Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jaki olej do TDI - archiwum

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez Pidziek
    CAS nie identyfikuje oleju bazowego.
    Pisałem to już w wątku benzynowym - jesli CAS nie identyfikuje oleju bazowego - kto teraz ładnie odszczeka, że np X-cess to olej z HC - tyle było hejtowania, tyle było mieszania z błotem jak pojawiły sie linki do strony (dodoam - nieoficjalnej) Hurtownia olejów samochodowych – firma Buwar z Legnicy gdzie byly karty charaktrystyki ponad rok temu.
    Motul został zmieszany z błotem jako marka - chociaż wszyscy wiemy, ze nowoczesne oleje maja w sobie dodatki HC i nie ma w tym nic złego. Na podstawie kart bezpieczeństwa puściłes Piździu (i reszta) w Świat info (mowie o mnogosci for na ktorych jestes), że Motul jest be - pytam kto to teraz odszczeka?
    KLIK -> O3 1.4 TSI EL

    Komentarz


    • Zamieszczone przez Pidziek
      CAS nie identyfikuje oleju bazowego zastosowanego do formulacji oleju to nigdy i nigdzie się nie dowiemy jak jest naprawdę
      ....poszukaj w "czymś" innym, "nie idź w stronę światła" to by było zbyt proste... poczekam na wyniki "śledztwa" :wink:
      Zamieszczone przez Seed
      nowoczesne oleje maja w sobie dodatki HC i nie ma w tym nic złego
      w przypatku Motula jaki i innych olejów opisywanych na forum wiadomo to od dawna-ważniejsza kwestia jak dużo % destylatów zawiera taki olej i jak wysoce są one obrobione.
      Zamieszczone przez Seed
      Na podstawie kart bezpieczeństwa puściłes Piździu (i reszta) w Świat info (mowie o mnogości for na ktorych jestes), że Motul jest be
      no Seed ale nie dziw się, każdy dba o swój interes jak może, jedni ze sprzedawców angażują się w pisanie na forum inni pozostają w "cieniu". :P
      PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

      Komentarz


      • Zamieszczone przez PAOLO ESCO
        Seed napisał/a:
        Na podstawie kart bezpieczeństwa puściłes Piździu (i reszta) w Świat info (mowie o mnogości for na ktorych jestes), że Motul jest be

        no Seed ale nie dziw się, każdy dba o swój interes jak może,
        Chodzi o prawdę Paolo - łatwo oskarżyć - niech się broni. Nie oskarżyciel udowadnia winę - tylko pomówiony musi udowadnić niewinność! Mało mamy takich przykładów w realu? Nie jednemu to życie zrujnowało.
        KLIK -> O3 1.4 TSI EL

        Komentarz


        • Zamieszczone przez Seed
          tylko pomówiony musi udowadnić niewinność!
          hehe niektórym to za mało :wink:
          Zamieszczone przez Seed
          Mało mamy takich przykładów w realu?
          albo na forum :lol:

          spadam bo jadę w trasę :drive:
          PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

          Komentarz


          • Zamieszczone przez innova
            kabi_007, wskaż co nazywasz banialukami a nie wzorem innego wodza na skargę chcesz biegać.
            proszę bardzo
            [glow=red:3687983c21]Temat wątku: Jaki olej do TDI?[/glow:3687983c21]
            a o czym ty piszesz?
            1)
            „W jednm centrum handlowym w głębokiej Azji na środku hallu jedna korporacja kosmetykowa rozstawiła kram a naganiacze nakłaniali przechodniów do wysłuchania jakie to cudowne właściwości mają jakieś tam ekstrakty z morza martwego... a dyskusja zaczynała się od zapytania: Czy słyszeliście kiedyś o morzu martwym ???”
            2)
            chodzę do kibla na lotnisku w Tokyo a tam przycisków z boku więcej niż na konsoli w Tour A6...podgrzewanie każdego półdupka osobno i takie tam bajery...i to tam jest w standardzie.
            3)
            tam były jeszcze jakieś opcje niomal biczy wodnych czy inny wariant szorowania "podzespołów", wszystko jak należy i wypachnione.

            A tak poza tym, co to jest Tour A6? :szeroki_usmiech
            Za pisanie takich pierdół już dawno powinieneś mieć przymusowe wakacje od OCP albo banana na stałe. Przez takich oszołomów wątek staje się nieczytelny i traci wartość merytoryczną.
            O1-->O3--> ?

            Komentarz


            • Po pierwsze nie przekręcaj, po drugie nie bedę szczekać po trzecie nie pisałem że motul jest be tak samo jak pisałem że HC III+ nie sa złe.

              Za dużo różnic w kartach, raz podaje się CAS który moze sugerować z jaką formulacja mamy do czynienia, raz nie .

