Zamieszczone przez Jark7
Jaki olej do TDI - archiwum
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
To jest podklejony temat.
X
X
-
Zamieszczone przez SkodaoctaviaO jakim doświadczeniu mówisz, w upalaniu TDI na oleju typu Motul 300V?
Najgorsze, że chyba nawet nie wiesz dlaczego :lol:
Jak dla mnie EOT.PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Skodaoctaviajedynymi doświadczeniami jakimi warto sobie zaprzątać głowę są doświadczenia CEC dla ACEA i VW oraz ASTM dla API i ACEAOctavia 2 FL Combi 1.9 BXE
Komentarz
-
-
Skodaoctavia
Posłuchaj Skubi Du, zabrakło ci własnego autorytetu i chowasz się za cudzy. To jedno.
Zamiast konstruować swoje merytoryczne wypowiedzi, lub chociaż próbować to robić oceniasz moje, nie wnosząc do nich nic konkretnego. To drugie
A trzecie, to zauważyłem dosyć fałszywą naturę u Ciebie, mianowicie systematyczne poprawianie postów. Post można poprawić do momentu pojawienia się następnego postu, później taka wypowiedź staje się ostateczna, więc pytam się po co to robisz? Jesteś zwykłym kombinatorem i wijesz się jak piskorz.
Co do sprawy MSDS i baz olejowych to Ty się wcinasz a nie ja, bo kolega Pidziek zwrócił się z pytaniem do mnie, nie do Ciebie. To jedno, a drugie no to zidentyfikuj te bazy w końcu, najlepiej wszystkie. Na początku zacznij od tej swojej ze Szwecji, czy jednak z Norwegii. Skoordynuj działania z panią ze Statoila i dalej jazda, obnaż wszystkie składy chemiczne olejów. Czekamy…
Zamieszczone przez Jark7proponuję aby utworzyć odrębny wątek i zatytułować np. OLEJE - wątek dla dociekliwych, narwanych, inżynierów, doktorantów, handlowców, muszkieterów oraz mających dużo czasu etc.
Zamieszczone przez rOBERTO795Zapraszam - nie zapomnij o szczęce i rekawicach mogą być z nano-technologią i nieźle nasmarowane np 0w30 ewentualnie duzej licznie tarcz bo może się okazać ze więcej przyjmiesz gladzi niż oddasz panie od referacikow.
A z tą liczbą tarcz to o co chodzi? Proponujesz jakąś grę komputerową?
Komentarz
-
Zamieszczone przez natashCiekawe czy ktoś będzie na tyle wytrwały, aby to przeczytać :shock:
Uważam że Skodaoctavia ma bardzo szeroką praktyczna wiedze o olejach a nie teoretyczną.
Ja o pewnych sprawach nie moge pisać, ktoś kto występuje incognito może z pewnym polotem i luzem pisać o wszelkiego rodzaju aspektach.
Dlaczego pytałem o MSDS i kod CAS.
Uzyskałem kilka sprzecznych informacji od ludzi pracujacych w branży co juz jakiś czas temu wzbudziło moją ciekawość w temacie.
Napisałeś tutaj ciekawą rzecz.
Zamieszczone przez SkodaoctaviaNo i pewnie tym identyfikatorem jest noack. Jak 7,5% to syntetyk, a jak 8,5% to nie, albo krzepnięcie, jak -45 to syntetyk, a jak -39 to niesyntetyk. Chyba że miejsce wyprodukowania oleju. Jak np. w Szwecji to syntetyk, a jak np. w Norwegii to nie. Albo odwrotnie…
Nie pisze tego akurat pod katem PAOLO ale zupełnie bezosobowo.
Bo czy wyznaczkiem oleju syntetycznego jest temp. płynięcia np. -50st.C ...pytałem nie dawno w blendowni i padła jasna odpowiedz NIE.
