Jaki olej do TDI - archiwum

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pepso
    Classic
    • 2009
    • 32

    Zamieszczone przez PAOLO ESCO
    CZYM RÓŻNI SIĘ ZALECENIE OD REKOMENDACJI OLEJU PRZEZ PRODUCENTÓW SAMOCHODÓW?
    Zalecenie oznacza, że olej spełnia normy serwisowe wyznaczone przez producentów pojazdów, rekomendacja, że olej ten znacznie wykracza ponad stawiane normy, wskazuje na związek technologiczny z olejami stosowanymi na pierwsze zalanie silników. Zazwyczaj jest to olej opracowany w co-engineeringu, zaprojektowany dla danego silnika.
    PAOLO , nie podnoszę kwestii jakości oleju LM TT 4100, ale ewentualnej utraty uprawnień gwarancyjnych na wskutek użycia oleju bez wymaganej normy. W przypadku awarii SAP odpowie krótko : stosowano niewłaściwy olej bez wymaganej normy.

    Komentarz

    • natash
      RS
      • 2011
      • 2599

      Zamieszczone przez PAOLO ESCO
      Zamieszczone przez natash
      czy 30 km nie zabije Auta?
      nie zabije tylko spokojnie jedź. Dolej olej z norma VW 505.01 lub 506.01 lub 507.00 i będzie OK
      Zamieszczone przez natash
      Pytanie co dolać, bo kompletnie nie wiem co ten samochód miał lane wcześniej,
      SLX Professional Powerflow VW Longlife III 5W-30 lub Castrola Edge 5W/30 z norma VW i bedzie Ok.
      Tzn bez różnicy co było lane wcześniej norma VW 505.01 lub 506.01 lub 507.00 i mogę np. do

      VW 505.01 dolać oliwę z normą VW 507.00

      Komentarz

      • Dzida
        RS
        • 2006
        • 2253

        Zamieszczone przez natash
        VW 505.01 dolać oliwę z normą VW 507.00
        tak, nic się nie stanie. Lepiej jest nie mieszać, ale jak nie masz innego wyjścia, to lej co masz pod ręką (505.01).

        Komentarz

        • natash
          RS
          • 2011
          • 2599

          Dzięki za szybkie odpowiedzi, rozumiem że również niema różnicy, że wcześniej był Shell na przykład, a teraz będzie coś innego.

          Komentarz

          • Dzida
            RS
            • 2006
            • 2253

            Zamieszczone przez natash
            Dzięki za szybkie odpowiedzi, rozumiem że również niema różnicy, że wcześniej był Shell na przykład, a teraz będzie coś innego.
            Nic się nie stanie, spokojnie, dolej koniecznie oleju jak już masz kontrolkę na szafie.

            Komentarz

            • natash
              RS
              • 2011
              • 2599

              Znalazłem jeszcze takie odpowiedzi, które pojawiły się wcześniej czyli najlepiej w moim przypadku dolać VW506.01 przy przeglądach zmiennych (QG1), bo taki kod mam w bagażniku i nalepka na drzwiach sugeruje longlife czyli, że taki był serwis.

              Co polecicie na dolewkę w tej specyfikacji VW506.01?

              Zamieszczone przez beaviso
              natash

              Jeśli bez DPF, to:
              VW505.01 przy przeglądach co 15 kkm (QG2)
              VW506.01 przy przeglądach zmiennych (QG1)

              Oczywiście w obu przypadkach możesz zalać VW507.00, który ma dodatkowo "ochronę DPF-a", ale jeśli nie masz tego filtra, to po prostu nie wykorzystujesz tej cechy oleju i już.

              Cenowo jest tak - z mojej praktyki (zakup poza ASO):
              505.01 < 507.00 < 506.01 (ten ostatni jest najdroższy i rzadko występuje w sklepach)

              Po wyborze klasy oleju jego markę wybierz już sam

              M.

              Komentarz

              • Dzida
                RS
                • 2006
                • 2253

                Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                natash napisał/a:
                Pytanie co dolać, bo kompletnie nie wiem co ten samochód miał lane wcześniej,
                SLX Professional Powerflow VW Longlife III 5W-30 lub Castrola Edge 5W/30 z norma VW i bedzie Ok.
                :!: :!: :!:
                Możesz też dolać Mobila 1 ESP 5W30, Statoil Lazerrway LL5W50, Shell Helix Ultra 5W30, a także wiele innych.

