U mnie -25°C Zapaliła od pierwszego dotknięcia. (W garażu +10°C) :szeroki_usmiech
przy jakim mrozie jestescie w stanie zapalic?
Zwiń
X
-
U mnie -20, 2x grzanie no i może nie na dotyk, ale po może 3s już hulał
1,9 TDi 223kkm '99obecnie Mazda 6 GL 2.5 Pb AT
wcześniej O1 1.9 TDI AGR & O2 2.0 TDI BKD
Markizy tarasowe, balkonowe, koszowe, rolety wewnętrzne -> www.x-mark.pl
Komentarz
-
-
U mnie dzisiaj ramo bylo -22 i za pierwszym razem odpala na dotyk.
Czasami mam wrazenie ze lepiej pali w zimie niz w lato, mam auto juz rok czasu i nigdy nie zdarzylo mi sie krecic 2 razy------------------------------------------------------
1.9 TDI 110 KM SLX /2000r Srebrny Hatchback
President Johnny II na pokładzie
Komentarz
-
-
AdamB, ale Co dobrze z tym +10 :diabelski_usmiech-----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM
Komentarz
-
-
U mnie było - 27 st.C o 6 rano i porażkanie odpalił tzn. rozrusznik nie zakręcił- coś próbował ale nie dał rady tylko przekażniki pykały, zegar sie wyzerował i alarm sie zalączał, oczywiście wcześniej grzałem świece z 3 razy i wciśnięty pedał sprzęgła.
Kurczę już nie wiem co jest, akumulator kupiłem miesiąc temu KAGER 74Ah 680A , czyżby jakiś bubel? U poprzedniego właściciela skodzina jezdzila na Bosch silver (ponad 4 lata).
Co radzicie? chyba reklamacja no nie?-------------------------------------------------------
moja pierwsza octa http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33459
Komentarz
-
-
Octavia II 1.9TDI BXE '07r.
- Temperatura: -25,5 stopni od piątku wieczorem stał nie ruszany
- Akumulator: od nowości
- paliwo: 3/4 zwykłe ON z Shell + 1/4 BP Ultimate
- odpalił na 3-cim obrotem
- przebieg około 45kkm
- olej Motul (wymieniany co 15kkm)
Inne spostrzeżenia, klapą musiałem mocno jeb...ć żeby się zamknęła, pasy ciężko chodziły, pokrętło od głośności w radiu też miało opory przy współpraca, pierwszy kilometr był na zasadzie "orane czy ja muszę koniecznie jechać w taki mróz ?" ale potem już jakoś doszliśmy do porozumienia i dojechaliśmy do pracy, po odpaleniu zużycie miałem na poziomie 2,2 l/h :!: i przy okazji użyczyłem prądu 3-em innym autom :lol: , jeden kierownik z audi w miał nie tęgą minę jak musiał podejść do właściciela gównianej skody i poprosić o prą :szeroki_usmiech, co do temp to po około 4 km jazdy miałem już wskaźnik na poziomie 65 st.C ale max jaki osiągnąłem to było 80st.C.O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Poniewaz zebralismy juz bardzo duzo wypowiedzi, nasunela mi sie pewna mysl. z tego co widze wiekszosc osob jezdzi na syntetyku.
Prosilbym o wypowiedz osoby ktore maja tak jak ja 10W40, bo moj silnik nawet na kablach ledwo sie rusza, czy u was jest tak samo? moze gestszy olej daje wieksze opory i z tad ten problem.
Komentarz
-
-
U mnie dzis -28*C. Zawiozłem młodzież do szkoły - tam -30*C. W zeszłym roku baterię kupiłem Centry i rano zapalił z pierwszego. Ale drogę do pracy pokonałem na benzynie nie ryzykowałem gazu. Olej mam 5W50 Mobil. Ciężko biegi wchodziły i kierownica ciężko skręcała. Do tego pedały topornie. Żony 1.9tdi zapalił za 3 razem. Więc luz*1B1B*1.8T*4x4
*1B1B*1.9T*DSG
Komentarz
-
-
O1 4x4TDI
Aku- Bosch Silver nowy
Świece Behr nowe
Olej Castrol Edge 5w40
Paliwo - ON
Filtry wymieniane 10kkm
Stała na mrozie nax 25-26'C od soboty rana. Grzanie świec 2x kręcenie ok5-6sek ze stałą prędkością i równe odpalenie na wszystkie cylindry.
O2 Scout - 3 miesięczny wóz pali na dotyk bez problemu, aczkolwiek na noce idzie do garażu nieogrzewanego.
Komentarz
-
-
Octavia I 1.9TDI AXR (stał nieruszany 1,5 dnia)
- Temperatura: -20 stopni
- Akumulator: od nowości
- paliwo: 1/4 Tesco (Orlen)
- pierwszy rozruch po rozgrzaniu świec - chciał zakręcić ale umarł. Za drugim razem zapalił od razu.
- ok. 10k
- olej od nowości
Słyszałem dzisiaj teorię o tym, żeby przed odpaleniem 'pobudzić' akumulator migając przez chwilę długimi światłami. Co o tym myślicie??
Moja Octavia:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=mikewrc
Było: 116,3KM / 279,5Nm
Jest: 143KM / 325,9NM
Komentarz
-
-
AdamB, yyyyy no przecież napisałem że 1.9tdi zapalił za 3 razem. Nie rozumiem czemu krzyczysz ? :shock: Z tym TDI to już jakieś fatum wszyscy tylko tdi i tdi i tdi jakby nie było nic lepszego w Świecie. Nawet moja żona chciała tdi. Nie długo będzie taki przedmiot w szkole. "Wiedza o TDI" - no offence. Na przyszłość AdamB, czytaj ze zrozumieniem.
*1B1B*1.8T*4x4
*1B1B*1.9T*DSG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kmicioAdamB, yyyyy no przecież napisałem że 1.9tdi zapalił za 3 razem. Nie rozumiem czemu krzyczysz ? :shock: Z tym TDI to już jakieś fatum wszyscy tylko tdi i tdi i tdi jakby nie było nic lepszego w Świecie. Nawet moja żona chciała tdi. Nie długo będzie taki przedmiot w szkole. "Wiedza o TDI" - no offence. Na przyszłość AdamB, czytaj ze zrozumieniem.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez westwi78Słyszałem dzisiaj teorię o tym, żeby przed odpaleniem 'pobudzić' akumulator migając przez chwilę długimi światłami. Co o tym myślicie??
Ale jeśli akumulator jest na wyczerpaniu to już nic mu nie pomoże poza kabelkami :wink:Było, minęło:
RS Look @ 198KM/283Nm by Unitronic.
Komentarz
-
-
dziś rano o 4 40 -27 bobowa, przekręcam zapłon chyba z 10s grzały się świece, 5 razy przekręcił rozrusznik i pyrpyrpyra akumlater nie nowy, bak pełny ropa zwykła z statoil.
Spot Graniczny Małopolska - Podkarpacie, piątek 23.11.2012r. godz. 18.00, Pogórska Wola, Zajazd u Kazika, 521 km DK4 Tarnów - Dębica
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez westwi78Słyszałem dzisiaj teorię o tym, żeby przed odpaleniem 'pobudzić' akumulator migając przez chwilę długimi światłami. Co o tym myślicie??saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
Komentarz