Przebieg od nowości 7000 km - średnie zużycie 6.1 l/100km
Spalanie naszych aut - benzyna
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Rekord pobity, więc napiszę. Sobota wieczorem, trasa 60 km, 50% deszcz ze śniegiem, 50% mżawka. Styl jazdy bardzo spokojny, można powiedzieć, że kobiecy (jak to często w sobotni wieczór). Wyszło 6.7 z komputera. Biorąc pod uwagę charakterystykę samochodu i warunki, to jestem zaskoczony wynikiem - nie myślałem, że realnie da się zejść do 7/100. A na pewno się nie da, gdy ja jadę
Komentarz
-
-
Zawziąłem się, miałem akurat kupę czasu na przejechanie 170 km w okolice W-wy.
Audiobook, navi i postanowiłem pobić rekord. Samochód pusty, tylko ja i trochę bagażu.
Opony zimowe 205, temp. ok. 4-5C. Bez klimy, bez ksenonów.
Jak dojechałem na miejsce komp. pokazał 5,9 l :shock:
Ale praktycznie całą drogę, z pełną premedytacją jechałem PSJ, ok. 80-90 km/h.
Nie jechałem A2, lecz bocznymi krajówkami.
Komentarz
-
-
Eurotrip, czyli jazda do Wloch i spowrotem + eksploracja Alp.
Z calego dystansu, okolo 2600-2800 km to autostrady glownie na tempomacie i przy maksymalnej dozwolonej predkosci (wg. GPSa), generalnie jazda caly czas z klima i bez najmniejszego ogladania sie na spalanie.
Reszta trasy to drogi lokalne, miasteczka, "mniejsze" alpejskie drogi i serpentyny.
Auto to mocno zaladowany bagazem i pasazerami Golf 7 kombi 122 KM.
Komentarz
-
-
205 na wskazówce, 207 na liczniku elektronicznym ( jednocześnie ). Jazda na zachód czyli teoretycznie pod wiatr. Do 200 - 205 rozpędzał się bez problemu. Potem miałem jeszcze jakieś 10% gazu ale praktycznie nie reagował. Jazda raczej po równym. Taka jazda z takimi prędkościami przez jakieś 40-50 km. Wcześniej przez 65 km prędkości około 160-180. Jeszcze wcześniej przez około 65 km jazda z prędkością około 120-130. Łącznie około 180 km i spalanie średnie 12,2. Następnie po zjeździe z autostrady jakieś 80-90 km drogami krajowymi spokojnie 90-110. Średnia z całości 279 km to 11,1.
Komentarz
-
-
no to zdrowy ogień na tłokiZamieszczone przez Ceed1205 na wskazówce, 207 na liczniku elektronicznym ( jednocześnie ). Jazda na zachód czyli teoretycznie pod wiatr. Do 200 - 205 rozpędzał się bez problemu. Potem miałem jeszcze jakieś 10% gazu ale praktycznie nie reagował. Jazda raczej po równym. Taka jazda z takimi prędkościami przez jakieś 40-50 km. Wcześniej przez 65 km prędkości około 160-180. Jeszcze wcześniej przez około 65 km jazda z prędkością około 120-130. Łącznie około 180 km i spalanie średnie 12,2. Następnie po zjeździe z autostrady jakieś 80-90 km drogami krajowymi spokojnie 90-110. Średnia z całości 279 km to 11,1.
u mnie (O2FL CAXA) kilka dni temu Warszawa - Tychy (wyjazd 2.30 w nocy) i spalanie z dystrybutora wyskoczyło 14.6 (na MD wyświetliło 14.5)
ale prędkości przelotowe tak jak napisałeś (u mnie średnia w Tychach 135km/h jak sprawdzałem na BP przy browarze)
u mnie 107-109 oil temp (ale to noc więc nie było ciepło)Zamieszczone przez eaglemirekCeed1, Na 5 czy 6 biegu :?: Sprawdzałeś jak temp oleju pod koniec tego deptania powyżej 200 :?:
ale w lecie jak pogonie się na S8/S79 to i 113-116 oil temp wyskoczy
zesrany za przeproszeniem...Zamieszczone przez pstrykaczPewno nie sprawdzał, olej przegrzany do wymiany. Kto jeździ na maksa przez 50km non-stop :|
widać, że masz pojęcieZamieszczone przez rezonprzegrzany czyli ile 200st.? na pewno tyle nie miał. Po to silniki są chłodzone płynem. Temp oleju prawie na pewno nie przekroczyła 125st.Zamieszczone przez pstrykaczPewno nie sprawdzał, olej przegrzany do wymiany. Kto jeździ na maksa przez 50km non-stopkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Nie mam Max Dota tak że nie wiem jaka była temperatura. Jeżdżę na oleju Mobil 1 OW/40. Uważam, że nie zrobiłem krzywdy silnikowi. Dziwne aby silnik miał się rozsypać po kilkudziesięciu km szybkiej jazdy. Po jeździe chłodziłem go na biegu jałowym przez 5 minut. Może i ogień był na tłoki ale silnik był porządnie rozgrzany a obroty były 4400-4600 tak że pomimo dużych prędkości nie było żyłowania silnika. Jechałem na 6 biegu. Poziomu oleju nie sprawdzałem (
), zrobię to dzisiaj. Zapala i pracuje normalnie ( idealnie ). Don't worry.