                Komentarz

                • natash
                  RS
                  • 2011
                  • 2599

                  Kupię Shell Helix Ultra 5W30 lub Castrol Edge 5W30, ale postaram się o Shell, bo taka nalepka jest na drzwiach.

                  Dzięki panowie!

                  [ Dodano: Sro 20 Lip, 11 12:58 ]
                  Mam hurtownie pod nosem w pracy, ale mają tylko Shell Helix Ultra Extra 5W30 (504 0 / 507 0 ), brać czy jechać gdzieś po Shell Helix Ultra 5W30 lub Castrol Edge 5W30?

                  Komentarz

                  • barteq
                    Rider
                    • 2011
                    • 309
                    • Opel

                    pepso, Ja mam na butelce tak jak pisałem, że LM 4100 spełnia normę 505.01, natomiast dzwoniłem do hurtowni gdzie mają te oleje i na nowych etykietach jest napisane, że zaleca się do 505.01 (widocznie już są nowe etykiety). Także jeżeli się boisz to są inne dobre oleje 505.01
                    Co nie zmienia faktu że na 100% LM 4100 spełnia normę 505.01 i jest dobrym olejem. A to, że jest zalecany a nie rekomendowany do 505.01 to już kwestie zapewne finansowe jak pisał PAOLO ESCO,


                    OneDetailing.pl - Profesjonalne kosmetyki samochodowe. Zapraszam!

                    Komentarz

                    • PAOLO ESCO
                      RS
                      • 2009
                      • 6626
                      • Volkswagen
                      • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                      Zamieszczone przez natash
                      Shell Helix Ultra Extra 5W30 (504 0 / 507 0 ), brać
                      brać , nie ma co wymyślać.
                      PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                      Komentarz

                      • Dzida
                        RS
                        • 2006
                        • 2253

                        Zamieszczone przez natash
                        ale mają tylko Shell Helix Ultra Extra 5W30 (504 0 / 507 0 )
                        Jest OK, to jest olej do pompek z WIV.

                        Komentarz

                        • PAOLO ESCO
                          RS
                          • 2009
                          • 6626
                          • Volkswagen
                          • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                          Zamieszczone przez pepso
                          wskutek użycia oleju bez wymaganej normy. W przypadku awarii SAP odpowie krótko : stosowano niewłaściwy olej bez wymaganej normy.
                          oczywiście masz rację ale powtarzam ten olej ma aktualną normę VW 505.01 wykazaną w biuletynie VW/Audi wydawanym w USA - to jest śmieszne :wink: a sprawa z LM TT4100 już była opisywana poprzednich kilkanaście stron do tyłu - $$$ wiadomo o co chodzi :P
                          Zamieszczone przez pepso
                          W przypadku awarii SAP odpowie krótko : stosowano niewłaściwy olej bez wymaganej normy.
                          zawsze muszą szukać czegoś by się czepić ..jak nie olej to niewłaściwa eksploatacja ...ew coś innego :wink:
                          a tutaj widnieje norma VW 505.01 przy LM TT 4100 ...
                          http://www.liquimoly-sklep.pl/produc...60L-205L-.html i tutaj w karcie produktu też ... http://www.liqui-moly.pl/features/ka...category_id=22 na bańkach z tego co wiem tez w/w norma jest wykazywana na karcie z 21.12.2010 też jest http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/3700%20top%20tec%204100_EN.pdf/$file/3700%20top%20tec%204100_EN.pdf
                          Przestałem się zajmować tą normą VW 505.01 przy TT 4100 jest/nie ma ... :2kc
                          PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                          Komentarz

                          • pepso
                            Classic
                            • 2009
                            • 32

                            Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                            a tutaj widnieje norma VW 505.01 przy LM TT 4100 ...
                            http://www.liquimoly-skle...-60L-205L-.html
                            Prawda, widnieje jednak na etykiecie na butelce widnieje co innego ( o tym poźniej).

