Zamieszczone przez Orbit
Jaki olej do TDI - archiwum
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
To jest podklejony temat.
X
X
-
-
-
Spokojnie ludziska.
Fuchsa kupowałem u elemenateur'a. Z racji iż olej ten nie wytrzymał zakładanego przebiegu (13-14k km do wymiany) i w okolicach 10k km dał opisywane przeze mnie wcześniej objawy (takie same miał loru). Padło na ....
Uploaded with ImageShack.us
Olei i filtry do O1. Dodatek do paliwa będzie testowany na Pugu 1.4HDi.
Nie padłem tu "ofiarą" PRu Pidźka, tylko przekonały mnie opinie piramidy i kilku innych osób co do tego oleju. Zaleję, zobaczę.
Używałem w Pugu Totala i Castrola, w O1 Castrola, Motula i Fuchsa.
O każdym mam jakieś zdanie. Ams po trosze z ciekawości. Relacja na pewno będzie.
Każdy ma wolną wolę i niech sobie wybiera olej jaki chce.
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SeedNawte Paolo ma juz chyba dosyc tej przepychanki i wypatrzyl Lazerwaya
soszek81 - piękny zestaw (porządne filtry, sam je też stosowałem i stosuję u ojca w O1).PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez OrbitPidziek nagania na swoje Oleje , inni zmieniają na 0w-30 mówiąc o uldze .. masakra
1) nie kupiłem wspomnianego 0w30 u Pidziek i Pidziek nie ma z tym nic wspólnego, raczej myślę iż jest przerażony lekko zaistniałą sytuacją, Ci co mnie znają na codzień wiedzą, iż jestem bardzo konkretny. Żeby być sprawiedliwym to dostałem propozycję oleju amerykańskiego na co od razu odpaliłem, iż znając marketing po amerykańsku (progil tamtejszego klienta mniej więcej znamy) to żaden amerykański olej w moim silniku nie zagości (to samo powiedziałem koledze oddanemu Motulowi)
2) podtrzymuję co powiedziałem o olejach z końcówką 40 - ich miejsce jest na forum dedykowanym skodzie 105 albo fiatom starszym oczywiście
3) uważam, iż idzie nowe i pimkolenie o sapsach nie ma znaczenia wobec korzyści, które dają oleje 0w30 czy nawet o mniejszej lepkości... jak wspomniałem delikatnie wcześniej w moim odczuciu niektóre osoby (a raczej firmy) nie nadążaja za trędem lub kierunkami rozwoju i stąd przeczuwałem że pojawią się głosy krytyki
4) jeżeli ktoś uważa że 0w30 jest złym olejem (niezlaęznie od pory roku) to powiniem przedstawić sensowne argumenty najlepiej poparte doświadczeniami a nie tylko grzebaniem w karcie katalogowej lub gdybaniem (chociaż forum jest po to aby przedstawiać swój punkt widzenia i nie ma w tym nic złego przy założeniu, iż wskazuje się jakikolwiek sens swojej tezy)
i proszę (Pidziek mnie o to nie prosił, niezlaeżnie jaki jest pogląd) aby wszelkie złe przywary przypisac mojej osobie. Sam osobiście będę bronił postawionych prze siebie tez oraz przedstawiał podstawy ich postawienia, jak i zbiorę wszelkie konsekwencje przedstawienia swojego poglądu. Czułem, iż zrobi się bałagan (bo tu każdy producent na swoją stronę goni), gdyż większość producentów nie przywiązywała uwagi do pomniejszenia lepkości przy zachowaniu należytej ochrony silnika, Pidziek nie jest niczemu winien zresztą chyba nawet w tym momencie nie ma 0w30 na stanie. Stąd moim celem jest odesłanie dywagacji o olejach 40 do właściwych silników oraz konkretyzacja wątku miast ciągłego polemizowania jedynie o składzie chemicznym bez konkretnego przełożenia na codzienność użytkowania i tego jaki fakatycznie skład chemiczny (i różnice) ma wpływ (jego procent) na pozostałe składowe użytkowania pojazdu.--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
_______________________________________
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez innovaPidziek nie jest niczemu winien zresztą chyba nawet w tym momencie nie ma 0w30 na staniePW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez innova4) jeżeli ktoś uważa że 0w30 jest złym olejem (niezlaęznie od pory roku) to powiniem przedstawić sensowne argumenty najlepiej poparte doświadczeniami a nie tylko grzebaniem w karcie katalogowej lub gdybaniem
PAOLO ESCO co myślisz o powyższym. 5W-40 jest do ursusa? Nie wydaje mi się.
