Pidziek, widzę że trochę siedzisz w japonczykach. Czy jest do dostania w Polsce płyn chlodniczy w technologii p-HOAT, do typowych silników produkowanych w Japonii? Na razie używam hondowskiego type2, ale pewności jaki on jest nie mam.
Jaki olej do benzyniaka?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Zamieszczone przez mau74co z tymi olejami Neste i Statoil, ktoś miał mieć je w ofercie od wtorkuPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCOZamieszczone przez leonnTo znaczy, że ani Liqui Moly, ani Motul, ani Valvoline ani Neste SAE 0W40 nie mają oficjalnej aprobaty VW, ale zawsze można zalać 0W40 Castrola albo Mobila
...wystarczy napisać, zadzwonić do danej firmy, przedstawiciela oleju który kupiliśmy i powiedzieć, że dane ASO odmówiło nam wlania oleju ze specyfikacją VW umieszczoną na opakowaniu - ich prawnik lub rzecznik szybko takie ASO "wyprostuje" ...
Masz racje jeśli chodzi tylko o odnowienie specyfikacji poprzez producenta oleju, którego skład się nie zmienił, i nadal jest oferowany na innych rynkach, to OK można z ASO się szarpać.
Gorzej jest z sytuacją kiedy olej nigdy nie miał oficjalnej specyfikacji danego producenta silnika, a producent oleju zapewnia, że jego produkt spełnia te normy. To musimy wierzyć producentowi oleju na słowo, że mówi prawdę.
Kto uwierzy na słowo i której firmie olejowej ?
Dlatego ASO na gwarancji silnika nie chcę brać odpowiedzialności za olej klienta jeśli nie ma go na oficjalnej liście.
Wierzysz producentowi oleju, lejesz na własną odpowiedzialność.
Ja z LM dostałem odpowiedź, że olej mimo że go już nie ma na oficjalnej liście to nadal spełnia wymagane normy VW i w razie jakichkolwiek problemów mam się z nimi kontaktować, więc leje bez obaw
Komentarz
-
-
Sebastian: możesz spróbować dożywotniego płynu Evans jest dostępny w PL.
Płyn z Hondy jest OK niektórzy leją Castrol Radicool NF ale jak dobrze wiesz ja do tej marki nie mam jakiegoś sentymentu po tym co się działo po SLX i nie tylko..
Ja kupowałem również kiedyś ZEREX z Valvoline ale nie pamiętam skąd bo sobie klient zarzyczył a Valvo miewało dobre chłodziwa sam Kuzaj jeździł z tego co pamiętam na maxlife ;-)
Ogólnie wiesz jak jest u nas z Japonczykami ....wystarczy iść do Intercarsu czy innej hurtowni po czesci do jakiegoś azjata sprzed kilku lat a idz po czesci do jakiegoś niemieckiego auta...
Ale czasy się zmieniają ostatnio bo ludzie wybierają pomału Koreanskie, Japonskie auta a usterkowe VW, Audi, MB , zostawiają wiernym Niemcom o dziwo Fordziki się fajnie spisują ..
Ok ide spać miłej nocyProfesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leonnGorzej jest z sytuacją kiedy olej nigdy nie miał oficjalnej specyfikacji danego producenta silnika, a producent oleju zapewnia, że jego produkt spełnia te normyZamieszczone przez PAOLO ESCO"Niżej wymienione specyfikacje (normy VW) muszą być podane na pojemniku z olejem osobno lub wraz z innymi specyfikacjami" - nie ma mowy nic o jakichś "oficjalnych aprobatach" ... albo ma specyfikację albo nie ma i nie ma co się tutaj rozpisywać.Zamieszczone przez leonnDlatego ASO na gwarancji silnika nie chcę brać odpowiedzialności za olej klienta jeśli nie ma go na oficjalnej liście.Zamieszczone przez PAOLO ESCOInstrukcja obsługi, gdzie wyraźnie pisze jaki olej można lać -i nie pisze nic o oficjalnej aprobacie VW ! - tylko :
[ Dodano: Pią 31 Sty, 14 08:07 ]
Zamieszczone przez Pidziekludzie wybierają pomału Koreanskie, Japonskie auta a usterkowe VW, Audi, MB , zostawiają wiernym Niemcom
Silnik "pszczółka" i nawet zamki nie chcą zamarznąć w zimie, itd...PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Klasa premium porzuca już Niemieckie auta i wybiera INfinity, Lexusy....Mitsubishi itp..
