Jakie tarcze kupic

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • wojti
    Ambiente
    • 2005
    • 102

    ja nic takiego nie powiedziałem Wiecie ochrona danych osobowych

    Komentarz

    • onyx73
      Rider
      S_OCP Member
      • 2005
      • 282

      no dobra to mi odbilo :P a przy okazji małe OT obijal ktos slupki i podsufitkę alcantara? ile to moze kosztowac? oczywiscie czarną

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        wojti, Wiec Tobie nie spasuje to P&P bo musisz jeszcze skombinowac zwrotnice, w sumie to mozecie spytac w ASO, co oni na to
        A kolege Onyxa, to koledzy w ASO lubia kasowac, bo wg. mnie zacisk rozni sie kolorem i tyle. No ale za to bedzie w pelni ori, wiec generalnie
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • djczas
          RS
          • 2005
          • 9612

          onyx73, zadzwoń do Java Car Design oni poweidzą ci cene a ja popytam miejscowych w na podhalu znajmoych co robią ze skórami czy kogoś mogą polecić

          Komentarz

          • wojti
            Ambiente
            • 2005
            • 102

            Ok dzięki za wszelkie porady... a wracając do pytania...
            Zakladajac ze bede miec wszystki zwrotnice zaciski i inne dupsiki to czy to wogole sie opłaca ??( mam na myśli siłę hamowania a nie nakłady finansowe) i czy moge wymienić sam przód bez tyłu?

            Komentarz

            • onyx73
              Rider
              S_OCP Member
              • 2005
              • 282

              ok JCD zyczy sobie ok 2,5 k ... hmm ale takim barankiem z długim włosem na zime :lol:

              Komentarz

              • djczas
                RS
                • 2005
                • 9612

                szkoda, w nowym targu co drugi robi ze skórami i powiem że nie tylko z baranka każde skóry maja w ofrcie nawet wielbłądzią ale ta jset w kosmicznych cenach
                Onyx73 a na fotelach misia i taką fajna nakładke na kiere i kule dyskotekową na lusterku

                Komentarz


                • Zamieszczone przez wojti
                  a RS ma zacisk 4 tloczkowy? bo na takie hamulce chce przejść kolega forumowicz
                  2 tłoczkowy...tyle, że pomalowany na zielono..

                  Komentarz

                  • Jabar1975
                    RS
                    • 2006
                    • 3331

                    onyx73, guuuubo czekam na efekt

                    [ Dodano: Czw 03 Sie, 06 17:22 ]
                    Zamieszczone przez Maicroft
                    A kolege Onyxa, to koledzy w ASO lubia kasowac, bo wg. mnie zacisk rozni sie kolorem i tyle. No ale za to bedzie w pelni ori, wiec generalnie
                    wg etki ma inny numer ale na rysunku przez pare minut lepilismy oczy w niego i roznic - brak w stosunku do wersji standardowej.
                    nasza droga: www.wpzs.pl

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      Jabar1975, Bo tak jak mowie, pewnie rozni sie kolorem - hehe. Wiesz farba kosztuje i ten image takiego hebla
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez Jabar1975
                        wg etki ma inny numer ale na rysunku przez pare minut lepilismy oczy w niego i roznic - brak w stosunku do wersji standardowej.
                        W tym programie rysunki nie odzwierciedlają realnych wymiarów a są głównie poglądowe..

                        Różnica w numerze to najprawdopodobniej tylko ze wzglęgu na kolor zielony...

                        Komentarz

                        • onyx73
                          Rider
                          S_OCP Member
                          • 2005
                          • 282

                          jak na moje slepe oczy zaciski są wieksze po prostu... a na heblach czuc roznicę na plus

                          Komentarz

                          • Jabar1975
                            RS
                            • 2006
                            • 3331

                            Zamieszczone przez onyx73
                            ak na moje slepe oczy zaciski są wieksze po prostu... a na heblach czuc roznicę na plu
                            juz po przeszczepie?
                            Jesli tak to roznica jest przede wszystkim przez 312mm
                            nasza droga: www.wpzs.pl

                            Komentarz

                            • onyx73
                              Rider
                              S_OCP Member
                              • 2005
                              • 282

                              po przeszczepie hebelki zacne kobietka marudzi ze za ostro hamuje... noga sie musi przyzwyczaic...ale ten zielony kolor to pelen odpust

                              Komentarz

                              • mwisniak
                                Drive
                                • 2005
                                • 97

                                onyx73,
                                na czym dokładnie ten przeszczep polegał? To że z 288 na 312 to wiemy, a jak z klockami i tarczami? Seria, czy coś dziurawionego, nacinanego?

