Zamieszczone przez xplo
Jaki olej do TDI
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Dragster: jeśli priorytet ochrona silnika to Race Pro S z Fuchs-a .
Konkurencji nie ma wiec jestem spokojny i wiem jak w takich silnikach się spisuje przy -30stC i w upalne lato.
Pozniej mozesz wybierac z marek jakie się przewijaja na forum ktore reprezentuja zblizony poziom klasowy i cenowy.
Robilem ostatnio analize Castrola Szwajcarskiego i powiem że wypadl lepiej niż nie jeden olej. Niemiecki jest jakoś po srodku ten Z Polski ponizej oczekiwan nawet tych minimalnych.
Ten szwajcarski z BMW naprawdę super.
No ale jak to się mowi im dalej na zachod tym lepiej podobno :lol:Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Taki obszerny test znalazłem, dużo zdjęć i tekstu:
Warning! Foreign visitors: just use a clean (or just clean enough) samples listed below to keep your engine clean and safe. For better performance use motor oils with a friction modifier (Xenum VRX, Bardahl XTC, Liqui Moly Molygen, etc.). More info: https://bmwservice.livejournal.com/151086.html…
EDIT: bardzo ciekawa strona, szkoda że po rusku.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez xofTaki obszerny test znalazłem, dużo zdjęć i tekstu:
http://bmwservice.livejournal.com/27699.htmlI niech ktoś teraz powie, że stosowanie płukanek jest niepotrzebne.
Komentarz
-
-
Te depozyty to również pozostałości po spopieleniu i naczej olej będzie wygladał w klasyfikacji C1, C2/C3 a inaczej na pełnym pakiecie ZDDP..
Smażenie oleju w takich warunkach jest cholernie szkodliwe bowiem lotne węglowodory ulatniajace się w wysokich temp. są silnie rakotwórcze ( nie polecam wdychania oparów goracego oleju).Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
.... troszkę odbiegnę od ostatniego tematu, ale bardzo zaciekawiła mnie nowa lista VW co do smarowideł mających 505.01 .....
..popatrzcie .... nie ma wielu olejów co to wiemy, że spałniają normę, a na stronach producent (np. LM) się nie chwali, że już nie ma lub, że juz ma normę !!!
A może to dla "starych" żadna rewelacja ?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez raventesA gdzie ta lista?
Zmienia się jak w kalejdoskopie...
np TopTec 4100 i VW 505.01: jest - nie ma - jestOctavia 2 FL Combi 1.9 BXE
Komentarz
-
-
Normy 505.01 mozna sobie w dupe wsadzić :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zak14TopTec 4100 i VW 505.01: jest - nie ma - jest
tak patrzę kiedy pisaliśmy o specyfikacji VW 505.01 dla TT 4100 ...kurna to był 2011r. :shock:
Zamieszczone przez piramidaNormy 505.01 mozna sobie w dupe wsadzićPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zak14pisaliśmy już o tym. W USA Lubro Moly/ LM płaci i TT 4100 ma specyfikację a w Europie LM wykupił specyfikację dla TT 4500 i "olał" przedłużenie dla TT 4100.
a) Nie chciał zapłacić a teraz zmienił zdanie
lub
b) Burdel mają siostry z VW w tym archeo...
Wchodzą w grę także inne opcje.
Zamieszczone przez piramidaNormy 505.01 mozna sobie w dupe wsadzić
[ Dodano: Sro 13 Mar, 13 11:03 ]
Zamieszczone przez PAOLO ESCOtak patrzę kiedy pisaliśmy o specyfikacji VW 505.01 dla TT 4100 ...kurna to był 2011r
Ciekawe gdzie będziemy za rok (ktoś złośliwy napisałby: na co akurat będą najlepsze dla sprzedawców marże ?).
[ Dodano: Sro 13 Mar, 13 11:07 ]
Po namyśle i oglądzie kilku forów: Stawiam na umiarkowaną modę na racingowe Fuchs-y w najbliższym czasie.
Octavia 2 FL Combi 1.9 BXE
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zak14na racingowe Fuchs-y
Zamieszczone przez zak14potem były mody na Fuchsa, Amsa, teraz Millersa, w międzyczasie przewija się stale Statoil, LM Synthoil i w jakimś tle Motul.PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
Komentarz