Jaki olej do TDI - archiwum

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • parasite
    L&K
    • 2011
    • 1368

    Zamieszczone przez rOBERTO795
    Zamieszczone przez parasite
    A ktoś ma może instrukcje do Octavii I z TDI AGR? Czy olej powinno się mierzyć na ciepłym czy na zimnym? U mnie jest dokładnie na odwrót jak u kolego, tzn. na ciepłym jest zawsze dużo mniej oleju niż na zimnym silniku po nocy.
    Bo nie zdążyl jeszcze spłynąc do miski.
    Do tej pory było to dla mnie oczywiste, ale teraz widzę, że wielu sprawdza na ciepłym silniku. U mnie po 15 minutach dalej różnica będzie bardzo duża we wskazaniach, a niektórzy tu mają nawet więcej co jest dla mnie dość zaskakujące. Czyżby w tych nowych silnikach olej szybciej spływał do miski? U mnie nawet po godzinie jak odpalę słyszę po silniku, że olej nie spłynął całkiem.
    AGR 112KM, 232Nm
    Subaru Impreza GH 2.0 150KM

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      Zamieszczone przez parasite
      Zamieszczone przez rOBERTO795
      Zamieszczone przez parasite
      A ktoś ma może instrukcje do Octavii I z TDI AGR? Czy olej powinno się mierzyć na ciepłym czy na zimnym? U mnie jest dokładnie na odwrót jak u kolego, tzn. na ciepłym jest zawsze dużo mniej oleju niż na zimnym silniku po nocy.
      Bo nie zdążyl jeszcze spłynąc do miski.
      Do tej pory było to dla mnie oczywiste, ale teraz widzę, że wielu sprawdza na ciepłym silniku. U mnie po 15 minutach dalej różnica będzie bardzo duża we wskazaniach, a niektórzy tu mają nawet więcej co jest dla mnie dość zaskakujące. Czyżby w tych nowych silnikach olej szybciej spływał do miski? U mnie nawet po godzinie jak odpalę słyszę po silniku, że olej nie spłynął całkiem.
      Dlatego ja zawsze sprawdzam po nocy. i zawsze sie zgadza . Odpukać
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • Pidziek
        RS
        • 2011
        • 1845

        Olej z praktycznego punktu widzenia powinno sie spradzaĆ NA ZIMNO .

        Zamieszczone przez xtremesystems
        miska i przyrząd pomiarowy raczej sa miarodajne bo na motulu nie bylo takiego efektu
        Motul vs Castrol to zupełnie inna półka jakościowa, zaklałdam że zakupiłeś olej z pewnego źródła .
        Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
        http://www.zmienolej.pl/
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

        Komentarz

        • Cromka
          Drive
          • 2011
          • 94

          Witam.
          Zacznę w niecodzienny sposób - chcę wam uświadomić, że to forum miało od długiego czasu opinię, profesjonalnego i uczciwego, wielu ludzi dawało linki na innych forach do tej dyskusji, ponieważ była ona wysoko oceniana merytorycznie, pomimo ewidentnych zagrywek marketingowych kilku "sprzedawców" uczestniczących w dyskusji - jednak przez kilkaset stron trzymało to fason. Niestety muszę szczerze powiedzieć, że ostatnie kilkadziesiąt stron zostało zdominowanie przez incydenty, które powinny być omawiane na privie i w kontekście całego wątku są najzwyczajniej śmieszne. Apeluję o zwrot do dotychczasowej merytoryki i obiektywizmu.
          Fiat Croma 1.9 JTDm 150 z wajchą po środku, zawirowanym kolektorem, zawracaczem spalin i wyłapywaczem sadzy.

          Komentarz

          • Orbit
            Rider
            • 2010
            • 486

            Zamieszczone przez Cromka
            Witam.
            Zacznę w niecodzienny sposób - chcę wam uświadomić, że to forum miało od długiego czasu opinię, profesjonalnego i uczciwego, wielu ludzi dawało linki na innych forach do tej dyskusji, ponieważ była ona wysoko oceniana merytorycznie, pomimo ewidentnych zagrywek marketingowych kilku "sprzedawców" uczestniczących w dyskusji - jednak przez kilkaset stron trzymało to fason. Niestety muszę szczerze powiedzieć, że ostatnie kilkadziesiąt stron zostało zdominowanie przez incydenty, które powinny być omawiane na privie i w kontekście całego wątku są najzwyczajniej śmieszne. Apeluję o zwrot do dotychczasowej merytoryki i obiektywizmu.
            Cromka wyjąłeś mi te słowa z UST !!! chciałem dodać iż mimo iż wcześniej ( 1,5 roku ) czynnie udzielałem się na tym forum i czytałem z zaciekawieniem , to ... ostatnimi czasy praktycznie przestałem tu zaglądać ... Forum zostało zdominowane przez jednego użytkownika i jego wyimaginowane problemy , które jak słusznie zauważyłeś powinny być załatwiane na PRIV !!! lub może założyć oddzielny temat ...
            Xtremesystems , pisze do Ciebie , jeśli nikt nie pisał nic przez grzeczność to chyba nadszedł czas aby w końcu to głośno powiedzieć ...
            stwarzasz sztuczne problemy i rozdmuchujesz je do rangi tragedii narodowej...

            Sorry ... ale w końcu i mi pękła gumka w gaciach... no po prostu zy.. gac się chce czytając ostatnie strony tego forum . zresztą ... ja już nawet tego nie czytam ...
            ostatnie 20 stron to w większości porównywanie Motula z Castrolem ... przedtem... problemy z temperaturą NO ILE MOŻNA .. widzę także iż Niektórzy czynni uczestnicy forum, nawet nie zabierają głosu, lub udzielają się sporadycznie ... gdyż NIEMA O CZYM PISAĆ !!! NAPRAWDĘ NIEMA O CZYM ...

            Hmm, sorry ze tak z grubej rury , ale pisze co myślę i nie obwijam w kolorowe papierki
            1,7 Oplel Astra GTC 125Km ...
            Obecnie śmigam na Liqui Moly a w lato AMSOIL

            Komentarz

            • xtremesystems
              RS
              • 2010
              • 2254
              • Hyundai

              masz kolego orbit .problem. bo nawet paolo pisal ze mna na pw. zebym wlasnie pisal to na glownym

              bo co ludziom po tym ze napiszesz jaki dobrac olej do silnika,jak potem wychodza kwiatki typu ze motul do wiekszosci silnikow jest zajebisty a w tym robi problemy,

              watek bardzo dlugo jak go czytalem byl pisany o rzeczach ktore sa bardzo proste do wyjasnienia (dobor oleju do silnika)
              i tu w ogole tak jak pisalem ja i kilku uzytkownikow zamiast pisac po 100 razy jaki olej do 1.9 tdi
              to prosciej by bylo w pierwszym poscie wyedytowac i zrobic spis olejow do najbardziej popularnych silnikow
              tj
              1,9 tdi
              olej na zime
              olej na lato
              olej na miasto
              olej na trase

              i kazdy sobie dobierze do swoich potrzeb zamiast nabijac posty

              druga czesc rozmowy tu byla o wyzszosci jednego oleju nad drugim w oparciu o karte .
              jak dzieci przez kilkaset stron przepychaliscie sie co jest lepsze a co gorsze.

              i nie mowie ze o kartach nie warto pisac.

              ale uzytkowanie a karty to ziemia a niebio



              i w koncu uzytkownikow 1.6 czyli uogólniając nowych silnikow jest stosunkowo malo
              wiec moze wlasnie o nowych silnikach i o nowych olejach by sie tu gadalo.
              bo dobór oleju do 1.9 czy 2.0 mozna by rozwiazac jak pisalem wyzej

              co wiecej najwiecej maja o nowych silnikach do powiedzenia ci co ich nie mieli
              i konfrontuja swoja wiedze teoretyczna z praktyka uzytkownika i jeszcze pisza ze ten co go uzywa jest idiota nie umiejacym odczytac znakow dawanych przez silnik

              moj przypadek (co zreszta paolo potwierdza) to to ze kazdy tutaj (a przynajmniej wiekszosc) poleca bo tak zaslyszalo albo wyczytalo.

              paolo mowi ze motul na zime nie dobry. ale wszyscy ze motul ok . szczegolnie seed
              a zycie pokazalo ze co z tego ze karta ok, i wydaje sie wszystko ok jak w moim silniku sie nie sprawdza.
              dokumentowalem temp zdjeciami zeby nie bylo ze odczucia subiektywne
              dokumentowalem poziom castrola (jego rozszerzalnosc ) to co niektorzy oczy ze zdziwienia przecierali.


              i teraz najwazniejsze - uzytkownikcy uwazani tu za specow (z wylaczeniem paolo bo on bierze moje uwagi do siebie) , uwazaja sie za nieomylnych i naginaja rzeczywistosc do swoich teorii

              moj przyklad (nie bede szukal postow bo mi sie poprostu nie chce)

              Napisalem ze na motulu nie dogrzewa mi sie olej
              (chor wiekszoci) masz zjebany termostat. podepnij pod kompa, wymien bo to nie moze byc wina oleju.


              Pisze ze to sie stalo zaraz po wymianie oleju
              (chor wiekszoci) masz zjebany termostat , nie zasmiecaj nam watku

              ucialem rozmowe , zrobilem po swojemu (po konsultacjach z paolo i rozmowie telefonicznej z jego kolega , po pw z maicroftem)

              i co i termostat sie cudownym sposobem naprawil od zmiany oleju!!!



              kolejne
              to juz sprzed chwili ..
              pisz ze castrol sie bardzo rozszerza.
              (chor wiekszoci z wyalczeniem dzidy) paliwo dostaje ci sie do oleju , masz zjebany dpf

              chociaz mowie ze olej mam wymieniony 2 dni temu i nawet 50 km na nim nie zrobilem, i ze zaobserwowalem to juz jak wracalem z wymiany



              Co niektorczy nie przyjmuja do wiadomosci faktow . a te fakty po prostu uwazaja za spam
              odpowiedzi typowe jak z najwiekszego w polsce forum (komputerowe ) .
              pyt: zepsuty komputer..
              odp: ZMIEN ZASILACZ (nim jeszcze doczytaja posta do konca)

              Komentarz

              • Pidziek
                RS
                • 2011
                • 1845

                XTREMESYSTEMS: Proponuję zrobić tak zalac olej np. Fuchs-a który spełnia wymogi jakie stawia producent od oleju czyli konkretna normę.
                Wykonanć bazpłatne badanie w laboratorium które pokaze czy nie ma problemu z układem zasilania lub chłodzenia (glikol).

                Jeśli tutaj wszystko będzie OK to wyeliminujemy mnóstwo spraw pośrednich częstokroć wpływających w sposób bezdyskusyjny na stan jednoski i Twoje obserwacje.

                Tak że chciałbym Ci pomóc bo nie ukrywam że zwlaszcza nietyzinkowe sprawy mnie intryguja i staram sie je z klientami rozwiązywać.
                Ostatnio przykłąd to piramida i jego popękana głowica i znikający płyn chłodniczy a to wyszło wszystko jakby przy okazji weryfickaji i rekomendacji najlepszego środka smarnego. (piramida przypomnij jak to teraz wyglada , mam nadzieję że jest lepiej i nie trzeba bedzie myslec o zrzucaniu głowicy za kilka, kilkanascie tyś km)

                XTREME: druga sprawa , pojemnośc układu smarnego u Ciebie ile ma dokąłdnie litrów.

                Trzecia sprawa_ czy sprawdzaęłs układ filtra i jego stan (mowa o olejowym) ?

                Jakiego płynu chłodniczego używasz ?

                Ja sie już pogubiłem w Twoich obserwacjach, jakbyś to wrzucił wszystko do jednego wora i posłał na priv-a albo maila to bym to wziął dodatkowo pod lupę.

                Pozdrawiam
                Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                http://www.zmienolej.pl/
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                Komentarz

                • xtremesystems
                  RS
                  • 2010
                  • 2254
                  • Hyundai

                  Zamieszczone przez Pidziek
                  Proponuję zrobić tak zalac olej np. Fuchs-a który spełnia wymogi jakie stawia producent od oleju czyli konkretna normę.
                  teraz juz nic nie bede zalewal bo wszystko smiga pieknie
                  pozatym motula zmienilem po 2k km wiec szkoda mi kasy

                  Zamieszczone przez Pidziek
                  Wykonanć bazpłatne badanie w laboratorium które pokaze czy nie ma problemu z układem zasilania lub chłodzenia (glikol).
                  gdzie takie bezplatne badania robia
                  Zamieszczone przez Pidziek
                  druga sprawa , pojemnośc układu smarnego u Ciebie ile ma dokąłdnie litrów.
                  w instrukcji pisze ze wchodzi 4.3L oleju
                  w praktyce zmieniany byl dwa razy weszlo 4,6-4.7

                  Jakiego płynu chłodniczego używasz ?
                  zalecanego przez skode. fabrycznego. dolane bylo raz . dolewka to G12++
                  Trzecia sprawa_ czy sprawdzaęłs układ filtra i jego stan (mowa o olejowym) ?
                  filtr zmieniany przy kazdej zmianie oleju tj po 15k i po 17k


                  ogolnie jestem teraz zadowolony z castrola.bo glownie przeszkadzalo mi to ze motul sie nie dogrzewa i ze na zimnym zle wkreca sie na obroty (jakby stawia za duzy opor)
                  teraz tego nie ma

                  co do rozszerzalnosci castrola dla mnie nie jest ona problemem , dalem to jako ciekawostke

                  Komentarz

                  • Orbit
                    Rider
                    • 2010
                    • 486

                    Zamieszczone przez xtremesystems
                    masz kolego orbit .problem. bo nawet paolo pisal ze mna na pw. zebym wlasnie pisal to na glownym
                    to forum , ostatnio to tylko i wyłącznie twoje wyimaginowane oraz wyolbrzymione problemy ... Które mnie i innych nie interesują do tego stopnia aby zajmować się nimi az tak długo ... ... i jak widać nie tylko ja mam takie zdanie

                    propozycja, skończmy temat zadowolenia Xstremesystems z Castrola ...
                    musisz zrozumieć i twoje problemy nie są aż tak ekscytujące aby wałkować je w wątku o oleju przez ostatnie 100 lub więcej stron , mimo iż pośrednio dotyczą tego tematu , dlatego propozycja abyś założył własny wątek i tam się dzielił spostrzeżeniami ....
                    1,7 Oplel Astra GTC 125Km ...
                    Obecnie śmigam na Liqui Moly a w lato AMSOIL

                    Komentarz

                    • Pidziek
                      RS
                      • 2011
                      • 1845

                      Zamieszczone przez xtremesystems
                      Pidziek napisał/a:
                      Wykonanć bazpłatne badanie w laboratorium które pokaze czy nie ma problemu z układem zasilania lub chłodzenia (glikol).

                      gdzie takie bezplatne badania robia
                      No tak jak pisałem w laboratorium w Fuchs.
                      Robie to w celach weryfikacyjnych dla swoich klientów.

                      Zamieszczone przez xtremesystems
                      Cytat:
                      Jakiego płynu chłodniczego używasz ?

                      zalecanego przez skode. fabrycznego. dolane bylo raz . dolewka to G12++
                      no własnie dolane tylko raz...napisz coś więcej czy to jakiś całkowicie marginalny wyciek zaraz po wyjeździ z fabryki ?

