a nie prościej dodać się do motostat.pl i dołączyć do klubu OCP, tam jest wszystko i drogi i rodzaj silnika i nawet opony można wpisać i od razu porównać się z innymi
Spalanie naszych aut - benzyna
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Zamieszczone przez metrotestWitam
Wątek robi się nieczytelny. Zgłaszam pomysł racjonalizatorski aby zrobić podpunkty dot. poszczególnych wersji silnikowych z podziałem na modele O1 i O2.
Ja sledzę silniki akl i generalnie takie mnie interesują :szeroki_usmiechILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomus7Zamieszczone przez metrotestWitam
Wątek robi się nieczytelny. Zgłaszam pomysł racjonalizatorski aby zrobić podpunkty dot. poszczególnych wersji silnikowych z podziałem na modele O1 i O2.
Ja sledzę silniki akl i generalnie takie mnie interesują :szeroki_usmiechsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kubazakno nic , dosyć głaskania pedałów .Wczoraj zaliczyłem parę ostrych startów , w sumie około 17 km jazdy po miescie .Spalanie średnie 21L/100kmILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kubazaktak ,wg wskazańILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
a u mnie tysiąc pińcet sto dziewińcet. a tak na poważnie ten temat to jakiś dziwny jest... ile można tłuc w kółko i to samo ? ale skoro już tłuczemy to jak jechałem na wakacje to z warszawy do bielska zjarał mi 9,44 a kolejny zbiornik juz 6,13. w Polsce jechałem ile wlezie a za granicą to juz się bałem więc mniej więcej przepisowo czyli 140 na autostradzie :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Wczoraj wracałem z meczy Falubaz vs. Unia... no i przyznaję żal i mała złość podkusiły mnie i troche podeptalem... no nie powiem, raczej bardzo dynamicznie. Komp pokazał po tej trasie 8,1, co przy stylu jaki zapodałem Szkodnikowi (chyba pierwszy raz w jej 10-letniej karierze) uznaję za bardzo dobry wynik
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Viniupodeptalem... no nie powiem, raczej bardzo dynamicznie. Komp pokazał po tej trasie 8,1,- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
3x ta sama trasa, Lublin - Warszawa(mokotow) - Lublin, dzien po dniu, zawsze 5 osob na pokladzie i pelny bak na poczatek, dotankowywane po kazdym powrocie do lublina, silnik 1.4 Tsi , przebieg 31000. Lublin - Kolbiel srednio 55min - 1h (120km) rano. V-maxy tak do 180km/h nie wiecej, czeste redukcje do 3b. Po kolbieli juz rwana jazda, swiatla, mijanki i korki warszawskie. Po kazdym powrocie i dotankowaniu srednia wyliczona 8,2 i raz 8,3l / 100 km.
Komentarz
-
-
Po przeczytaniu wielu postów na tym forum postanowiłem kupić Octavię z silnikiem TSI 1,4.
Nie wiem czy coś jest nie tak z silnikiem, czy ja mam ciężką nogę ale ten samochód mało że pije. On chla :!: Średnia 50%miasto/50% trasa wynosi około 10,5l. Powalający jest wynik 22l/190 km/h na autostradzie (tempomat) :cry:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KilkujadekŚrednia 50%miasto/50% trasa wynosi około 10,5l.
ps. sorry ale aż chce się zapytać - zmieniasz biegi czy tylko na jedynce ;-)?- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
Jac_ek, wszystko dobrze jest. Kolega pewnie podał chwilowe spalanie (u mnie np. przy 201km/h licznikowych było 21L/100km) więc nie ma co się patrzeć na to.
A co do spalanie 50%/50% no to wszystko zależy od dynamiki jazdy danego kierowcy. Mi ostatnio wyszło też koło 10L ( 60% miasto/40% poza) Wiadomo, że większość producentów zaniża spalania z katalogów. IMO też nie ma sensu mówić, że jeden 1.4 TSI pali np. 7L natomiast drugi pali już 9,5L i coś z nim nie tak. Poprostu kierowca kierowcy nie jest równy
Zamieszczone przez winni77Te wskazania co podałeś to są z komputera, czy sam je liczyłeś?
Komentarz
-
-
winni77, Mihau, no fakt te 22l /100km to ja zrozumiałem że z trasy długości 190km :szeroki_usmiech, jeśli chodzi o chwilowe spalanie to nie wiem jakie jest przy 190 ale 22l/100 biorę w ciemno jako dobre! choć Ojca C5 2.0 HDI przy 200 km/h ma 16 l/100km- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
Zapewniam, że biegi potrafię zmieniać :lol: Silnik TSI na osobie która jeździła dotychczas z 1,4V16 wymusza zmianę wielu przyzwyczajeń co uczyniłem. 22l które podałem jest odczytem z komputera ale sprawdzone na odcinkach ponad 500 km (Stryków - Wąsowo, Wrocław -Lipsk)
Silnik TSI jest wyjątkowo wrażliwy na styl jazdy. Oczywiście możliwe jest uzyskanie wyniku 4,8l/100 ale to może się spotkać z niezbyt przychylnymi uwagami innych użytkowników dróg :lol:
Moim znaniem dane o spalaniu Octavi 1,4 TSI podane w katalogu Śkody są fikcją nie do uzyskania w normalnych polskich warunkach. Z zazdrością patrzę na Octavkę 2,0 TDI kolegi...
Komentarz
-
-
No popatrzcie komus wreszcie pali 3 razy tyle co reszcie, albo on nie sciemnia :lol:
Ja tam uwazam, ze jak ktos ten silnik depcze, a to zostaje z silnika 16V ktory nie jechal z dolu i trzeba taki silnik cisnac zeby jechal to palic mu bedzie duzo. Ty nie zmieniesz biegow przy 2500 tylko przy 5500, a to roznica w jezdzie i spalaniu.
19l w trasie to nie problem, TDI malo nie pali jak sie mu na tempomacie ustawi te 180 czy 190, a 1.4 dla ktorego to jest tez graniczna predkosc musi palic sporo.
Ja codziennie widze takich na lewym pasie co sie rozpedzic nie moga, bo eco driving uskuteczniają i ciagnik siodlowy na prawym idzie szybciej :roll:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Kilkujadek22l które podałem jest odczytem z komputera ale sprawdzone na odcinkach ponad 500 km (Stryków - Wąsowo, Wrocław -Lipsk)- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftNo popatrzcie komus wreszcie pali 3 razy tyle co reszcie, albo on nie sciemnia :lol:
Silnik TSI ma dość specyficzną charakterystykę. Maksymalny moment obrotowy jest uzyskiwany w granicach 1500÷4000. Ekonomika jazdy samochodem z takim silnikiem wymusza zmianę biegów w okolicach 2000 obrotów. Zapewne dla podobnych parametrów producent określił zużycie paliwa. Martwi mnie jednak spora rozbieżność między deklarowanym, a faktycznym. Wobec opinii Kolegów pozostaje mi odwiedzić serwis i ewentualnie przekazać kilka "ciepłych słów" sprzedawcy który mi ten silnik zachwalał.
Komentarz
-
Komentarz