Jakie tarcze kupic

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • NO dobra...

    To gdzie można kupić ATE .... w dobrej cenie, najlepiej on-line i of kors oryginalne ?

    Jacyś zaufani sprzedawcy... firmy ?

    Komentarz

    • djczas
      RS
      • 2005
      • 9612

      ja mam Brembo Oro i nie mam z nimi żadnych problemów mają jedną wade trzeba je lekko rozgrzać aby dobrze hamowały jak są zimne skuteczność jest mniejsza
      a co do skuteczności mojego zestawu niech sie wypowie kolega NICO oraz Tymon i Luca jak jechaliśmy na bemowo

      Komentarz

      • zefirstorm
        Ambiente
        • 2006
        • 152

        Zamieszczone przez bezduszny
        NO dobra...

        To gdzie można kupić ATE .... w dobrej cenie, najlepiej on-line i of kors oryginalne ?

        Jacyś zaufani sprzedawcy... firmy ?
        mają dobre ceny
        Tenkai.pl - Software House - Jesteśmy świetnie zorganizowanym teamem, który wnosi do każdego projektu cząstkę siebie. Projektujemy systemy internetowe oraz aplikacje mobilne. Nasi konsultanci zbadają Twoje potrzeby oraz Twój system pracy i stworzą system dopasowany dokładnie do Twojej firmy.
        ASV 147PS@307Nm

        Komentarz

        • Luca
          Rider
          • 2004
          • 524

          Zamieszczone przez djczas
          a co do skuteczności mojego zestawu niech sie wypowie kolega NICO oraz Tymon i Luca jak jechaliśmy na bemowo
          Hej wszystkim, no fakt Twoje tarcze i hamowanko zrobiło na mnie wrażenie.
          Ja w swoim rodzinnym combi zamontowałem dzięki pomocy koledze Nexusa - tarcze EBC TURBO GROOVE i klocki GreenStuff. Powiem tak, polecam, miałem już różne cuda w mojej bryczce ale ten zestaw ma u mnie jak na razie 5.
          Wybór pozostawiam koledze a tak woli info to :

          1) Tarcze muszą być montowane z zachowaniem limitu bicia 0.05 mm.
          2) Wszystkie dodatkowe części takie jak: zaciski, tłoki, suwaki jak i wyważenie kół muszą być dokładnie sprawdzane
          3) Problem braku symetrii nie jest objęty gwarancją
          4) Ścierająca się nadmiernie tarcza jest najczęstszym powodem tzw.: warkotania hamulców
          5) Błędne montowanie klocków powoduje szybsze ścieranie się tarcz
          6) Punkty 4) i 5) mogą być powodowane także poprzez nadmierne brudzenie się powierzchni tarcz i klocków jak i kiepskiej jakości materiał cierny klocka.

          I jeszcze kilka info:

          TURBO GROOVE
          Poszerzona łukowata szczelina wzmaga przepływ chłodnego powietrza, powodując obniżenie temperatury klocków i tarczy hamulcowej, równocześnie odprowadzając pył, brud i gorące gazy lepiej niż prosta, która może wypełnić się rdzą i stać się nieefektywna. Nawiercone otwory odprowadzają gazy powierzchniowe przy hamowaniu z dużej prędkości jednocześnie nie osłabiając struktury tarczy jak przy wierceniu na wylot, co zmniejsza szansę uszkodzenia tarczy po długim użytkowaniu.

          GREENSTUFF
          Udoskonalone w nową formułę V4 klocki hamulcowe serii GREEN STUFF ustanawiają nowy standard, według którego osądzani są inni producenci klocków sportowych. Domieszki włókien nieżelaznych i innych dodatków z najnowszych dostępnych technologii, podniosło wydajność tych klocków, oraz wydłużyło ich żywotność od 100% do 200%. Podczas gdy zapylanie może być teraz uważane za "poniżej średniej" (dużo mniejsze niż w większości oryginalnych klocków hamulcowych), wydajność i siła hamowania tych klocków zachwyci każdego użytkownika szybkich samochodów sportowych. Klocki Greenstuff są używane w mistrzostwach świata Ginetta w Wielkiej Brytanii od roku 1998, w mistrzostwach świata formuły 600 w latach 1997,1998,1999,2000,2001 aż do dziś! Zgodność z normą Reg90 oraz bardzo wysoka górna granica temperatury pracy 650OC powoduje, że klocki GREEN STUFF V4 nie są tylko unikalnym rozwiązaniem zgodnym z normą Reg90 , ale również zapewniają doskonałą siłę hamowania już od zimnych hamulców! Ponadto są przyjazne dla tarcz hamulcowych redukując temperaturę ich pracy o około 100-150OC, co powoduje znaczną redukcję jej zniekształceń.