[ Dodano: Sro 03 Cze, 15 08:25 ]
Sprawdziłem poziom oleju. Brak wizualnie ubytków. Był max i tyle jest też teraz. Myślałem, że z 1-3 mm mi ubędzie na bagnecie.
[ Dodano: Pon 08 Cze, 15 12:39 ]
Kolejny przejazd. Trasa 65 km. Stała prędkość 150-160. 5-7 km musiałem dojechać wcześniej do autostrady zwykłymi drogami. Spalanie 8,8.
Komentarz
-
-
Minął rok --------- http://forum.octaviaclub....p=938670#938670
Minęły dwa lata - http://forum.octaviaclub....1112341#1112341
Minęły trzy lata - http://forum.octaviaclub....1299314#1299314
Octavia 1.2 TSI skończyła czwarty roczek.
Przez te lata zdążyła:
- spalić 2170 litrów paliwa za 11650 zł.
- przejechać 30700 km w 970 godz.
- nie wziąć ani kropli oleju (przez ostatnie dwa lata i obecnie Motul 8100 X-clean+ 5W30)
Średnie spalanie z czterech lat 7,0l/100km
Więcej na: motostat.pl/member/vehicles/stats/id/51828
Pozdrawiam.1.2 Elegance
Komentarz
-
-
Kris86
Trasa A1 Łódź - Gdańsk. Przez Łódź zgodnie z przepisami, a na A1 tempomat i 120 km/h.
Średnie spalanie 5.1 l/100 km
Wynik chyba nie najgorszy jak na tak duże auto w benzynie
Komentarz
-
Kris86
:Bojesie:
Hahaha :P Szybko dodam w takim razie, że jechałem sam a bagażnik wypełniony w 1/3 :P
Może teraz mnie oszczędzą
Komentarz
-
Przejechane 2 x 1 200 km. - Włochy - DE - Czechy. Średnie spalanie załadowanej na max Octavki (4 osoby na pokładzie + bagażnik na full + pełen bak paliwa) przy włączonej klimie - 5,7 L. prędkość +- 100 / 120 km/h.
Powrotna droga, gdzie nie używałem prawie klimy no i samochód był "trochę" lżejszy za to prędkość +- 130/140 km/h to 5.6L.
Olej 5W50.PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Kris86 -
Kris86
Poniżej 4 przy 120 km/h ?? Coś bajki chyba opowiadasz :P Uwierze, że przy 100 km/h poniżej 4 zejdzie (1.2 TSI spala w okolicach 4,1 - 4,2), ale nie przy 120 km/h
Aż z ciekawości sprawdziłem Twoje wyniki i znalazłem nawet Twoje wypowiedzi:
Wysłany: Sob 18 Kwi, 15 20:33
Maicroft, ostatnio jechalem do Katowic przez Olkusz z Krakowa i z powrotem . Do Olkusza jak wszyscy bo sie nie da inaczej, od Olkusza 100-120 do celu i podobnie z powrotem. Spalanie wg kompa 4.4 więc realne 4.5-4.6.Wysłany: Sob 18 Kwi, 15 23:34
AdamB, nie chce mnie się wierzyć by w takim przedziale prędkości tj 100/120 zejść do 4.4 no chyba ze te nowe silniki 1.6 są tak mało paliwozerne :wink: ja w przedziale 80/100 zszedlem RAZ na 4.9 . Dzis jadąc podobnie z dzieckiem wyrobiłem 5.1 i uważam że jest to extra wynik
Generalnie mnie w tzw. trasach spala przeważnie 6l rzadko mniej przeważnie więcej ale mało robię tych tras wiec nie jeżdżę jak dziadek tylko NORMALNIE
Tak więc połowa trasy z prędkościami 100 - 120 a reszta zapewne 80 - 90 i miałeś wynik 4,5. Więc jak przy non stop 120 km/h zejść poniżej 4? Oczywiście Ci tego życzę, bo dopłata do diesela to ponad 10 tys złotych i chciałbym żeby Ci się zwróciło, ale wolałbym raczej prawdziwe wyniki a nie bajki :PBADYL, połowa trasy byla z taka prędkością. Może w weekend majowy wybiore sie nad Bałtyk to wtedy sprawdze jak wyjdzie na autostradach.
Komentarz
-
Kris86, zapomniałeś o jednym ja jeżdżę na kołach 225 nie na 195 a to już są spore różnice. Druga rzecz to wskazania komputera które można sobie między bajki włożyć. A trzecia to nie chcę nowej dyskusji zaczynać o wyższości TSI nad TDI czy na odwrót.
[ Dodano: Pon 29 Cze, 15 15:38 ]
Nie musi, ja lubię jeździć dieslemZamieszczone przez Kris86Oczywiście Ci tego życzę, bo dopłata do diesela to ponad 10 tys złotych i chciałbym żeby Ci się zwróciło,
Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
Komentarz