Jitu slot88 merupakan situs slot online jituslot dengan member mencapai ribuan yang telah menjadi situs slot online terpecercara dengan winrate slot teritinggi dan juga telah menghadirkan berbagai macam game slot online seperti slot pragmatic play, slot88, slot 88, 88, 88 slot, raja slot, mega slot, naga slot, dragon slot, asia slot, hacker slot, slot habanero, slot77, slot777 dan maxwin slot.
Jedno z lepszych nano do kupienia w Polsce (również u mnie ops: )
wczoraj przed zmianą oleju sprawdziłem VCDSem temperaturę oleju.
po ok. 50km z prędkością 140km/h na autostradzie, temp. zewn=31'C i jakiejś minutce postoju zanim uruchomiłem lapka - temp. oleju 113'C
dziś, po płukance i zmianie oleju na valvoline supersyn 5w40, przejechałem też podobny dystans ze stałą prędkością 140km/h; temp. otoczenia = 35'C. temp. oleju 116'C :shock:
czy to normalna temp. oleju w aucie zasilanym LPG? sporo trochę - zwłaszcza, że chłopaki z 1.8TSI piszą o okolicach 100'C
... bardzo ładna analiza ale po 9200km TAN wyższy niż TBN ... coś nie halooo bo na taką ilość wapna i dodatków antyzużyciowych TAN powinien być mniejszy niż TBN :roll:
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
... bardzo ładna analiza ale po 9200km TAN wyższy niż TBN
PAOLO: tak super wyszło zużycie praktycznie zerowe ale TBN spadł widze właśnie że to LPG , wystarczy miec pod reka syfisty gaz i tak to bedzie wygladać, w LPG w Polsce mamy tyle siary ile 20 lat temu, baa wiece niz 20 lat temu w oleju napędowym, normy wzgledem benzyny przekroczone niekiedy po 7x.
Często ludzie mówia że w jakimś miescie na BP lepszy LPG w innym gorszy .
Tak że ja bym tutaj winą zrzucił na siarke w LPG.
a faktycznie - też brałem pod uwagę Octavkę a tutaj podana analiza Renault z LPG - jak nic zasiarczone LPG zrobiło swoje.
Czyli wychodzi w obecnej chwili max 8 tys na tym oleju z LPG.
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
wczoraj przed zmianą oleju sprawdziłem VCDSem temperaturę oleju.
po ok. 50km z prędkością 140km/h na autostradzie, temp. zewn=31'C i jakiejś minutce postoju zanim uruchomiłem lapka - temp. oleju 113'C
dziś, po płukance i zmianie oleju na valvoline supersyn 5w40, przejechałem też podobny dystans ze stałą prędkością 140km/h; temp. otoczenia = 35'C. temp. oleju 116'C :shock:
czy to normalna temp. oleju w aucie zasilanym LPG? sporo trochę - zwłaszcza, że chłopaki z 1.8TSI piszą o okolicach 100'C
Tak się zastanawiam - może masz LPG ustawione troche na ubogo ? Jakie masz korekty długoterminowe w VAGcom ?
Ja w swojej poprzedniej AQY miałem te korekty na kanale 31.
Teraz mam Chevroleta Epice, przy ustawionym LPG na powiedzmy - tak samo jak benzyna, to temp. katalizatorów przy stałej prędkości 180 km/h = 990 stp.C *
Jak ustawiłem z lekkim plusem ( jak powinno być), ta sama prędkość temp. katalizatorów była o 20 stp.C mniejsza.
*testy przeprowadzane na niemieckiej autostradzie.
P.S
Ja kupiłem u kolegi pidziek - AMSoil 5w40 european car formula - i muszę powiedzieć, że temp. jakie panują ostatnio we Wrocławiu, nie robią na nim wrażenia - tak samo prędkości autostradowe - NIC. Silnik pracuje cicho i równo ( bez klepania hydropopychaczy i czy innych dźwięków).
Niebo lepszy olej niż poprzednio Mobil 5w50.
Mam zalany Castrol 10w40, jako ze silnik nie bierze duzo oliwy . po 7 tys. 5mm na bagnecie, postanowilem sprobowac full syntetyku.
Zakupilem dosc spontanicznie oliwke Motul Specific 505.01 5W-40.
Zdecydowalem sie na Motula, wybralem powyzszy model poniewaz Motul 8100 X-Cess 5W-40 jest opisanyze stosowac do mocnych silnikow, moj raczej sie nie zalicza do takowych :P
Wymiane poprzedze plukanka LM milo nieprzychylnych opinii srodowiska wobec temu pomyslowi.
bo i Mobil 5W/50 to nie ten samo olej co kiedyś od kiedy firma zmieniła olej bazowy :?
[ Dodano: Wto 21 Sie, 12 22:58 ]
Zamieszczone przez zsolpyw
Zakupilem dosc spontanicznie oliwke Motul Specific 505.01 5W-40.
:?: ... błąd ale nie aż taki, by silnik miał na tym oleju wybuchnąć :twisted:
Zamieszczone przez zsolpyw
Motul 8100 X-Cess 5W-40 jest opisanyze stosowac do mocnych silnikow, moj raczej sie nie zalicza do tak
no właśnie trzeba było brać ten olej http://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/52/8100%20X-cess%205W-40%20(GB).pdf po co Tobie ACEA C3 z mniejszym TBN w Motulu Specyfic?
Zamieszczone przez zsolpyw
Wymiane poprzedze plukanka xx milo nieprzychylnych opinii srodowiska wobec temu pomyslowi.
no i bardzo dobrze! Nie musisz robić płukanki za każdym razem (ja robię) ale co drugą wymianę - po tym jak ojciec sciagał miskę w TDI i była czyściutka wiem, że warto.
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Piotrze w mieście normalnie-ok 3000 obr natomiast na trasach ten olej nie mial lekko- często przy wyprzedzaniu zmiany biegów w okolicy 6000obr. predkosci przelotowe 130-170 .
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
Tak sobie myślę co zalać ... bo jadę w sobotę nad morze i fajnie byłoby sprawdzić coś nowego.
Ponownie 0W/30 czy coś innego a mam na myśli 5W/20 (0W/20 do tego silnika odpada)... tak, wiem nie ma specyfikacji VW ...ale ja nie serwisuję przecież w ASO Octavki :diabelski_usmiech
Amsoil 5W/20
Lazerway 0W/30
NESTE CITY PRO 0W-30
SYNTHOIL LONGTIME 0W-30 (ale musiałbym czekać na dostawe z Niemiec bo w PL chyba nikt nie ma w sprzedaży tego oleju)
Quaker State 5W20 Horse
RAVENOL 5W-20 SFE
RAVENOL WIV 0W-30
RAVENOL Super Synthetic SSO 0W-30
AGIP 0W30
Macie jakieś inne pomysły?
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz