xtremesystems, u nas też często dostaniesz taniej chociażby przez forumowych sprzedawców niż "Kowalski" w sklepie Gościu też pewnie ma jakieś dobre rabaty. Ale może i masz rację, pewniej pewnie będzie kupić na miejscu 5x1 ze sprawdzonego źródła.
kolego. ja wszystko rozumiem. sam kupuje taniej bo od forumowych sprzedawców.
tylko nie dziwi cie ze jeden tylko sklepw Polsce ma olejeo okolo 40% tansze od innych.
mozemy sie przepychac caly dzien o to i każdy zostanie przy swoim [nawet na necie sa tematy o tym sklepie]. po prostu stwierdzilem ze nie zaryzykuje. gdyby bylo kilka takich sklepow. ale nagle jeden ma zlote zrodlo a reszta to bafany i sprowadzaja drozej.
nie wiem. moze to uczciwy sprzedawca ale nie chce tego testowac na aobie
[ Dodano: Sro 30 Wrz, 15 09:28 ]
a z drugiej strony smiesznie jakby sie okazalo ze nasi sprzedawcy biora egzotyczne oleje [malo popularne] od kolegi berlin
Auto stało 10 dni bez jeżdżenia, odpaliłem je wczoraj od "1-go strzała" bez kręcenia, silnik (1,6 CR) zalany jeszcze LazerWay LL - praca na zimno bez najmniejszych uwag (choć zastanawiałem się czy nie będzie "klepał" ).
Jak wrócę 23 października to zmieniam olej (chyba) na 0W30 (Shell - jeżeli extremesystems potwierdzi, że Shell sprawdza się w tym silniku po dłuższym okresie jazdy) lub ponownie LazerWay.
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
No ale już mam zalanego Motula Synergie 10W40 więc powrót do 5W40 chyba nie wchodzi w grę?
A propos olejów Statoila to chyba Fuchs ich przejął. Szczerze to nigdy nie miałem okazji żadnej z tych marek testować.
olejów Statoila to chyba Fuchs ich przejął. Szczerze to nigdy nie miałem okazji żadnej z tych marek testować.
W moim OII miałem zalany Fuchs TITAN GT1 PRO FLEX 5W-30 XTL - i nie miałem na co narzekać - jak dla mnie git
W służbowym Fabianie II obecnie mam: Fuchs TITAN GT1 5W-40 XTL, robi się zimniej więc będzie: TITAN GT1 PRO FLEX 5W-30 XTL - przelot ca. 211 tys. km. Z czego na tych olejach zrobione ok. 120 tys.. Wymiana co 15 tys.
a to niby dlaczego ??
w czym ten 5W jest gorszy niż inny 5W?
Przez wiele lat używałem M1 5W50, wielokrotnie byłem autem za kołem podbiegunowym w Szwecji i nie było kłopotów ani z odpalaniem, ani z pracą silnika.
Teraz mam zalany Ravenol VMO 5W40 wyłącznie z ciekawości, niedługo zbliża się 3-cia wymiana tego oleju.
Mechanik zalał w końcu do mojego 1,9 dci motula x ces 5w40 i mówi żeby nie kombinować. Zostać przy tym motulu czy dalej zostać przy 0w40 Valvoline? Valvoline 0w40 to jest pełne PAO czy również jak mobil SHC? Motul 8100 x max to 100% PAO? Chcę mieć stabilny olej w wysokiej temp żeby znów nie miec problemów z cisnieniem oleju
Panowie a czy Motul 8100 X-max 0W40 jest nadal produkowany, bo wpadła mi w intercarsie w ręce ulotka motula i ani sladu po nim. To jest hydrokraking czy 100% syntetyk. Chciałbym sobie zalć coś może innego niż valvoline. Jakoś mam niesmak po zatarciu silnika, wiem że to pewnie nie wina oleju ale może jakiś millers, motul. Zalezy mi na najwyższej lepkości w 100 ºC i dobrze żeby był syntetykiem. Co polecicie?
Co ciekawe czop na którym obróciło panewkę był tak zajechany że jakby wtopiło panewkę w niego. Masakra mechanik mówi że nie wie jakim cudem przyjechałem jeszcze do niego 10 km i korba bokiem nie wyszła. Robił już kupe tych silników f9Q i w takim stanie korby wychodziły bokiem. Ciekawe czy to zasługa Valvoline czy też mos2 liqui moly który był wlany w ostatniej wymianie czy też może cerateca z poprzedniej wymiany
[ Dodano: Sro 07 Paź, 15 20:45 ]
Czy zalewał ktoś może oleje Meugin? Ponoć to to samo co liqui moly tylko tańsze. Zainteresował mnie megol Motorenoel Super Leichtlauf 5W-40 odpowiednik LM Synthoil High Tech 5W-40
Panowie a czy Motul 8100 X-max 0W40 jest nadal produkowany, bo wpadła mi w intercarsie w ręce ulotka motula i ani sladu po nim. To jest hydrokraking czy 100% syntetyk. Chciałbym sobie zalć coś może innego niż valvoline. Jakoś mam niesmak po zatarciu silnika, wiem że to pewnie nie wina oleju ale może jakiś millers, motul. Zalezy mi na najwyższej lepkości w 100 ºC i dobrze żeby był syntetykiem. Co polecicie?
jeśli to ma być 0w40 i to takie w miarę dostępne to za dużego wyboru nie ma :
Stary nie stary ale w tym tygodniu wywaliłem 4tyś w remont samego "dołu" także zalezy mi na jego sprawności. Powszechny problem zacierania panewek do końca nie jest wyjaśniony także wole dmuchać na zimne
gdzie kupić megol Motorenoel Super Leichtlauf 5W-40 jesli jego bym wybrał?
Nie rozumiem Ciebie za bardzo, wydałeś 4tys na remont silnika, a chcesz zalać olej o którym nie słyszałeś ani jednej opinii i na dodatek nawet nie wiesz gdzie go kupić. Nie mam więcej pytań.
Stary nie stary ale w tym tygodniu wywaliłem 4tyś w remont samego "dołu" także zalezy mi na jego sprawności. Powszechny problem zacierania panewek do końca nie jest wyjaśniony także wole dmuchać na zimne
gdzie kupić megol Motorenoel Super Leichtlauf 5W-40 jesli jego bym wybrał?
Interwał 12kkm max i problem z panewkami oddalony.
pytam znow bo jeszcze nikt nie odpowiedział ;[
1.9 ahf ok 240 tys przebiegu.
od 2 lat leje 5w50 mobila 1.
chce robic chipa, dalej ten sam olej lac?
silnik co rok plukany, wczesniej u poprzedniego właściciela jeździł na casstrolu 10w40 z aso, po płukance wyszły gluty po gównie jakiem jest castrol.
Komentarz