Zamieszczone przez PAOLO ESCO
Jaki olej do benzyniaka?
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCOZamieszczone przez REXAXbez względu na temperaturę otoczenia jest aksamitnie
FUCHS TITAN SINTOFLUID FE 75W i witaminy AR9100. jest przepaść w stosunku do oryginalnego, fabrycznego.
[ Dodano: Sro 28 Sty, 15 20:32 ]
Zamieszczone przez REXAXZamieszczone przez PAOLO ESCOno spoko ale ja mam tak cały czas na 75W80 - cały czas "aksamitnie"
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCOZamieszczone przez pedrossobie uświadomiłem że płukanki nie zapodalem do skrzyni
Komentarz
-
-
Czy jest coś co można zrobić bez płukanki w dzisiejszych czasach ?
Nawet umówiony do lekarza na sierpień 2015 r. (nie wiem tylko czy rano czy popołudniu) mam być czysty (czyt. wypłukany) z alkoholowego nagaru dwu dniowego (takie zalecenie usłyszałem przez GSM dwa dni nie pić alko). Nie wiem tylko jaką płukankę zastosować : odwadniającą czy rozsadzająca uszczelnienia :haha:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez micrusecCzy jest coś co można zrobić bez płukanki w dzisiejszych czasach ?
Nawet umówiony do lekarza na sierpień 2015 r. (nie wiem tylko czy rano czy popołudniu) mam być czysty (czyt. wypłukany) z alkoholowego nagaru dwu dniowego (takie zalecenie usłyszałem przez GSM dwa dni nie pić alko). Nie wiem tylko jaką płukankę zastosować : odwadniającą czy rozsadzająca uszczelnienia :haha:
W dzisiejszych czasach są 2 rzeczy istotne pukanie i smarowanie :satan
Ps. polecam siarczan magnezu, będziesz gotowy na kazdy zabieg a jak Ci zostanie to i akumulator zregenerujesz jeszcze :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez micrusecZamieszczone przez pedrosW dzisiejszych czasach są 2 rzeczy istotne pukanie i smarowanie :satan
Dobra, bo 1 dzień po trolu watek poleci do archiwum :diabelski_usmiech z powodu :
Ps. Informacja dla wrażliwych i z krotkim dystansem: robimy sobie jaja, gdyż musimy odreagować po pewnym incydencie :diabelski_usmiech zwiazanym z VI grupą
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jaro4444Aha, żeby nie było, że ka$-troll jest do d... Stosuje z powodzeniem w wielu autach ich oleje przekładniowe. Począwszy od dość typowych po LS i np. Castrola BOT130. Jak do tej pory nie było żadnych negatywnych uwag.
Zamieszczone przez jaro4444"3. Co jest takiego ciekawego w olejach Shell , macie doświadczenia ? '
Jest nowością na bazie GTL w ofercie tego producenta, ma umiarkowaną (wręcz niską) cenę, może być ciekawym produktem, jako pierwszy znany mi olej posiada specyfikacje 504.00/507.00 dla lepkości 0W30.
Zamieszczone przez REXAXZamieszczone przez jaro4444Za to na "cudownych" olejach przekładniowych Fuchs zawiodłem się
Zamieszczone przez REXAXZamieszczone przez jaro4444Rexax ale przecież to tylko Twoja opinia
Zamieszczone przez PAOLO ESCOno a ja, jak mogę wtrącić swoje zdanie ... to nadal jestem zadowolony z Sintofluid 75W80Zamieszczone przez pedrosFUCHS TITAN SINTOFLUID FE 75W i witaminy AR9100. jest przepaść w stosunku do oryginalnego, fabrycznego.
Reasumując powyższe wiedziałem, że na Was nie można liczyć i w poprzedni piątek przy przebiegu 67tys w skrzyni Octavii zawitał ten olej
Co mogę powiedzieć? Na razie nie widzę różnicy.