Jak sioę coś psuje producent wypuszcza bubel to niech przynajmniej czynnik ludzki nie nawala :-)
Teść ma matiza od 1999r. nic nie wymieniał a ma 160 000km leje olej 5W30 co 2 lata olej w skrzyni tylko blacha rdzewieje, kolega z jego pracy kupił jakiegoś golfa chyba 5 lat temu to średnio raz na rok albo raz na pół roku musi jechać nieplanowano do serwisu bo coś się psuje co nie powinno .....
Tylko jazda matizem wiesz jak to jest mam wrażenie że zaraz się wywrócę hehehProfesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
No właśnie, dla mnie koreanska/japońska rdza jest nie do przyjęcia. A opinia o złej jakości niemieckich aut bierze się z chciwości. Najczęściej oferowany u nas vw, ma koło 10 lat i przebieg poniżej 100 tys km, a potem narzeka, że rozlatuje się już przy 100tys km :lol:Seria 188KM/270Nm na 95RON
Komentarz
-
-
Jakby tak wszyscy producenci opisywali swoje produkty - http://www.oil-club.ru/forum/index.p...ttach_id=16672
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PidziekKlasa premium porzuca już Niemieckie auta i wybiera INfinity, Lexusy....Mitsubishi itp..
[ Dodano: Pią 31 Sty, 14 10:38 ]
Zamieszczone przez 1bizkita jeździłem na longlife ale przy ostatnie wymianie oleju doradzono mi SHELL HELIX ULTRA RACING 10W-60. Takim teraz zalałem silnik.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rOBERTO795Pokaz mi Mitsubishi luksusowe na naszym rynku?
Ale wiesz dla każdego Luksus ma inne znaczenie...
Przyjeżdza do mnie właśiciel no może inaczej jeden z właścicieli pewnej wielkiej sieci z branży IT kupił sobie EVO X i zrobił je na ponad 600KM i uważa to za swój luksus ale cały czas ma dylemat czy nie zmienić na GTR-a najnowszego ....
Dla innego szczytem luksusu będzie Superb w topowym wydaniu czy jaiś Phanteon dla kogoś Merol...
A dla kogoś po prostu Dodge RAM z silnikiem HEMI :-)Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez 1bizkitProszę o uzasadnienie tej wypowiedzi.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PidziekKlasa premium porzuca już Niemieckie auta i wybiera INfinity, Lexusy....Mitsubishi itp..
Prym wiedzie Audi z największym procentem wzrostu sprzedaży w 2013 - ok 25%. pozniej jest BMW i Mercedes. Lexus na szarym koncu z 2% wzrostu sprzedazy w porownaniu do roku poprzedniego. Infiniti ma spadek sprzedazy o 23%.
Takie są fakty. Japonskie auta to juz nie to co kiedys.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez 1bizkitprzy ostatnie wymianie oleju doradzono mi SHELL HELIX ULTRA RACING 10W-60
Zamieszczone przez Sebastian_M26Na zimno sciera się wszystko zanim ta smoła dopłynie, a na gorąco zapieka sie z powodu Słabego przepływu, bo olej krąży bypass-miska-bypass.
