cycek coool
przy jakim mrozie jestescie w stanie zapalic?
Zwiń
X
-
pablo_doctor
Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje
CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160
http://picasaweb.google.com/pablo.doctor.OCP www.zuart.pl
-
-
No i przyszła fala upałów, a co za tym idzie koniec zabawy w odpalanie...
Taka jak pisze Szkoda - okazuje się ze sprawne auta dają rade bez probllemu.
a ja was poprosze teraz o porade, mam nowy akumulator (daje 684A pradu rozruchowego), sprawdzone świece, a jak auto postoji przy mrozie koko -20 to wogole nie daje rady krecic. slychac tylko łuuuuu łuuuuuu łuuuuuu ,a napiecie spada tak, ze wlacza sie syrena od alarmu w czasie krecenia. nawet jak ogrzny i doladowany w domu akumulator podlaczylem, jest bardzo podobnie. przy podlaczeniu z mocnym autem na kablach, efekt na poczatku jest taki sam. dopiero po okolo 15 minutach i ok. 7 probach odpalenia, zaczyna krecic na tyle zwawo, ze jest w stanie zaplaic (ostsatnio przy -25).
paliwo mam zalane dobre, jak odpali to pracuje po chwili dobrze, olej 10W40.
filtr paliwa zmienialem w zeszlym roku, ale widze wyraznie, ze problemem jest to, iż rozrusznik nie krecie silnikiem.
Podejrzewam wiec, ze rozrusznik w jakis sposób niedomaga, czy spotkaliscie sie z tym, ze na skutek dlugiego zywota (napewno jest 245 tyś na liczniku) nie jest juz w stanie rozruszac silnika?
a moze sa inne opcje, jakies przewody zkorodowane? co o tym sadzicie, co sie zdarza najczesciej?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wuszyNo i przyszła fala upałów, a co za tym idzie koniec zabawy w odpalanie...
Taka jak pisze Szkoda - okazuje się ze sprawne auta dają rade bez probllemu.
a ja was poprosze teraz o porade, mam nowy akumulator (daje 684A pradu rozruchowego), sprawdzone świece, a jak auto postoji przy mrozie koko -20 to wogole nie daje rady krecic. slychac tylko łuuuuu łuuuuuu łuuuuuu ,a napiecie spada tak, ze wlacza sie syrena od alarmu w czasie krecenia. nawet jak ogrzny i doladowany w domu akumulator podlaczylem, jest bardzo podobnie. przy podlaczeniu z mocnym autem na kablach, efekt na poczatku jest taki sam. dopiero po okolo 15 minutach i ok. 7 probach odpalenia, zaczyna krecic na tyle zwawo, ze jest w stanie zaplaic (ostsatnio przy -25).
paliwo mam zalane dobre, jak odpali to pracuje po chwili dobrze, olej 10W40.
filtr paliwa zmienialem w zeszlym roku, ale widze wyraznie, ze problemem jest to, iż rozrusznik nie krecie silnikiem.
Podejrzewam wiec, ze rozrusznik w jakis sposób niedomaga, czy spotkaliscie sie z tym, ze na skutek dlugiego zywota (napewno jest 245 tyś na liczniku) nie jest juz w stanie rozruszac silnika?
a moze sa inne opcje, jakies przewody zkorodowane? co o tym sadzicie, co sie zdarza najczesciej?
Wymień i zapomnij
Komentarz
-
-
witam u mnie dzisiaj nad ranem było -22 i szkodnik nie odpalił 4 próby za każdym razem 2x podgrzane świece - efekt jest taki, że robił łaaaał łaaaał tak jak by obróci ale nie odpali --- nie katowałem go już dłużej szkoda rozrusznika -- jak wróciłem z pracy po godzinie 16 (-7stopni) spróbowałem odpalić i zaskoczył za pierwszym razem tam chwilkę pojęczał a po kilkunastu sekundach równo pracował --- teraz mam pytanie co to może być świece? akumulator?
akumulator raczej wykluczam po porannym katowaniu odpalił bez problemu
pozdrawiam i czekam na wskazówkiPrawda jest tylko jedna i leży tam gdzie leży
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ozziwitam u mnie dzisiaj nad ranem było -22 i szkodnik nie odpalił 4 próby za każdym razem 2x podgrzane świece - efekt jest taki, że robił łaaaał łaaaał tak jak by obróci ale nie odpali --- nie katowałem go już dłużej szkoda rozrusznika -- jak wróciłem z pracy po godzinie 16 (-7stopni) spróbowałem odpalić i zaskoczył za pierwszym razem tam chwilkę pojęczał a po kilkunastu sekundach równo pracował --- teraz mam pytanie co to może być świece? akumulator?