Komentarz
-
-
W pewnym sensie doszło do ciekawej paranoi: ja przedstawiłem swój pogląd a oberwało się komuś postronnemu... i to z argumentacją czysto biznesową... rozumiem przywiązanie niektórych osób do niektórych marek ale również w przypadku innych powoli dochodzimy do wykazania konfliktu interesów... i to właśnie ma być rzekoma merytoryczna dyskusja (jej podstawa) przywołana wcześniej...
dociśnięcie faktami przynosi dość ciekawe skutki--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
_______________________________________
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ruszokco myślisz o powyższym. 5W-40 jest do ursusa?PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez innovaW pewnym sensie doszło do ciekawej paranoi: ja przedstawiłem swój pogląd a oberwało się komuś postronnemu...
Komentarz
-
-
Powinny być takie jak zaleca producent auta/silnika. A jeśli masz gwarancję to nie ma o czym gadać - jeśli "0" są dopuszczone to zobacz w jakich zakresach temperatur.
Ja używałem w 206 2.0 HDi [I generacja CR] 5W-40 przez 200 tys km - auto jeździ do dziś, ma grubo ponad 300 i ani turbo ani nic poważnego w silniku nie było naprawiane. A jak wymieniałem uszczelkę pod pokrywą zaworów to jakoś "kleiku" nie spostrzegłem.
Tak samo seed - tam leją motule też 40 z tego co pamiętam [a na pewno nie "0" z przodu] i auta mają po 300 - 400 tyś i jeżdżą. Jeśli by było tak jak piszecie to już nie powinny dawno jeździć.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez soszek81Spokojnie ludziska.
Fuchsa kupowałem u elemenateur'a. Z racji iż olej ten nie wytrzymał zakładanego przebiegu (13-14k km do wymiany) i w okolicach 10k km dał opisywane przeze mnie wcześniej objawy (takie same miał loru). Padło na ....
Obrazek
Uploaded with ImageShack.us
Olei i filtry do O1. Dodatek do paliwa będzie testowany na Pugu 1.4HDi.
Nie padłem tu "ofiarą" PRu Pidźka, tylko przekonały mnie opinie piramidy i kilku innych osób co do tego oleju. Zaleję, zobaczę.
Używałem w Pugu Totala i Castrola, w O1 Castrola, Motula i Fuchsa.
O każdym mam jakieś zdanie. Ams po trosze z ciekawości. Relacja na pewno będzie.
Każdy ma wolną wolę i niech sobie wybiera olej jaki chce.
Pozdrawiamsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCOSeed napisał/a:
Nawte Paolo ma juz chyba dosyc tej przepychanki i wypatrzyl Lazerwaya
Zamieszczone przez innovachyba nawet w tym momencie nie ma 0w30 na stanie.
pamiętam jak rok temu próbowałem wytłumaczyć wielu osobom zasadność stosowania 0W20.
Innowa spokojnie bo za ostro podchodzisz do tematu.
Do Ursusa sa oleje HD 15W50 a nie jak nadal twierdzą starzy mechanicy superol SAE 30.
a jeszcze lepsze pytanie. jak wyglada sprawa olejow do silnikow common rail
czy powinny byc o mniejszej lepkosci niz do PD czy taka sama lepkoscProfesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
loru - masz PW
Paolo - stosowałem filtry Filtrona w Pugu, w O1 od +- 40k km siedzą Mann, zobaczę tego Knehta A dodatek do Puga - 176k tylko lane paliwo - pomyślałem że przeczyszczę CRa
XSystems - a co ma olej do CR? w PD to było ważne, w CR tak jak w VP - decydują inne czynniki (ty akurat masz DPFa i na to musisz patrzeć). Mam Puga 206 1.4 HDi na CR (bodajże 2 czy 3 generacja) - 176k od nowości (jeden właściciel) zawsze na 5w40.
