5 tyś km po europie południowej w temperaturach 35-40 st. i X-Lite-a 0W-30 ubyło nie cały 1 mm z bagnetu, olej też nie zrobił się czarny (nie utlenił się)
Jaki olej do benzyniaka?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Zamieszczone przez Sebastian_M265 tyś km po europie południowej w temperaturach 35-40 st. i X-Lite-a 0W-30 ubyło nie cały 1 mm z bagnetu, olej też nie zrobił się czarny (nie utlenił się).OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
CFS 5w40
założyłem dziś czujnik temp. oleju. Powiem szczerze bardzo skupia uwagę :P CFS-a 5w40 nie trudno zgrzac do 118 stopni- 5 minut upalania oczywiscie po wczsniejszym rozgrzaniu. temp przelotowe ok 100-108 stopni przy 120-150/h. czujnik zamontowany w chlodniczce oleju.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez hotrainrOBERTO795, to mnie uspokoiłeś, ja Millersa dziś podbiłem do 110 stopni.
I doszedłem do wniosku, że mam za mało km do przeglądu by wymieniać olej teraz jak mi się coś ubzdurało przedwczoraj bodajże.
wiec 3 biegi pod ok 6 tyś i tak w kółko
Jakiego masz tego millersa ?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez hotrainrOBERTO795, mam XFS 5W40.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez hotrainZamieszczone przez rOBERTO795W jakich warunkach osiągnąleś te 110 stopniOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez hotrainrOBERTO795, po mieście ops:OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez hotrainrOBERTO795, taki mam zamiar, dać do badania bo sam jestem ciekaw co tam w środku siedzi.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
HAAA a jednak Gulf pokazał klasę
Jako drugi wytrzymał pełne obciążenie... no może nie za długo, ale wszystkie odważniki były wykorzystane.
Ciekawe jak by wypadł AmsOil European Car formula 5w40???Chevrolet Epica 2.0 R6 - LT 2007
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez hotrainKurcze, okazało się że jeżdżę na CFS 5W40. Wczoraj coś słabo kojarzyłem.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rOBERTO795Zamieszczone przez hotrainZamieszczone przez rOBERTO795W jakich warunkach osiągnąleś te 110 stopniZamieszczone przez hotrainrOBERTO795, po mieście ops:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MihauZamieszczone przez rOBERTO795Zamieszczone przez hotrainZamieszczone przez rOBERTO795W jakich warunkach osiągnąleś te 110 stopniZamieszczone przez hotrainrOBERTO795, po mieście ops:OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MihauTo ja AMSoila 5W30 przełupałem też dobre 5 minut na S w maniualu (1, 2, 3 prawie do odciny i tak ze 2-3 razy) i dobiło tylko do 106C przy jakiś 30C na zewnątrz.
Wiele osób mnie pyta o Nanodrive - odpowiadam 5-8 000km to max.
CFS zwykły do 10000km jest nieco stabilniejszy ale nie daje tego co gama NanodriveProfesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
A OCP nie pamiętam chyba ze 2 może 3 auta jakieś ale nie prowadzę takowej statystyki.
Ogólnie w samych superlatywach.
Flagowe auto WRC Prokopa w Niemczech które jeźdizło na CFS 10W50 NT poszło z dymem pewnie widziałeś :-)
Więcej tego oleju idzie do aut pokroju EVO IX i X + bustery i dodatki do paliw + oleje CRX do szper bo na razie nic lepszego nikt nie wymyślił 8)
To tak najczęsciej .
Bardzo fajnie spisuje się ten olej we Fordach RS 305KM ale do 5000km w BMW z Vanosami to tak na szybko na zmianę ze zwykłym CFS-em.
Nowsze Porsche np. 911 to CFS 5W40 NT + dodatek z Amsoil API (zapewne masz takowy) powoduje że użytkownicy odkrywają nowe możliwości w silnikach tej marki , polecam.Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Bałbym się trzymać dłużej olej sportowy typu 300V i/lub CFS, dłużej niż 6 m-cy i/lub 8tyś km, a na krótkich odcinkach jazdy to max 3tyś i/lub 3 m-ce. Oleje sportowe są bardzo wrażliwe na paliwo i szybko degradują się (w bańce fabrycznie zamkniętej max. 2 lata od daty produkcji). Ale przy wysilonych silnikach typu 150KM z 1Litra to ma sens.Seria 188KM/270Nm na 95RON
Komentarz
-
Komentarz