Jaki olej do benzyniaka?

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • marcinusek
    Ambiente
    • 2011
    • 114
    • Octavia I combi (1U5)
    • AZJ 2.0 MPI 115 KM

    0W30 to lepkościowo bardzo rzadziutki olej. Czy w silnikach AZJ 2.0 benzyna przy przebiegu 160tyś by ktoś zaryzykował? Mam obecnie 5W40 zalany.

    Komentarz

    • degenerat
      Ambiente
      • 2011
      • 242
      • Toyota

      Zamieszczone przez marcinusek
      0W30 to lepkościowo bardzo rzadziutki olej. Czy w silnikach AZJ 2.0 benzyna przy przebiegu 160tyś by ktoś zaryzykował? Mam obecnie 5W40 zalany.
      Jak silnik w dobrym stanie, to co stoi na przeszkodzie zalać 0w30.
      Np. Motul X-Lite 0W-30 jest dedykowany np. do Audi TT - silniki trochę mocniejsze od AZJ.

      Komentarz

      • Dzida
        RS
        • 2006
        • 2253

        Zamieszczone przez marcinusek
        0W30 to lepkościowo bardzo rzadziutki olej. Czy w silnikach AZJ 2.0 benzyna przy przebiegu 160tyś by ktoś zaryzykował? Mam obecnie 5W40 zalany.
        Moim zdaniem zmiana trochę bez sensu. Motor 2.0 bierze olej bez względu na stan w jakim się znajduje, więc nic nie osiągniesz oprócz zwiększonego zużycia. Bez sensu, ale decyzja należy do Ciebie.

        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          Zamieszczone przez marcinusek
          0W30 to lepkościowo bardzo rzadziutki olej. Czy w silnikach AZJ 2.0 benzyna przy przebiegu 160tyś by ktoś zaryzykował? Mam obecnie 5W40 zalany.
          A ile dolewasz na 1000km tego 5W40?

          [ Dodano: Sro 11 Sty, 12 19:56 ]
          Zamieszczone przez rOBERTO795
          O tym nie napisales stad moja oczywiscie zartobliwa odpowiedz zeby nie bylo :-)

          Wracajac do tematu olejowego moje Clio jezdzi na Millersie XFS 5W40 obecnie ale raczej 2 gi raz go nie zaleje jako oleju calorocznego. Podczas mrozow ktore tej zimy nie byly jakies duze maks -5 st. C. silnikowi zdazylo sie klepnac. przez pol sekundy ale jednak co wczesniej na Motulu X-cess 8100 przy -12 st C sie nie zdazylo. a jezdze zbyt malo tym autem by zmienic lato-zima. Natomiast przy temp 0 st i wiecej autko nie klepnie nic a nic. Takze ja Millersa polecam jako olej na lato.

          P.S mimo ze lubie millers-a i slyszalem ze w Angli tylko na millersie sie jezdzi to jesli uslyszycie takie stwierdzenie to w nie nie wierzcie. Pozdrawiam
          Żeby nie było parametr CCS ma ogromne znaczenie a u Millersa jest on słaby. Natomiast to że leją go serwisy Subaru to świadczy o jago jekości na + tylko nikt nie bierze pod uwagę samej konstrukcji silnika i tego że dużo tych aut to samochody upalane sezonowo- a to dośc istotne.

          Aha bo bym zapomnial- zużycie oleju nda Millersie u mnie w Clio się zmniejszylo. Szkda tylko ze nie ma mrozów tej zimy to miałbym lepsze porównanie do Motula
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          • marcinusek
            Ambiente
            • 2011
            • 114
            • Octavia I combi (1U5)
            • AZJ 2.0 MPI 115 KM

            Ok Panowie, 0W30 to faktycznie jak na ten silnik może być przedobrzeniem, i pójść w drugą stronę. Trzymam się 5W40. Niestety nie wiem ile octavka bierze oleju, jak już wspomniałem gdzieś, mam ją od niedawna.

            Komentarz

            • rOBERTO795
              RS
              • 2009
              • 3465
              • Octavia III (5E3)
              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

              Zamieszczone przez marcinusek
              Ok Panowie, 0W30 to faktycznie jak na ten silnik może być przedobrzeniem, i pójść w drugą stronę. Trzymam się 5W40. Niestety nie wiem ile octavka bierze oleju, jak już wspomniałem gdzieś, mam ją od niedawna.
              Tylko przed wymiana zrob plukanke.
              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

              Komentarz

              • leonn
                RS
                • 2011
                • 2729
                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                Zamieszczone przez rOBERTO795
                moje Clio jezdzi na Millersie XFS 5W40 obecnie ale raczej 2 gi raz go nie zaleje jako oleju calorocznego
                Mam Megane z tym samym silnikiem, co masz w Clio, i od lat, jak nie od początku jeżdżę na ELF EXCELLIUM LDX 5W40, i tak już zostanie.
                Uważam, że to jest bardzo dobry olej. Nawet myślałem żeby go zalać do Octavii.
                Twoje Clio pewnie też na nim jeździło, czemu go zmieniłeś? Był jakiś szczególny powód?