Zamieszczone przez TippoKup chociaz cos 5w40 -chocby fuchsa race pro S, o ile faktycznie ostro i czesto meczysz auto... Jak sporadycznie bierz dobre 0w40.
ps.... POCZYTAJ wątek.PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez REXAXJakby tak wszyscy producenci opisywali swoje produkty - http://www.oil-club.ru/forum/index.p...ttach_id=16672Audi 1.8T AVJ
Silnik smaruje
Ravenol SSL
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KubaMpakietgdzie to dajaPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCONegative. Statystyki mówią co innego. Klasa zamożna wybiera wciąż niemieckie auta klasy premium.
Statystyki są również inne...
A ja widzę przynajmenij od kilku lat inną tendencję .
Może nie że Japonia tylko ale generalnie już pozycja Niemieckich aut klasy premium nie jest tak mocna , weź chociaż zwróć uwagę na okablowanie w Skodach inna grubość w fabiach niż kilka lat temu.
Oszczędności się szuka wszędzie...Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Tem SAMA to wiesz jak działa ...
Tak jak wiarygodność Niemieckiego ADAC :-)))))
Michael Ramstetter, szef ADAC ds. komunikacji, przyznał, że na auto 2014 roku, którym został volkswagen golf, oddano 3409 głosów, a nie 34299 jak wcześniej twierdziła organizacja. Ramstetter, który jest także redaktorem naczelnym magazynu Motorworld, stracił pracę. ADAC przyznał później, że naciągnął także wyniki głosowań z lat 2012 i 2013. Co do innych trudno ustalić prawdę, bo stosowne dokumenty nie zostały przechowane. Celem manipulacji, wyznał Ramstetter, było zwiększenie prestiżu nagrody i organizacji, która ma ok. 19 mln członków. Szef ADAC, Karl Obermair, zarządził dochodzenie w sprawie.
- Wiarygodność i zaufanie to nasze podstawowe wartości – powiedział.
Media przypominają, że ADAC już miał raz problemy, kiedy w 2005 roku naciągnął wyniki testów auta wyprodukowanego przez rumuńską Dacię. Twierdził wówczas, że samochód nie jest bezpieczny. Okazało się jednak, że wcześniej specjalnie uszkodzono koła, aby auto sprawiało problemy.!
Kod:Standardowe testy zderzeniowe wykonywane przez Euro NCAP polegają na wjechaniu w odkształcalną przeszkodę z prędkością 64 km/h[b] czterdziestoma procentami szerokości samochodu.[/b] Właściwie każdy producent, który chce liczyć się na rynku samochodowym, opracował system wzmocnień, sprawdzających się w takich warunkach najlepiej, więc niczym dziwnym nie jest masowe przyznawanie maksymalnej noty pięciu gwiazdek prawie wszystkim nowym modelom. Życie ma jednak niewiele wspólnego z laboratoryjnymi procedurami. Na drodze często dochodzi do wypadków, u przyczyn których leży nieprawidłowy manewr wyprzedzania lub utrata kontroli nad kierownicą i wypadnięcie z jezdni. W obydwu tych przypadkach można uderzyć niewielką częścią maski i tak właśnie przeprowadza test amerykańska organizacja IIHS. Samochód uderza 25 procentami szerokości maski w nieodkształcalną przeszkodę, co może symulować zderzenie z drzewem lub tirem. Wiele samochodów "oblewa" te testy, mimo dobrze zaliczonych prób przeprowadzanych według procedur Euro NCAP.
To wierzchołek góry lodowej
miłego dniaProfesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Sebastian_M26A opinia o złej jakości niemieckich aut bierze się z chciwości.
Pidziek, z tym amerykańskim IIHS poruszyłeś bardzo ważny temat. Zresztą producenci nauczyli się robić auta pod EuroNCAP. Inną sprawą jest, że to samo auto wg. ich kryteriów przed 2009 ma raz 4 gwiazdki a po 2009 ma gwiazdek 5 :lol: bo np dostało pkt za brzęczek od pasów czy inną pierdołę i już jest "extra" bezpieczne na 5 gwiazdek.
Komentarz
-
Komentarz