              Widzę że łapiesz wodę na młyn ale jest wiele informacji w sieci które piszą np.

              Link

              I’ve heard of Group 3+ oils, what are they?
              For even better performance, Group 3 synthetic oils may also be also fortified with fully synthetic oils from groups 4 and 5. Because of the addition of higher end base stocks, these are sometimes referred to as Group 3+ oils. They may also be referred to as a breakdown of their group base stock blend, such as a G3/G4 blend, GIII/IV/V blend, and so on. Amsoil’s XL line of oils are in this category, as are some of Motul’s 8100 series like 8100 X-cess, Pennzoil Platinum, the Eneos economy oils, and there is strong evidence that most of Mobil 1’s line-up are also G3+ oils. G3+ 30-weight oils tend to have NOACK scores around 10% to 13%.
              Czy na jakims forum ktoś inny pytał motula o pewne techniczne zawiłosci:

              Nieco światła może wnieść przykłądowa dyskusja:

              Just a moment...

              Link

              Also, the amount of esters used in the oil can vary greatly between group 5 products. Silkolene and Motul 300V both have around 20-22% Ester in their base stock, Delvac has about 26% Ester, and Redline uses a significantly higher amount of Ester, somewhere between 50% - 80%.
              Tak że prawdopodobnie nie dojdziemy ile jakich % ma jaki olej ile domieszki HC , ile estrów a ile PAO a ile czegoś co wg. motula opisane jest w CAS a co w zaden sposób nie rzutuje na skład ostatecznej formulacji...

              To tajemnica poliszynela i tylko na różnych forach różni ludzie próbują dociekać różnych informacji.

              Miłęgo wieczorku
              Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
              http://www.zmienolej.pl/
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

              Komentarz


              • Zamieszczone przez kabi_007
                Przez takich oszołomów wątek staje się nieczytelny i traci wartość merytoryczną.
                tedy posłuchaj prostaku, skoro już chciałeś mnie sprowokować to nie ma problemu, ja się zbytnio w dyplomację nie bawię bo czasu szkoda (no a na ciebie to już w szczególności) i w tych słowach Ci odpowiem:
                nawet gdybyśmy pisali o czyszczeniu tych kibli a nie ich przykładowemu smarowaniu to prawdopodobnie byłoby to dla Ciebie "nieczytelne" i zbyt skomplikowane więc o treściach się już nie wypowiadaj i kolejnych konfliktów o podstawach podobnych do tych z okolic wzgórz Golan tu nie zasiewaj,... a faktycznie daje się dostrzec, iż kilka nicków jest zainteresowanych doprowadzeniem do zamknięcia wątku przez Administrację.
                --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
                _______________________________________

                Komentarz


                • Wątku nie trzeba zamykać, wręcz przeciwnie trzeba go rozwijać.
                  Należy tylko wyrwać niepotrzebne chwasty.
                  Zamieszczone przez innova
                  tedy posłuchaj prostaku, skoro już chciałeś mnie sprowokować to nie ma problemu, ja się zbytnio w dyplomację nie bawię
                  piszesz o sobie? :lol:
                  O1-->O3--> ?

                  Komentarz


                  • zgodnie z wcześniejszą obietnicą owoce rozdane
                    dalsze pyskówki będą się kończyły tak samo
                    Administracja Forum OCP

                    Komentarz


                    • ADMINISTRACJA,
                      pozdrawiam Pakoś - teraz 147KM/328Nm

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez pacocases
                        ADMINISTRACJA,
                        eeeee tam...przynajmniej cos sie dzialo :szeroki_usmiech
                        Tato,tato...czy to auto jest chore?
                        Nie synku...to diesel PD.

                        Honda...the power of dreams.
                        Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez gebek
                          eeeee tam...przynajmniej cos sie dzialo :szeroki_usmiech
                          no i ciekawe który znowu obudził Admina "lecąc" na skargę

                          [ Dodano: Pią 20 Sty, 12 20:19 ]
                          Zamieszczone przez ADMINISTRACJA
                          ,
                          zgodnie z wcześniejszą obietnicą owoce rozdane
                          przyjąłem z honorem
                          --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                          Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
                          _______________________________________

                          Komentarz


                          • zamknąć w pizdu cały ten burdel
                            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez piramida
                              zamknąć w pizdu cały ten burdel
                              a Ty coś taki radykalista ?

                              zaraz dojdziemy do tego, o co tak naprawdę chodziło w tym działaniu
                              --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                              Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
                              _______________________________________

                              Komentarz


                              • ktos pisal ze olej zaraz po wymianie kulawo chodzi


                                powiem ze castrol zaraz po wymianie klepal na zimno. teraz jak juz zczernial i najechalem ze 2500 na tym oleju jest lepiej

                                cos z ta sadza musi jednak byc ze jest lepiej

                                Komentarz


                                • Zamieszczone przez Orbit
                                  MIdland axxept 5W-30

                                  Opis:
                                  Midland Axxept 5W-30 jest w pełni syntetycznym ,technologicznie zaawansowanym olejem opracowanym we współpracy z OPEL/GM.