Zamieszczone przez PAOLO ESCOSkodaoctavia napisał/a:
To śpiewałem ja, łubudu Skubi Du.
a Ty kolego zszedłeś z palmy po następnego "owocka"? Chyba znów jesteś głody? Długo jeszcze masz zamiar obrażać użytkowników tego forum? Bo jak widać przeglądając ostatnie strony wątku na tym najbardziej się skupiasz i to najlepiej Tobie wychodzi.
Nie do konca mogę sie jednak zgodzić ze Skodaoctavia co do zasadności stosowania olejów typu 300V czy CFS tylko do upalania.
Uważam że to bardzo dobre oleje na pełne interwiały w ramach 10-15 000km.
Czy uważasz że formulacja 300V czy CFS zoptymalizowana jest pod kątem pracy w określonych temparaturach w których bogatsze pakiety AW zaczynają reagować chemicznie zapewniając lepsza ochronę w porównaniu do tradycyjnego ZDDP w olejach klasy C3, C2 504.00 ?
Jestem ciekawy Twojego zdania w tym temacie.
Sam użytkuję prywatnie yariskę z olejem CFS 0W20 i powiem że spisuje się fenomenalnie juz kilka miesięcy.
Oczywiscie nie pytaj o badania i testy bo bazuje w tej chwili tylko na swoich obiektywnych odczuciach.
Notabene 300V ma ok. 1350 ppm cynku co daje podobna ilość do np. Amsoil-a 10W40 API SL na pełnej bazie syntetycznej.
I tutaj kolejne pytanie czy objętościowa zawartość bazy syntetycznej przy udziale większego niż dopuszcza ACEA w C3,C2 zawartosci sapsów (cynku, fosforu itp.) nie powoduje zdecydowanie szybszego nagrzewania silnka ?
Pytanie ostatnie odnośnie już nie Motula bo to robi się juz niesmaczna a niektórzy odbieraja to jako walkę z jakąś konkurencją o...Castrola .
Tak szperam i pytam o to najnowsze dziecko Castrola w wersji z Strench Fluid:
Czyżby olej to ten sam HC co dawniej ale może dodali Titanium (FST) coś jak tu:
?
Luty 2009
Znając podejście oszczędnościowe BP to pewnie stosują czterochlorek tytanu bo jest jeszcze niedrogi (brudny tytan) a przy okazji chlor ma właściwości adhezyjne – przylega do metalu – tak jak w Militec-1 (chyba chlorowane olefiny).
Wątpię jednak aby była to nanotechnologia (jeśli nawet jest to proszek czystego Tytanu) porównywalna z WS2 czy C60 z Millersa – czysty proszek Tytanu jest rozmiarów 1-10 um czyli może być nawet większy od ZDDP (1-2um) a nawet rozmiarów starego MOS2 który wymaga minerała do „zawieszenia” w oleju...
To takie "głośne" myślenie.
Co sadzicie o tym , co sadzisz o tym Skodaoctavia.Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SkodaoctaviaOgólnie z chęcią wpadłbym, tym bardziej po tak miłym zaproszeniu. Przez Będzin zdarza mi się przejeżdżać. Kiedyś się bawiłem w podobne rzeczy to byśmy się trochę ten tego, oczywiście stricte dla zabawy, jasne, bo się troche boję na serio, tym bardziej że mam do czynienia z tak pewnym siebie przeciwnikiem, który z góry wie, że wygra…Do teraz myślałem, że jeszcze taki się nie urodził…
A z tą liczbą tarcz to o co chodzi? Proponujesz jakąś grę komputerową?
Co do tarcz słuzą do ochrony jakbys nie wiedzial- ale jako cos to kask tez Ci pożycze . Szczęke-silikonowa- musisz mieć swoją . Nie musisz sie bac :szeroki_usmiechOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Skodaoctavia
Zamieszczone przez zak14Czy możesz wymienić jakie testy są wymagane do uzyskania aprobaty VW 507 ? I jakie wyniki w poszczególnych testach (ewentualnie przy jakim czasie trwania) pozwalają uzyskać olejowi rezultat 'pass' ?