                Zamieszczone przez degenerat
                Może jakaś opinia na temat ELF EXCELLIUM FULL-TECH 0W-30?
                Znalazłem go w poszukiwaniach oleju syntetycznego, ma baze PAO-Estry, jak widać temperatura płynięcia -54st.C.

                Komentarz

                • rOBERTO795
                  RS
                  • 2009
                  • 3465
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                  Zamieszczone przez leonn
                  Zamieszczone przez rOBERTO795
                  moje Clio jezdzi na Millersie XFS 5W40 obecnie ale raczej 2 gi raz go nie zaleje jako oleju calorocznego
                  Mam Megane z tym samym silnikiem, co masz w Clio, i od lat, jak nie od początku jeżdżę na ELF EXCELLIUM LDX 5W40, i tak już zostanie.
                  Uważam, że to jest bardzo dobry olej. Nawet myślałem żeby go zalać do Octavii.
                  Twoje Clio pewnie też na nim jeździło, czemu go zmieniłeś? Był jakiś szczególny powód?




                  Zamieszczone przez degenerat
                  Może jakaś opinia na temat ELF EXCELLIUM FULL-TECH 0W-30?
                  Znalazłem go w poszukiwaniach oleju syntetycznego, ma baze PAO-Estry, jak widać temperatura płynięcia -54st.C.
                  Szczrze to gdy go kupilem jezdzil na Elfie ale 10w40 i raz zalany byl Midlanden rowniez tej lepkosci i przepalal ok 1L Elfa na 10 000 a podobno Midlanda nie dolewali. Natomiast zminiali rowniez co 10 000km. Jednak jako ze byla zima a ja traktuje auta jak drugie dzieci to zrobilem plukanke z zalalem Motula 5w40 8100 x-cess-a. Clio wypilo go ok 1,5L przez 10tys km a lekko nie mialo bo odcinka jest wysoko. postanowilem sprobowac Millers-a. Nastepny bedzie raczej powrot do Motula :-). ze wzgledu na poranny zimowy rozruch :-). przeciez do francuskiego auta powinien byc francuski olej a do niemieckiego-niemiecki :-P.I tej teorii bede sie trzymal.
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz

                  • degenerat
                    Ambiente
                    • 2011
                    • 242
                    • Toyota

                    Zamieszczone przez rOBERTO795
                    ... przeciez do francuskiego auta powinien byc francuski olej a do niemieckiego-niemiecki :-P.I tej teorii bede sie trzymal.
                    No to do Skody to tylko:


                    A do VW z fabryki w Zwickau:
                    ADDINOL - Hersteller von Schmierstoffen aus Leuna. Wir entwickeln leistungsstarke Produkte in den Sparten: Automotive ✔ Industrie ✔


                    Komentarz

                    • leonn
                      RS
                      • 2011
                      • 2729
                      • BSE 1.6 MPI 102 KM

                      rOBERTO795 Jaki masz przebieg? I czy jest oryginalny? Ja zmieniam co 15tyś i od wymiany do wymiany, nic nie dolewam. Troche ubywa, ale tak ze trzy setki na 15tyś, ale dopiero po 10tyś na wyświetlaczu zaczynają kreseczki spadać. No i dodam że przebieg 240tyś, w tym 80tyś na Lpg, jazda w większości na trasie. Sprawdż jakie masz ciśnienie na cylindrach i będziesz już wszystko wiedział.
                      Ostatnio wymieniałem uszczelnki ssącego i lukłem pod pokrywe zaworów, wszystko czyste. Jak zacznie nawet brać mi więcej oleju, to nic nie zmieniam, zostaje przy LDX.
                      Zrobisz jak uważasz, ja na twoim miejscu bym go spróbował. Wszak jest francuski.

                      Komentarz

                      • marcinusek
                        Ambiente
                        • 2011
                        • 114
                        • Octavia I combi (1U5)
                        • AZJ 2.0 MPI 115 KM

                        ROberto795, niestety nie robiłem płukanki przed wymianą, w zasadzie niegdy nie wykonywałem takiej czynności. Na czym ona polega?