A Fuchsa i tak zaleje do drugiej skrzyni, żeby się przekonać czy mówicie prawdę :wink:
Zamieszczone przez pedrosW dzisiejszych czasach są 2 rzeczy istotne pukanie i smarowanie
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez crom.depowodowałem lekkie "zdziwiko" Neste który przywiozlem na wymianę
Zamieszczone przez crom.despowodowałem lekkie "zdziwiko"PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
acheron
Szanowni forumowicze, zwłaszcza Ci najbardziej aktywni. Cobyście wstydu sobie nie robili np. tęskniąc za 100% bazami estrów czy PAO (niektórzy kochają tak szybko odchodzące bazy) postanowiłem zapoznać was z NPI.
W końcu jak przyszło radzić koledze o oleju do silnika lotniczego to tylko przemysłowe fusch-silkolene się pojawiło. wstyd!!! a estry to kwitesencja lotniczych smarów nie wiedzieliście?
Jeden z najważniejszych producentów Estrów , wyjaśni wam dlaczego 100% to nie za dobrze (zdziwko?) i co trzeba zrobić z polaryzacją by było dobrze
cobyście wiedzieli więcej to dodatkowo zapoznajcie się z :
aby podnieść waszą dyskusję do poziomu znośnego, i upoważniającego do czegoś więcej niż wskazanie korka olejowego w pojeździe , przeczytajcie pozycję obowiązkową dedykowaną zwłaszcza miłościwie panującemu wszystkowiedziejowi PAOLO ESCO który wycofał się z deklaracji studiowania tribologii.
Highlighting the major economic and industrial changes in the lubrication industry since the first edition, Synthetics, Mineral Oils, and Bio-Based Lubricants, Second Edition outlines the state of the art in each major lubricant application area. Chapters cover trends in the major industries, such as the use of lubricant fluids, growth or decl
Może kiedyś jeszcze podyskutujemy , ale coś musicie zmienić (poza olejem)
Ps. pocieszę was , że nie jesteście najgorsi. Na forum alfy to dopiero są mistrzowie galaktyki.
Pozdrawiam i wracam na .....
Troll
Komentarz
-
Zamieszczone przez acheronJeden z najważniejszych producentów Estrów , wyjaśni wam dlaczego 100% to nie za dobrze (zdziwko?) i co trzeba zrobić z polaryzacją by było dobrze
Zamieszczone przez KulfonPNie. Czekam na dalszy rozwój sytuacji. Podobno prawdziwa cnota krytyki sie nie boi Osoboście czuję się jak bym oglądał program Jaworowicz... Przy czym tam wiadomo kto jest zły a kto dobry - tutaj jest mała konfuzja.
Komentarz
-
-
Acheron: zamiast podawać linki napisz od siebie kilka zdań.
Ja napiszę tak.
Nie ma olejów w 100% PAO, nie ma olejó w 100% estrowych , nie ma olejów w 100% HC III+
Zawsze to jest mieszanina różnych baz np. 70% PAO i 30 % jakiegoś minerała albo HC etc.
To samo oleje estrowe np. 80-90% PAO i do tego 10% estrów lub podobnie .
Ważna jest baza i jej jakość ale równie ważne jest to jakie pakiety jakościowe.Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
acheron
Zamieszczone przez crom.deacheron, hmm a zamiast tego popisywania się znawstwem chemii może byś powiedział na jakim oleju śmigasz tudzież jaki polecasz i dlaczego?
Zarejestrowałem się na tym forum by zwrócić na coś Waszą uwagę i o tym za chwilę.
Żeby nie było bo jednak to forum o olejach , testuję na jednym z pojazdów ciekawy "olej" oparty na specyficznej ilości azytku boru.
Komentarz
-
Zamieszczone przez acheronŻeby nie było bo jednak to forum o olejach , testuję na jednym z pojazdów ciekawy "olej" oparty na specyficznej ilości azytku boru.