60k na Totalu (ASO), 100k na Castrolu Edge TD. Wymiany co 20k. Dolewek zero. Zawsze delikatnie spada poziom przy przebiegu 18-19k od wymiany (o 2 kreski na 10 na bagnecie).
Przy silniku poza rozrżądem i filtrami z olejem - nic a nic się nie popsuło.
Piramida - ten dodatek wpierw zaleję do drugiego auta. Occia ma dopiero 10k przejechane na nowych wtryskach (i programie).
Co do znawstwa olejowego - wypacz - ale ja jeżdżę autem, a Ty w porównaniu ze mną - to swoje katujesz :P I jeśli ten olej, dla Ciebie, daje radę, to u mnie powinien mieć prawie wakacje
Komentarz
-
-
polecam lekturę, zaraz śmiechem w wyrku żonę obudzę
cytat"
Nie ma w Polsce forum motoryzacyjnego, na którym nie udało by się Croom-owi sprzedać olejów Amsoil lub Fuchs.
Możemy mu tylko pozazdrościć zaradności biznesowej."
Pidziek i Ty jeszcze wielokrotnie podkreślałeś że nie robisz tego dla zysku Respect!
Sorry za OT ale po prostu pewne rzeczy mi się w głowie nie mieszczą.
Komentarz
-
-
soszek81, wybacz, ja nie katuje auta tylko czerpię przyjenosć z szerokiego zakresu obrotów które mam do dyspozycji :diabelski_usmiech
[ Dodano: Nie 11 Gru, 11 23:03 ]
elemenateur, tak z ciekawości, jakie rzeczy ci sie w głowie nie mieszczą? Nikogo nie bronie ani nie faworyzuję ale to zle mieć sporą ilość klientów?
sorki za ot :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidasoszek81, wybacz, ja nie katuje auta tylko czerpię przyjenosć z szerokiego zakresu obrotów które mam do dyspozycji :diabelski_usmiech
Z tym że ja nie sprawdzam na odcinku Opole-Wrocław jaką temperaturę na maxa złapie olej przy tych 4,5k :diabelski_usmiech
A - i daję się wyprzedzać innym
Komentarz
-
-
soszek81, ja też daję sie wyprzedzać innym tylko że dawno sie taki nie przytrafił :szeroki_usmiech
Przypominam tylko że to temat o olejachsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez elemenateurPidziek i Ty jeszcze wielokrotnie podkreślałeś że nie robisz tego dla zysku Respect!
Sorry za OT ale po prostu pewne rzeczy mi się w głowie nie mieszczą.
Nie siedzę przed komputerem od rana do wieczora i nie sledze wszystkich postów ale jeżdze po serwisach, firmach tunningowych czy innych związanych z motoryzacją, rolnictwem czy przemysłem więc zupełnie nie rozumiem kolejnego wywodu z Twojej strony.
Staram sie pisac o merytorycznej stronie odnośnie olejów a ty z gruchy ni z pietruchy....
Przepraszam ale nie rozumię takich ludzi i nie bede wdawał się w tarczki na tematy kompletnie niezwiązane z treścią wątku i czymś co nie dotyczy motoryzacji.
Widze że lubisz szukac różnych ciekawych wątków.
Podkreślę - jestem sam nie korzystam z nikogo kto może albo czy lub pisze dla mnie różne ciekawe esseje odnośnie jakiś marek olejów które maja sie sprzedawać.
Ktos mnie za to ceni że liczy na wsparcie a ktoś chce zdyskredytować taki kraj.
Widzę że śledzicie albo śledzisz różne wątki.
Oczywiście dziwnym trafem zostałem zaatakowany na w/w linku przez osoby zafascynowane wprost fantastycznym działaniem olejów LM i Meguin a za moje nie zawsze wygodne pytania i sugestie zostałem troszkę dziwnie potraktowany złosliwymi postami próbujacymi mnie zdyskredytować.
Oczywiście dziwny zbieg okoliczności ty to cytujesz i próbujesz osiagnąć równie podobny efekt jak userzy z avensis-a.Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
Komentarz