Polecam żarówki!!!
Zwiń
X
-
Raptem w lutym tego roku wstawiałem Philips Extreme Vision + 100%
No i cóż... jedna już padła ponad tydzień temu :shock:
Dość krótko działała, bo zazwyczaj żarówy wytrzymują u mnie rok bądź coś koło tego.
Napisałem zazwyczaj, bo standardowo wstawiałem Philipsy + 30%
Więc, Extreme nie wytrzymały nawet 10 miesięcy :roll:
Teraz wleciały Tungsramy 90%+
Tungsram po prawej, a 10-cio miesięczny jeszcze sprawny Philips Extreme 100% po lewej
Zobaczymy jak te Tungsramy zachowają się na teście długodystansowym :diabelski_usmiech
[ Dodano: Wto 11 Lis, 14 11:43 ]
A i jeszcze jedno, te Thungsramy świecą jeszcze lepiej niż Philipsy :twisted:O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
Dopiero wczoraj założyłem, więc testy pewnie przeprowadzę w najbliższych tygodniach...
Ale pierwsze wrażenie WOW :shock:O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
Było o tym pisane ale ja mam założone Osram NB +90 i przez półtora roku jedną musiałem wymienić.Różnica w oświetleniu drogi jest bardzo duża nawet w deszczu.http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
Niedawno zmieniłem Phillipsy Vison plus +60% na Tungsram +60% i w nocy i przy małych opadach bez różnicy moim zdaniem ale przy większym deszczu jednak na Philipsach było lepiej. Takie moje zdanie i jak Tungsramy padną, znowu kupię Philipsy.
Chyba że skuszę się na mod Ori Xenon.był: VW Golf IV 1.9 TDI AJM '01 ->
jest: Skoda Octavia 1 1,6 BFQ '04
komputer VAG - Rybnik i okolice -> info PW.
Komentarz
-
-
michalrh, to kup sobie +120 da radę na pewno lepiej :wink:
a poza tym...Panowie nie oszukujmy się , wszystkie zarówki + %, jakieś extreme white itp. jakiejkolwiek marki, będą się gorzej zachowywały w dużym deszczu niż żarówki z żółtawą poświatą - jakieś long life, czy allseason. Ale tylko jeśli chodzi o drogę przed autem, poprostu więcej tego jasnego światła się odbija od mokrego i leci sobie gdzieś tam.... Na znakach pionowych będzie lepiej nadal. A w małym deszczu i na sucho sprawują się dużo lepiej te wszystkie %. Więc coś za coś. :wink:
Komentarz
-
-
Philipsy dawały radę naprawdę dobrze
Byłem z nich meega zadowolony, ale z Tungsramów jestem jeszcze bardziej :diabelski_usmiech
Na mokro, tylko ksenon da to, o co nam wszystkim chodzi 8)O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez michalrhNiedawno zmieniłem Phillipsy Vison plus +60% na Tungsram +60% i w nocy i przy małych opadach bez różnicy moim zdaniem ale przy większym deszczu jednak na Philipsach było lepiej. Takie moje zdanie i jak Tungsramy padną, znowu kupię Philipsy.
Zamieszczone przez sew1981a poza tym...Panowie nie oszukujmy się , wszystkie zarówki + %, jakieś extreme white itp. jakiejkolwiek marki, będą się gorzej zachowywały w dużym deszczu niż żarówki z żółtawą poświatą - jakieś long life, czy allseason. Ale tylko jeśli chodzi o drogę przed autem, poprostu więcej tego jasnego światła się odbija od mokrego i leci sobie gdzieś tam.... Na znakach pionowych będzie lepiej nadal. A w małym deszczu i na sucho sprawują się dużo lepiej te wszystkie %. Więc coś za coś.
Zamieszczone przez yunior81no tak..... na H4 to strach podczas deszczu jeździć.... eh
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez czernobylprzekaźniki na światła- zamiast okolic 12v będzie blisko 14v.
Zostało ci chociaż jakieś foto tej modyfikacji?
Przecież w O1 lampki są odpalane z przekaźników...O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez czernobylyunior81 napisał/a:
no tak..... na H4 to strach podczas deszczu jeździć.... eh
przekaźniki na światła- zamiast okolic 12v będzie blisko 14v. miałem przez 2 ostatnie lata w O1 - robi różnicę (+oczywiście żarówki +xx% bez niebieskich dodatków)
Wstawić dobre żarówki, dobre lustra i tyle.