          Pozdrawiam
          "Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
          Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
          Pionek znów gra.......

          Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
          www.dynosoft.pl

          Komentarz


          • Zamieszczone przez Luca
            1) Tarcze muszą być montowane z zachowaniem limitu bicia 0.05 mm.
            2) Wszystkie dodatkowe części takie jak: zaciski, tłoki, suwaki jak i wyważenie kół muszą być dokładnie sprawdzane
            3) Problem braku symetrii nie jest objęty gwarancją
            4) Ścierająca się nadmiernie tarcza jest najczęstszym powodem tzw.: warkotania hamulców
            5) Błędne montowanie klocków powoduje szybsze ścieranie się tarcz
            6) Punkty 4) i 5) mogą być powodowane także poprzez nadmierne brudzenie się powierzchni tarcz i klocków jak i kiepskiej jakości materiał cierny klocka.
            To już będzie robił serwis Skody w Chełmie. Nie znam się na tym i co najważniejsze.... nie mam gdzie tego robić
            Ja tylko kupuję.

            Komentarz

            • Purchawa
              Admin
              S_OCP Member
              • 2004
              • 8007

              Zamieszczone przez Tymon
              Ja na temat Zimermanów słyszałem złą opinię, że pękają itp...
              Przelatalem na wierconych Zimermanach prawie 70kkm. Nastepne beda te same.
              "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
              Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

              STOP ECO-TERRORISM!

              Komentarz

              • Luca
                Rider
                • 2004
                • 524

                Zamieszczone przez bezduszny
                To już będzie robił serwis Skody w Chełmie. Nie znam się na tym i co najważniejsze.... nie mam gdzie tego robić
                Ja tylko kupuję.
                Niegdy wiecej w ASO moja Czeszka się już nie pojawi.............Powodzenia i udanego zakupu.
                Wybór nalezy do Ciebie.
                Piotrek - całkiem ładny wynik
                Zamieszczone przez Purchawa
                Przelatalem na wierconych Zimermanach prawie 70kkm. Nastepne beda te same.
                "Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
                Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
                Pionek znów gra.......

                Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
                www.dynosoft.pl

                Komentarz

                • Tymon
                  RS
                  • 2004
                  • 2970

                  Purchawa, ok, ale Ile przelatałeś na mocnym setupie, na autobanach :?:
                  Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                  Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                  BMW serii 3... Radość z jazdy.

                  Komentarz

                  • Samiec
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 4287
                    • Octavia I (1U2)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                    Tez wlasnie stoje przed dylematem zakupu tarcz :roll:
                    Waham sie pomiedzy ATE PowerDisc i Zimmermanami wierconymi :roll:
                    Roznica w cenie to 150zl(na komplecie) na korzysc ATE.
                    Nie wiem ktory zestaw wybiore ,ale klocki beda napewno EBC GS.
                    Musza tarcze wytrzymac min 100kkm ,ogri tarcze zyja jeszcze po 126kkm
                    Nie wiem na co mam sie zdecydowac :roll: Ktore sa wydajniesze ,trwalsze itd ? :roll:

                    [ Dodano: Pią 14 Lip, 06 00:25 ]
                    Zamieszczone przez Tymon
                    Purchawa, ok, ale Ile przelatałeś na mocnym setupie, na autobanach :?:
                    Nie wazne kto na jakim setupie i gdzie latal Bo i tak kazdy hamuje inaczej :wink:
                    Nawet na serii da rade zajedzic te zimmermany czy tam ebc w krotkim czasie ,wszystko zalezy od determinacji kierownika :szeroki_usmiech ,jak sie obchodzi z pedalem hamulca itd :wink:
                    TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                    Komentarz

                    • Tymon
                      RS
                      • 2004
                      • 2970

                      Jeeeeeeezu 100km :shock:
                      U mnie lecą po 20-30 tyś :|
                      Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                      Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                      BMW serii 3... Radość z jazdy.