No coś właśnie obiło mi się o uszy, że zbierasz jakieś ciekawe materiały. Pewnie o normach VW, tak? I co nie znalazłeś nic o normie 507, że mnie pytasz?
No ale przecież to jest proste. Zobacz, wpisujesz w gogla np. „vw 507.00 cec test” i wyskakuje Ci sporo informacji. Jedną z początkowych jest ta, której szukasz:
Np. tu, na str. 19
Since 1952, we have been at the forefront of providing extensive petroleum products research services, including testing to ASTM international, CEC (coordinating European Council) and OEM (original equipment manufacturer) specification testing. We are recognized worldwide for our extensive facilities, experienced staff and innovations in the field of fuels and lubricants testing. We measure the quality and determine regulatory compliance of fuels, automatic transmission fluids, gear lubricants, hydraulic oils, coolants, antifreeze, and gasoline and diesel engine lubricants. We help lubricant, additive, and equipment manufacturers improve and qualify their lubricants. We are the global leader in engine lubricant and driveline fluid testing for factory fill and service fill requirements. We perform oil analysis to check for contamination, particle content, and degradation. Facilities are available to evaluate lubricants against ASTM International (ASTM) and American Petroleum Institute (API) standards as well as International Lubricant Standardization and Approval Committee (ILSAC) requirements. For European ACEA lubricant specifications, we use bench test methods to evaluate service-fill lubricants for gasoline and diesel engines. Gasoline and diesel engine lubricants are evaluated with respect to engine sludge, oxidation, component wear, oil consumption, piston deposits and fuel economy. New engine components are also evaluated to determine acceptability with current lubricants. SwRI offers the lubricant industry diverse research, development and evaluation capabilities unequaled by any of our competitors.
Np. tu na przedostatniej stronie masz jakie testy silnikowe musi przejść olej dla 504/507
Generalnie wstawianie gołych linków bez odnoszenia się do nich jest mało kulturalne wiem, ale w tym przypadku jakoś mi się po prostu wybitnie nie chce…
Zamieszczone przez rOBERTO795Co do tarcz słuzą do ochrony jakbys nie wiedzial- ale jako cos to kask tez Ci pożycze . Szczęke-silikonowa- musisz mieć swoją . Nie musisz sie bac
Komentarz
-
Zamieszczone przez SkodaoctaviaJark7 napisał/a:
proponuję aby utworzyć odrębny wątek i zatytułować np. OLEJE - wątek dla dociekliwych, narwanych, inżynierów, doktorantów, handlowców, muszkieterów oraz mających dużo czasu etc.
A co mnie obchodzą Twoje propozycje. Jest zaiste możliwe, że nie wszystkich dane jest przeczytać więcej niż parę zdań ze zrozumieniem. Dlatego sprawa jest banalnie prosta. Nie chcesz, nie ogarniasz, nie czytaj. Genialne w swojej prostocie.