                                Jabar, zmieniasz powoli zdanie co do swojego zestawu hamującego i zaczynasz myśleć o 312 zanim będziesz miał 326?
                                Maciek - AHF'02 Combi 133@312, B6, EBC TG/GS

                                Komentarz

                                • Jabar1975
                                  RS
                                  • 2006
                                  • 3331

                                  Jabar, zmieniasz powoli zdanie co do swojego zestawu hamującego i zaczynasz myśleć o 312 zanim będziesz miał 326
                                  jedyne o czym mysle to zmiana samochodu - do tego stopnia ze nawet tankowanie mnie denerwuje
                                  onyx73, a jak z tylem zalozyles wentylowane? czy seria?
                                  nasza droga: www.wpzs.pl

                                  Komentarz

                                  • Masmo
                                    L&K
                                    • 2005
                                    • 1145

                                    Zamieszczone przez Maicroft
                                    A jak sprawa ma sie z tymi ATE Power Disk, bo tak kazdy mowi, ze tez fajne itd ale konkretnie ile zestaw przyzyl z jakimi klockami i w jakich warunkach to ciezko.
                                    Mam tarcze Powerdisk z przodu, tarcze gładkie ATE z tyłu i wszystkie klocki ATE. Przód jeździ od roku (ok 40kkm) głównie na trasie jadac ostro. Zużycie klocków przód ok 50%. Poprzednie klocki ATE wytrzymału ok 80 kkm. Żadne inne klocki mi tyle nie wytrzymują. Koledzy którzy prowadzili moją Octę przesiadając się z Bory i Octavi na seryjnych hamulcach piersze co powiedzieli: ale masz mocne hamulce :shock: !
                                    Cena kompletu na przód (tarcze klocki) ok 500 zł. Długo nie będe próbował niczego innego.
                                    A sprzedawca www.zmax.pl
                                    Polecam

                                    [ Dodano: Pon 07 Sie, 06 14:30 ]
                                    Zamieszczone przez zefirstorm
                                    Zamieszczone przez bezduszny
                                    NO dobra...

                                    To gdzie można kupić ATE .... w dobrej cenie, najlepiej on-line i of kors oryginalne ?

                                    Jacyś zaufani sprzedawcy... firmy ?
                                    mają dobre ceny
                                    http://www.sklepmoto.pl/szuk.php?kat=110
                                    www.zmax.pl tam taniej
                                    Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                                    Komentarz

                                    • onyx73
                                      Rider
                                      S_OCP Member
                                      • 2005
                                      • 282

                                      zmiana na serię z rs'a tarcze 312 wentylowane, zacisk, standartowy klocek. tył w trakcie zmiany nie wiem czy jest sensowna zmiana tyłu, porownanie bedzie jak zmienie ...

                                      Komentarz


                                      • Wstawiłem na dniach do siebie ATE PowerDisc 312 i klocki ATE (odpowiednik serii)... tak samo na tył ATE tylko gładkie i klocki ATE (odpowiednik serii).

                                        Różnica jest odczówalna.... Test z 200 km/h do 40 km/h zdały rewelacyjnie

                                        Taki zestaw można rekomendować

                                        Najlepszą cenę dostałem na www.zmax.pl

                                        Komentarz

                                        • mwisniak
                                          Drive
                                          • 2005
                                          • 97

                                          a ja dziś rano dostałem paczuszkę ze "szpejami" EBC: tarcze Turbo Groove przód/tył, klocki green też przód/tył. Zakładam to wszystko w czwartek, a potem na wakacje. Wrażeniami podzielę się pod koniec sierpnia.