                      Zamieszczone przez xtremesystems
                      filtr zmieniany przy kazdej zmianie oleju tj po 15k i po 17k
                      Nie o to pytałem .
                      Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                      http://www.zmienolej.pl/
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                      Komentarz

                      • slawikrrg
                        Classic
                        • 2011
                        • 15

                        Zamieszczone przez Orbit
                        propozycja, skończmy temat zadowolenia Xstremesystems z Castrola ...
                        Orbit zgadzam się. Ja już od dłuższego czasu jak widzę post kolegi Xstremesystem to po prostu go nie czytam.
                        slawikrrg

                        Komentarz

                        • Dzida
                          RS
                          • 2006
                          • 2253

                          Orbit bravo. W ogóle ten wątek nadaje się mocno do czyszczenia, czy któryś z modów mógłby się tym zająć? pliz?

                          Komentarz

                          • Orbit
                            Rider
                            • 2010
                            • 486

                            Zamieszczone przez Dzida
                            Orbit bravo. W ogóle ten wątek nadaje się mocno do czyszczenia, czy któryś z modów mógłby się tym zająć? pliz?
                            niestety Merytoryczna dyskusja skończyła się dawno temu obracamy się w jakimś dziwnym kręgu zainteresowań i problemów jednego użytkownika forum ...

                            przytaczam słowa kolegi Cromka
                            Witam.
                            Zacznę w niecodzienny sposób - chcę wam uświadomić, że to forum miało od długiego czasu opinię, profesjonalnego i uczciwego, wielu ludzi dawało linki na innych forach do tej dyskusji, ponieważ była ona wysoko oceniana merytorycznie, pomimo ewidentnych zagrywek marketingowych kilku "sprzedawców" uczestniczących w dyskusji - jednak przez kilkaset stron trzymało to fason. Niestety muszę szczerze powiedzieć, że ostatnie kilkadziesiąt stron zostało zdominowanie przez incydenty, które powinny być omawiane na privie i w kontekście całego wątku są najzwyczajniej śmieszne. Apeluję o zwrot do dotychczasowej merytoryki i obiektywizmu.
                            1,7 Oplel Astra GTC 125Km ...
                            Obecnie śmigam na Liqui Moly a w lato AMSOIL

                            Komentarz

                            • piramida
                              RS
                              • 2009
                              • 12222
                              • Superb III (3V3)

                              Pidziek, Przez przypadek dzisiaj tutaj zaglądłem bo widzę że ostatnio za dużo chaosu w tym wątku zagościło więc krótko napisze odnosnie preparatu który zalalismy do płynu chłodniczego, mam zrobione około 7-8kkm po zalaniu i płynu ubyło minimalnie i nadal stan znajduje sie ponad MAX w zbiorniczku więc za około 2kkm przyjadę do ciebie po nowy olej więc wyślemy do analizy olej kolejny raz, obawiam sie że sladowe ilości płynu będą jeszcze w oleju ale po kolejnych 10kkm mam nadzieje że będzie ok
                              Może zapodamy jeszcze raz ten specyfik do płynu?
                              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                              Komentarz

                              • pacocases
                                Rider
                                • 2011
                                • 576
                                • Octavia II combi (1Z5)
                                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                olej

