xplo, jak wymienisz co 12 będzie dobrze dla twojego ślinika, a jak zmienisz olej na inny niz Castrol to już będzie Bardzo dobrze.
Nie wydaje mi się żeby przez olej tak się stało to co w ogóle tam nie dotarł i nie smarował czy co? A może to wina mechanika który źle poskładał w tych przypadkach o których piszecie była ingerencja mechanika który mógł źle poskładać może klucza dynamometrycznego nie miał :lol: .
Jak widzimy przypadki są w ślinkach dotykanych przez mechaników, a wtych których nikt nie dotykał ludzie śmigają.
Ten przypadek przypomina mi zadyme z popychaczami w BXE też że to wina oleju i wolnych obrotów biegu jałowego, a przecież była jak się okazało seria wadliwych popychaczy w VW.
Oczywiści ja się nie upieram to tylko takie dywagacje co do oleju i tych wałków, niech się inni mądrzejsi wypowiedzą.
Nie wydaje mi się żeby przez olej tak się stało to co w ogóle tam nie dotarł i nie smarował czy co? A może to wina mechanika który źle poskładał w tych przypadkach o których piszecie była ingerencja mechanika który mógł źle poskładać może klucza dynamometrycznego nie miał :lol: .
Jak widzimy przypadki są w ślinkach dotykanych przez mechaników, a wtych których nikt nie dotykał ludzie śmigają.
Ten przypadek przypomina mi zadyme z popychaczami w BXE też że to wina oleju i wolnych obrotów biegu jałowego, a przecież była jak się okazało seria wadliwych popychaczy w VW.
Oczywiści ja się nie upieram to tylko takie dywagacje co do oleju i tych wałków, niech się inni mądrzejsi wypowiedzą.
Komentarz