                                          W moim przypadku na te EBC najlepszą cenę dostałem od Nexus'a

                                          Wasze opinie dot. ATE, ich power'u i dobrej ceny są bardzo zachęcające, ale w moim przypadku już się stało. Jeżdziłem już na BremboMAX z Ferodo Performance, teraz na Zimmermann'ach, które pękają z EBC Green, zobaczymy jak będzie na kompleciku EBC.
                                          Maciek - AHF'02 Combi 133@312, B6, EBC TG/GS

                                          Komentarz

                                          • Maicroft
                                            Moderator
                                            S_OCP MemberModeratorr
                                            • 2004
                                            • 25757
                                            • Audi

                                            Zamieszczone przez Jabar1975
                                            do tego stopnia ze nawet tankowanie mnie denerwuje
                                            No bo teraz robisz cale 700km a bedzie robil cale 350km na baku - jest sie nad czym rozczulac :twisted:

                                            onyx73, Jesli klocek jest taki sam i wielkosc tloczka jest taka sama, to IMO nie ma szans zeby taki zacisk hamowal lepiej niz zacisk 288mm. Inna kwestia jest, ze teraz tarcza jest wieksza, nowe klocki itd A jesli komplet uszczelek na tloczek w wersji 288mm i 312mm ma taki sam numer moge zalozyc z czystym sumieniem, ze srednica tloczka nie elegla zmianie. Roznica w wielkosci zacisku jako takiego, moze powodowac szybsze odprowadzanie ciepla z w/w elementu.

                                            Generalnie ma hamowac i tyle, ale kolor jak sam zauwazyles festyniarski, czas pomalowac na czerwono :twisted:
                                            Spritmonitor.de

                                            Komentarz

                                            • nico21
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2005
                                              • 2640
                                              • Volkswagen

                                              ja tak samo dzisiaj dostałem przesyłke od Nexusa z częściami EBC - komplecik na przód W tym tygodniu bede zakładał.Pierwsze wrazenia beda zaraz po załozeniu - w drodze powrotne od chłopaków z Alwerni
                                              DACAR.team

                                              Komentarz

                                              • RomanS
                                                Elegance
                                                • 2004
                                                • 804

                                                Zamieszczone przez Maicroft
                                                onyx73, Jesli klocek jest taki sam i wielkosc tloczka jest taka sama, to IMO nie ma szans zeby taki zacisk hamowal lepiej niz zacisk 288mm. Inna kwestia jest, ze teraz tarcza jest wieksza
                                                IMO sam sobie odpowiedzoałeś. Zacisk hamuje tak samo ale robi to na większym promieniu. O ile w celu przyspieszania auta musimy do koła "doprowadzić" moment napędowy, to aby zwolnić musimy zrobić coś przeciwnego. Jeśli siła działania zacisku będzie stała ale zwiększymy średnicę tarczy to "moment hamowania", czyli odczuwalny efekt tegoż hamowania powinien być lepszy.

                                                Jest to oczywiście pewne uproszczenie, a ponadto efekt hamowania powinno się mierzyć (przez pomiar opóźnienia), bo inaczej różnicę w hamowaniu wyczuwa się subiektywnie (wiadomo, którą częścią ciała :szeroki_usmiech )
                                                Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

                                                Komentarz

                                                • Jabar1975
                                                  RS
                                                  • 2006
                                                  • 3331

                                                  Zamieszczone przez Maicroft
                                                  a bedzie robil cale 350km na baku
                                                  -tylko dlatego ze zbiornik ma 60l :diabelski_usmiech
                                                  RomanS, teoretycznie racja - zacisk powinien byc o pare milimetrow dalej od srodka tarczy - wiec moment hamowania sie zmieni. Druga sprawa ze pojemnosc cieplna ukladu sie zmieni i to sporo gdzyz powierzchnia tarczy zdolna odprowadzac cieplo wzrosnie o okolo 17% w stosunku do 288-ki (dla uproszczenia przyjalem do obliczen tylko jedna strone tarczy)
                                                  nasza droga: www.wpzs.pl

                                                  Komentarz

                                                  • RomanS
                                                    Elegance
                                                    • 2004
                                                    • 804

                                                    Zamieszczone przez Jabar1975
                                                    RomanS, teoretycznie racja - zacisk powinien byc o pare milimetrow dalej od srodka tarczy - wiec moment hamowania sie zmieni.
                                                    Ha, nawet więcej niż kilka mm. Logika wskazywałaby, że o 1,2 cm (jako połowa różnicy średnic). Logika logiką, nie zaszkodziłoby jednak zmierzyć
                                                    Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...