ja nic takiego nie powiedziałem Wiecie ochrona danych osobowych
Jakie tarcze kupic
Zwiń
X
-
bezduszny
Zamieszczone przez wojtia RS ma zacisk 4 tloczkowy? bo na takie hamulce chce przejść kolega forumowicz
Komentarz
-
onyx73, guuuubo czekam na efekt
[ Dodano: Czw 03 Sie, 06 17:22 ]
Zamieszczone przez MaicroftA kolege Onyxa, to koledzy w ASO lubia kasowac, bo wg. mnie zacisk rozni sie kolorem i tyle. No ale za to bedzie w pelni ori, wiec generalnienasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
bezduszny
Zamieszczone przez Jabar1975wg etki ma inny numer ale na rysunku przez pare minut lepilismy oczy w niego i roznic - brak w stosunku do wersji standardowej.
Różnica w numerze to najprawdopodobniej tylko ze wzglęgu na kolor zielony...
Komentarz
-
Zamieszczone przez onyx73ak na moje slepe oczy zaciski są wieksze po prostu... a na heblach czuc roznicę na plu
Jesli tak to roznica jest przede wszystkim przez 312mmnasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
onyx73,
na czym dokładnie ten przeszczep polegał? To że z 288 na 312 to wiemy, a jak z klockami i tarczami? Seria, czy coś dziurawionego, nacinanego?
Jabar, zmieniasz powoli zdanie co do swojego zestawu hamującego i zaczynasz myśleć o 312 zanim będziesz miał 326?Maciek - AHF'02 Combi 133@312, B6, EBC TG/GS
Komentarz
-
-
Jabar, zmieniasz powoli zdanie co do swojego zestawu hamującego i zaczynasz myśleć o 312 zanim będziesz miał 326
onyx73, a jak z tylem zalozyles wentylowane? czy seria?nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftA jak sprawa ma sie z tymi ATE Power Disk, bo tak kazdy mowi, ze tez fajne itd ale konkretnie ile zestaw przyzyl z jakimi klockami i w jakich warunkach to ciezko.
Cena kompletu na przód (tarcze klocki) ok 500 zł. Długo nie będe próbował niczego innego.
A sprzedawca www.zmax.pl
Polecam
[ Dodano: Pon 07 Sie, 06 14:30 ]
Zamieszczone przez zefirstormZamieszczone przez bezdusznyNO dobra...
To gdzie można kupić ATE .... w dobrej cenie, najlepiej on-line i of kors oryginalne ?
Jacyś zaufani sprzedawcy... firmy ?
http://www.sklepmoto.pl/szuk.php?kat=110Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
bezduszny
Wstawiłem na dniach do siebie ATE PowerDisc 312 i klocki ATE (odpowiednik serii)... tak samo na tył ATE tylko gładkie i klocki ATE (odpowiednik serii).
Różnica jest odczówalna.... Test z 200 km/h do 40 km/h zdały rewelacyjnie
Taki zestaw można rekomendować
Najlepszą cenę dostałem na www.zmax.pl
Komentarz
-
a ja dziś rano dostałem paczuszkę ze "szpejami" EBC: tarcze Turbo Groove przód/tył, klocki green też przód/tył. Zakładam to wszystko w czwartek, a potem na wakacje. Wrażeniami podzielę się pod koniec sierpnia.
W moim przypadku na te EBC najlepszą cenę dostałem od Nexus'a
Wasze opinie dot. ATE, ich power'u i dobrej ceny są bardzo zachęcające, ale w moim przypadku już się stało. Jeżdziłem już na BremboMAX z Ferodo Performance, teraz na Zimmermann'ach, które pękają z EBC Green, zobaczymy jak będzie na kompleciku EBC.Maciek - AHF'02 Combi 133@312, B6, EBC TG/GS
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jabar1975do tego stopnia ze nawet tankowanie mnie denerwuje
onyx73, Jesli klocek jest taki sam i wielkosc tloczka jest taka sama, to IMO nie ma szans zeby taki zacisk hamowal lepiej niz zacisk 288mm. Inna kwestia jest, ze teraz tarcza jest wieksza, nowe klocki itd A jesli komplet uszczelek na tloczek w wersji 288mm i 312mm ma taki sam numer moge zalozyc z czystym sumieniem, ze srednica tloczka nie elegla zmianie. Roznica w wielkosci zacisku jako takiego, moze powodowac szybsze odprowadzanie ciepla z w/w elementu.
Generalnie ma hamowac i tyle, ale kolor jak sam zauwazyles festyniarski, czas pomalowac na czerwono :twisted:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftonyx73, Jesli klocek jest taki sam i wielkosc tloczka jest taka sama, to IMO nie ma szans zeby taki zacisk hamowal lepiej niz zacisk 288mm. Inna kwestia jest, ze teraz tarcza jest wieksza
Jest to oczywiście pewne uproszczenie, a ponadto efekt hamowania powinno się mierzyć (przez pomiar opóźnienia), bo inaczej różnicę w hamowaniu wyczuwa się subiektywnie (wiadomo, którą częścią ciała :szeroki_usmiech )Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicrofta bedzie robil cale 350km na baku
RomanS, teoretycznie racja - zacisk powinien byc o pare milimetrow dalej od srodka tarczy - wiec moment hamowania sie zmieni. Druga sprawa ze pojemnosc cieplna ukladu sie zmieni i to sporo gdzyz powierzchnia tarczy zdolna odprowadzac cieplo wzrosnie o okolo 17% w stosunku do 288-ki (dla uproszczenia przyjalem do obliczen tylko jedna strone tarczy)nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jabar1975RomanS, teoretycznie racja - zacisk powinien byc o pare milimetrow dalej od srodka tarczy - wiec moment hamowania sie zmieni.Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
Komentarz