Jak zauważyłem, w swoich wywodach (nie twierdzę że nieistotnych) tak dalece zapiekasz się w swoich racjach, że tracisz z pola widzenia innych, skromnych użytkowników, w sposób dość daleki od dyplomacji
Kończąc - nie ruszają mnie Twoje genialne w swojej prostocie odpowiedzi, natomiast powiem: dalej tak, a zarżniesz ten wątek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez DzidaOd wczoraj dzięki jednemu z forumowiczów, korzystam z uroków posiadania E-MFAJeśli nie chcecie zrezygnować z radości picia kawy, ale chcecie dbać o zdrowie, rozwiązanie znajdziecie tutaj. www.zbyszek.ganodermakawa.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Skodaoctaviasystematyczne poprawianie postów
Zamieszczone przez Skodaoctaviato zidentyfikuj te bazy w końcu, najlepiej wszystkie...obnaż wszystkie składy chemiczne olejów. Czekamy…
Zamieszczone przez Skodaoctaviajesteś w stanie stwierdzić po numerze substancji chemicznej, np. CAS, czy WE na jakim oleju bazowym jest wykonany olej
Zamieszczone przez Skodaoctaviato zidentyfikuj te bazy w końcu,...zacznij od tej swojej ze Szwecji, czy jednak z Norwegii. Skoordynuj działania z panią ze Statoila
Zamieszczone przez SkodaoctaviaGeneralnie powinno się przyjmować za obowiązującą najnowszą aktualizację karty
Zamieszczone przez PidziekA może tak olać osobiste wycieczki i skupić się na merytoryce ?PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SkodaoctaviaNp. tu na przedostatniej stronie masz jakie testy silnikowe musi przejść olej dla 504/507
http://www.eng.rpi-inc.ru...ION5/TNasch.pdfOctavia 2 FL Combi 1.9 BXE
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SkodaoctaviaZamieszczone przez DGWOpisuje co dokładnie zrobiłem i zaobserwowałem a Ty odpisujesz że tak nie było. Może podeprzesz się przynajmniej jakimś doświadczeniem które sam przeprowadziłeś a nie:
to bzdury bo tak.\
Wniosek więc o minimalnej lepkości 5W40 jest zły, niedobry i wprowadzający w błąd.
O jakim doświadczeniu mówisz, w upalaniu TDI na oleju typu Motul 300V?
Sorry, ale jakoś na trzeźwo to nie bardzo dam rady o tym pogadać. Może jak kiedyś wpadne na forum po krowie czystej to se pogadamy.
Na trzeźwo natomiast jedynymi doświadczeniami jakimi warto sobie zaprzątać głowę są doświadczenia CEC dla ACEA i VW oraz ASTM dla API i ACEA. To tyle w temacie doświadczeń.
Zamieszczone przez DGWNa podstawie zasady mniejszego zła spełniającego normę 505.01.
Do tego podniesienie maksymalnie obrotów biegu jałowego.
Pokaż mi olej 10W40 spełniający normę 505.01 to z pewnością na lato zaleje go nawet do siebie (po czym oczywiście będę obserwował czujnik ciśnienia)
Po co Ci znowu 10W40? I po co ci norma 505.01? Zalej sobie 20W50. Na letnie upalanie TDI w Sudanie jak znalazł.
Skoro jednak będziesz chciał być w zgodzie z wytycznymi producenta i zalać olej 10W40 albo grubszy z 505.01 to sobie chyba musisz blendownie pod domem wybudować i produkować takie oleje. Jak widzisz do wszystkich innych silników oprócz Twojego pasuje w zdecydowanej większości 5W30, czasem dla upartych 5W40. Jak widzisz powód wlewania oleju 10W40 do tego silnika masz Ty i pewnie paru innych się znajdzie. Cała reszta żyje na jawie i wlewa olej wg rekomendacji VW.
Zamieszczone przez DGWTo samo można powiedzieć o koledze z różnicą "bożka w ołtarzyku", łatwo się domyśleć że u kolegi stoi bańka Mobila. Tylko że ja nigdzie nie napisałem Motul ponad wszystko...
Na takim oleju jeżdżę i dlatego ten producent pojawił się w moich postach. Po Mobilu kupionym w IC poszukaj postów na forum. Znajdziesz również zdjęcia jak silnik wygląda po 7kkm. Może była to podróba ale obraz w pamięci został.
Zamieszczone przez DGWNie no pewnie, VW żadnych bzdur nie wypuścił a np. napęd pompy oleju w silnikach z wałkami wyrównoważającymi poprzez "pręcik" to krasnoludki powkładały
Zamieszczone przez DGWZamieszczone przez SkodaoctaviaJeżeli więc lampka u Ciebie nie świeciła oznacza, że w obrębie czujnika ciśnienie było wyższe, a więc istniało smarowanie obiegowe z jakąś tam wartością ciśnienia. Problem z ciśnieniem, jak piszesz był natomiast na górze silnika. Zresztą nawet świecenie lampki nie zawsze musi oznaczać jakieś wielkie halo. To wszystko zależy kiedy się ta lampka zaświeci. Jeżeli na wolnych obrotach i zaraz po lekkim zwiększeniu gaśnie, nie jest to jeszcze sygnał do paniki. Dodatkowo część elementów silnika smarowanych jest typowo hydrodynamicznie, tzn. nie musi bezwzględnie istnieć ciśnienie, wystarczy zapewnienie minimalnych obrotów silnika.
Zamieszczone przez DGWW szczególności że tak nie napisałem ale manipulacja słowami nieźle Ci idzie...
Zamieszczone przez DGW[problem jest w tym że ja o tym wiem dlatego mam zalany 300V ale jest spora rzesza ludzi którzy myślą inaczej lub też tego nie wiedzą
Zamieszczone przez DGWA w temacie, napisałem już co miałem napisać, poparte zostało to praktycznym doświadczeniem. Teraz w wolnej chwili poczytam sobie ponieważ w garażu stoi jeszcze 2.0 16V BKD i może przy kolejnej wymianie zaleję coś mniej lepkiego -może spalanie spadnie
Zresztą musisz również uwierzyć. Wiara czyni cuda, a bez cudu spalanie także nie spadnie.
Zamieszczone przez soszek81[PS. natash - szczerze po raz pierwszy korci mnie sprawdzenie działania przycisku ignoruj...NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jark7Racz kuźwa zauważyć, że ten wątek nie jest Twojego autorstwa, a powstał niekoniecznie dla naukowców, lecz dla wszystkich użytkowników, w tym i takich jak ja (co to nieogarniają wiedzy o olejach na poziomie molekularnym), którzy otwierając ten wątek chcą w miarę sprawnie i przekonywująco uzyskać potrzebne informacje.
Jak zauważyłem, w swoich wywodach (nie twierdzę że nieistotnych) tak dalece zapiekasz się w swoich racjach, że tracisz z pola widzenia innych, skromnych użytkowników, w sposób dość daleki od dyplomacji
czyli co , jednego naukowca ( muszkietera ) się pozbyliśmy ?
do SkodaOktavia oraz drugiego naukowca inżyniera od kibla w Tokio
na do widzenia małe co nie co
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6QQ8YGf91iY[/youtube]
pozdrawiam1,7 Oplel Astra GTC 125Km ...
Obecnie śmigam na Liqui Moly a w lato AMSOIL
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Pidziekco sadzisz o tym Skodaoctavia.
Jeżeli zaś masz ochotę dalej z nim dyskutować i wymieniać się informacjami zaproś go do siebie (przypomnę http://www.zmienolej.pl/forum.html ) niech tam obraża twoich użytkowników.
Swoją drogą to wygląda na to, że na Twoją prośbę on tu zawitał to teraz podziękuj mu serdecznie i poproś żeby więcej się nie zjawiał.O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Powinnismy chyba Adminowi flaszeczke wyslac :-).OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Pidziek, jak byś nie zauważył to użytkownik Skodaoctavia, jest zapatrzonym w siebie ignorantem dodatkowo obrażających wszystkich którzy coś napisali albo mieli inne zdanie niż on sam, wiec z łaski swojej nie zapraszaj go więcej do tego wątku bo już chyba każdy prócz ciebie i innova, ma go dosyć a w szczególności jego brzydkich, nie kulturalnych odpowiedzi, umiejąc to delikatnie.
Jeżeli zaś masz ochotę dalej z nim dyskutować i wymieniać się informacjami zaproś go do siebie (przypomnę http://www.zmienolej.pl/forum.html ) niech tam obraża twoich użytkowników.
