Dzisiaj przetestowałem swoje UG7+ na A4 do Tarnowa. Zaczął padać śnieg, piaskarki jak zwykle na bazie. Prawy pas jako taki, ale lewy bielutki. Przy wyprzedzaniu ani razu nie poczułem, że tracę przyczepność. Jedyne co mogę powiedzieć to, że oponki spełniają moje oczekiwania
OPONY zimowe - temat zbiorczy
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez datoZamieszczone przez piramidaZamieszczone przez datoByłem zdecydowany na zimowy setup na 17" więc nie sądzę, żeby akurat w tym była jakaś istotna różnica - przeżyję...
Prawda jest taka, że gdybym gumy na miasto (Twoje lub moje) wybierał, to bym mógł oblecieć na swoich letnich zdartych, albo gołych felgach bo też da radę :diabelski_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez teresZamieszczone przez AdamBZamieszczone przez GH0STtez mam z Rumunii i tak w granicach 90/100km/h tez mi gwizdza i im szybciej tym coraz glosniej
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kabanosDzisiaj przetestowałem swoje UG7+ na A4 do Tarnowa. Zaczął padać śnieg, piaskarki jak zwykle na bazie. Prawy pas jako taki, ale lewy bielutki. Przy wyprzedzaniu ani razu nie poczułem, że tracę przyczepność. Jedyne co mogę powiedzieć to, że oponki spełniają moje oczekiwania
to ze nie czujesz zrywania to nie znaczy ze nie zaczyna zrywac. asr potrafi mivac na trójce a nieraz na czwórce
Komentarz
-
-
Ponad półtora miesiąca temu założyłem komplet nowych opon zimowych Continental ContiWinterContact TS800 175/80 R14 88T. Przejechały już ponad 1000 km w różnych warunkach, więc czas na kolejne podsumowanie:
Spodziewałem się, że zakładając nowe opony z tzw. górnej półki zauważę dużą różnicę w porównaniu do poprzednich, 10-letnich opon Barum Polaris (miały 10 lat, ale bieżnik miały jeszcze OK, brakowało im jeszcze ok. 3 mm do znacznika zużycia, przejechały ok. 50 tys. km).
Niestety, nie zauważyłem jakiejś wyraźnej różnicy. Być może hamują lepiej. Na lodzie lub wyślizganym śniegu nowe opony też się ślizgają. Cudów nie ma. Stare opony się podobnie zachowywały z tego co pamiętam.
Przykładowe sytuacje na nowych oponach:
Raz musiałem wyminąć nagle królika, który wyskoczył na szybką drogę w mieście i żadnego poślizgu nie było. Ale oprócz minusowej temperatury nawierzchnia była sucha.
Innym razem wracałem po drodze z lekką gołoledzią (drogi były mokre po deszczu w ciągu dnia, a później temperatura spadła poniżej zera) i mogłem jechać w mieście z normalną prędkością bez poślizgów. Nawet przy ostrym hamowaniu się ABS nie chciał włączyć. Ale też nie była to taka prawdziwa gołoledź, bo drogi nie były przed spadkiem temperatury całkiem mokre, lecz tylko trochę.
Moje porównanie nie może być w 100% obiektywne, bo nie testowałem obu kompletów opon jednocześnie na dokładnie tej samej nawierzchni w identycznych warunkach. Od tego są testy profesjonalne. Mam nadzieję, że można im wierzyć i że te opony jednak są lepsze od np. Barum Polaris 3. Ale głowy nie dam.
Komentarz
-
-
Ja noszę się z zamiarem kupienia Conti w lecie gdyż moje Dunlopy są już na wykończeniu. Wybrałem je dlatego, że wielu ludzi je poleca a więc muszą sprawować sie dobrze, po za tym w testach też były zawsze wysoko.
Barumy jeżdżą 2 zimę u mojej żony w Golfie i ja sobie na te opony nie dam nic powiedzieć. Autko śmiga aż miło a opony dzień przed wigilią miały prawdziwy sprawdzian. Wieczorem było minusowo i na to poleciał deszcz, oczywiście wiadomo, że po takim czymś nikt nie będzie bił rekordów szybkości ale gumy ładnie się trzymały i jechało się dosyć pewnie także ja zaliczył bym je na pewno do dobrych opon
Komentarz
-
-
KrzysiekW, odczułbyś różnice na oponach na śniegu i podjeździe, w warunkach drogowych bez śniegu cięzko będzie stwierdzić duże różnice pomiędzy oponamisuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
piramida, po śniegu też jeździłem. Tak jak napisałem we wcześniejszej opinii, testowałem je na ośnieżonym placu i ośnieżonych drogach, w różnych warunkach (śnieg świeży kilka cm, rozjeżdżony, chlapa, wyślizgany śnieg itp.). Faktycznie nie testowałem stromych podjazdów, które można by przetestować np. w górach.
Natomiast na dokładnie tej samej drodze wyjazdowej z mojego osiedla w analogicznych warunkach nowe opony ślizgały się po śniegu rozjeżdżonym podobnie jak stare Barumy.
Komentarz
-
-
KrzysiekW ts800 maja dość specyficzny wzór bieżnika tzw. plastry miodu . nie są to opony może rewelacyjne , dość szybko były wycofane z produkcji i zostały tylko w rozmiarach niszowych niszowych wycofywanych powoli z oferty do których nikt nie wprowadza nowych technologi bi się to , z racji małej sprzedaży , nie opłaca /taki rozmiar 175/80/14na przykład/ . tez kiedyś założyłem zonie ts800 i za rewelacyjne nie były , ale do lekkiego auta jakim był clio były wystarczające. dość szybko się zużywały , nawet jak na conti.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Agamek12Koledzy, powiedzcie mi: czy jeśli w aucie są montowane fabrycznie opony typu run-flat, to czy można je wymienić na zwykłe?
Zamieszczone przez Agamek12Aha, czy ktoś ma TS830 z bieżnikiem około 6mm?O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
leszekmw, może nie tyle wyją, co gwiżdzą.
Nie jest to może głośne, ale je słychać. Na suchym i wilgotnym asfalcie, śniegu lub błocie pośniegowym są absolutnie bezgłośne - "problem" jest tylko wtedy, gdy na asfalcie jest warstewka wody. W każdym razie opony są nieuszkodzone, nie biją, nie odrywa się bieżnik i są z 2010 roku.
A co do run-flatów: poprostu zdejmuje się te opony z obręczy i zakłada na obręcz zwykłą gumę bez żadnych przeróbek?
Komentarz
-
-
A co do run-flatów: poprostu zdejmuje się te opony z obręczy i zakłada na obręcz zwykłą gumę bez żadnych przeróbek?
dzisiaj jechałem rano po mokrym , zresztą nie pierwszy raz , i jest ok'. może ciśnienie zobacz czy co.. :?O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Pewnie inne opony są jeszcze gorsze... ewentualnie dali najwięcej w łapę testującym... Skurczybyki jedne. :wink:Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KrzysiekWleszekmw, szkoda, że przed zakupem mi tego nie powiedziałeś.
a testy wygrywają pewnie dlatego że w tej rozmiarówce w jakiej sa produkowane ts800 to pewnie za wiele dobrych opon niema. nie czytałem tch testów i w sumie nie spojrzałem w jakich rozmiarach jeszcze je produkują.
może po łikendzie bo za parę godzin wyruszam na nartki.. :szeroki_usmiechO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
Komentarz