Tez na to zwrocilem uwage, jakis armageddon... No i nawet jak jechal testujac spalanie to bylo slychac, ze jest glosnawo.
W filmie z Q&A gość prosił o podanie dokładnie ilości decybeli w środku i wyszło że jest głośniej niż w S2/S2FL i później napisał do tego komentarz:
"Dziękuje że odpowiedziałeś na moje pytania odnośnie wyciszenia auta. Pamiętam jakiego doznałem szoku gdy nowy passat według sonometru wyszedł ciszej niż Audi A8. teraz już wiem że miał podwójne szyby boczne które jak mówisz nie są dostępne w polsce. Szukam Kombi na autostrady i teraz wiem że nie będzie to nowa SKoda bo ta okazuje się głośniejsza (według sonometru) niż jej poprzedniczka którą posiadam. Tak jak myślałem będę musiał wybrać coś z marek premium z podwójnymi szybami."
racja. ale to zdjecie w nocy pokazuje tylko że po FL światła tylne będa jak w superbie. w sumie dobrze bo są fajniejsze
No to kolejny raz trzymam kciuki za O3, może tym razem poprawią to nieszczęsne wyciszenie (tak wiem, nie liczę na to, myślę życzeniowo). Mówię o wyciszeniu kabiny, zawieszenia, itd.
Jak ja bym chciał O3 z wyciszeniem przynajmniej na poziomie G7
Było: Oct2FL doposażony Mint 1.2TSI
Jest: starszy diesel na B.
Jak ja bym chciał O3 z wyciszeniem przynajmniej na poziomie G7
Od kiedy to G7 jest lepiej wyciszony od O3 ?? Przy tej samej wadze obu (chyba najlepiej porównać wersję kombi z tym samym silnikiem) oznaczałoby to, że w G7 są użyte inne (zapewne droższe lub w większej ilości) materiały wygłuszające, a jakoś nie chce mi się w to wierzyć. Nie mówiąc już o tym co było poruszane na forum, że w O3 z silnikiem 1.4 jest w środku głośniej niż z silnikiem 1.8. Przydałby się ktoś z fabryki...
bylem na jezdzie probnej wczoraj ale maja tylko diesla 190 km , ja chce kupic benzyne w automacie , mam straszny dylemat , jezdze malo w trasy , głównie miasto i drogi podmiejskie i nie wiem czy wystarczy mi silnik 1.4 150 km w automacie do bezproblemowej jazdy czy doplacać do 1.8 bo budżet mam ograniczony. Czy ktos z was jechal tym 1.4 150 km najlepiej w automacie i moze opisac wrazenia z jazdy? Jak go nazwac , normalny do tego auta? da sobie rade czy będzie mułowaty? Dodam ze wczesniej mialem octavie 1.4 122 km i w zupelnosci dawała rade , ale to jednak mniejszy samochód i lżejszy . Kurde zawsze te dylematy tylko z silnikiem , wszystko inne łatwo jest wybrać
exportsubripp zastanawiam się jaki sens ma zmiana na SIII w Twoim przypadku?
Być może za wcześnie na takie pytanie i nie będzie uczciwej odpowiedzi aż pogonisz audi, ale mając jak piszesz pewne auto z bogatym wypasem, takim przebiegiem, robiąc stosunkowo mało km po kiego pchać się w nowe coś - jeszcze nie sprawdzone dobrze na rynku, w małym silniku t-beznynowym?
Skrzynia, przestrzeń?
Nawet jak coś się trafi z racji wieku to IMO i tak w plecy nie będziesz w A4 patrząc na stratę na wartości kupując nowego SIII. A audi IMO już teraz dużo nie traciło będzie.
A A4B8 jest IMO ładniejsze w każdym miejscu od SIII, tylko w Twoim bym inny felunek założył i bajka.
Tak mi się wydaje z boku patrząc.
Można wiedzieć co kieruje taką zmianą? Zakładając, że A4 jest OK - jak w ogłoszeniu.
Tak z ciekawości pytam co lepsze ma SIII dla Ciebie, bo mi Audi w kombi się bardzo podoba. A4B8 - choć ono jest troszkę ciasne, ale już A6C7 jest :slinka
bylem na jezdzie probnej wczoraj ale maja tylko diesla 190 km , ja chce kupic benzyne w automacie , mam straszny dylemat , jezdze malo w trasy , głównie miasto i drogi podmiejskie i nie wiem czy wystarczy mi silnik 1.4 150 km w automacie do bezproblemowej jazdy czy doplacać do 1.8 bo budżet mam ograniczony. Czy ktos z was jechal tym 1.4 150 km najlepiej w automacie i moze opisac wrazenia z jazdy? Jak go nazwac , normalny do tego auta? da sobie rade czy będzie mułowaty? Dodam ze wczesniej mialem octavie 1.4 122 km i w zupelnosci dawała rade , ale to jednak mniejszy samochód i lżejszy . Kurde zawsze te dylematy tylko z silnikiem , wszystko inne łatwo jest wybrać
Jak miales O2 z silnikiem 122 konnym to mysle, ze ten 150 konny w Superbie bedzie wydawal Ci sie podobny, moze troszke mocniejszy. Ja mialem 125 KM w S2 i te 150 KM w S3 na jezdzie probnej prawde mowiac specjalnej roznicy nie robily. Za to palil troche wiecej mimo ze S2 ciezszy, ale moze to byla kwestia dotarcia bo auto S3 bylo praktycznie bez przebiegu (Choc i moj S2 praktycznie nie mial przebiegu...). Automat - swietny pomysl - mysle ze z tym 1.4 bedzie dzialal bez problemu.