akumulator raczej wykluczam po porannym katowaniu odpalił bez problemu
pozdrawiam i czekam na wskazówki
Komentarz
-
-
Zapalanie feli
1. temperatura: przy -18 rano
2. 45ah jakiejś firmy BAT czy jakoś tak
3. V-power 95
4. maxlife 10w40
5. przez 2 sekundy jęczenie po przekręceniu kluczyka, zapalił za 1 razem, telepało autem przez nast 3 sekundy, radio się zresetowało :P, ale jestem pełny podziwu, miesiąc temu wymieniane świeceFiltry, oleje, aku, żarówki, FB http://www.facebook.com/pages/Filtry...23022111087185 lub http://www.filters.com.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez _I_C_E_Zapalanie feli
[ Dodano: Sro 27 Sty, 10 22:06 ]
a właściciel tylko sie nabija z tych "lepszych" furek i jeździ z kabelkami :lol:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SP9XWWW nocy -24C, rano -18C - moja Fabka powiedziała że ma mnie w nosie (...) Co ciekawe większość moich znajomych w pracy miała dzisiaj "przeboje" (silniki benzynowe na 95-tce), ci na 98-ce ruszyli bez problemów. Zbieg okoliczności czy paliwo o wyższej liczbie oktanowej trudniej zamarza?
...Albo miałem psiejsko-czarodziejskie paliwo (95) poprzednio i domieszka 98-ki załatwiła sprawę...
Komentarz
-
-
- 20,5 C odpalona za pierwszym razem choć po chwili wahania.
Paliwo Shell VP a teraz na Statoil Gold.
Samochód stoi w nocy pod chmurką, jeżdżę po mieście 17 - 22 km.
Wieczorem wybieram dłuższą trasę i bez skrzyżowań, żeby się trochę zagrzała. W pracy garaż z dachem ale bez ścian (nie ogrzewany).
Na spalanie nie patrzę tylko temperaturę.
Komentarz
-
-
To ja opiszę swój przypadek: Max odpalał mi przy -14, przy -20 nie odpalił - choć delikatnie jakby próbował kręcić ale za chwilę pojawiała się choinka z kontrolek rytmicznie migających. Odczekałem 2 dni i dziś przy -5 zapalił na dotyk, nawet równo pracował od początku. Zauważyłem też że skasował mi się licznik dzienny kilometrów i zegarek - czyli aku po prostu nie dał rady przy -22? Swiece nówki założyłem 18 mies temu...___________
Octavia SEDAN SLX 1,9 TDI ASV (110 KM)
Komentarz
-
-
to ja opiszę swój przypadek:
Octa odpalona pod 3 dniach postoju (ten weekend co były mrozy po -20 - -30 stopni), odpalona w poniedziałek rano przy około -20 stopniach. Podgrzewanie trwało troszkę dłużej, ani nie musiał za długo kręcić tylko palił. Więc jestem bardzo zadowolony przebieg - 13 tyś, paliwo normalne ON z Bliskiej.restauracja Zajazd Ostoja --> www.zajazdostoja.pl
wesela, przyjęcia, bankiety, prezentacje... miejsce gdzie gotowanie staje się pasją....
Komentarz
-
-
Ostatnio gdzieś słyszałem, że nieodpalenia samochodu rano jest bardziej stresujące niż stłuczka
Więc warto mieć dobry akumulator ;-), no chyba że u kogoś nieodpalanie to norma- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jac_ekOstatnio gdzieś słyszałem, że nieodpalenia samochodu rano jest bardziej stresujące niż stłuczka
Więc warto mieć dobry akumulator ;-), no chyba że u kogoś nieodpalanie to norma
Komentarz
-
-
O1 po kupnie - czekała w blaszaku dwa tygodnie przy - 15 - 20 (formalności, import Belgia)
Paliwo - nieznane, ilość w zbiorniku - paliwomierz był na 0
Aku - kto to wie, najmocniejszy nie jest.
Świece - chyba działają wszystkie, czy wymieniana - nie wiadomo.
2x podgrzanie świec i nie kazała się prosić w drugiej sekundzie kręcenia.
Silnik ALH
PS. Peugeot 206 1,4 HDi - (wtedy 3 latek)
Oryginal części bez wymiany.
Dwa dni pod chmurką przy - 30 w nocy i - 23 w dzień. Paliwo z BP zwykłe.
Odpalił przy czwartym podejściu i sześciu grzaniach świec 8)
U mechanika okazało się że paliwo zaczęło przymarzać i dlatego te trudności :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
za pierwszym razem na dotyk godz 4 rano nawet jak było - 25 do - 27
AKU 3 lata
od rezerwy do full 95 Orlen
przebieg 185000ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
Komentarz