Zamieszczone przez zielarzlol
Jaki olej do benzyniaka?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Było o tym w tym lub w olejech do TDI. Co do normy to masz napewno 503.00? HYmm bo wydawalo mi sie ze 502.00OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
-
-
Tak mówi instrukcja.
Ale z drugiej strony to są niby oleje do wydłużonych okresów międzyprzeglądowych ( 30 tys. km ).
A ja z racji LPG i tak mam serwis co 15 tys. km.Czarna perła O2 FL:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=58593
Komentarz
-
-
Wiec do stałych okresów powinieneś mieć normę 502.00 i to powinno być w instrukcji.Zamieszczone przez zielarzlolTak mówi instrukcja.
Ale z drugiej strony to są niby oleje do wydłużonych okresów międzyprzeglądowych ( 30 tys. km ).
A ja z racji LPG i tak mam serwis co 15 tys. km.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez WladeeeekrOBERTO795 a jaki olej byś jeszcze proponował bo jakos nie spotkałem sie z tym który proponowałeś
[/b]
HEhe żeby nie bylo ale każdy dobry 5w40 bedzie lepszy od 10w60 - Zaproponowałem Ci Millersa z 2 powodów
1. Olej z bazą PAO- czyli prawdziwy syntetyk o świetnych właściwościach.
2. Silniki zalane Millersem zużywaja mniej oleju- sam to sprawdziłem na Clio.
Jak nie szkoda Ci kasy na auto to naprawde polecam XFS-a 5w40OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Ja co tyle zmieniam ale spokojnie co 12-15 tyś ten olej też bedzie oki pod warunkiem że filtr da radeZamieszczone przez Wladeeeekno tak ale popatrzylem na stronie ze cena ladna
a wymiana normalnie co 10 tys?
.
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Rzeczywiście tak jest :roll:Zamieszczone przez rOBERTO795Wiec do stałych okresów powinieneś mieć normę 502.00 i to powinno być w instrukcji.Zamieszczone przez zielarzlolTak mówi instrukcja.
Ale z drugiej strony to są niby oleje do wydłużonych okresów międzyprzeglądowych ( 30 tys. km ).
A ja z racji LPG i tak mam serwis co 15 tys. km.
Przy pierwszej zmianie oleju ( przy 15 tys. km przebiegu ) nie powinno być problemów ze zmianą tego co zostało zalane w fabryce na tego Mobila New Life 0W40 ?Czarna perła O2 FL:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=58593
Komentarz
-
-
W/g nie nie powinnoZamieszczone przez zielarzlolRzeczywiście tak jest :roll:Zamieszczone przez rOBERTO795Wiec do stałych okresów powinieneś mieć normę 502.00 i to powinno być w instrukcji.Zamieszczone przez zielarzlolTak mówi instrukcja.
Ale z drugiej strony to są niby oleje do wydłużonych okresów międzyprzeglądowych ( 30 tys. km ).
A ja z racji LPG i tak mam serwis co 15 tys. km.
Przy pierwszej zmianie oleju ( przy 15 tys. km przebiegu ) nie powinno być problemów ze zmianą tego co zostało zalane w fabryce na tego Mobila New Life 0W40 ?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
A ja mam pytanie odnośnie płukanki. Dolewamy płukankę , zlewamy olej itd. Ale przecież trochę tej płukanki z starym olejem jest w obiegu.
1. on nie wpływa negatywnie na nowy olej?
2. co tak naprawdę ona daję, łączy brud by spłyną z starym olejem?
3. rozrzedza olej by lepiej spłyną?
Bo z tego co ktoś testował wynikało ,że na pewno nie rozpuszcza nagaru tak więc jaka jego rola ?
Komentarz
-
-
stałe wymiany max co 15 tys km. Odpowiedni będzie olej z VW 502.00. Olej ze specyfikacją VW 504.00...bez sensu do tego silnika przy stałych wymianach.Zamieszczone przez zielarzlol1.6 BSE z LPG
:lol: tylko, że nie doczytałeś że ta specyfikacja obowiązuje przy QG1 - strona 183 Instrukcji Obsługi.Zamieszczone przez zielarzlolwg. instrukcji powinien być olej VW 503 00 lub VW 504 00.
Dla samochodu ze stałym okresem wymiany oleju QG2 ( tak masz przy 1.6 BSE z LPG) masz mieć olej ze specyfikacją VW 502.00 ! (do BSE wchodzi około 4,5l oleju :wink: ).
Zamieszczone przez rOBERTO795Wiec do stałych okresów powinieneś mieć normę 502.00 i to powinno być w instrukcji.
upssss właśnie sprawdzałem Instrukcję (czy aby mnie pamięć nie myli) i przeoczyłem Twój wpis
ops:
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez shokA ja mam pytanie odnośnie płukanki. Dolewamy płukankę , zlewamy olej itd. Ale przecież trochę tej płukanki z starym olejem jest w obiegu.
1. on nie wpływa negatywnie na nowy olej?
2. co tak naprawdę ona daję, łączy brud by spłyną z starym olejem?
3. rozrzedza olej by lepiej spłyną?
Bo z tego co ktoś testował wynikało ,że na pewno nie rozpuszcza nagaru tak więc jaka jego rola ?