Swoją drogą to wygląda na to, że na Twoją prośbę on tu zawitał to teraz podziękuj mu serdecznie i poproś żeby więcej się nie zjawiał.
Ale są też inne osoby które chyba też nie są bez winy, które mogły tego usera np. prowokować do takiej czy innej wypowiedzi nie koniecznie cenzuralnej.
Ja go nie zapraszałem nigdzie , nie znam go i nie wiem kto to jest to po pierwsze.
Po drugie proszę nie łączyć mojej osoby ani z Nim ani z Innową, staram się być po prostu obiektywny.
Tak wiec nie zawitał tutaj na moją prośbę.
Facet ma wiedzę praktyczną związaną z olejami a nie teoretyczną i tego nikt mi nie wmówi.
Namieszał nieco bo nie umiał olać zaczepek i nie umiał uchwycić merytoryki tematu ale zchodził na jakieś osobiste kanały.
Jakby sie trzymał tylko merytoryki olejowej myslę że zostałby doceniony.
Na moim forum dyskusyjnym na szczęcie nie ma hamstwa, wcodzą tam ludzie którzy chcą czegoś się dowiedzieć o oleju i doborze do swojego samochodu.
Nie wzgłebiam sie powiem szczrze dlaczego Innowa tak rozsierdził kilka osób, skupmy sie na merytoryce a nie na hamskich odzywkach bo jest tutaj wiele ludzi którym to przychodzi z łatwością.
Jak ktoś ma argumenty zaa niech je wytoczy jak nie niech głupio nie komentuje i obraża kogoś.
Ktoś na maila do mnie napisał czy to ja wykombinowałem Skodaoctavia aby zburzyć promocje Motula i Liqui Moly na tym forum, i stąd cała zadyma ?? - odpowiem NIE nie zapraszałm go .
PozdrawiamProfesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Orbitdo SkodaOktavia oraz drugiego naukowca inżyniera od kibla w Tokio
na do widzenia małe co nie co
odpowiesz może na pytanie o które się nawet dopytywałeś czy dalej będziesz podskakiwał w narożniku oraz chował się za obrazkami z internetu?
[ Dodano: Wto 24 Sty, 12 10:41 ]
Zamieszczone przez PidziekNie wzgłebiam sie powiem szczrze dlaczego Innowa tak rozsierdził kilka osób
- bo napisał że płukanki to wyciąganie pieniędzy i obciach
- bo na przykładzie pokazał jak wygląda rzeczywistość kiedy punktem odniesienia dla marketingu jest Izrael i okolice
- bo sam doszedł do tego, co było wyczuwalne a czemu zaprzeczało kilka osób szukajać drogi na odciągnięcie uwagi użytkowników samochodów od Castrola W30 w kierunku olejów egzotycznych z prywatnego importu i w dodatku W40
- bo zainteresował sie tematem i zaczął wyodrębniać to co faktycznie może być istotne z wrzutek typu copy-paste
- bo sobie robił śmiechujki z PAO-SRAO i SRAPS'ów ustawiając ich znaczenie we właściwym miejscu
- bo szukał optymalizacji i szybko się okazało iż droga jest słuszna...i jak on mógł na to wpaść a nie "kilka osób"
itd itd
[ Dodano: Wto 24 Sty, 12 10:47 ]
Zamieszczone przez Jark7którzy otwierając ten wątek chcą w miarę sprawnie i przekonywująco uzyskać potrzebne informacje.
[ Dodano: Wto 24 Sty, 12 10:53 ]
Zamieszczone przez szkodaco za syf
wzorzec z minionej epoki--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
_______________________________________
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PidziekJa go nie zapraszałem nigdzie , nie znam go i nie wiem kto to jest to po pierwsze
Zamieszczone przez PidziekJa o pewnych sprawach nie moge pisać, ktoś kto występuje incognito może z pewnym polotem i luzem pisać o wszelkiego rodzaju aspektach.