                                  404 - File or directory not found.


                                  poczym w karcie czytamy:

                                  Mieszanina niżej wymienionych olejów mineralnych – zawartość 60-90%.
                                  Destylaty ciężkie parafinowe, obrabiane wodorem (ropa naftowa);

                                  404 - File or directory not found.
                                  Wszystkie Midlandy i Quaker Staty to HC - różnica polega jednak na nieporównywalnie lepszym surowcu, który jest poddawany obróbce. To zdecydowane jedne z najlepszych HC na rynku - prawdopodobnie najlepsze.
                                  Fiat Croma 1.9 JTDm 150 z wajchą po środku, zawirowanym kolektorem, zawracaczem spalin i wyłapywaczem sadzy.

                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez xtremesystems
                                    cos z ta sadza musi jednak byc ze jest lepiej
                                    To magiczne molekuły :lol: :lol:

                                    Szalony Holender juz pisał że wymiana oleju to wyciąganie kasy od ludzi może Castrola nie trzeba wymieniac ? :lol:

                                    Zamieszczone przez Cromka
                                    Wszystkie Midlandy i Quaker Staty to HC - różnica polega jednak na nieporównywalnie lepszym surowcu, który jest poddawany obróbce. To zdecydowane jedne z najlepszych HC na rynku - prawdopodobnie najlepsze.
                                    Tak zgadza się wysokoparoafinowa ropa i dodatki premium, wszystko poprawiane w Szwecji , część bezpośrednio z USA.
                                    Znam jeden serwis VW który stosuje tylko Quakera.
                                    kiedys Midland był związany z Quakerem teraz nie mają ze sobą nic wspólnego.


                                    Do tego polecam jeszcze Panolin.

                                    Quaker State QHorse Power i Mobil 1 w wersji USA były testowane przez kolegę z bardzo pozytywnym skutkiem.
                                    Kiedyś ktoś psrzedawał M1 USA na allegro , dobry olej !

                                    Znajomy z ASO miał kiedyś Pandę v. 1 generacja buda zgniła, woził cegły i materiały na budowe silnik ponad 300 000km bez otwierania.
                                    Olej HDX Uniwersal QS.
                                    Bardzo dobry minerał polecam !

                                    Quaker,Midland i Panolin to bardzo dobre oleje w rozsądnej cenie.

                                    O Quakerze można pogadać z P. Czarkiem z Tomsola bardzo sympatyczny facet, polecam :-)

                                    Albo może inaczej ...

                                    Jest serwis Skody nie autoryzowany facet od kilkunastu lat serwisuje tam głównie auta brandu VW i Skoda i stosuje Quakera.

                                    Możecie zadzwonić i zapytać jakie oleje się spisują w Skodzie dobrze a po jakich musi myć tydzien rece :-)

                                    Auto Servive Zakład Mechaniki Pojazdowej Paweł Jaglarz • Wieliczka, ul. Sadowa 34 • Sprawdź opinie
                                    Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                                    http://www.zmienolej.pl/
                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                                    Komentarz


                                    • Pidziek, a wiesz może jaki olej QS spełnia normę do PD-ka i gdzie go można w Polsce kupić?

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez Pidziek
                                        Tak zgadza się wysokoparoafinowa ropa i dodatki premium, wszystko poprawiane w Szwecji , część bezpośrednio z USA.
                                        Do teraz myślałem ze w Szwajcarii

                                        Midland w Polsce
                                        1,7 Oplel Astra GTC 125Km ...
                                        Obecnie śmigam na Liqui Moly a w lato AMSOIL

                                        Komentarz


                                        • Kiedys Midland mial duzo wspolnego z Quakerem teraz nie laczy ich doslownie nic.

                                          Dzida: wejdz na quakerstate.se czyli na szwedzka strone i poszukaj karty z pamiecie nie pamietam bo weekend spedzam z telefonem a nie laptopem.
                                          Nastepnie wejdz na strone tomsola w Polsce i zadzwon do P. Cezarego Morka i po prostu pogadaj albo do tego serwisu z podanego linka jak w praktyce Quaker się spisuje w PD.
                                          U Pana Czarka mozesz również potwietdzic zaleznosci Quaker Midland i ich brak lub dlaczego w Szwecji poprawia się oleje na europe.

                                          Na stronie Szweckiej maja wszystkie karty.
                                          Nawet wyszukiwarka jest.