Poza tym łańcuch w rowerze posmaruj Finish Line
Swoją drogą widzę, że przez 20 lat wiele się zmieniło u Pana Profesora i zamiast MT-16p i rozruchu w komorze niskich temperatur teraz heksagonalne kryształy badają...
Co do baz olejowych - to właśnie 20 lat temu pod okiem Pana Profesora wyznaczaliśmy np. VI dla dostępnych w sprzedaży silnikowych olei syntetycznych. Wówczas np. Agip 0w40 miał rzeczywisty VI powyżej 200. A dziś ile ma? :diabelski_usmiechBył czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+
Komentarz
-
-
acheron
Zamieszczone przez KulfonPZamieszczone przez leonnWy też wcisneliście ignoruj?
Dzięki Bogu , że się odezwałeś. Mogę przedstawić moje direct action. Upewniłeś mnie, że na tym forum są ludzie mądrzy i rozsądni.
Dlaczego wszedłem na forum? - wahałem się miesiącami.
Ale jak każdy ,mam wielu znajomych a oni samochody. Niektórzy mają skody , a niektórzy z dumą wożą naklejki clubowe.
Dlaczego jednak Wasi koledzy klubowi pytają o olej mnie? Wszedłem , zobaczyłem , zwątpiłem.
Wy lubicie tylko swoje własne grono , a w tematach odlecieliście na własną dziwną orbitę.
Giedroyc mawiał: "z oddali widać lepiej" i właśnie to piszę (mam dobre zamiary)
Najwięcej "za uszami" ma jednak gość o naprawdę , naprawdę potężnej wiedzy , a jest nim PAOLO ESCO.
Mógłby być jak jeden z najlepszych blogerów olejowych na świecie , osobiście mój faworyt Sergey, chyba już wiecie o czym piszę.
A co robi? nie tłumaczy zakrzykuje, przyłącza się do akcji jak w Lidlu "tydzień motoryzacyjny" - teraz Statoil, za tydzień Neste a później Fusch.
Szkoda takiej wiedzy, bo używasz jej (nie obraź się) jakbyś tylko umiał robić Ctrl+V.
Uświadom ich np. Czym grozi nadmierne SAE mimo że silnik cichy ,lub niskie jeżeli ma być wyższe
dlaczego UOA z rosji i USA nie mają odzwierciedlenia w Europie.
Czy np. o różnicach olejów na obu tych rynkach o innym VOA niż w Europie.
Albo dlaczego niektóre zacne firmy jak Millers czy Penrite albo Motul trzymają tradycyjny ZDDP zwłaszcza do sportowych i zabytkowych. Jak nie wytłumaczysz jak to działa to zostaną tylko akcje Lidla
To czego nie powinniście zmieniać to "brytyjski" sposób oceny wg mnie najważniejszy. ODCZUCIA i WRAŻENIA - no ale tak jak ostatnio ktoś konfabulował izepsuł wszystko (przekładniowy fusch) był cichuteńki i wyjący zarazem , więc jak?
To Wasze forum Panowie więc zróbcie go lepszym, dla wszystkich i przyjaźniejszym .
I nie piszcie że najważniejsze jest pukanie z pominięciem "Ł" bo jak użyć wulgarniejszej formy pierd...nie to okaże się, że ostatnio tym właśnie zajmowaliście się.
Myślę że nikt się nie obraził
Komentarz
-
Zamieszczone przez jaro4444Wówczas np. Agip 0w40 miał rzeczywisty VI powyżej 200. A dziś ile ma? :diabelski_usmiech
Spokojnie, z odsieczą przychodzi GTL z modulowanym na życzenie VI zazwyczaj > 200
No chyba ze globalizacja do prowadzi do utandetowienia przepraszam do racjonalnego dostosowania kosztów i znowu beda w modzie mieszanki 20 % GTL i reszta cos taniego.
Komentarz
-
Komentarz