Jak wiecej jezdzisz po miescie niz w trasie to 1.8 tsi nie potrzebny zupelnie.
Z drugiej strony jak Cie stac to moze warto i 1.8? Przynajmniej zawsze bedziesz mogl wyprzedzic wiekszosc uzytkownikow drogi jak Ci na to przyjdzie ochota (choc nie wiem w sumie po co...). Ale od przybytku glowa nie boli.
PS. nie wiem o ile ten 1.8 w miescie moze wiecej spalac od 1.4?
Jechałem tym 150KM 1,4 TSI, ale w manualu. Do miasta bardzo dobry. Na drogi poza miejskie, ale nie eSki i A, za słaby silnik, wychodzi brak mocy i elastyczności jak dla mnie. Znowu na ekspresówki i autostrady może być, tutaj rozpędzenie i utrzymanie prędkości przelotowej nie będzie aż tak denerwujące. Trochę wyje powyżej ok. 4tys. obrotów
W wersji Ambition bez dopłat różnioca pomiędzy 1,4 TSI, a 1,8 TSI to 5,5tys. zł. Trochę sporo. Ja bym dopłacił :P
Spalanie zależy od nogi. 1,4 TSi trzeba będzie bardziej cisnąć, wtedy spalać będzie może i więcej niż 1,8 TSI :P
Jeździłem też 1.4 TSI w manualu. Do miasta, jakby miał DSG to mód malina. Cichy i w miarę dynamiczny. Natomiast za miastem wydał mi się mułowaty. Pewnie kręcąc go wysoko da się coś tam z niego wycisnąć, nie mniej jednak nie o to chodzi w takim samochodzie.
exportsubripp zastanawiam się jaki sens ma zmiana na SIII w Twoim przypadku?
Być może za wcześnie na takie pytanie i nie będzie uczciwej odpowiedzi aż pogonisz audi, ale mając jak piszesz pewne auto z bogatym wypasem, takim przebiegiem, robiąc stosunkowo mało km po kiego pchać się w nowe coś - jeszcze nie sprawdzone dobrze na rynku, w małym silniku t-beznynowym?
Skrzynia, przestrzeń?
Nawet jak coś się trafi z racji wieku to IMO i tak w plecy nie będziesz w A4 patrząc na stratę na wartości kupując nowego SIII. A audi IMO już teraz dużo nie traciło będzie.
A A4B8 jest IMO ładniejsze w każdym miejscu od SIII, tylko w Twoim bym inny felunek założył i bajka.
Tak mi się wydaje z boku patrząc.
Można wiedzieć co kieruje taką zmianą? Zakładając, że A4 jest OK - jak w ogłoszeniu.
Tak z ciekawości pytam co lepsze ma SIII dla Ciebie, bo mi Audi w kombi się bardzo podoba. A4B8 - choć ono jest troszkę ciasne, ale już A6C7 jest :slinka
Moje audi ma przebieg jak najbardziej autentyczny. Powiem Ci ze zawsze marzylem o audi a4 , w moim jest wszystko ok tylko juz mi sie znudził, po drugie jakos zazwyczaj jezdzilem nowymi autami a to audi ma juz jednak 6 lat i co by nie mówić to już jest rupieć. Poza tym powiem szczerze ze denerwuje mnie że jest takie ciasne w środku, dzieci mnie ciągle kopią po plecach, zawieszenie s-line jest mało komfortowe, twarde a szerokie opony sprawiają że w koleinach czuje sie jakbym ćwiczył bicepsy na siłowni. Nie wiem albo sie już starzeję albo jakiś kryzys przeżywam Poprostu ten samochód zaczyna mi sie przejadać, od kilku dni walczę sam z sobą bo praktycznie mam już kupca na audi i ten kupiec wydzwania do mnie 3 razy dziennie a gdybym zamówil teraz superba to odbiór bedzie dopiero na luty 2016. Troche kijowo byc 4 miesiące bez samochodu. Tak wiec na dniach muszę podjąć bardzo trudną decyzję Odnosnie superba to podoba mi sie jego wygląd cholernie , audi takie jak moje klepią już od 2008 roku i wygląd juz nie jest taki nowoczesny. W superbie jest znacznie wiecej miejsca , wszystko pięknie wykonane i przede wszystkim nigdy wiecej diesla. Zawsze jezdzilem benzynami i raz sie skusilem na diesla bo zadbane audi w benzynie znalezc to graniczy z cudem , i powiem ze jezdze rok czasu i nie moge sie przekonać. Zimne to , głośne , przelozenia skrzyni mi nie odpowiadają, w zakręt jak wchodze to musze redukowac do 2 biegu bo inaczej mi zgaśnie , w benzynie nie trzeba aż tak redukować , w octavi w to samo skrzyzowanie moglem wchodzic na 4 i nigdy mi nie gasł. I ogólnie kilka innych spraw mniej istotnych, ale tak jak powiedzialem kazdy ma swoje upodobania i trudno w tych sprawach znalezc zloty srodek Wiadomo ze moim marzeniem jest audi a6 c7 które bije superba na łeb ale za 115 tys znowu nie kupie nowego tylko kilkulatka który moze przysporzyc mi wiecej kłopotu niż radości, trzeba byc realistą. Wypróbowalem juz marke premium i po stwierdzeniu ze nie ma tam nic lepszego niż w skodzie nie mam juz takiej potrzeby żeby dla lansu lub innych bliżej nieokreslonych powodów pozostawać przy marce premium
