzać kierowce ??
Jak osiągnie temp. 24 stopnie, to zacznie przymykać i otwierać klapy tak, żeby tą temperaturę utrzymać, a po stronie kierowcy klapy będą cały czas otwarte na full.
Pewności nie mam, że tak jest, więc prośba o potwierdzenie.
Komentarz
-
-
w klimacie polnocnej Europy jak u nas to prawde mowiac tą klima nie ma sie co tak podniecac... ile jej sie uzywa jesli chodzi o chlodzenie - 6 miesiecy? 5 miesiecy? maj - wrzesien?
ps. ktos w ogole korzysta z klimy 4-strefowej??? Przeciez to przede wszystkim teoretyczna mozliwosc, a w praktyce pewnie uzywana w kilku lub kilkunastu % sprzedazy aut. Podobnie przypuszczam jest z 3-strefowa.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EnriquezJa z dwustrefowej jeszcze nie skorzystałem nigdy.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
Komentarz