na 999999%
Amortyzatory
Zwiń
X
-
szkoda, nie zgrywaj cwaniaka :PPPPP
Hubert Urbański : Szkoda, czy jesteś pewien? :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech
A tak na powaznie, 55mm maja tylko 2.0 TDI i 2.0 TFSi/TSI ( jak zwal tak zwal, nie zaczynajmy teraz tej dyskusji ).
Okresli rowniez mozna po srednicy tarczy - tarcza 288 i 312 -> 55, tarcze mniejsze 50mm :twisted:Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Panowię
Mam pytanie i zależy mi na czasie
Czy amortyzatory z tego linka http://allegro.pl/bilstein-amortyzat...317741801.html to są B4?
Ktoś zamawiał u tego sprzedającego?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sonik1991Z tego co slysze bilstein B4 sa dobre wiec chyba na nie sie zdecydowalem mam pytanko znacie moze Tanie sklepy internetowe gdzie mozna kupic te Amortki ??
dziekuje z gory za pomoc w moim problemie
octavia to raczej nie sportowe auto , tylko w moim przypadku pakowny samochod do przewozenia rodziny
B4 maja ogromna wade , taka sama byla u brata w omedze , bardzo słabo tłumią krótkie geste nierówności , jadąc po takiej drodze, a takich nie brakuje w polsce , wszystko w srodku drzy, łącznei z pasażerami
brat teraz wymienil na Sachs i w koncu omega płynie pieknie tłumiac nierówności
ja jak tylko cos odłoże to wywalam B4 i kupuję sachs, komfort jest dla mnei najważniejszyjest O1 RS 1.8T XENON
była O1 1.9 TDI AGR
Komentarz
-
-
Ja bym poszedł w b6 miałem a fabii genialnie to jeździło... Ale tu stoimy przy podstawowym pytaniu ma być miękko i płynnie czy ma dobrze się prowadzić i człowiek ma czuć frajdę z jazdyGenialna furka => http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=876165#876165
Najnowsza zabawka http://zulpanter.blogspot.com -> serdecznie zapraszamy
Komentarz
-
-
Niestety i na mnie nastał już czas zmiany amortyzatorów i sprężyn, skoda stała się bardzo miękka i źle się jeździ przez to.
Co powiecie o tym zestawie ?
była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072
https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez andru123B4 maja ogromna wade , taka sama byla u brata w omedze , bardzo słabo tłumią krótkie geste nierówności , jadąc po takiej drodze, a takich nie brakuje w polsce , wszystko w srodku drzy, łącznei z pasażerami
brat teraz wymienil na Sachs i w koncu omega płynie pieknie tłumiac nierówności
ja jak tylko cos odłoże to wywalam B4 i kupuję sachs, komfort jest dla mnei najważniejszy
Jakie opinie macie o amorach Monroe?
Komentarz
-
-
[ Dodano: Pon 07 Maj, 12 10:58 ]
Zamieszczone przez trooperZamieszczone przez andru123B4 maja ogromna wade , taka sama byla u brata w omedze , bardzo słabo tłumią krótkie geste nierówności , jadąc po takiej drodze, a takich nie brakuje w polsce , wszystko w srodku drzy, łącznei z pasażerami
brat teraz wymienil na Sachs i w koncu omega płynie pieknie tłumiac nierówności
ja jak tylko cos odłoże to wywalam B4 i kupuję sachs, komfort jest dla mnei najważniejszy
Piszesz o jakichś konkretnych Sachsach, czy pierwszych z brzegu:
Jakie opinie macie o amorach Monroe?
Nabyłem olejowo gazowe SACHSy (te z czerwonymi naklejkami) Przód - Sachs 200 954, tył 556 269 Potwierdzam, że zapewniają komfort nawet na bardzo kiepskich drogach. Od początku byłem świadom czego oczekuje od tych elementów zawieszenia i się nie zawiodłem. Po przedwczorajszych ponad 100 km pokonanych non stop drogami o tragicznej jakości stwierdzam że ori sprężyny i Sachsy fantastycznie wybierają nierówności. Usportowione czy tuningowe amortyzatory tragicznie wybierają drgania wysokiej częstotliwości czyli dziury, łaty przy łacie i łaty na łacie, przejazdy kolejowe, torowiska tramwajowe. Żeby wybrać nierówność elementy zawieszenia potrzebują odpowiednio długiej drogi - tzw skoku i dobrze dobranej charakterystyki tłumienia. Może Sachsy nie są idealne na pokonywane bardzo szybko zakręty na autostradach i pokonywane bardzo szybko kręte odcinki dróg z bardzo dobrą nawierzchnią ale na drogach średniej i kiepskiej jakości nawet tych pokonywanych szybko nie maja sobie równych. Ludzie niech dobierają świadomie elementy zawieszenia do warunków jakie spotykają najczęściej na drogach i preferowanej charakterystyki zawieszenia. Powiedzcie mi czy według was te auta "bujają się jak łajba" czy jednak mają zawieszenia optymalne, najlepsze z możliwych do danych warunków? Korzystając z długiego doświadczenia wożenia się po naszych drogach - stwierdzam, że kilkadziesiąt procent dróg w Polsce drugo i trzeciorzędnych jest o wiele bardziej nierówna niż te odcinki.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KVpum9hv8S4&feature=g-all-u[/youtube]Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
kiedyś szukałem tych sachsów i prawdę mówiąc spodziewałem się większej gamy niż wsadzanie jednego modelu od octy 1.4 do golfa 2.8...
zgodzę się, że wsadzanie sportowego czy tuningowego zawieszenia prowadzi generalnie do pogorszenia trakcji na drogach naszej ojczyzny :].. druga sprawa, że istnieją wozy z dużo lepszym zawieszeniem w serii niż nasze skodavki ..
jak się skraca skok zawieszenia to przy niespodziewanym uskoku/dziurze, odbicie może 'wysadzić' auto w bliżej nieokreślonym kierunku (zwłaszcza jak ktoś jedzie nieco szybciej po zakrętach)...
kontynuując rajdowe odniesienia kolegi Zeptera, warto zwrócić uwagę jak wyglądają rajdówki startujące po irlandzkich oesach. na bardzo nierównych, wąskich, krętych asfaltach najlepej spisują się zawieszenia o stosunkowo dużym skoku..skoda
fuckyeah!
Komentarz
-
-
wieść gminna niesie, że pomiar sprawności na trzepakach jedynie pozwala stwierdzić czy amory są zużyte równomiernie.. padnięte amortyzatory poznaję po tym, jak auto nurkuje przy pełnym hamowaniu albo często podczas przyśpieszania w zakręcie na mokrym co chwilę buksuje wewnętrzne koło e tak dalej e tak dalej..skoda
fuckyeah!
Komentarz
-
-
Stare są ori sprężyny... tzn z pierwszego montażu. Fura ma dopiero 99 tyś km przebiegu... jak przekroczy 200 tyś pomyślę nad wymianą. :wink:Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_osZ ciekawosci zajechałem do znajomego na diagnostyke: amory przód 64-64 tył 60-61 - oryginalne przebieg ok 130 tys
W 0II dla porównania przy przebiegu 26 tys przód był 72-75 a tył 81-82, a przy przebiegu 70 tys było to przód 66-67, a tył 74-73
na felgach 16 i profilu 55 opony letnie wynik 55%
na felgach 15 i profilu 65 opony zimowe wynik 75%
badanie robione z jednodniową przerwąjest O1 RS 1.8T XENON
była O1 1.9 TDI AGR
Komentarz
-
Komentarz