Wypróbowalem juz marke premium i po stwierdzeniu ze nie ma tam nic lepszego niż w skodzie nie mam juz takiej potrzeby żeby dla lansu lub innych bliżej nieokreslonych powodów pozostawać przy marce premium
A to to ludzie ze skody powinni napisać na stronie głównej strony internetowej i podać źródło
Powodzenia i dobrego wyboru (silnika)
bylem na jezdzie probnej wczoraj ale maja tylko diesla 190 km , ja chce kupic benzyne w automacie , mam straszny dylemat , jezdze malo w trasy , głównie miasto i drogi podmiejskie i nie wiem czy wystarczy mi silnik 1.4 150 km w automacie do bezproblemowej jazdy czy doplacać do 1.8 bo budżet mam ograniczony. Czy ktos z was jechal tym 1.4 150 km najlepiej w automacie i moze opisac wrazenia z jazdy? Jak go nazwac , normalny do tego auta? da sobie rade czy będzie mułowaty? Dodam ze wczesniej mialem octavie 1.4 122 km i w zupelnosci dawała rade , ale to jednak mniejszy samochód i lżejszy . Kurde zawsze te dylematy tylko z silnikiem , wszystko inne łatwo jest wybrać
Zamieszczone przez pstryczek
Jechałem tym 150KM 1,4 TSI, ale w manualu. Do miasta bardzo dobry. Na drogi poza miejskie, ale nie eSki i A, za słaby silnik, wychodzi brak mocy i elastyczności jak dla mnie. Znowu na ekspresówki i autostrady może być, tutaj rozpędzenie i utrzymanie prędkości przelotowej nie będzie aż tak denerwujące. Trochę wyje powyżej ok. 4tys. obrotów
W wersji Ambition bez dopłat różnioca pomiędzy 1,4 TSI, a 1,8 TSI to 5,5tys. zł. Trochę sporo. Ja bym dopłacił :P
Spalanie zależy od nogi. 1,4 TSi trzeba będzie bardziej cisnąć, wtedy spalać będzie może i więcej niż 1,8 TSI :P
Jeździłem też 1.4 TSI w manualu. Do miasta, jakby miał DSG to mód malina. Cichy i w miarę dynamiczny. Natomiast za miastem wydał mi się mułowaty. Pewnie kręcąc go wysoko da się coś tam z niego wycisnąć, nie mniej jednak nie o to chodzi w takim samochodzie.
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Nie dziwie się kolegom, że dla nich 1.4 jest za słaby na trasy ponieważ na co dzień jeżdżą mocniejszymi autami. Ja natomiast śmigam 1.6mpi i jak miałem na jeździe próbnej 1.4 150 km to powiem wam że dla mnie to był wystaczający silnik i do miasta i na trasy.
Zahar w swoim teście też bardzo pozytywnie wypowiada się o tym silniku. W porównaniu osiągów 1.4 i 2.0 190 km różnice w przyśpieszeniach są minimalnie lepsze na korzyść 2.0. Dla mnie osobiście różnica 0.5 s do 100/h jest nieodczuwalna.
Najlepiej przed zakupem przejechać sie osobiście obiema wersjami, bo każdy ma inne odczucia z jazdy i dla każdego "wystarczająco" oznacza co innego.
BYŁA o1 rs
BYŁA o2 1.6
JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG
blackrs, no wiesz....minimalne różnice między przyśpieszeniami...no niby tak pałujac na maksa i ciągnąć np. na sporcie w dsg w obu.
aczkolwiek 400 Nm w tdi "zmiażdzy" 240 Nm w 1.4 tsi przy przyśpieszaniu nagłym z dołu, a to bardziej przydatne w codzienności niż pałowanie. Jak depłem w tym 190 na "d" to myślałem, że jakiś sport mam włączony, a to własnie ten moment obrotowy powoduje, którego w 1.4 nie ma pod takim dostatkiem. :P
Aczkolwiek jestem tego samego zdanie, spokojonie na miasto wystarczy i do normalnej jazdy taki silnik :P
co kto lubi i potrzebuje. Na miasto lepsze 1.4, na trasy tdi, wiadomo według mnie :szeroki_usmiech
"na trasy" = jak ktoś większość przebiegu robi takie coś, a nie sporadycznie pojedzie do rodziny czy na urlop
Komentarz