Zamieszczone przez SP9XWW
przy jakim mrozie jestescie w stanie zapalic?
Zwiń
X
-
ja dziś założyłem nowy aku
octavia 2 1.9 tdi
za3, 4 kręceniem tak po kilka sekund.
pytanie: czy to jest normalne że samochod przy kręceniu, łapie na ułamek sekundy obroty, potem gaśnie i tak kilka razy? świeczki jutro jade wymieniać, jak po wymianie świeczek i aku dalej tak będzie to wymieniam filtr paliwa. po tej wymianie nie mam już pomysłu na naprawę.mercedes beczka- na zawsze w mojej pamięci
Komentarz
-
-
-18C,
- akku ?
- parkowanie pod chmurką,
- ELF syntetyk 5W40
- paliwo TESCO
- niedawno wymieniany filtr paliwa i czyszczony bak i przewody
5x grzanie bez kręcenia - 4 obroty rozrusznika = nic, następne grzanie- pauza 15s - odpalenie za pierwszym obrotem z siwym dymem przez moment. jak jest cieplej to też grzeję go 2-3 x i momentalnie załapuje i mniejszy dymek siwy puszcza.
przy -12C to samo, lecz szybciej, pali już po pierwszym obrocie rozrusznikiem.
Komentarz
-
-
-22 stopnie jedno grzanie swieczek kreci z oporami ale zdecydowanie,troche dluzej ja musze na rozruszniku przytrzymac ale pali z pierwszego krecenia,dymek jak z Jelcza ale to pikus (Pan Pikuś) tyle ze jak auto dobe stoi to po takim odpaleniu mam dyskoteke z kontrolek: kontrolka recznego i cieczy chlodzacej mryga (CZERWONE) a kontrolka ASR i jeszcze jedna swieci na stale (pomaranczowe),tyle ze autko stoi na podworku wiec chodzi tak sobie z 15 minut pozniej jak go na chwile wylacze i odpale juz dysco nie ma
Komentarz
-
-
Octavia II 1.9TDI BXE '07r.
- Temperatura: -27,7 stopni
- Akumulator: od nowości
- paliwo: 3/4 zwykłe ON z Shell
- przebieg około 45kkm
- olej Motul (wymieniany co 15kkm)
- odpalił na 3-cim obrotem ale za to miałem dyskotekę na szafie i alarm mnie poinformował że nie podoba mu się napięcie a dodatkowo zakatował mnie potruje pisknięcie, chwilkę pochodził (oskrobałem sukę) zgasiłem, odpaliłem ponownie i już nie protestowała szafa mrugając czym się da.
A mówili że wczorajsza noc miała być najmroźniejsza, znowu im nie wyszło.O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kamel1980Zeszły rok:
1. temperatura: -24st
2. jak aku kręcił: akumulator 10-letni oryginał VW (sygnowany logiem Varta) kręcił bdb, za pierwszym razem
3. jakie paliwo zalane i ile w baku: PB98 ponad połowa zbiornika
4. jaki olej w silniku: Mobil 1
5. no i jak wyglądał proces odpalania: bez problemu
Dziś rano:
1. temperatura: -22st
2. jak aku kręcił: akumulator nowy Centra Futura kręcił bdb, za pierwszym razem
3. jakie paliwo zalane i ile w baku: PB98 pełen zbiornik
4. jaki olej w silniku: Mobil 1
5. no i jak wyglądał proces odpalania: bez problemu
Ciśnienie sprężania ponad dwa razy niższe a co za tym idzie logarytmicznie opory rozruchu niemal cztery razy mniejsze niż w dieslu. W dieslu dochodzi oprócz sprężania jeszcze kwestia straty mocy na pompie lub pompowtryskach.