                            Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                            i tutaj w karcie produktu też ... http://www.liqui-moly.pl/...&category_id=22 na bańkach z tego co wiem tez w/w norma jest wykazywana.
                            No właśnie !!! Tutaj sytuacja nie jest już taka klarowna. LM Polska pisze, że TT 2100 ma specyfikację 502.00/505.00 i "Liqui Moly rekomenduje ten produkt do samochodów które wymagają oleju ze specyfikacją:
                            VW 505.01"
                            A to już jest różnica, zwłaszcza w przypadku reklamacji.

                            To samo jest tutaj :
                            Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                            na karcie z 21.12.2010 też jest http://www.liqui-moly.de/...c%204100_EN.pdf
                            I dokładnie taka informacja jest na butelce.

                            W razie reklamacji stoisz na straconej pozycji. Olej dobry, sam go stosowałem i będę stosował ale.... po upływie gwarancji .

                            Komentarz

                            • natash
                              RS
                              • 2011
                              • 2599

                              Zakopało się moje pierwotne pytanie:
                              Zamieszczone przez Dzida
                              Zamieszczone przez natash
                              A co byście sugerowali?
                              Ktoś Tobie napisze żebyś zostawił QG1 (np. ja) a ktoś napisze żebyś wymieniał co 10 lub 15 kkm, są różne szkoły, musisz sam zdecydować który tryb seriwsowania wybierze Twoje samopoczucie. :wink: Bo to tak naprawdę nie chodzi o nic innego. . .
                              Zamieszczone przez natash
                              ak teraz mam przejechane 5000 czyli do następnej wymiany zostało 25 000, kiedy zrobić wymianę oleju jeżeli chciałbym przejść na stałe okresy co 15 000?
                              Za 10 kkm, tylko wtedy musisz przestawić szafę przy wymianie oleju

                              Poza tym temat rzeka. . . przyjemniej lektury
                              Dlaczego nie mogę dotrwać do końca QG1 (wskazanie szafy lub max 30km lub 2 lata) i dopiero przejść na QG2? Czy się różni QG2 od QG0, bo widzę, że tu i tu wymiana oliwy co 15 000?

                              Zamieszczone przez Dzida
                              Zamieszczone przez natash
                              ale mają tylko Shell Helix Ultra Extra 5W30 (504 0 / 507 0 )
                              Jest OK, to jest olej do pompek z WIV.
                              Czyli do czasu przeglądu jak się zdarzy dolewka to lać już tylko to?

                              Komentarz

                              • PAOLO ESCO
                                RS
                                • 2009
                                • 6626
                                • Volkswagen
                                • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                                Zamieszczone przez natash
                                Czy się różni QG2 od QG0, bo widzę, że tu i tu wymiana oliwy co 15 000?
                                :arrow: http://skoda.autokacik.pl/pages/octavia/obsluga.htm poczytaj.

                                Zamieszczone przez pepso
                                widnieje jednak na etykiecie na butelce widnieje co innego
                                LIQUI MOLY recommends this product for vehicles for which the following
                                specifications are required:
                                VW 505 01

                                Zamieszczone przez pepso
                                Olej dobry, sam go stosowałem i będę stosował ale.... po upływie gwarancji .
                                oczywiście - to wybór użytkownika ( tak nawiasem mówiąc to ...wiele marek na swoich produktach umieszcza właśnie takie sformułowania :wink: ...wystarczy dobrze się tylko przejrzeć temu - powód :wink: $$$ - jak nie wiadomo o co chodzi to własnie chodzi o $ .)
                                Tylko że VW /Audi oficjalnie aprobuje ten olej jako olej z normą VW 505.01 :2kc
                                Załączone pliki
                                PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                Komentarz

                                • ZorN
                                  Classic
                                  • 2010
                                  • 24

                                  Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                                  ZorN :arrow: Motul 8100 X-cess 5W40 - do VP (pompa wtryskowa)
                                  Motul Specific 505.01 5W40 do PD-ków (pompowtryski). Dobra cena u kolegi elemenateur i nie ma co wiele szukać po allegro a na "pierwszą" wymianę spokojnie Tobie starczy.
                                  Hello, Nie chciałem wyjść na idiotę, ale nie mam wyboru - zapuszczam buraka na twarzy i walę z pytaniami:

                                  1). dzięki za wyjaśnienie skrótów VP i PD - ale nie wiem jak sprawdzić, które z tych elementów mam pod maską. ops:

                                  2). Chciałem uzupełnić opis silnika, jednak w dowodzie rej. widnieje tylko info o pojemności 1896cm3, mocy 81,00 kW, diesel. Szukałem też tabliczki znamionowej, jednak nigdzie jej nie ma :/ a do wyboru jest aż 17 pozycji dla wersji 1,9 TDI - chyba zostanie mi tylko zwrócenie się do serwisu z tym by odszukali dane tego auta, wyrobili ponownie tabliczkę oraz może dowiem się co nieco o jego historii.
                                  Patrzyłem też do książeczki auta, ale ona jest ogólna dla wszystkich wersji - ech kicha.
                                  Macie Panowie jakieś pomysły?

                                  Pozdrawiam i jeszcze raz wielkie sorki za pytania, od których znawcy spadają ze śmiechu z krzeseł ops:
                                  ZorN

                                  Komentarz

                                  • Seed
                                    Elegance
                                    • 2010
                                    • 875
                                    • Octavia III (5E3)
                                    • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                    Zamieszczone przez ZorN
                                    Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                                    ZorN :arrow: Motul 8100 X-cess 5W40 - do VP (pompa wtryskowa)
                                    Motul Specific 505.01 5W40 do PD-ków (pompowtryski). Dobra cena u kolegi elemenateur i nie ma co wiele szukać po allegro a na "pierwszą" wymianę spokojnie Tobie starczy.
                                    Hello, Nie chciałem wyjść na idiotę, ale nie mam wyboru - zapuszczam buraka na twarzy i walę z pytaniami:
                                    grunt to poczucie własnej wartości

                                    1). dzięki za wyjaśnienie skrótów VP i PD - ale nie wiem jak sprawdzić, które z tych elementów mam pod maską. ops:
                                    ZorN
                                    Po poznaniu symbolu silnika dowiesz sie czy masz VP czy PD

                                    2). Chciałem uzupełnić opis silnika, jednak w dowodzie rej. widnieje tylko info o pojemności 1896cm3, mocy 81,00 kW, diesel. Szukałem też tabliczki znamionowej, jednak nigdzie jej nie ma :/ a do wyboru jest aż 17 pozycji dla wersji 1,9 TDI - chyba zostanie mi tylko zwrócenie się do serwisu z tym by odszukali dane tego auta, wyrobili ponownie tabliczkę oraz może dowiem się co nieco o jego historii.
                                    Patrzyłem też do książeczki auta, ale ona jest ogólna dla wszystkich wersji - ech kicha.
                                    Macie Panowie jakieś pomysły?
                                    Nie szukaj tabliczki tylko wlepki w bagazniku tam gdzie masz kolo zapasowe (taka biala nalepka - jesli jej nie ma - auto bylo bite w dupsko). Na tej wlepce jest napis engine symbol i jest tam taki kod trzyliterowy np. AXR.
                                    Wlepka jest rowniez w ksiazce serwisowej na wewn. stronie okładki. Jesli nie znajdziesz wlepek - pozostaje wybadac na glowicy silnika ten kod ale musisz zdjac palstik z gory. Mozesz tez pod nr VIN (jest w dowodzie rej) dzwoniac do serwisu i proszac o rozszyfrowanie i podanie symbolu silnika, a od razu tez historii auta.
                                    KLIK -> O3 1.4 TSI EL

                                    Komentarz

                                    • pepso
                                      Classic
                                      • 2009
                                      • 32

                                      Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                                      LIQUI MOLY recommends this product for vehicles for which the following
                                      specifications are required:
                                      VW 505 01
                                      Czyli nie ma normy ;-). Ale to już dzielenie włosa na czworo.

                                      Pozdrawiam.

                                      Komentarz

                                      • ZorN
                                        Classic
                                        • 2010
                                        • 24

                                        Zamieszczone przez Seed
                                        grunt to poczucie własnej wartości
                                        no ba, nie inaczej :P
                                        wielkie dzięki Seed za szybką odpowiedż - mam nadzieję, że jeszcze dziś uda mi się to ustalić

                                        Komentarz

                                        • PAOLO ESCO
                                          RS
                                          • 2009
                                          • 6626
                                          • Volkswagen
                                          • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                                          Zamieszczone przez pepso
                                          Czyli nie ma normy .
                                          obstawiam, że ją spokojnie spełnia ale LM nie ma ochoty płacić kasy za specyfikację.
                                          W biuletynie technicznym VW/Audi z 3 czerwca 2009 LM Top Tec 4100 widnieje jak zaaprobowany olej z normą 505.01 ... Volkswagen Group of America wszedł tam w kooperację z Lubro Moly/Liqui Moly i jakoś TT 4100 spełnia tam Oil Quality Standards

                                          No dobra żeby nie było niedomówień ...chwila szperania po necie i proszę k
                                          Technical Serwis Biuletyn - Oil Quality Standards VW /Audi aktualizacja ostatnia June 06.2011 więc to chyba aktualne :wink: (strona 1) :arrow: :arrow: :arrow: 11 06 czerwiec 2011 - Zastępuje Serwis techniczny Biuletyn Grupa 17 nr 10 - 08 z czerwca 18 ...i w specyfikacji VW 505.01 - strona 6 mamy Liqui Moly Top Tec 4100 5W/40

                                          Cytuję" Poniżej znajduje się lista olejów silnikowych, które obecnie spełniają standardy jakości oleju Audi/VW 501 01, VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01 i 504 00/507 00 - sprawa jest już jasna :diabelski_usmiech
                                          http://microsites.audiusa.com/ngw/09..._1997-2012.pdf i na tym chyba pora skończyć bo jak widać OFICJALNIE LM TT 4100 5W/40 spełnia standardy jakości czy też specyfikacje czy też aprobaty - jak zwał tak zwał ale sam koncern VW/Audi to przyznaje - tego chyba nawet SAP nie podważy :wink: Jak widać $$$ ...robi swoje zapewne Liqui Moly/Lubro Moly bynajmniej ten odłam w USA zapłacił VW :roll: i to tyle - więcej nie mam nic do powiedzenia w tym temacie. :P




                                          Zamieszczone przez Seed
                                          tam taki kod trzyliterowy np. AXR.
                                          a jak znajdziesz kod silnika to na stronie 46 tego wątku masz tabelę z doborem oleju do określonych silników (chyba jeszcze wmiarę aktualna)


                                          Zamieszczone przez ZorN
                                          sorki za pytania, od których znawcy spadają ze śmiechu z krzeseł
                                          nikt nie spada ...lepiej spytać niż nie wiedzieć i zrobić coś nie tak.
                                          PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                          Komentarz

                                          • konkon
                                            Rider
                                            • 2008
                                            • 667
                                            • Octavia I (1U2)
                                            • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

                                            Zamieszczone przez ZorN
                                            1896cm3, mocy 81,00 kW, diesel
                                            81 kW = 110KM
                                            czyli 1.9 TDI 110KM VP o oznaczeniu AHF lub ASV
                                            norma VW 505.00
                                            Konrad
                                            OIL SPA -> oleje, filtry, akumulatory, części

                                            90 konny AGRessor
                                            PerfectServiceBy DGW
                                            WhitePride :smokedevil

                                            Komentarz

                                            • Dzida
                                              RS
                                              • 2006
                                              • 2253

                                              Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                                              obstawiam, że ją spokojnie spełnia ale LM nie ma ochoty płacić kasy za specyfikację.
                                              Najprawdopodobniej tak jest, zapłacili za normę do TT 4600 a 4100 sobie darowalii
                                              Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                                              na tym chyba pora skończyć bo jak widać OFICJALNIE LM TT 4100 5W/40 spełnia standardy jakości czy też specyfikacje czy też aprobaty - jak zwał tak zwał ale sam koncern VW/Audi to przyznaje - tego chyba nawet SAP nie podważy
                                              LM TT 4100 nie ma spełnia normy do pompek. Tak mówi strona producenta. Koniec kropka. Nie twierdzę że to źle czy dobrze, po prostu nie spełnia. I myślę że biuletym Audi nie ma nic do rzeczy. Lejemy na własną odpowiedzialność i nie mamy do nikogo żalu jak się wysrają pompki, pisząc że skoda to szmelc. Wyobrażasz sobie naprawę gwarancyjną , którą ktoś opiera na jakimś biuletynie znalezionym w internecie?

