Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jaki olej do benzyniaka?

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Pidziek, widzę że trochę siedzisz w japonczykach. Czy jest do dostania w Polsce płyn chlodniczy w technologii p-HOAT, do typowych silników produkowanych w Japonii? Na razie używam hondowskiego type2, ale pewności jaki on jest nie mam.
    Seria 188KM/270Nm na 95RON

    Komentarz


    • i co z tymi olejami Neste i Statoil, ktoś miał mieć je w ofercie od wtorku

      Komentarz


      • Zamieszczone przez mau74
        co z tymi olejami Neste i Statoil, ktoś miał mieć je w ofercie od wtorku
        info od sprzedawcy - Statoila powinien być piątek-poniedziałek dostępny w sprzedaży (problemy były z wysyłką ze strony Statoil) i jak dobrze pójdzie to może w następnym tygodniu też będzie Neste . Szukaj w "Ogłoszeniach komercyjnych". Ja się sprzedażą nie zajmuję więc mnie nie męczyć proszę... a że chcę zrobić większe zamówienie (tarcze,klocki+olej+filtry+wszystkie płyny eksploatacyjne) to też czekam cierpliwie na olej, by złożyć zamówienie i stąd wiem co i jak ... :wink:
        PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

        Komentarz


        • Panowie co myślicie o Valvoline Synpower 5W30?

          Komentarz


          • Zamieszczone przez PAOLO ESCO
            Zamieszczone przez leonn
            To znaczy, że ani Liqui Moly, ani Motul, ani Valvoline ani Neste SAE 0W40 nie mają oficjalnej aprobaty VW, ale zawsze można zalać 0W40 Castrola albo Mobila
            odpowiedź masz powyżej (zresztą ta lista jest dokładniejsza 404 Resource at '/content/dam/audiusa/Documents/Audi-1997-2012-Technical-Service-Bulletin.pdf' not found: No resource found ) i nie może tak być, że jeden i ten sam olej ma lub nie ma specyfikacji bo skoro producent takową specyfikację na dany olej posiada (i za nią zapłacił oczywiście) to obowiązuje ona na ten produkt wszędzie (pozostaje jedynie np. kwestia jej odnowienia dajmy na to w Europie czy USA gdzie te terminy mogą się nie pokrywać - przypadek LM TT4100 gdzie LM w Europie zrezygnował ze wykupienia ponownie specyfikacji 505.01 (na rzecz TT 4600 który ma aktualnie 505.01) i jedynie deklaruje spełnienie w/w specyfikacji ... a TT 4100 w USA ma nadal specyfikację 505.01 - :2kc
            ...wystarczy napisać, zadzwonić do danej firmy, przedstawiciela oleju który kupiliśmy i powiedzieć, że dane ASO odmówiło nam wlania oleju ze specyfikacją VW umieszczoną na opakowaniu - ich prawnik lub rzecznik szybko takie ASO "wyprostuje" ...

            Masz racje jeśli chodzi tylko o odnowienie specyfikacji poprzez producenta oleju, którego skład się nie zmienił, i nadal jest oferowany na innych rynkach, to OK można z ASO się szarpać.
            Gorzej jest z sytuacją kiedy olej nigdy nie miał oficjalnej specyfikacji danego producenta silnika, a producent oleju zapewnia, że jego produkt spełnia te normy. To musimy wierzyć producentowi oleju na słowo, że mówi prawdę.
            Kto uwierzy na słowo i której firmie olejowej ?
            Dlatego ASO na gwarancji silnika nie chcę brać odpowiedzialności za olej klienta jeśli nie ma go na oficjalnej liście.
            Wierzysz producentowi oleju, lejesz na własną odpowiedzialność.
            Ja z LM dostałem odpowiedź, że olej mimo że go już nie ma na oficjalnej liście to nadal spełnia wymagane normy VW i w razie jakichkolwiek problemów mam się z nimi kontaktować, więc leje bez obaw

            Komentarz


            • Sebastian: możesz spróbować dożywotniego płynu Evans jest dostępny w PL.
              Płyn z Hondy jest OK niektórzy leją Castrol Radicool NF ale jak dobrze wiesz ja do tej marki nie mam jakiegoś sentymentu po tym co się działo po SLX i nie tylko..

              Ja kupowałem również kiedyś ZEREX z Valvoline ale nie pamiętam skąd bo sobie klient zarzyczył a Valvo miewało dobre chłodziwa sam Kuzaj jeździł z tego co pamiętam na maxlife ;-)

              Ogólnie wiesz jak jest u nas z Japonczykami ....wystarczy iść do Intercarsu czy innej hurtowni po czesci do jakiegoś azjata sprzed kilku lat a idz po czesci do jakiegoś niemieckiego auta...