                        Komentarz

                        • PAOLO ESCO
                          RS
                          • 2009
                          • 6626
                          • Volkswagen
                          • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                          Zamieszczone przez Dzida
                          zapytaj PAOLO ESCO zdaje się że u niego w domu lata jakiś samochód na takim oleju
                          zgadza się, żony auto (Kia Picanto 1.0) śmigało na Elfie Full-Tech 0W30 i byłem z niego zadowolony. Jeśli chodzi o pracę silnika "głośność" - to po podniesieniu maski nie słyszałem go praktycznie wcale ...musiałem sprawdzić czy mam zapłon włączony napewno :lol:
                          Teraz jest MOTUL 8100 X-LITE 0W30 - w trasie idealnie na zimnym silniku troszkę głośniejszy. Za to w przypadku Motula jestem spokojny jeśli chodzi o ochronę silnika. Kolejny olej też napewno będzie 0W/30.
                          Tylko weźcie pod uwagę pojemność autka i to że mam w nim całkiem "inny" silnik.
                          W mojej Octavce też znajdzie się po raz kolejny 0W/30 --- > silnik 1,4 16V.
                          PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                          Komentarz

                          • rOBERTO795
                            RS
                            • 2009
                            • 3465
                            • Octavia III (5E3)
                            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                            Zamieszczone przez leonn
                            rOBERTO795 Jaki masz przebieg? I czy jest oryginalny? Ja zmieniam co 15tyś i od wymiany do wymiany, nic nie dolewam. Troche ubywa, ale tak ze trzy setki na 15tyś, ale dopiero po 10tyś na wyświetlaczu zaczynają kreseczki spadać. No i dodam że przebieg 240tyś, w tym 80tyś na Lpg, jazda w większości na trasie. Sprawdż jakie masz ciśnienie na cylindrach i będziesz już wszystko wiedział.
                            Ostatnio wymieniałem uszczelnki ssącego i lukłem pod pokrywe zaworów, wszystko czyste. Jak zacznie nawet brać mi więcej oleju, to nic nie zmieniam, zostaje przy LDX.
                            Zrobisz jak uważasz, ja na twoim miejscu bym go spróbował. Wszak jest francuski.
                            Przebieg oryginalny 143 tyś km obecnie. Wymiana zawsze po 10 tyś. Ja jeżdze bardzo krotkie odcinki-2-4 km przeważnie wiec i tak jestem zadowolony. Oleju pod koniec na Motulu też zaczęlo ubywac znacznie mniej- być może to zasługa plukanki- może pierścienie i uszczelki ożyły. Nie patrze na wskażnik na desce tylko na stan na bagnecie . Ten wskaźnik pokazuje maks jak oleju jest 1/2 na bagnecie.

                            [ Dodano: Czw 12 Sty, 12 19:09 ]
                            Zamieszczone przez marcinusek
                            ROberto795, niestety nie robiłem płukanki przed wymianą, w zasadzie niegdy nie wykonywałem takiej czynności. Na czym ona polega?
                            Kupujesz preparat Engine Flush - Millersa, Motula, Liqui Moly wlewasz do starego oleju w silniku następnie odpalasz silnik a ten pracuje sobie przez ok 15minut na biegu jalowym po czym go gasisz i spuszczasz olej z całym "brudem" z silnika. Wlewasz nowy olej i cieszysz sie jazdą

                            [ Dodano: Czw 12 Sty, 12 19:11 ]
                            Zamieszczone przez degenerat
                            Zamieszczone przez rOBERTO795
                            ... przeciez do francuskiego auta powinien byc francuski olej a do niemieckiego-niemiecki :-P.I tej teorii bede sie trzymal.
                            No to do Skody to tylko:


                            A do VW z fabryki w Zwickau:
                            ADDINOL - Hersteller von Schmierstoffen aus Leuna. Wir entwickeln leistungsstarke Produkte in den Sparten: Automotive ✔ Industrie ✔


                            No dokładnie :P
                            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                            Komentarz

                            • degenerat
                              Ambiente
                              • 2011
                              • 242
                              • Toyota

                              PAOLO ESCO - dzięki za odpowiedź.
                              Zastanawiam się nad Elf'em (TOTAL QUARTZ ENERGY 9000 0W30) lub FUCHS TITAN SUPERSYN 0W-30.