                      Komentarz

                      • Samiec
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 4287
                        • Octavia I (1U2)
                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                        Zamieszczone przez Tymon
                        Jeeeeeeezu 100km :shock:
                        U mnie lecą po 20-30 tyś :|
                        Jak mowilem ,wszystko zalezy od kierownika :wink: i seryjnego silnika :szeroki_usmiech
                        Pierwsze klocki wytrzymaly 78kkm ,drugie sa do tej pory
                        TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                        Komentarz

                        • Tymon
                          RS
                          • 2004
                          • 2970

                          Samiec, no widzisz, dla mnie ważne.
                          Ori lecą w moment, Luca po zwiększeniu mocy zabił tarczę po 5 tyś.
                          Wszystko zależy od kilometrów i tras jakie się pokonuje.
                          Np zdeterminowany kierownik, jeśli wjeżdza w kałużę na rozgrzanej tarzczy, bo mu się podoba jest Palantem :lol:
                          Ja dlatego zadałem to pytanie, bo mam przyjemność pokonywać długie trasy i naprawdę, szukam dobrego hamulca.
                          Wielce prawdopodobne że dam większe tarcze, z racji planów ale na tą chwilę szukam cosik dobrego, wytrzymałego i skutecznego :!:

                          [ Dodano: Pią 14 Lip, 06 00:34 ]
                          Zamieszczone przez Samiec
                          Jak mowilem ,wszystko zalezy od kierownika :wink: i seryjnego silnika :szeroki_usmiech
                          No tak
                          Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                          Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                          BMW serii 3... Radość z jazdy.

                          Komentarz

                          • BaPit
                            Rider
                            S_OCP Member
                            • 2004
                            • 630

                            Zamieszczone przez Jabar1975
                            Zamieszczone przez MisiekWAW
                            nawiercane Zimmermanny :roll:
                            lepiej seryjne tarcze 312 - zimer. zbyt czesto pekaja wokol nawiercen, a do tego te cholerne dziury caly czas sie zapychaja - bedziesz je co 1000km przepychal jakims drutem? bez sensu. Jesli pelne tarcze daja rade w RS to po co szukac jakiejs pozornej poprawy (bo w hamowaniu roznica niewielka bedzie) za to w trwalosci spora. Pamietajmy ze np rajdowe auta w N-ce jezdza (bo nie moga inaczej) na seryjnych tarczach - pelnych - i hamuja tak ze galki oczne laduja na przedniej szybie - jedyna zmiana to klocki. Jak juz zmieniac tarcze na jakies inne to na pewno na cos lepszego niz jakis tam Zimermann.
                            Ja może nie pownienem się wypowiadać, bo na zimmermannach zrobiłem dopiero 65k km, ale nie zauważyłem problemów z ich pękaniem... są to bardzo dobre tarcze biorąc pod uwagę ich cenę... zatykanie - owszem. zależy od używanych klocków. ale czyszczenie nie jest w moim przypadku konieczne częściej, niż raz na 8-10k km... także ja (jako mało doświadczony użytkownik tych tarcz) byłbym daleki od negatywnych opinii na ich temat. Ale jak używasz tarcz tej firmy przez 200-300k km i masz problemy, to ja się wyłączam... zbyt krótko jestem ich użytkownikiem...

                            Pozdrawiam!!
                            Bartek
                            była mocna Octa, a jest konik
                            Greckie Delikatesy

                            Komentarz

                            • Jabar1975
                              RS
                              • 2006
                              • 3331