              Ale czasy się zmieniają ostatnio bo ludzie wybierają pomału Koreanskie, Japonskie auta a usterkowe VW, Audi, MB , zostawiają wiernym Niemcom o dziwo Fordziki się fajnie spisują ..

              Ok ide spać miłej nocy
              Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
              http://www.zmienolej.pl/
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

              Komentarz


              • Zamieszczone przez leonn
                Gorzej jest z sytuacją kiedy olej nigdy nie miał oficjalnej specyfikacji danego producenta silnika, a producent oleju zapewnia, że jego produkt spełnia te normy
                no jasne ale ja cały czas piszę o specyfikacji/normie VW która ma się znaleźć na opakowaniu - NIE o DEKLARACJI producenta oleju
                Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                "Niżej wymienione specyfikacje (normy VW) muszą być podane na pojemniku z olejem osobno lub wraz z innymi specyfikacjami" - nie ma mowy nic o jakichś "oficjalnych aprobatach" ... albo ma specyfikację albo nie ma i nie ma co się tutaj rozpisywać.
                Zamieszczone przez leonn
                Dlatego ASO na gwarancji silnika nie chcę brać odpowiedzialności za olej klienta jeśli nie ma go na oficjalnej liście.
                ---> taką "oficjalną listę" ASO może sobie potraktować tylko jako materiał pomocniczy (ciekawe z jaką częstotliwością jest uaktualniana)
                Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                Instrukcja obsługi, gdzie wyraźnie pisze jaki olej można lać -i nie pisze nic o oficjalnej aprobacie VW ! - tylko :
                jeżeli olej posiada specyfikację producenta (nie deklarację producenta oleju czy zapis w stylu "It is recommended for ...") to ASO nie ma prawa odmawiać zalania silnika takim olejem !

                [ Dodano: Pią 31 Sty, 14 08:07 ]
                Zamieszczone przez Pidziek
                ludzie wybierają pomału Koreanskie, Japonskie auta a usterkowe VW, Audi, MB , zostawiają wiernym Niemcom
                a żebyś wiedział ... Kupiłem żonie Picanto (po dwóch Citroenach) ...jeździ nim ponad 6 lat - spaliły się dwie żarówki - jedna od świateł mijania i jedna od świateł pozycyjnych...nic nie trzeszczy nic nie puka (nawet na jesień pojechałem sprawdzić czy zawieszenie z przodu jest OK bo po 6 latach jeżdżenia po mieście mogłoby się coś "wyrobić" i NIC...sprzęgło nadal "działa" :shock: :lol: sam zostawiam często Skodzinkę na parkingu i śmigam z przyjemnością po mieście "kijanką".
                Silnik "pszczółka" i nawet zamki nie chcą zamarznąć w zimie, itd...
                PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                Komentarz


                • Klasa premium porzuca już Niemieckie auta i wybiera INfinity, Lexusy....Mitsubishi itp..
                  Jak sioę coś psuje producent wypuszcza bubel to niech przynajmniej czynnik ludzki nie nawala :-)

                  Teść ma matiza od 1999r. nic nie wymieniał a ma 160 000km leje olej 5W30 co 2 lata olej w skrzyni tylko blacha rdzewieje, kolega z jego pracy kupił jakiegoś golfa chyba 5 lat temu to średnio raz na rok albo raz na pół roku musi jechać nieplanowano do serwisu bo coś się psuje co nie powinno .....
                  Tylko jazda matizem wiesz jak to jest mam wrażenie że zaraz się wywrócę heheh
                  Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                  http://www.zmienolej.pl/
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                  Komentarz


                  • No właśnie, dla mnie koreanska/japońska rdza jest nie do przyjęcia. A opinia o złej jakości niemieckich aut bierze się z chciwości. Najczęściej oferowany u nas vw, ma koło 10 lat i przebieg poniżej 100 tys km, a potem narzeka, że rozlatuje się już przy 100tys km :lol:
                    Seria 188KM/270Nm na 95RON

                    Komentarz


                    • Jakby tak wszyscy producenci opisywali swoje produkty - Link

                      Komentarz


                      • Ja jeździłem na longlife ale przy ostatnie wymianie oleju doradzono mi SHELL HELIX ULTRA RACING 10W-60. Takim teraz zalałem silnik.
                        Octavia 2 RS-R 350hp

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez Pidziek
                          Klasa premium porzuca już Niemieckie auta i wybiera INfinity, Lexusy....Mitsubishi itp..
                          Pokaz mi Mitsubishi luksusowe na naszym rynku?

