Zamieszczone przez pedros
Jaki olej do benzyniaka?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Fuchs Supersyn 0W30 nie ma aprobaty VW. Na bańce jest tylko norma BMW LL-01 i MB. Wlewałem go dzisiaj do CGGA i powiedzieli mi w ASO, że nie mają go na liście.Zamieszczone przez PAOLO ESCOZamieszczone przez Seedchoc wolabym 0W-30
k ... LazerWay V 0W30 , FUCHS SUPERSYN 0W30, Neste 0W40, Millers 0W40, VALVOLINE SynPower 0W30, LM Synthoil 0W30 też jest w PL już dostępny i pewnie jeszcze kilka ciekawych opcji by się znalazło (podałem te ze specyfikacją VW).
Jest jeszcze jeden ciekawy olej, który zechcę sprawdzić http://olejeklimowicz.pl/neste-city-pro-a5b5-0w-30/ ale nie ma specyfikacji VW.
ps. bo zapomniałem... CASTROL EDGE 0W30 FST :los
PAOLO czy kojarzsz jakiś dobry olej 0W30 z normą BMW LL-04?
Komentarz
-
-
Przetłumacz :PZamieszczone przez TippoOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
... Fuchs to jest tylko z nazwy na opakowaniu po przejęciu Silkolene przez koncern Fuchsa. :wink:Zamieszczone przez endryubędzie lepiej jak się zainteresujesz Fuchs-em
eee bez przesady nie mam w tym, kompletnie żadnego interesu. Sprawdziłem i wiem, że to dobry produkt (i to chyba nie tylko moja opinia...) dlatego z czystym sumieniem mogę go polecić.Zamieszczone przez endryuPAOLO ESCO, będzie zadowolonyPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
+- 7 tys km w tym trasa PL-Włochy-Chorwacja-PL gdzie olej nieźle dostał w tyłek. Na + mogę napisać, że do chwili zmiany silnik lekko na nim odpalał bez niepokojących dźwięków, natomiast na rozgrzanym silniku-oleju w górnych zakresach obrotów (około 4 tys.) praca silnika była mało "kulturalna". Ogólnie był wlany "zadaniowo" na trasę na wakacje - sprawdził się dobrze, zwłaszcza jeżeli chodzi o spalanie, nie było też problemów z częstym włączaniem się wiatraka chłodnicy, więc ciepło było poprawnie odprowadzane. Spokojnie można mu 4- wystawić. Uwzględniając, że kupiłem Ravenola SSO 0W30 w b.dobrej cenie.Zamieszczone przez KubaMpakietIle wytrzymal Ravenol?PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
przy cenie za jaką nabyles jest to i tak super alternatywa minerała :wink:Zamieszczone przez PAOLO ESCO+- 7 tys km w tym trasa PL-Włochy-Chorwacja-PL gdzie olej nieźle dostał w tyłek. Na + mogę napisać, że do chwili zmiany silnik lekko na nim odpalał bez niepokojących dźwięków, natomiast na rozgrzanym silniku-oleju w górnych zakresach obrotów (około 4 tys.) praca silnika była mało "kulturalna". Ogólnie był wlany "zadaniowo" na trasę na wakacje - sprawdził się dobrze, zwłaszcza jeżeli chodzi o spalanie, nie było też problemów z częstym włączaniem się wiatraka chłodnicy, więc ciepło było poprawnie odprowadzane. Spokojnie można mu 4- wystawić. Uwzględniając, że kupiłem Ravenola SSO 0W30 w b.dobrej cenie.Zamieszczone przez KubaMpakietIle wytrzymal Ravenol?
to jedt dobra baza zeby go dopakowac jakims AR -em lub innym bezpiecznym dodatkiem.
Komentarz
-
-
olej na dobrej bazie nie potrzebuje żadnych dodatków, tylko producent oleju zna jego pełny skład i potrafi określić czy dany dodatek jest bezpieczny dla danego oleju czy nie, czy będzie się np. żelował itp. Każdy producent ma swój własny wzór chemiczny, który jest ściśle strzeżoną tajemnicą firmy. Aby w pełni ocenić wpływ mieszania różnych produktów, trzeba wykonać pełen cykl badań za pomocą specjalnej aparatury laboratoryjnej.Zamieszczone przez pedrosdobra baza zeby go dopakowac jakims AR -em lub innym bezpiecznym dodatkiem.
Zgodnie z zaleceniami API (American Petroleum Institute) oraz ACEA (Europejskie Stowarzyszenie Producentów Samochodów), wszystkie oleje silnikowe umożliwiają mieszanie z 10% "obcego" produktu od objętości napełniania. Żadnych negatywnych skutków dla oleju, który wynosi 90%, nie powinno być. Trzeba jednak odróżnić dodatek 10% oleju a dodatek jakiegokolwiek "uszlachetniacza" czy też nano ( zwanego też nano-śmieciem - a nazwa ta ma pewne ozwierciedlenie z tym co się dzieje w oleju z cząsteczkami nano po pewnym czasie) ...
oczywiście dlatego ten olej kupiłem i sprawdziłem. :wink:Zamieszczone przez pedrosprzy cenie za jaką nabyles jest to i tak super alternatywa minerałaPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Ale od poczatku chyba miales co do tego zastrzezenia, u mnie krecony nawet pod odcinke nie wykazuje zadnych nie kulturalnych objawow, jestem zadowolony z oleju, ale dla porownania przy nastepnej wymianie zapodam V lub Addinola ( :diabelski_usmiech stane na glowie a znajde) jesli nie bedzie roznicy to powrot do Raviego na staleZamieszczone przez PAOLO ESCO+- 7 tys km natomiast na rozgrzanym silniku-oleju w górnych zakresach obrotów (około 4 tys.) praca silnika była mało "kulturalna". .Zamieszczone przez KubaMpakietIle wytrzymal Ravenol?
Wroce troche do fusch supersyn titan 0w30 ktos sie dowiedzial co tam za bazy sa?Audi 1.8T AVJ
Silnik smaruje
Ravenol SSL
Komentarz
-
-
jest "sens przepłacać i szukać jeszcze czegoś lepszego" skoro masz Neste 0W40 w dobrej cenie --- > http://allegro.pl/neste-city-pro-0w4...718581013.html + http://www.neste.fi/tp_tiedote.aspx?...rp=340&type=ttZamieszczone przez KubaMpakietzapodam V lub Addinola
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
- jeżeli ma ten sam pakiet dodatków co Valvoline 0w40 to świetnie ponieważ występuje tutaj wapń zrównoważony magnezem co jest o wiele lepszą propozycją niż występowanie samego wapnia w ogromnej ilości który zostawia po czasie niezły śmietnik :wink: co do ilości cynku i fosforu to bardzo rozsądna dawkaZamieszczone przez KubaMpakietJesli Neste = Valvoline to dupy juz nie urywa pakietem dodatkow :roll:
zresztą idąc tym tropem że ilość dodatków czyli im więcej tym lepiej bardzo by upraszczało sprawę i sam zalewał bym Mobil Delvac - http://www.oil-club.ru/forum/index.p...ttach_id=12133 a dodatkowo jeszcze finansowo odetchnął - http://galonoleje.pl/sklep/147-mobil...1-5w40-4l.html :diabelski_usmiech
Niektóre produkty Red Line lub Royal Purple mają gigantyczne ilości dodatków a niestety później UOA wychodzi tragiczne :roll:
Komentarz
-
-
pisałem w wątku do TDI o tym:
Zamieszczone przez PAOLO ESCO"Neste Oil podpisała już w 2001r. umowę o produkcji smaru z Ashland Nederland BV w zakładzie Dordrecht -to spółka zależna od Ashland Inc. Ashland zagwarantował Neste stałe dostawy poly-esterów. Ashland przejął też część akcji fińskiego Neste Chemicals. Umowa z Ashland Neste "obejmuje mieszanie i pakowanie wybranych produktów środków smarnych i oleju."PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
- nawet przy wymianie w październiku biłem się z myślami ale coś mi podpowiadało że zmierzam w złą stronę :wink: zresztą jakby oceniać olej jedynie po samej ilości dodatków to musielibyśmy obaj zlać nasze oleje i przejść na M1 0w40 - ale aż tak źle z nami nie jestZamieszczone przez leonnTeż miałem taki pomysł ale do benzyny i to jeszcze poniżej 2.0 to nie najlepszy pomysł
Komentarz
-
-
i dobrze zrobiłeś, bo dodatki umieszczone w takim oleju "aktywowane są" w podwyższonych temeraturach i dopiero wtedy spełniają swoje zadanie. Na trasę 1200km do Chorwacji w lecię się nada ale do jazdy w zimie po mieście i na krótkich odcinkach to już "średniawy pomysł".Zamieszczone przez REXAXcoś mi podpowiadało że zmierzam w złą stronęPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
- ot to to - ciekawostka zza wschodniej granicy,ostatnio wzięło ich na przebadanie 15szt. olei 5w40 tak hurtowo i tutaj odnaleźli niezły kwiatek co nawet ich dość poruszyło - http://www.oil-club.ru/forum/index.p...ttach_id=15133 :wink:Zamieszczone przez PAOLO ESCOdo jazdy w zimie po mieście i na krótkich odcinkach to już "średniawy pomysł"
Komentarz
-
-
Ja właśnie z myslą o takich trasach chciałem go zalać, jak LM przestanie produkowac synthoila to pomyślę nad delvakiem :wink:Zamieszczone przez PAOLO ESCOdodatki umieszczone w takim oleju "aktywowane są" w podwyższonych temeraturach i dopiero wtedy spełniają swoje zadanie. Na trasę 1200km
Komentarz
-
Komentarz