Zamieszczone przez szkoda
Spalanie naszych aut - diesel
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Mudulinek
Komp podaje średnie z tankowania 4,5.
Ja wiem że on mnie kłamie o ~0,5l, więc zakładam 5l/100.
Tankowanie z zalewaniem odpowietrzenia aż paliwo już nie spływa do zbiornika.
Zbiornik ma 55l + odpowietrzenie = ~63-64litry.
Przejechałem 1140km, zakładając te 5l/100 = 57l
Komp pokazywał jeszcze 30km, zawsze da się przejechać jeszcze sporo od 0 (sam przejechałem raz 35km), wskazówka jeszcze nie leżała na 0.
Więc te 5-7l mogło być jeszcze w baku.
Zobaczymy przy tankowaniu do pełna za jakieś 500km.
Komentarz
-
-
Mudulinek
Odkręć sobie korek do paliwa i zajrzyj do wlewu, najlepiej za dnia.
Po lewej stronie we wnętrzu wlewu - znajdziesz bez problemu.
Przyciska się toto końcówką pistoletu i wlewa powoli dalej (musisz cały czas trzymać wciśnięte).
Jak to masz zbiornik 50l? 4x4?
Jeśli masz ośkę to zbiornik 55l...
Mój rekord to pod 60l z odpowietrzeniem nalane.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MudulinekJa niestety mam trasy po 3 km w jedna stronę do pracy:/ ale spalanie pokazuje 5.4 więc wydaje mi się całkiem całkiem.
Maicroft, jakby miał z góry to by miał mniej
Moja średnie niekasowane już hohoho pisze 5.4 a tak na krótkich odcinkach bez buta to zawsze 5.6 - 5.7VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez FROST20091.9 AGR , na pełnym baku (pod korek) po mieście 900-950 km , lato średnio 5-5,5 , zima mrozy 6-6,5 - jazda dynamiczna.
Trasa dynamicznie do 140 góra 5-5,5 l /100.
Niestety po awarii i remoncie głowicy pali więcej 1-2 l i tutaj szukam przyczyny.
Teścio w Borze ma taki sam silnik jak ja, miał dawkę paliwa ustawioną na max w dół, jeździło to ale do Szkodnika było mu daleko, zamulony strasznie, po ustawieniu dawki na odpowiednią ma większego kopa i więcej pali, ale na traskę było super, bo paliła Borka poniżej 4 l/10002.02 2013r było, minęło ...
Komentarz
-
Komentarz