                              Zamieszczone przez BaPit
                              zbyt krótko jestem ich użytkownikiem...
                              Bartus nie denerwuj sie - ja osobiscie przejechalem na tych tarczach 30kkm i musialem je po tym czasie wymienic poniewaz spekania byly na tyle duze ze grozily .... wiadomo czym (ale nie mialy absolutnie zadnych bic). Moje zimermany (czy jak sie to pisze) pracowaly z klockami Ferodo Premier. (aha - tarcze nawiercane i nacinane - wielkosc 280mm). Zgodzisz sie ze mna ze gdyby u ciebie cos takiego wystapilo to juz kolejny raz nie zalozylbys takiej tarczy - mam racje? Wiec trudno tu mowic o 200kkm.
                              Byc moze pod koniec 2004 roku, gdy je montowalem, trafila na rynek jakas slabsza partia, albo caly czas takie sa twoj przyklad pozwala sadzic ze sprawuja sie dobrze wiec mozliwe ze to w tym byl problem. Osoby zamierzajace kupic jakies tarcze powinny miec swiadomosc ze sa nie tylko pozytywne opinie.
                              Pozdrawiam "malo doswiadczonego uzytkownika" - podoba mi sie twoj szyderczy styl pisania moze zalozymy jakas klubowa "loze szydercow" :diabelski_usmiech
                              nasza droga: www.wpzs.pl

                              Komentarz


                              • Nawiercane i nacinane Zimmermany ?

                                Nie znam sie na tym ale z tego co czytałem to złota linia zimmermanów jest tylko nawiercana...

                                Ale mogę nie wiedzieć wszystkiego.

                                Komentarz

                                • Jabar1975
                                  RS
                                  • 2006
                                  • 3331

                                  byly takie w rozmiarach pasujacych do bmw i rovera
                                  nasza droga: www.wpzs.pl

                                  Komentarz

                                  • Purchawa
                                    Admin
                                    S_OCP Member
                                    • 2004
                                    • 8007

                                    Zamieszczone przez Tymon
                                    Purchawa, ok, ale Ile przelatałeś na mocnym setupie, na autobanach
                                    Mozliwe ze nie robie takich tras jak Wy, ale byl okres ze przez ponad pol roku robilem 4-6 razy miesiecznie trase Wawa-Gda-Wawa. I uwierz mi nie jezdzilem jak emeryt. Szczegolnie, ze czas przejazdu 2h37m, srednia 134km/h ma rowniez wplyw na hamulce. Tarcze rowniez jezdzily na torze i roznych zawodach. Ulicznych spotkaniach, etc...
                                    Wydaje mi sie, ze na autostradzie gdzie jedzie sie ze stala srednia predkoscia, hamulce sie mniej zuzywaja niz na zwyklej krajowce, gdzie rozpedzasz sie do 160-180 i za chwile masz hamowanie do 100km/h.
                                    Na miescie tez jezdze dynamicznie i nie oszczedzam hamulcy.
                                    I jeszcze do tego nalezy pamietac, ze mam z tylu bebny, wiec przod wiecej ma do roboty, a przod jest tylko 280mm.

                                    Nie namawiam nikogo na sile do Ziemermanow, ale po moich dosiwadczeniach z nimi przez prawie 70kkm, moge je z czystym sumieniem polecic. Teraz sa juz na wykonczeniu i dopiero zaczynaja bic. Uzywane byly z kolckami DS Preformance, a ostatnio z Black Diamond, ale tych to nie polecam.

                                    Pamietajcie tez o jeszcze jednym. Nie kazde klocki idealnie wspolgraja z kazda tarcza!
                                    "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                    Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                    STOP ECO-TERRORISM!

                                    Komentarz

                                    • Samiec
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2004
                                      • 4287
                                      • Octavia I (1U2)
                                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                      Zamieszczone przez Jabar1975
                                      osobiscie przejechalem na tych tarczach 30kkm i musialem je po tym czasie wymienic poniewaz spekania byly na tyle duze ze grozily .... wiadomo czym (ale nie mialy absolutnie zadnych bic). Moje zimermany (czy jak sie to pisze) pracowaly z klockami Ferodo Premier. (aha - tarcze nawiercane i nacinane - wielkosc 280mm).
                                      Moze te spekania byly wina klockow ? :roll: Moze z Ferodo DS bylo by inaczej ? :roll:
                                      EBC GS nie sa az tak miekkie jak ferodo i zastanawiam sie ,czy nie bedzie tak samo przy nich :roll:
                                      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                      Komentarz


                                      • Ferodo Premier nie są to jakieś wyczynowe miękie klocki... to taka średnia klasa.

