witam moja octavia ma 4 miechy dzisiaj po trzech dniach postoju mroz -15 odpalila dopiero za czwartym razem chwila nie rownej pracy potem ok. 1,9 tdi ambiente paliwo ostatnio shel v pover przebieg 10 tys.
skodzinka dzis po dwukrotnym podgrzaniu świec zapaliła na dotyk przy -20.. :twisted: za to bracholowy wychuchany merolek E-klase 2,2 CDI wyzionął ducha...tz filtr mu chyba przymarzł...a taki był ładny.... :szeroki_usmiech
[ Dodano: Nie 24 Sty, 10 22:43 ]
Zamieszczone przez kasiuelka
po trzech dniach postoju mroz -15 odpalila dopiero za czwartym razem
podstawa i jak tak zawsze robie ... (nauczony błedami) jak jest tak zimno to nie zostawiam auta żeby zamarzło na kość przez kilka dni ale zawsze odpalam po 3-4 razy dziennie i zasuwam byle gdzie w trase abo rozgrzac na maxa....i jakoś zawsze mogłem rano odpalić
PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Ja dzisiaj prawie poległem. Odpalił za szóstym razem! Masakra i z rury poszedł czarny dymek przez chwile Aku w listopadzie zmieniałem :? Świece do wymiany i regulacja pompy mnie czeka?
Octa II 1.9 Tdi BJB
wczoraj i dzisiaj caly dzien postoju
czyli powiedzmy srednio ok -17
Aku od nowosci
Przebieg 192 000
Odpala jak zyleta za pierwszym razem
paliwo "orlenowska" VERVA
Toyota z podpisu, stała od czwartku (jeździłem O2) dziś 1.5h temu odpaliła za pierwszym razem bez zawahania, temp po odpaleniu na termometrze -18 stopni paliwo z neste Pb95 ,i przy okazji drobna uwaga - rozgrzewa się tak mniej więcej 2x szybciej niż 1.4TSI !
Właśnie wróciłem do domku. Octa stała od 17.00 do 24 tej i odpaliła za pierwszym a teraz 0II juz w cieplutkim garazu..... :diabelski_usmiech temperaturke uwieczniłem na fotce....bo niewiadomo czy tej zimy jeszcze spadnie :szeroki_usmiech
- Octavia II 1.6 MPI (BSE) 2007 r.
- Temperatura: -25 stopni
- Akumulator: oryginalny założony w fabryce
- paliwo: V-power Racing
- odpala bez najmniejszych probelmów za pierwszym razem
W sobotę 23.01.09 zapaliła ale nie ujechałem więcej niż 1 km i stanęła. Paliwo raczej nie zamarza ale filtr paliwa na 100%. Dzięki pomocy Dominisa odholowanie do ciepłego garażu. Jeden dzień i noc na odmarznięcie + ładowanie aku (profilaktycznie). Potem jeszcze odpowietrzenie układu paliwowego i pali.
Poniedziałek (dziś) po nocnych odpalaniach rano powiedziała NIE BĘDĘ DZIŚ JEŹDZIĆ - i już nic jej nie zrobię.
Kręci ale po chwili zapala się kontrolka od świec żarowych, zaraz po niej ciśnienie oleju i na dodatek kontrolka ABS. Znów czeka mnie po powrocie z pracy walka z samochodem.
Paliwo full ON Verva + dodatek
Aku był załadowany do full
temp. - 22 stopni
:evil:
Była O1 która uratowała życie Silnik 2.0 APK - BRC Sequent 24
Była O1 Kombi 1.9 TDI AHF
President Johny II ASC + President
Jest Mondeo MK4 1.8 TDCI powered by HEKO
U mnie znów dzis -27 rano......temperaturka silnika "bidnie" po 15 km drogi do pracy :szeroki_usmiech ale juz nawet na tym odcinku kilka autek stało na poboczu
PAOLO ESCO, chyba i ja dzis pomysle o jakiejs konstrukcji zasłaniającej chłodnice......bo dość, że nie chce temperaturki złapać...to jeszcze bardzo szybko ją traci :evil:
U mnie dziś -23 o 6.30 rano mój superb na gnojówke jak i octa (benzynka) od pierwszego strzała zapaliły. Sąsiad chciał prądu pożyczyć ale kabelków nie miał....
no a u mnie lipa. swiece zagrzalem, po dwoch sekundach krecenia załapal, kontrolka plynu chlodniczego i pach - zgasł. (paliwo tylko BP oraz G12 prosto z ASO). wiecej nie probowalem. chwile pozniej posyczalo z dolu i stwardnial pedal hamulca. a seicento jak to seicento - niezawodny. :twisted:
Po znalezieniu i usunięciu wczoraj problemu, przez który nie mogłem odpalić dzisiaj rano:
- Octavia I 1.9TDI AHF '00r.
- Temperatura: -26 stopni
- Akumulator: nowy tygodniowy 80Ah/720A
- paliwo: zwykłe ON z Orlenu + naftalina (czy jakoś tak :P)
- 2x grzanie świec odpaliła na dotyk
- przebieg: 200kkm
- olej Mobil1 5w50
Komentarz