                          [ Dodano: Pią 31 Sty, 14 10:38 ]
                          Zamieszczone przez 1bizkit
                          a jeździłem na longlife ale przy ostatnie wymianie oleju doradzono mi SHELL HELIX ULTRA RACING 10W-60. Takim teraz zalałem silnik.
                          Biedny ten Twój silnik!
                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                          Komentarz


                          • Proszę o uzasadnienie tej wypowiedzi.
                            Octavia 2 RS-R 350hp

                            Komentarz


                            • Zamieszczone przez rOBERTO795
                              Pokaz mi Mitsubishi luksusowe na naszym rynku?
                              Dla kogoś to bedzie Outlander w dieslu o mocy ok. 170KM :-)
                              Ale wiesz dla każdego Luksus ma inne znaczenie...

                              Przyjeżdza do mnie właśiciel no może inaczej jeden z właścicieli pewnej wielkiej sieci z branży IT kupił sobie EVO X i zrobił je na ponad 600KM i uważa to za swój luksus ale cały czas ma dylemat czy nie zmienić na GTR-a najnowszego ....

                              Dla innego szczytem luksusu będzie Superb w topowym wydaniu czy jaiś Phanteon dla kogoś Merol...

                              A dla kogoś po prostu Dodge RAM z silnikiem HEMI :-)
                              Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                              http://www.zmienolej.pl/
                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                              Komentarz


                              • Zamieszczone przez 1bizkit
                                Proszę o uzasadnienie tej wypowiedzi.
                                To olej raczej do wyscigow, zbyt "gesty" na codzien, w zimie to juz wogole masakra... Dla tsi wiecej niz w40 na koncu, to przerost formy nad trescia... Kup chociaz cos 5w40 -chocby fuchsa race pro S, o ile faktycznie ostro i czesto meczysz auto... Jak sporadycznie bierz dobre 0w40.

                                Komentarz


                                • Zamieszczone przez Pidziek
                                  Klasa premium porzuca już Niemieckie auta i wybiera INfinity, Lexusy....Mitsubishi itp..
                                  Negative. Statystyki mówią co innego. Klasa zamożna wybiera wciąż niemieckie auta klasy premium.

                                  Prym wiedzie Audi z największym procentem wzrostu sprzedaży w 2013 - ok 25%. pozniej jest BMW i Mercedes. Lexus na szarym koncu z 2% wzrostu sprzedazy w porownaniu do roku poprzedniego. Infiniti ma spadek sprzedazy o 23%.

                                  Takie są fakty. Japonskie auta to juz nie to co kiedys.
                                  KLIK -> O3 1.4 TSI EL

                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez 1bizkit
                                    Proszę o uzasadnienie tej wypowiedzi.
                                    Na zimno sciera się wszystko zanim ta smoła dopłynie, a na gorąco zapieka sie z powodu
                                    Słabego przepływu, bo olej krąży bypass-miska-bypass.
                                    Seria 188KM/270Nm na 95RON

                                    Komentarz


                                    • Zamieszczone przez 1bizkit
                                      przy ostatnie wymianie oleju doradzono mi SHELL HELIX ULTRA RACING 10W-60
                                      do 2,0 TSI :roll: to "fajnych" masz doradców ale to Twój samochód nie "nasz" ...(na szczęście).
                                      Zamieszczone przez Sebastian_M26
                                      Na zimno sciera się wszystko zanim ta smoła dopłynie, a na gorąco zapieka sie z powodu Słabego przepływu, bo olej krąży bypass-miska-bypass.
                                      oj tam oj tam... "jest RACING 10W60... jest zabawa" , jak mawiają mechanicy zacierając ręce :wink:

                                      Zamieszczone przez Tippo
                                      Kup chociaz cos 5w40 -chocby fuchsa race pro S, o ile faktycznie ostro i czesto meczysz auto... Jak sporadycznie bierz dobre 0w40.
                                      Silkolene 5W40 aż nadto wystarczy! a do normalnej jazdy spokojnie 0W40 np. X-Maxa , Millersa itp ... Optymalne SAE to 5W30 może przecież być LL ale zmieniane co 15 tys km a jak już "racing oil" chcesz zalewać to polecam Silkolene PRO S 5W-30.

                                      ps.... POCZYTAJ wątek.
                                      PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                                        "jest RACING 10W60... jest zabawa" , jak mawiają mechanicy zacierając ręce
                                        :lol: :lol: :lol:
                                        KLIK -> O3 1.4 TSI EL

                                        Komentarz


                                        • Zamieszczone przez REXAX
                                          Jakby tak wszyscy producenci opisywali swoje produkty - Link
                                          ciekawy produkt, gdzie to daja :szeroki_usmiech
                                          Audi 1.8T AVJ

                                          Silnik smaruje
                                          Ravenol SSL

                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez KubaMpakiet
                                            gdzie to daja
                                            ---- > Professional Hundert |
                                            PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                            Komentarz