Wlewasz płukanke do starego oleju odpalasz silnik i po ok 15min pracy na biegu JAŁOWYM spuszczasz olej z calą płukanką. Ot cala filozofia. Czy płukanka zostaje w silniku- napewno jakieś jej rozcieńczone śladowe ilosci które nie mają wpływu na nowe smarowidło. Jak ktoś to testował bo nie rozumiem?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
czy ja gdzieś pytałem jak ją użyć? Opisane jest to w tym wątku co najmniej kilka razy :wink:Zamieszczone przez rOBERTO795Wlewasz płukanke do starego oleju odpalasz silnik i po ok 15min pracy na biegu JAŁOWYM spuszczasz olej z calą płukanką. Ot cala filozofia.
aha o to mi chodziłoZamieszczone przez rOBERTO795Czy płukanka zostaje w silniku- napewno jakieś jej rozcieńczone śladowe ilosci które nie mają wpływu na nowe smarowidło
ktoś z forum próbował tym czymś rozpuścić nagar i poza smrodem w mieszkaniu nic więcej nie uzyskałZamieszczone przez rOBERTO795Jak ktoś to testował bo nie rozumiem?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez parasiteA czy olej rozpuszcza nagar? :PZamieszczone przez shokktoś z forum próbował tym czymś rozpuścić nagar i poza smrodem w mieszkaniu nic więcej nie uzyskał
Mi się wydaje, że płukanka nie ma za zadanie rozpuścić nagar tylko hmm "wymyć" go.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Nie uszczypliwe tylko prawdziwe płukanka ma wypłukac nagar i brud z silnika nie nieszcząc uszczelnien i przywracając im nalezyta sprawność.Zamieszczone przez shokDobra dalej się nie dopytuje bo odpowiedzi macie uszczypliwe...
Mi się wydaję ,że olej już dawno nagar wymył a płukanka raczej coś ma z nim zrobić lub związać jakoś brud itd... Ale mniejsza z tym poszukam odpowiedzi na innym forum.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Tutaj o płukankach i to jak się stosuje , chyba bedzie ?A ja mam pytanie odnośnie płukanki. Dolewamy płukankę , zlewamy olej itd. Ale przecież trochę tej płukanki z starym olejem jest w obiegu.
1. on nie wpływa negatywnie na nowy olej?
2. co tak naprawdę ona daję, łączy brud by spłyną z starym olejem?
3. rozrzedza olej by lepiej spłyną?
Bo z tego co ktoś testował wynikało ,że na pewno nie rozpuszcza nagaru tak więc jaka jego rola ?
Twardy pokost i nagar jaki pozosyaje po kilku olejach jest do do usunięcia , mozesz to zrobić metodąprzemysłową ale wtedy z nagarem i osadami dostajesz wszystkie silikony, uszczelniacze...Zamieszczone przez shokMi się wydaję ,że olej już dawno nagar wymył a płukanka raczej coś ma z nim zrobić lub związać jakoś brud itd... Ale mniejsza z tym poszukam odpowiedzi na innym forum.
Jak filmik bedzie słaby to wal śmiało odpowiem na kazde pytanieProfesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Ktoś wcześniej zadał dobre pytanie odnosnie płukanki. Odpowiedziano mu, że do oleju dolewamy płukankę itd. Nie rozumiem. Ile tej płukanki dolewamy? Jak mam np. około poziom max ( ja tak praktycznie mam cały czas ) to jak doleję płukanki to będzie za dużo oleju. Nawet 15 min z dużo za dużym poziomem silnik nie powinien pracować. Dodatkowo słusznie zostało napisane, że ta płukanka jednak zostanie w silniku. Chyba lepszym rozwiązaniem jest po prostu czestsza zmiana oleju i uąycie dobrego kajościowo niż "bawienie sie" w płukanki. Tyle lat jeżdżę i nie znam nikogo kto robi płukankę. Jest to trochę sztuka dla sztuki szczególnie przy w miarę nowych samochodach.
Komentarz
-
-
No nie powinien i wtdy przed zapusczeniem silnika trzeba nieco upuścić oleju z miski.Zamieszczone przez Ceed1to jak doleję płukanki to będzie za dużo oleju. Nawet 15 min z dużo za dużym poziomem silnik nie powinien pracować.
Jedni uwazaja wymiane oleju w skrzyniach za zbedną, niepotrzebą, teraz pojawiają się tendencjeopon wielosezonowych...Zamieszczone przez Ceed1Tyle lat jeżdżę i nie znam nikogo kto robi płukankę. Jest to trochę sztuka dla sztuki szczególnie przy w miarę nowych samochodach.
W Polsce panuje taki stereotyp, krytkuje sie wszystko czego się nie zna i koniec.
Zapytaj kogoś z wiedzą dlaczego w Jaguarach nawet tych nowych często płukanka jest zalecana ...Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Upuszczanie oleju aby wlać płukankę aby zmienic olej. Super. A gdzie ja mam ten olej pod seriwsem upuścić, na parking? Powiecie, że moge jechać do mechanika aby mi upuścił i z zaniżonym poziomem jechac do serwisu na wymianę. Bez sensu. Mechanik na pewno zrobi to za free. Ta płukanka na pewno cos daje ale chyba nie ma sensu tego robić. Zarabiają na tym Ci co to sprzedają. Mam wielu znajomych co jeżdżą przeróżnymi samochodami i nigdy nie robią płukanki i samochody mają się dobrze. Jaguar to nie skoda i tam konstrukcja może wręcz wymagać robienia płukanki. Nie porównujmy tych silników.
[ Dodano: Czw 12 Kwi, 12 14:05 ]
aha zapomniałem dodać. U mnie aby upuścic olej należy odkręcić całą dolną osłonę silnika. Trochę roboty przy tym jest.
Komentarz
-
-
Ceed1, strzykawa z apteki i kawałek węźyka ze sklepu zoologicznego ;-) dasz rade.
Ceed1, w Łodzi, ;-)
nagaz.pl
adres: http://nagaz.pl/kontakt/kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
Komentarz