                              Komentarz

                              • leonn
                                RS
                                • 2011
                                • 2729
                                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                Zamieszczone przez rOBERTO795
                                Nie patrze na wskażnik na desce tylko na stan na bagnecie . Ten wskaźnik pokazuje maks jak oleju jest 1/2 na bagnecie.
                                No ma sie rozumiec, że bagnet to podstawa.
                                U mnie sześć kółek jest, jak jest ponad 3/4, cztery jak jest 1/2, jedna jak jest milimetr nad minimum.
                                Szkoda że w Octawii takiej opcji nie ma. No chyba że jest tylko ja, o tym nie wiem. ops: :roll:

                                Komentarz

                                • rOBERTO795
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 3465
                                  • Octavia III (5E3)
                                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                  Zamieszczone przez leonn
                                  Zamieszczone przez rOBERTO795
                                  Nie patrze na wskażnik na desce tylko na stan na bagnecie . Ten wskaźnik pokazuje maks jak oleju jest 1/2 na bagnecie.
                                  No ma sie rozumiec, że bagnet to podstawa.
                                  U mnie sześć kółek jest, jak jest ponad 3/4, cztery jak jest 1/2, jedna jak jest milimetr nad minimum.
                                  Szkoda że w Octawii takiej opcji nie ma. No chyba że jest tylko ja, o tym nie wiem. ops: :roll:
                                  Póki co u mnie zużycie się uspokoiło na nieznacznym poziomie- moze to zasluga oleju a może płukanek i przywracania silnika do nalezytej czystości. Zobaczymy.
                                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                  Komentarz

                                  • Ayu
                                    RS
                                    • 2009
                                    • 4154

                                    Pacjent to Peugeot 406 2.0 16V, 200 kkm przebiegu, co zalać, żeby było dobrze. Kolega mówi, że mu bierze olej, zalany jakimś półsyntetykiem ale nie wiem jakim bo on tymczasem nie przywiązuje wagi do tego co ma w silniku. Narzeka tylko na to , że musi dolewać.

                                    Komentarz

                                    • PAOLO ESCO
                                      RS
                                      • 2009
                                      • 6626
                                      • Volkswagen
                                      • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                                      Zamieszczone przez hotrain
                                      Peugeot 406 2.0 16V, 200 kkm przebiegu
                                      prosta sprawa :wink: dostaniesz PW wieczorem bo teraz lecę w trasę :drive:
                                      PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                      Komentarz

                                      • yunior81
                                        RS
                                        • 2010
                                        • 1657
                                        • Octavia I (1U2)
                                        • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                        Ostatnio przeszedłem z oleju Castrol na LIQUI MOLY Synthoil High Tech 5W- 40 i zauważyłem że silnik mi sie wolniej nagrzewa tj. wskazówka od cieczy chłodzącej idzie dużo wolniej do góry.
                                        Zauważyliscie coś takiego po przejsciu na Liqui Moly ???

                                        Komentarz

                                        • filip_auto
                                          Ambiente
                                          • 2011
                                          • 164

                                          Czy może ktoś z forumowiczów jeździ na Statoil LAZERWAY C3 5W40.

                                          Jak ten olej się sprawuje w autach z LPG i może ktoś posiada do najbardziej aktualnej karty charakterystyki?

                                          Komentarz

                                          • rOBERTO795
                                            RS
                                            • 2009
                                            • 3465
                                            • Octavia III (5E3)
                                            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                            Zamieszczone przez yunior81
                                            Ostatnio przeszedłem z oleju Castrol na LIQUI MOLY Synthoil High Tech 5W- 40 i zauważyłem że silnik mi sie wolniej nagrzewa tj. wskazówka od cieczy chłodzącej idzie dużo wolniej do góry.
                                            Zauważyliscie coś takiego po przejsciu na Liqui Moly ???
                                            Ja nie zauważyłem a pzesiadłem się z 0w40 M1 na 5W40 Synthiola.
                                            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                            Komentarz

                                            • Pidziek
                                              RS
                                              • 2011
                                              • 1845

                                              Olej syntetyczny szybciej sie nagrzewa więc jak masz więcej bazy syntetycznej to szybciej się zrobi ciepło w nogi :-)
                                              Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
                                              http://www.zmienolej.pl/
                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534