Facet ma wiedzę praktyczną związaną z olejami a nie teoretyczną i tego nikt mi nie wmówi
Adminów proszę o przeniesienie naszej "dyskusji" do offtopaO rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez innova- bo powiedział że LM jest do bani, zgodnie z prawdą potwierdzoną zresztą
Dopisz jeszcze, że masz samolot zamiast auta i dlatego tak Cię nie lubią.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loruwybacz ale z Twojej wcześniejsze wypowiedzi można wywnioskować zgoła coś innego :
Zamieszczone przez loruCo jednak sugeruje iz wiesz kim jest jegomość i czym się zajmuje.
Ktoś mi pisze i mówi z np. blendowni że to co napisał XXX czy YY to bzdury ale prosi mnie o to aby nie mieszać jego osoby w jakieś forumowe zawieruchy i dywagacje więc takie sprawy musze uszanować.
Wystepuje tutaj jako ktoś kogo mozna łatwo zidentyfikowac i nie kryję sie za żadnymi nickami itp.
Więc oczywiste jest że musze filtrować to co piszę na oficjalnym forum choć moge napisac jakieś rewelacje za które jakiś teoretyk zaraz podniesie larum i publicznie wyśmieje żądając źródła , imienia , nazwiska itp. a po co to mi :lol:
Tak więc osoba Skodaoctavia jest mi całkowicie obca, nie wiem kto to jest gdzie pracuje , czy jest spawaczem, rzeźnikiem czy obczytanym w google teoryetykiem a może inżynierem w jakiejś blendowni itp.
Po prostu nie wiem, facet pisał nieco o olejach i duza częsć to prawda z która może się ktoś zgodzić albo nie.
Ja nie rozpatruję każdego jego zdania i nie czepiam sie kazdego wyrazu napisałem że ogólnie facet się zna na olejach i kropka bardziej niż nie jedna osoba na tym forum a informacje o których pisał czesciowo pochodza z jakiejś firmy a nie google
Tak że bardzo prosze nie łączyć mnie juz z Skodaoctavia.
Parasite: sam widzisz że prowokujesz Innowa, jak Innowa pisze o LM że jest du bani niech napisze dlaczego a ty się go zapytaj jakie ma doświadczenia z tym olejem a nie prowokuj bo tym sposobem zaraz znajdzie się drugi Skodaoctavia który nie wytrzyma takich tekstów jak :
"Dopisz jeszcze, że masz samolot zamiast auta i dlatego tak Cię nie lubią."
I znowu zaczną się podobne jak ze Skodaoctavia pyskówki, głupie teksty z każdej strony..
Więc prosze o wyważenie i kulturę .
Dziekuję za uwagę.Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PidziekSugeruję iż ja osobiscie nie moge pisac o pewnych informacjach a ktoś kto nie wiadomo kim jest ma w pewien sposób język rozwiazany i może żonglować na prawo i lewo słowami, miałem co innego na mysli..
Ktoś mi pisze i mówi z np. blendowni że to co napisał XXX czy YY to bzdury ale prosi mnie o to aby nie mieszać jego osoby w jakieś forumowe zawieruchy i dywagacje więc takie sprawy musze uszanować.
Wystepuje tutaj jako ktoś kogo mozna łatwo zidentyfikowac i nie kryję sie za żadnymi nickami itp.
Więc oczywiste jest że musze filtrować to co piszę na oficjalnym forum choć moge napisac jakieś rewelacje za które jakiś teoretyk zaraz podniesie larum i publicznie wyśmieje żądając źródła , imienia , nazwiska itp. a po co to mi :lol:O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PidziekParasite: sam widzisz że prowokujesz Innowa, jak Innowa pisze o LM że jest du bani niech napisze dlaczego a ty się go zapytaj jakie ma doświadczenia z tym olejem a nie prowokuj bo tym sposobem zaraz znajdzie się drugi Skodaoctavia który nie wytrzyma takich tekstów jak :
Komentarz
-
Komentarz