                                          Co do Midlanda nie wiem co oferuje teraz za jakosc moze jest że Szwajcarii i nie wiem przypadkiem czy nie jest to jakas wspolna marka z Panolin też dobrymi olejami ale reki sobie na dam uciac.
                                          Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                                          http://www.zmienolej.pl/
                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                                          Komentarz


                                          • Dzida, Synova 5W-40 chyba jako jedyny spełnia 505.01, jest kilka punktów blisko Warszawy, najbliżej mniej w Pruszkowie. Zainteresowała mnie ta firma szczerze mówiąc, chyba w lato będzie wymiana
                                            bkc+dsg

                                            Komentarz


                                            • thanx

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez xtremesystems
                                                powiem ze castrol zaraz po wymianie klepal na zimno. teraz jak juz zczernial i najechalem ze 2500 na tym oleju jest lepiej
                                                a to nie jest ten ekonomiczny "niemiecki castrol 10W-40" z Allegro ?
                                                mignął mi ostatnio jak filtra szukałem i od razu się skojarzył

                                                [ Dodano: Sob 21 Sty, 12 12:21 ]
                                                Zamieszczone przez zak14
                                                Na swój użytek przyjmuję, że nadużyciem jest stosowanie przedrostka nano do klasycznych baz czy dodatków, nawet jeżeli dobrze panujemy nad ich strukturą atomową i jej uporządkowaniem. Przed granicą "nano" stawiam MoS2, a ciekawi mnie to co jest "za nim", tj, np. nowe cząsteczki o strukturze fulerenów i ciekawych własnościach.
                                                zak14,
                                                tak siedzę i główkuję co nano wniosłoby do dzisiejszego silnika w kontekście smarowania. Na wypełnieniu nanoszczelin w strukturze materiałów nam nie zależy. Porowatość/chropowatość powierzchni nawet po dotarciu silnika wciąż ma jednak chyba rozmiary znacznie większe aniżeli rozmiar nanocząsteczki, stąd też wprowadzenie nanocząsteczek nie zbliży nas do obszaru smarowania przejściowego i zostaniemy nadal w obszarze smarowania płynnego przynajmniej w przypadku dzisiejszych silników. A tu wprowadzenie milionów nanokuleczek (molekuł) nie daje uzysku względem tysiąca mikrokuleczek znajdujących się pomiędzy współpracującymi elementami. Dopiero zmiania dokładności wykonania silnika (jego spasowania) mogłaby implikować potrzebę nano ale w takim przypadku kilka rozruchów w zimie doprowadzi i tak silnik do standardu obecnego a w oleju dodatkowo pojawi się duża ilość dodatków metalicznych. Rozwój jest potrzebny ale trzeba mieć na uwadze to co skodaoctavia w podtekstach przemycił, czyli marketing i dążenie do poprawy wyników sprzedaży często mało związane z poprawą sprawności oraz optymalizacją.
                                                --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
                                                _______________________________________

                                                Komentarz


                                                • Odnosnie nano i wspolpracujacych że soba elementow.
                                                  Wezmy np. Sanki jakie opory musza pokonac plozy aby sanie się slizgaly teraz sprobojmy doposazyc takie sanki w kilkanascie kolek i sprawdzic jaka sile trzeba wlozyc aby sanki swobodnie się poruszaly.

                                                  Mysle że jest to technologia przyszlosci ktora w aplikacjach tzw. Stop and Go da zdecydowana przewage wzgledem tradycyjbyn receptom.
                                                  Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                                                  http://www.zmienolej.pl/
                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                                                  Komentarz


                                                  • Zamieszczone przez Pidziek
                                                    Odnosnie nano i wspolpracujacych że soba elementow.
                                                    Wezmy np. Sanki jakie opory musza pokonac plozy aby sanie się slizgaly teraz sprobojmy doposazyc takie sanki w kilkanascie kolek i sprawdzic jaka sile trzeba wlozyc aby sanki swobodnie się poruszaly.
                                                    Pidziek,

                                                    ten przykład aby był adekwatny do sytuacji to moim zdaniem trzeba rozpatrzeć w ten sposób w myśl tego do czego nawiązałem: Mamy sanki i dwa warianty: w jednym przypadku ciągniemy je po powierzchni stworzonej z kilkudziesięciu rolek średniej wielkości a w drugim wariancie mamy doczynienia z kilku tysiącami rolek znacznie mniejszej wielkości (nano). Stąd też ja wielkiej różnicy nie dostrzegłem zważywszy że ten obraz to spore uproszczenie i nie uwzględnia faktu, iż te rolki to w rzeczywistej sytuacji wielopoziomowa struktura wypełniająca przestrzeń pomiędzy materiałami a zwiększenie ilości poziomów wskutek zmniejszenia rozmiaru rolki nie koniecznie będzie skutkować zmniejszeniem oporów.
                                                    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                    Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
                                                    _______________________________________

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X