                                            • Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                                              Negative. Statystyki mówią co innego. Klasa zamożna wybiera wciąż niemieckie auta klasy premium.
                                              Może ale nie do konca może statystyki Niemieckie i gazety których włąścicielem jest Auto Bild tak piszą...
                                              Statystyki są również inne...
                                              A ja widzę przynajmenij od kilku lat inną tendencję .
                                              Może nie że Japonia tylko ale generalnie już pozycja Niemieckich aut klasy premium nie jest tak mocna , weź chociaż zwróć uwagę na okablowanie w Skodach inna grubość w fabiach niż kilka lat temu.
                                              Oszczędności się szuka wszędzie...
                                              Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                                              http://www.zmienolej.pl/
                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez Pidziek
                                                Może ale nie do konca może statystyki Niemieckie i gazety których włąścicielem jest Auto Bild tak piszą...
                                                statystyki sprzedazy aut liczone przez SAMAR np. Niemieckie auta wzrost sprzedazy coram wiekszy - japonskie spadek.
                                                KLIK -> O3 1.4 TSI EL

                                                Komentarz


                                                • Tem SAMA to wiesz jak działa ...
                                                  Tak jak wiarygodność Niemieckiego ADAC :-)))))


                                                  Michael Ramstetter, szef ADAC ds. komunikacji, przyznał, że na auto 2014 roku, którym został volkswagen golf, oddano 3409 głosów, a nie 34299 jak wcześniej twierdziła organizacja. Ramstetter, który jest także redaktorem naczelnym magazynu Motorworld, stracił pracę. ADAC przyznał później, że naciągnął także wyniki głosowań z lat 2012 i 2013. Co do innych trudno ustalić prawdę, bo stosowne dokumenty nie zostały przechowane. Celem manipulacji, wyznał Ramstetter, było zwiększenie prestiżu nagrody i organizacji, która ma ok. 19 mln członków. Szef ADAC, Karl Obermair, zarządził dochodzenie w sprawie.

                                                  - Wiarygodność i zaufanie to nasze podstawowe wartości – powiedział.

                                                  Media przypominają, że ADAC już miał raz problemy, kiedy w 2005 roku naciągnął wyniki testów auta wyprodukowanego przez rumuńską Dacię. Twierdził wówczas, że samochód nie jest bezpieczny. Okazało się jednak, że wcześniej specjalnie uszkodzono koła, aby auto sprawiało problemy.!
                                                  Dalej do poczytania : !

                                                  Kod:
                                                  Standardowe testy zderzeniowe wykonywane przez Euro NCAP polegają na wjechaniu w odkształcalną przeszkodę z prędkością 64 km/h[b] czterdziestoma procentami szerokości samochodu.[/b] Właściwie każdy producent, który chce liczyć się na rynku samochodowym, opracował system wzmocnień, sprawdzających się w takich warunkach najlepiej, więc niczym dziwnym nie jest masowe przyznawanie maksymalnej noty pięciu gwiazdek prawie wszystkim nowym modelom. Życie ma jednak niewiele wspólnego z laboratoryjnymi procedurami.
                                                  
                                                  Na drodze często dochodzi do wypadków, u przyczyn których leży nieprawidłowy manewr wyprzedzania lub utrata kontroli nad kierownicą i wypadnięcie z jezdni. W obydwu tych przypadkach można uderzyć niewielką częścią maski i tak właśnie przeprowadza test amerykańska organizacja IIHS. Samochód uderza 25 procentami szerokości maski w nieodkształcalną przeszkodę, co może symulować zderzenie z drzewem lub tirem. Wiele samochodów "oblewa" te testy, mimo dobrze zaliczonych prób przeprowadzanych według procedur Euro NCAP.
                                                  Urderzenie 40% samochodu popytaj rzeczoznawcę kiedy ma miejsce albo w ilu przypadkach na 100 czy na 1000x...


                                                  To wierzchołek góry lodowej

                                                  miłego dnia
                                                  Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                                                  http://www.zmienolej.pl/
                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                                                  Komentarz


                                                  • Zamieszczone przez Sebastian_M26
                                                    A opinia o złej jakości niemieckich aut bierze się z chciwości.
                                                    Powiedz to właścicielom TSI co przy 30tkm wymieniają łańcuchy. No tak Audi było dalej na pasku - jeżeli mówimy stricte o klasie premium

                                                    Pidziek, z tym amerykańskim IIHS poruszyłeś bardzo ważny temat. Zresztą producenci nauczyli się robić auta pod EuroNCAP. Inną sprawą jest, że to samo auto wg. ich kryteriów przed 2009 ma raz 4 gwiazdki a po 2009 ma gwiazdek 5 :lol: bo np dostało pkt za brzęczek od pasów czy inną pierdołę i już jest "extra" bezpieczne na 5 gwiazdek.
                                                    - Superb
                                                    - Panda 1.2

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X