                                              Poza tym: Ameryka jest ameryka. Kumpel rozbił amerykańską wersję Yamahy V-star, próbował naprawić to w ASO, myślisz że ktoś kiwnął palcem aby mu pomóc? Amerykanie mają inną specyfikacje (bzdura), inne malowanie (to akurat prawda) i doopa.

                                              Poza tym: biorą pod uwagę nasze doświadczenia, czy uważasz że ASO nie wykortzysta takiego argumentu aby zedrzeć z klienta za naprawę?

                                              IMHO pompki drogie, nie warto, ale każdy podejmuje decyzję sam.

                                              Komentarz

                                              • Seed
                                                Elegance
                                                • 2010
                                                • 875
                                                • Octavia III (5E3)
                                                • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                                Zamieszczone przez Dzida
                                                LM TT 4100 nie ma spełnia normy do pompek. Tak mówi strona producenta. Koniec kropka.
                                                Rownież jestem zdania, że jak jest chociaz cień watpliwości nalezy sobie odpuscic. Sa inne czyt. lepsze oleje np. X-clean C3 5W-40 :diabelski_usmiech
                                                KLIK -> O3 1.4 TSI EL

                                                Komentarz

                                                • PAOLO ESCO
                                                  RS
                                                  • 2009
                                                  • 6626
                                                  • Volkswagen
                                                  • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                                                  Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                                                  LIQUI MOLY recommends this product for vehicles for which the following specifications are required: VW 505 01
                                                  Ok :wink: w takim razie LM TT 4100 posiada w Europie rekomendacje VW 505.01 ( a wg. VW USA spełnia specyfikację 505.01 ... może być? ad:
                                                  Cytuję - "Rekomendacja oznacza, że olej ten znacznie wykracza ponad stawiane normy, wskazuje na związek technologiczny z olejami stosowanymi na pierwsze zalanie silników. Zazwyczaj jest to olej opracowany w co-engineeringu, zaprojektowany dla danego silnika".

                                                  Zamieszczone przez Dzida
                                                  zapłacili za normę do TT 4600 a 4100 sobie darowalii
                                                  czyli jak by zapłacili za TT 4100 to wszystko by było ok...jak zwykle chodzi o kasę (olej ten sama a nagle spełnia normę VW zamiast rekomendacji ...wystarczy zapłacić).

                                                  Zamieszczone przez Dzida
                                                  LM TT 4100 nie ma spełnia normy do pompek.
                                                  ok każdy może mieć własne zdanie ale myślę że w tak oficjalnym dokumencie wskazującym oleje, które posiadają specyfikacje 505.01 VW nie umiesciłby zapisu gdyby ten olej nie spełniał danej normy tak więc nic się "pompkom" nie stanie stosując ten olej. Lubro Moly/Liqui Moly (sprzedawany pod marką Techparts) to oficjalny partner VW w USA i Meksyku.



                                                  Pewna znana Wam firma sprzedaje swoje oleje pod specyfikacją VW 505.01 pisząc - cytuję " xxx jest sformułowany, aby prześcignąć najbardziej wymagające specyfikacje europejskie. Zalecany do pojazdów (w Europie ...) napędzanych benzyną lub olejem napędowym wymagajacych następujących specyfikacji na całym świecie:
                                                  VW 505.01" .... i wszysto gra - można i tak... :szeroki_usmiech

                                                  Zamieszczone przez Seed
                                                  X-clean C3 5W-40
                                                  tak - bardzo ciekawy olej w dobrej cenie.
                                                  PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                                  Komentarz

                                                  • ZYBI68
                                                    Rider
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2006
                                                    • 697
                                                    • Octavia II (1Z3)
                                                    • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                                    Zamieszczone przez konkon
                                                    ważne aby było PRO-LINE 2427
                                                    A o co z tym chodzi ops:
                                                    Jeśli nie chcecie zrezygnować z radości picia kawy, ale chcecie dbać o zdrowie, rozwiązanie znajdziecie tutaj. www.zbyszek.ganodermakawa.pl

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...