                                Witam.
                                Po przeczytaniu ostatnich postów i związanych z nimi obustronnych oskarżeń o zaśmiecanie tego wątku, miałem spore obawy czy i mnie się nie dostanie ale zaryzykuję:
                                Jak wcześniej już pisałem, zakupiłem całkowicie nowy olej a mianowicie Fuchs Titan GT1 5W40XTL. Niestety nie ze znanego źródła (takiego nie mieli a ja już nie mogłem dłużej czekać) ale z prywatnego importu. Zdecydowałem się na ten olej ponieważ jest on dedykowany dokładnie do mojego 1,9TDi BXE. Jest to pierwsza wymiana bo autko ma przejechane dopiero 15kkm a zdecydowałem się skrócić okres wymian właśnie do 15kkm. Olej ma normę VW 505.01 a bańka była 4l a wg informacji z instrukcji auta powinno wejść 3,8l i tak jest faktycznie. Po spuszczeniu starego oleju (nigdy nie dowiedziałem się jednoznacznie jakiego ale chyba Castrola) z dobrze rozgrzanego silnika, wyjęciu wkładki filtra i dokładnego opróżnienia i wytarcia do czysta obudowy filtra (byłem obecny przy tych czynnościach bo nie robiłem tego w ASO Skoda tylko w zaprzyjaźnionym serwisie "Bosch Service") poczekaliśmy aż stary olej przestanie kapać, zakręciliśmy korek spustowy i olej został wlany w ilości ok. 3,5l po czym silnik został na chwilę uruchomiony i gdy olej dostał się do wszystkich zakątków, powtórnie dolaliśmy ok. 0,3l. Po zajechaniu do pracy i ok. 0,5godz. postoju sprawdziłem poziom oleju i było go trochę powyżej połowy kropkowanego miejsca na miarce.
                                A teraz odczucia (oczywiście całkowicie subiektywne bo chyba każdy kierowca wlewjąc nowy olej oczekuje cudów). Nie mam opini co do różnicy przy odpalaniu czy pracy na zimnym oleju ale po rozgrzaniu jest chyba przyjemniej-ciszej. "Miękka" praca a na postoju pracujący silnik bierze nie 0,6l/h jak było wcześniej a 0,5l/h. Wydaje się to małą różnicą ale procentowo to 1/5 czyli ok. 20%. Ciekawe jak będzie w trasie.
                                Ponieważ oleju zostało w bańce ok. 150-200ml, będę jeszcze szukał 1l na ewentualne dolewki w dłuższych trasach.
                                Mam nadzieję że szanowne grono nie zostało na śmierć zanudzone moim przydługawym opisem ale jest to mój pierwszy diesel w życiu i jak dobrze się sprawdzi (a ja mu w tym pomogę to zajadę nim aż do emerytury :diabelski_usmiech (a to wcale nie tak długo)
                                pozdrawiam Pakoś - teraz 147KM/328Nm

                                Komentarz

                                • locaj85
                                  Rider
                                  • 2009
                                  • 482

                                  Witam, Panowie w czwartek odebrałem moją staarą O1 AXR, 180 000 km ( ostatnie 25 tys zrobił inny kierowca i on auto serwisował w INTER-AUTO W Krakowie).
                                  Z etykiety która wisi w silniku wynika, że jakieś 6000 km temu wymieniony został olej i zalany Mobil 1 ESP Formula 5W/30 ( muszę sprawdzić bo teraz jak zajrzałem na stronę Mobila to już mi się roją nazwy ).
                                  Co możecie powiedzieć na temat tej oliwy ?

                                  Komentarz

                                  • xtremesystems
                                    RS
                                    • 2010
                                    • 2254
                                    • Hyundai

                                    moze kogos zainteresuje. wczoraj jadac po lodzi ujzalem spalanie na poziomie 4.8 ( w niedziele zawsze jade do rodzicow wiec warunki takie same)

                                    takiego spalania nie widzialem wcale na motulu po miescie ( nawet moja kobitka patrzy w licznik i mowi "zawsze tu miales 6 - 6,5 a wlokles sie niemilosiernie")

                                    Komentarz

                                    • parasite
                                      L&K
                                      • 2011
                                      • 1368

                                      Zamieszczone przez xtremesystems
                                      moze kogos zainteresuje. wczoraj jadac po lodzi ujzalem spalanie na poziomie 4.8 ( w niedziele zawsze jade do rodzicow wiec warunki takie same)

                                      takiego spalania nie widzialem wcale na motulu po miescie ( nawet moja kobitka patrzy w licznik i mowi "zawsze tu miales 6 - 6,5 a wlokles sie niemilosiernie")
                                      Na pewno tamten Motul był z pewnego źródła? Jakoś mi się nie chce wierzyć w aż takie różnice. Sam wlewałem Mobila 10W40, Lotosa 5W40 i LM Synthoil 5W40 i nigdy różnica w spalaniu nie przekraczała 0,3L z czego równie dobrze wzrost mógł wynikać z troszkę większego przebiegu po mieście lub korków, a różnica w gęstości oleju pomiędzy 10W40 Mobila, a 5W40 LM jest raczej większa niż pomiędzy Castrolem a Motulem.
                                      AGR 112KM, 232Nm
                                      Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                                      Komentarz