                                        Komentarz

                                        • Purchawa
                                          Admin
                                          S_OCP Member
                                          • 2004
                                          • 8007

                                          Zamieszczone przez bezduszny
                                          Ferodo Premier nie są to jakieś wyczynowe miękie klocki... to taka średnia klasa.
                                          To nie jest klasa srednia tylko najzwyklejszy zamiennik serii. :roll:
                                          "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                          Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                          STOP ECO-TERRORISM!

                                          Komentarz

                                          • djczas
                                            RS
                                            • 2005
                                            • 9612

                                            jak już zakładać to zakładać klocki Ferrodo DS jak ktoś nie chce EBC

                                            Komentarz

                                            • Maicroft
                                              Moderator
                                              S_OCP MemberModeratorr
                                              • 2004
                                              • 25757
                                              • Audi

                                              Ferodo Premier sa na pewno leszym zamiennikiem serii, ale za jakosc wzgledna hamowania trzeba zaplacic szybsza ich wymiana.
                                              Spritmonitor.de

                                              Komentarz

                                              • Jabar1975
                                                RS
                                                • 2006
                                                • 3331

                                                ebc red - da best!!! - tarcze powoli przeistaczaja sie w black diamondy
                                                nasza droga: www.wpzs.pl

                                                Komentarz

                                                • BaPit
                                                  Rider
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2004
                                                  • 630

                                                  Zamieszczone przez Jabar1975
                                                  Bartus nie denerwuj sie - ja osobiscie przejechalem na tych tarczach 30kkm i musialem je po tym czasie wymienic poniewaz spekania byly na tyle duze ze grozily .... wiadomo czym (ale nie mialy absolutnie zadnych bic). Moje zimermany (czy jak sie to pisze) pracowaly z klockami Ferodo Premier. (aha - tarcze nawiercane i nacinane - wielkosc 280mm). Zgodzisz sie ze mna ze gdyby u ciebie cos takiego wystapilo to juz kolejny raz nie zalozylbys takiej tarczy - mam racje? Wiec trudno tu mowic o 200kkm.
                                                  Byc moze pod koniec 2004 roku, gdy je montowalem, trafila na rynek jakas slabsza partia, albo caly czas takie sa twoj przyklad pozwala sadzic ze sprawuja sie dobrze wiec mozliwe ze to w tym byl problem. Osoby zamierzajace kupic jakies tarcze powinny miec swiadomosc ze sa nie tylko pozytywne opinie.
                                                  hmmmm. sam nie wiem - kilka razy słyszałem opinie, że te tarcze pękają, a prawdę mówiąc nie znam osoby, której się to przytrafiło. Fakt faktem, że też słyszałem opinię, że te tarcze kupowane w różnych źródłach różniły się jakością - może to wskazywać na fakt, iż jest więcej, niż jeden zakład produkujący te tarcze (to chyba opcja mało prawdopodobna), lub może ktoś zaczął je podrabiać (w to też trudno mi uwierzyć...). Lub tak, jak mówisz - raz mają dobry dzień i wychodzi dobra partia, a innym razem są mało dysponowani (jak ja dzisiaj :lol: :wink: - za dużo Mythosa :lol: :wink: ) i wychodzi lipa...

                                                  Zamieszczone przez Jabar1975
                                                  Pozdrawiam "malo doswiadczonego uzytkownika" - podoba mi sie twoj szyderczy styl pisania moze zalozymy jakas klubowa "loze szydercow" :diabelski_usmiech
                                                  Spox. Tylko ja to bardziej do loży buraków się nadaję, niż do loży szyderców :szeroki_usmiech :lol: :wink:

                                                  Pozdrawiam!!
                                                  Bartek

                                                  PS ale Focusa nie kupuj :lol: :wink:
                                                  była mocna Octa, a jest konik
                                                  Greckie Delikatesy

                                                  Komentarz

                                                  • Jabar1975
                                                    RS
                                                    • 2006
                                                    • 3331

                                                    Zamieszczone przez BaPit
                                                    PS ale Focusa nie kupuj
                                                    darowanemu koniowi ....
                                                    nasza droga: www.wpzs.pl

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...