Komentarz
-
-
te żarówki dają radę na mokrym, kiedyś miałem jakąś podobną śrebrno- żółtawą serię bosmy i było ok:
Sklep tuningowy online OEM+ Tuning Center ⚡ Szeroki wybór części, akcesoriów, kosmetyków i dodatków ⚡ Atrakcyjne ceny - Sprawdź naszą ofertę!
no tak, ale wolę mimo wszystko miec lepsze oświetlenie na sucho, stąd % :lol:
Komentarz
-
-
czernobyl napisał/a:
yunior81 napisał/a:
no tak..... na H4 to strach podczas deszczu jeździć.... eh
przekaźniki na światła- zamiast okolic 12v będzie blisko 14v. miałem przez 2 ostatnie lata w O1 - robi różnicę (+oczywiście żarówki +xx% bez niebieskich dodatków)
A bez przekaźników to ile tam będzie? Tyle samo, bo przecież oryginalnie są na przekaźnikach. To nie F126p. Nawet 125p miał już przekaźniki. A czy tam będzie 12V czy 14V to zależy czy pracuje alternator i jakie jest obciążenie instalacji innymi odbiornikami.
Wstawić dobre żarówki, dobre lustra i tyle.
_________________Kto nie pije z nami, pije przeciwko nam!
Komentarz
-
-
No cóż... Założyłem do Babci Tungsram Megalight H7 +90%. I szczerze przyznam, że w porównaniu ze standardowymi H7 nie zauważyłem jakichś wyraźnych różnic... Nie twierdzę absolutnie że to niewypał - ot: po prostu spodziewałem się jakiejś totalnej różnicy, a takiej na razie nie widzę. Może to przez to, że generalnie nie jeżdżę w nocy po nieoświetlonych drogach...?
H4 +120% tej samej firmy nie sprawdziłem, bo okazało się, że do Rolki powinienem kupić HB4...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez 4techPowiadasz takiego moda miałeś w instalacji, z 4-ma przekaźnikami
Zostało ci chociaż jakieś foto tej modyfikacji?
był to standardowy pająk, dodatkowo z lenistwa na 2 przekaźnikach (krótkie/długie), jedyna różnica wobec schematów krążących po forach, to aby nie mieć strat na kostkach w reflektorze doprowadziłem dodatkowe kostki, dzięki czemu w razie jakiejkolwiek awarii w każdym momencie można byłoby w 30s wrócić do standardowego zasilania
ps. 99% pająka i tak było niewidoczne po otwarciu maski - i tak w jednym miejscu miałem wtyczkę do interfejsu LPG oraz 4 przekaźniki - 2 na reflektory przednie + 2 na sterowanie dziennymi
nie mogę obecnie znaleźć tego tematu, ale już było, że w O1 na pewno nie było przekaźników na światła przednie, zresztą sam mierzyłem napięcie przed modem i miałem coś koło 12,3v
Komentarz
-
-
hmmm... :chytry
Dobrze, z mojej strony koniec OT :lol:
Dzięki i sorki.
Może coś pokombinuję :twisted:O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez knrdlvnU siebie przeciąłem ori przewody i wysterowałem przekaźniki z napięciem poprowadzonym bezpośrednio z aku odpowiednimi przekrojami. Różnica znaczna, philipsy nightguide dają rade
Ostatni mój samochód, który nie miał fabrycznych przekaźników to F126p i ten przerabiałem aby nie palił włącznika i lepiej świecił - ale to było 26 lat temu. Każdy następny samochód miał przekaźniki.
NIGDY NIE STERUJE SIĘ przekaźnikami napięciem poprowadzonym bezpośrednio z akumulatora - to może być co najwyżej napięcie zasilające, a sterujące jest np. z manetki przy kierownicy.
[ Dodano: Sro 12 Lis, 14 22:12 ]
Zamieszczone przez 4techMoże coś pokombinuję
Komentarz
-
-
rezon, wiem, że są przekaźniki :twisted:
Zawsze można coś jeszcze pomyślećO2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
Te inżynier elektryk może weź się ogarnij i naucz czytać ze zrozumieniem, nie musisz mnie pouczać jak się podłącza przekaźnik. Po drugie użyj opcji szukaj, może trafisz na parę postów kolegów, którzy montowali przekaźniki właśnie do o1. Może doczytasz nawet dlaczego takowe montowali. A może jednak sprawdzisz ile masz na V na żarówkach? Swoją drogą 2V spadku napięcia nie jest wcale takie dziwne.
P.S.
Zobaczcie inżynierze, nawet ktoś poradnik popełnił, ciekawe po co?? :lol:
klikKto nie pije z nami, pije przeciwko nam!
Komentarz
-
-
knrdlvn, dzięki ci dobry człowieku
Już nie muszę szukać :diabelski_usmiechO2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
Komentarz