                                              Komentarz

                                              • PAOLO ESCO
                                                RS
                                                • 2009
                                                • 6626
                                                • Volkswagen
                                                • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                                                Zamieszczone przez filip_auto
                                                ktoś posiada do najbardziej aktualnej karty charakterystyki?
                                                tak....przecież dałem taką kartę strona 86 ---- > polskie nowe karty MSDS pochodzą z oficjalnej strony Statoil ( główny serwer) http://www.msds.dk/ ---- > http://www.msds.dk/statoil/Poland/Automotive/ ( polski statoil nie ma jeszcze powiazania ze statoil com. i są tam na statoil.pl STARE nie aktualne karty :? to oficjalne info ze Staoil Polska - Pani Agnieszka Nytko poinformowała mnie, że istnienie starych karty na stronie statoil.pl wynika z faktu że w chwili obecnej firma ma jeszcze brak przekierunkowania ze strony statoil.com - w nabliższym czasie zostanie to dopracowane a widoczne karty będą wtedy aktualizowane, pracują nad tym...)
                                                Jeśli ktoś z WAS ma watpliwości to + 48 12 415 70 00 - dział wspracia (Pani Agnieszka Nytko).
                                                Statoil Poland Sp. z o.o.
                                                Dział Olejów i Smarów
                                                31-476 Kraków, ul. Lublańska 38
                                                tel.: 012 415 70 00; fax: 012 415 71 00
                                                Statoil Poland Spólka z o.o.
                                                ul.Puławska 86
                                                02-603 Warszawa

                                                http://elektraoil.com.pl/doc/tech/La...LL%205W-30.pdf + http://www.msds.dk/statoil/Poland/Au...05W-30_1.0.pdf + http://www.statoillubricants.com/mar/lu/sto00131.nsf/UKProductsWeb/lazerwayll5w-30/$FILE/Statoil_LazerWay_LL_5W-30.pdf

                                                Jak chcesz sprawdzić czy się wszystko zgadza to :

                                                masz stronę http://www.statoillubricants.com/mar...tive-motor-oil --- > wybierasz dalej "Private cars and light goods vehicles" i konkretny ole czyli LazerWay LL 5W-30 Wybierasz sobie --- > Product data sheet lub Safety data sheet i masz karty.
                                                PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                                Komentarz

                                                • rOBERTO795
                                                  RS
                                                  • 2009
                                                  • 3465
                                                  • Octavia III (5E3)
                                                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                                  Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                                                  Zamieszczone przez filip_auto
                                                  ktoś posiada do najbardziej aktualnej karty charakterystyki?
                                                  tak....przecież dałem taką kartę strona 86 ---- > polskie nowe karty MSDS pochodzą z oficjalnej strony Statoil ( główny serwer) http://www.msds.dk/ ---- > http://www.msds.dk/statoil/Poland/Automotive/ ( polski statoil nie ma jeszcze powiazania ze statoil com. i są tam na statoil.pl STARE nie aktualne karty :? to oficjalne info ze Staoil Polska - Pani Agnieszka Nytko poinformowała mnie, że istnienie starych karty na stronie statoil.pl wynika z faktu że w chwili obecnej firma ma jeszcze brak przekierunkowania ze strony statoil.com - w nabliższym czasie zostanie to dopracowane a widoczne karty będą wtedy aktualizowane, pracują nad tym...)
                                                  Jeśli ktoś z WAS ma watpliwości to + 48 12 415 70 00 - dział wspracia (Pani Agnieszka Nytko).
                                                  Statoil Poland Sp. z o.o.
                                                  Dział Olejów i Smarów
                                                  31-476 Kraków, ul. Lublańska 38
                                                  tel.: 012 415 70 00; fax: 012 415 71 00
                                                  Statoil Poland Spólka z o.o.
                                                  ul.Puławska 86
                                                  02-603 Warszawa

                                                  http://elektraoil.com.pl/doc/tech/La...LL%205W-30.pdf + http://www.msds.dk/statoil/Poland/Au...05W-30_1.0.pdf + http://www.statoillubricants.com/mar/lu/sto00131.nsf/UKProductsWeb/lazerwayll5w-30/$FILE/Statoil_LazerWay_LL_5W-30.pdf

                                                  Jak chcesz sprawdzić czy się wszystko zgadza to :

                                                  masz stronę http://www.statoillubricants.com/mar...tive-motor-oil --- > wybierasz dalej "Private cars and light goods vehicles" i konkretny ole czyli LazerWay LL 5W-30 Wybierasz sobie --- > Product data sheet lub Safety data sheet i masz karty.

                                                  :

                                                  A tak w ogóle to niech sami szukają .














                                                  Zarcik oczywiście
                                                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                                  Komentarz

                                                  • PAOLO ESCO
                                                    RS
                                                    • 2009
                                                    • 6626
                                                    • Volkswagen
                                                    • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                                                    Zamieszczone przez rOBERTO795
                                                    niech sami szukają
                                                    taaaa i wybiorą pisanie do mnie na PW a wiesz dobrze, że tak jest ad: ...więc wolę już napisać w wątku.
                                                    Jak ostatnio liczyłem to na samym forum spędziłem prawie 58 pełnych dni :shock: tj ...2 mce życia non stop na OCP a pewnie 2x tyle szukając danych o olejach i odpisując na PW...więc nie "przesadzajmy" :bajer ...
                                                    PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...