Akumulator który ładnie kręci w benzynie w dieslu czasami nawet nie miauknie))
A co do VARTY, to ostatnio w jednym z mercedesów dostawczaków jakie są w firmie, okazało się że to ori aku z 1990r VARTA by Mercedes. I dalej kręci))) Varta jest the best, chociaż ja ostatnio lubię jakoś Boscha
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Deco
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Deco
Komentarz
-
-
dziś -28, 2x grzanie i odpaliła na dotyk, ale pojawił się na chwilę migający płyn chłodniczy, trza będzie śrubokrętem poskrobać :PByła 1.9 TDI AHF Elegance
190KM/395Nm
Jest A6C6 3.0TDI V6 Tiptronic
277KM/561Nm
Perfect Service by DGW
Komentarz
-
-
-28'C
O2 Scout TDI- po dobie na powietrzu pod wiatą (sam dach), zakręcił, zapalił, zadymił leciutko na czarno praca wzorowa. Ale lcd myślałem że już odmówił współpracy. Zmiana wyświetlanych danych na wyświetlaczu zachodziła w żółwim tempie
O1 4x4 TDI - po kilkunastugodzinach w tym samym miejscu co Scout, sprzęgło i hamulec lekko ociężałe, wyświetlacze też wołowate, 2x grzanie i po kilku obrotach wału zakręciła, lekki skok obrotów do ok.1100rpm, zakopciła na biało, po 5-6sek równa praca.
Rano o 9.00 termometry pokazały -25,5, podejrzewam że w nocy było ok. -30, bo stacja meteo kilkanaście km od mojego domu podała -31,3'C. Mimo że leję skyydda to mam obawy co do płynności paliwa. Uruchomić wóz to raczej nie problem, normlanie czy też z kabli, na zaciąg itp, ale później w drodze może być zonk
Licho nie śpi więc dzisiaj w firmie wozy stoją na placu
Komentarz
-
-
Mam pytanko, zwłaszcza do posiadaczy silników BKD. Jak długo pali wam się na szafie spiralka od świec żarowych? Czy przy takich mrozach dłużej niż zwykle? U mnie bez znaczenia na temp czy porę roku zapala się i gaśnie dość szybko. Zwykle podgrzewam ze 3-4x zanim zakręcę, bo obawiam się, że świece nie dogrzewają u mnie odpowiednio na takim mrozie.
Dzisiaj przy -23 zakręcił parę razy i zdechł aku. Dopiero na kablach po kilku próbach poszło, ale silnik telepał się niesamowicie zanim wyrównały się obroty po odpaleniu. Nie wiem czy u mnie świece żarowe nie są już złe, bo bardzo krótko grzeją jak na mój gust.OII Elegance 2.0 TDI
Komentarz
-
-
Koledzy a jak wygląda u Was kwestia z paliwem? Mianowicie słyszałem, że przy takich mrozach jak teraz mamy to z paliwa robi się KASZAjedno odpalenie i filtr paliwa do wymiany.
Miał ktoś coś takiego :?:
Bo mam wielki dylemat: od czwartku stoi szkodnik nieużywany, a tu mróz ciśnie i nie wiem czy odpalać czy czekać do wiosny :evil:OII FL L&K 1.8TSI
OI Celebrate 1.9Tdi
Komentarz
-
-
To mój dzisiaj postanowił zostać na parkingu. Rozrusznik kręci, ale nie zaskakujePewno paliwko przymarzło, tankowane wczoraj na Neste po 3.90zł/l.
obecnie Mazda 6 GL 2.5 Pb AT
wcześniej O1 1.9 TDI AGR & O2 2.0 TDI BKD
Markizy tarasowe, balkonowe, koszowe, rolety wewnętrzne -> www.x-mark.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sadelKoledzy a jak wygląda u Was kwestia z paliwem? Mianowicie słyszałem, że przy takich mrozach jak teraz mamy to z paliwa robi się KASZAjedno odpalenie i filtr paliwa do wymiany.
Miał ktoś coś takiego :?:
Bo mam wielki dylemat: od czwartku stoi szkodnik nieużywany, a tu mróz ciśnie i nie wiem czy odpalać czy czekać do wiosny :evil:
Jak nie odpalisz to się nie dowiesz. Ja zawsze kiedy może spaść poniżej -10'C leję dodatki (skyydd, organika). Dzisiaj po nocy ok. -30'C wozy odpaliły i chodzą. I nigdy nie ufam banerom na stacjach paliw np Lotos gdzie mówią że paliwko do -32'C mają. Depresator kosztuje ok 25zł/l a wystacza na 1000l. Śpię i jadę spokojnie do -40'C)))
A co do palenia to jeśli złapało to będzie trzymać aż temperatura nie dojdzie do ok-5'C, dopiero powyżej -5'C parafina jest w stanie odblokować filtr.
Komentarz
-
Komentarz