Zamieszczone przez samtech84
Zobacz wpis
Jaki olej do TDI
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Zamieszczone przez Robert1 Zobacz wpis
Tam masz dostępne VOA I UOA po 9.5 tyś km . Syntetyk to nie jest .Tak jak pisałem wcześniej dobry Hydrokrak z czystymi bazami olejowymi od pewnego producenta,za rozsądną kasę a parametrami i składem jest mocno zbliżony(cena niższa około 30%) do Motula Specyfic 5w40 505.01 tylko tyle ,albo aż tyle.
Valvoline All Climate to podobna klasa oleju trudno tutaj wskazać który lepszy Valvo ma w składzie trochę Molibdenu ,Eurol ma trochę Boru, Eurol ma oficjalną aprobatę VW 505.01 ,aczkolwiek nie ma to wielkiego znaczenia.
Rozumiem że Valvo spełnia normy 505.01 ale nie ma papierka za worek pieniędzy od VW a Eurol wydał kasę na papierek???Ostatnio edytowany przez D2mian; 9799.
Komentarz
-
-
Nie wiem czy jest przereklamowany. Zalej potestuj i napisz nam jak u Ciebie się sprawował.
Taki papierek ma wiele firm w tym Valvo więc jednak ich worek też nie jest mały: https://erwin.volkswagen.de/erwin/do...0500_50501.pdf - tu masz do wyboru do koloru.
Komentarz
-
-
@Czerwc
Ja teraz będę zalewać Eurola Turbo DI 5W-40 do AXR. Ten Fluence ma niezłą lepkość strukturalną i temp. płynięcia, na papierze. Ciekawe tylko jak z HTHS? Jakoś nie mogę znaleźć tego parametru.
Po Eurolu zastanawiam się nad Ravenolem VPD, albo na grubo, czyli Ravenol RUP 5W-40 który ma HTHS=3,9 a CCS=4510. Raz można go sobie zalać
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpisFluence ciekawa oliwa, coś mi się zdaje że niedługo poznamy go dokładniejOstatnio edytowany przez Robert1; 44264.Silnik smaruje dobry HC & AR9100
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzysiekr1 Zobacz wpis@Czerwc
Ja teraz będę zalewać Eurola Turbo DI 5W-40 do AXR. Ten Fluence ma niezłą lepkość strukturalną i temp. płynięcia, na papierze. Ciekawe tylko jak z HTHS? Jakoś nie mogę znaleźć tego parametru.
Po Eurolu zastanawiam się nad Ravenolem VPD, albo na grubo, czyli Ravenol RUP 5W-40 który ma HTHS=3,9 a CCS=4510. Raz można go sobie zalać
W sumie to będzie zmiana z fsa 0w30 ktorego miałem dwie zmiany, zobaczymy co z tego będzie ;-).
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Robert1 Zobacz wpisBardzo na to liczę,tym bardziej ,że jestem z Fluence zadowolony.i na kolejną zimę będzie powtórzony.
Zamieszczone przez Czerwc Zobacz wpisDokladnie nie podaja niestety HTHS, ale w normie jest > 3.5 także biedy nie ma ;-).
Zamieszczone przez Czerwc Zobacz wpiszmiana z fsa 0w30 ktorego miałem dwie zmiany, zobaczymy co z tego będzie ;-).
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez robertowicz Zobacz wpisZa darmo mam olej Fuchs GT1 PRO C3 5w30, mozna to spokojnie wlac czy raczej mega kiepski jest?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez robertowicz Zobacz wpisKiedys ponoc byl to dobry olej a teraz nie ma o nim zbyt info a na stronie fuchsa to dane nie aktualne sa
Komentarz
-
-
Coś nie mam możliwości cytowania postów.
Odnośnie PAO i ich wpływu na uszczelniacze to problem był ale w latach 90-tych i może jeszcze w przypadku starych receptur we wczesnych latach 90-tych. Obecnie nie ma sensu sobie zaprzątać tym głowy.
Odnośnie Eurola Tubro DI 5W40 - nie jest to olej z najwyższej półki tylko dobra średnia półka i przyrównałbym go do LM top tec 4100 czy Motula Specufic 5W40. Plusem jest cena (ca. 100,00 zł za 5l) niższa niż większości konkurentów.
Odnośnie Valvolin-a to ostatnio miałem bardzo ciekawą rozmowę z przedstawicielem Valvolin-a (oficjalnym - od nich biorę towar) i mogę powiedzieć tylko tyle, że jak Valvoline to tylko ze sprawdzonego źródła, które ma towar z oficjalnej dystrybucji. Nie chodzi nawet o podróbki tylko o fakt, że towar może pochodzić z dystrybucji na zupełnie inny rynek np. .. Afrykański. Oficjalny importer Valvolin-a w PL często nie ma pojęcia skąd towar mają nie tylko hurtownie ale również sieci marketów, bo często ten towar niewiele ma wspólnego z tym, który znajduje się w oficjalnej dystrybucji. Patrzmy na parametry w karcie a potem kupujemy coś co jest innym olejem i nie jest to niestety wcale margines rynkowej sprzedaży ale jej znaczny procent. Valvoline produkuje też z tego co wiem w kilku zakładach (zleca produkcję) wiec różnie może być z tą zgodnością towaru z kartami. Valvoline jest bardzo popularny i tym handluje każdy dlatego ceny są konkurencyjne ale jak komuś bardzo zleży aby olej był zgodny z tym z karty to radzę wypytać sprzedawcę o źródło. Wiem, ze wielu sprzedawców ma cefryfikaty (sam tez muszę wystąpić) ale wiem o jednym takim (b. popularnym na allegro) co ma certyfikat tylko ...nie wiadomo od kogo bo nie od oficjalnego importera.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpis
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ksyniu22 Zobacz wpisczyli od kogo kupować Valvoline na allegro a od kogo nie?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez robertowicz Zobacz wpisreasomujac olej taki sobie?
Komentarz
-
-
tomek evo a ten dystrybutor Valovline nie potrafi ogarnąć tego bajzlu?
Zamieszczone przez krzychuR32 Zobacz wpisPanowie, tak podsumowując to który olej będzie lepszy do PD: Eurol Turbo DI 5w40 czy Eurol Fluence 5w40?
Zamieszczone przez krzychuR32 Zobacz wpisDocelowo zamierzam dolać dodatek AR 9100
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez robertowicz Zobacz wpis9100 czy mix z 9200v2?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzychuR32 Zobacz wpisPanowie, tak podsumowując to który olej będzie lepszy do PD: Eurol Turbo DI 5w40 czy Eurol Fluence 5w40?
Docelowo zamierzam dolać dodatek AR 9100.Silnik smaruje dobry HC & AR9100
Komentarz
-
Komentarz