                                      • xtremesystems
                                        RS
                                        • 2010
                                        • 2254
                                        • Hyundai

                                        oba oleje pewne. oba od naszych forumowych sprzedawcow

                                        Komentarz

                                        • piramida
                                          RS
                                          • 2009
                                          • 12222
                                          • Superb III (3V3)

                                          Zamieszczone przez xtremesystems
                                          oba oleje pewne. oba od naszych forumowych sprzedawcow
                                          nie ma takiej opcji co by zużycie oleju było mniejsze o około 20-25% dzięki innemu olejowi, nie wierzmy w cuda :wink:
                                          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                          Komentarz

                                          • zepter00
                                            RS
                                            • 2008
                                            • 2304

                                            Panowie... podobno Motul jest bardzo dobry, ludzie z forum polecają. Czytałem wcześniejsze strony ale dużo tego jest. Jaki Motul do TDI ASV. 0W-40... najlepiej 5W40?
                                            Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

                                            "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

                                            Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

                                            Komentarz

                                            • elemenateur
                                              Elegance
                                              • 2007
                                              • 803

                                              Zamieszczone przez zepter00
                                              Panowie... podobno Motul jest bardzo dobry, ludzie z forum polecają. Czytałem wcześniejsze strony ale dużo tego jest. Jaki Motul do TDI ASV. 0W-40... najlepiej 5W40?

                                              Spokojnie motul 8100 x-cess 5W40

                                              Komentarz

                                              • xtremesystems
                                                RS
                                                • 2010
                                                • 2254
                                                • Hyundai

                                                Zamieszczone przez piramida
                                                Zamieszczone przez xtremesystems
                                                oba oleje pewne. oba od naszych forumowych sprzedawcow
                                                nie ma takiej opcji co by zużycie oleju było mniejsze o około 20-25% dzięki innemu olejowi, nie wierzmy w cuda :wink:
                                                nie wierzcie.. zobaczymy traske jeszcze w przyszly weekend . tu pewnie takich roznic nie bedzie.



                                                a juz ci tlumacze skad taka roznica w miescie. trasa 12 km. jesli motul mi sie nie nagrzewal o te 15 stopni mniej to spalanie musialo byc sporo wyzsze .

                                                roznice w spalaniu przy tej samej temp oleju sa niewielkie.

                                                ogromna natomiast roznica jest jak motul jest zimny a castrol chociazby letni.(50st motul ,75 castrol)

                                                Komentarz

                                                • zepter00
                                                  RS
                                                  • 2008
                                                  • 2304

                                                  Zamieszczone przez elemenateur
                                                  Zamieszczone przez zepter00
                                                  Panowie... podobno Motul jest bardzo dobry, ludzie z forum polecają. Czytałem wcześniejsze strony ale dużo tego jest. Jaki Motul do TDI ASV. 0W-40... najlepiej 5W40?

                                                  Spokojnie motul 8100 x-cess 5W40
                                                  A jak ktoś jeździ niespokojnie i po chipe to też będzie dobry? :wink:
                                                  Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

                                                  "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

                                                  Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

                                                  Komentarz

                                                  • parasite
                                                    L&K
                                                    • 2011
                                                    • 1368

                                                    Zamieszczone przez zepter00
                                                    Zamieszczone przez elemenateur
                                                    Zamieszczone przez zepter00
                                                    Panowie... podobno Motul jest bardzo dobry, ludzie z forum polecają. Czytałem wcześniejsze strony ale dużo tego jest. Jaki Motul do TDI ASV. 0W-40... najlepiej 5W40?

                                                    Spokojnie motul 8100 x-cess 5W40
                                                    A jak ktoś jeździ niespokojnie i po chipe to też będzie dobry? :wink:
                                                    Jeśli to jest silnik na VP to LIQUI MOLY DIESEL SYNTHOIL 5W40
                                                    AGR 112KM, 232Nm
                                                    Subaru Impreza GH 2.0 150KM

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...