Rekin nie porownuj malucha czy innego wolno ssacego benzyniaka do najnowszego TDI z hiper duper ekologia....
Oleje do TDI to jedna z najwazniejszych skladowych bezawaryjnej eksploatacji.
Castrol (polski) jest rozlewany na najstarszej technologicznie rozlewni (dane od klienta - pracownika rafinerii) wiec jakosc oleju jest kiepska.
Dosc jak powiem ze na Castrolu w mojej dawnej cordobie uwalilem w jeden miesiac 4 sprezarki AWX jak je trenowalem na 1.6bara...po zalaniu motulem sypaly sie znacznie rzadziej :twisted:
Mowisz ze 10 tys km to zboczenie tak? A zgadnij czemu w silnikach z DPF oleju przybywa zamiast ubywac (nie tylko koncern VAG ma ten problem) ??
Ropa dostaje sie do oleju! Praktycznie nie mozna nic z tym zrobic....
Dodaj do tego long life co 30tys km....i wychodzi ze po 10tys olej w kilkunastu % to ropa ktora ma jeszcze dlugo smarowac motor :lol:
W autach z DPF osobiscie bym co 10tys zmienial olej...marka nie wazna. I tak kazdy sie rozrzedzi...jeden po prostu bardziej inny mniej
Oleje do TDI to jedna z najwazniejszych skladowych bezawaryjnej eksploatacji.
Castrol (polski) jest rozlewany na najstarszej technologicznie rozlewni (dane od klienta - pracownika rafinerii) wiec jakosc oleju jest kiepska.
Dosc jak powiem ze na Castrolu w mojej dawnej cordobie uwalilem w jeden miesiac 4 sprezarki AWX jak je trenowalem na 1.6bara...po zalaniu motulem sypaly sie znacznie rzadziej :twisted:
Mowisz ze 10 tys km to zboczenie tak? A zgadnij czemu w silnikach z DPF oleju przybywa zamiast ubywac (nie tylko koncern VAG ma ten problem) ??
Ropa dostaje sie do oleju! Praktycznie nie mozna nic z tym zrobic....
Dodaj do tego long life co 30tys km....i wychodzi ze po 10tys olej w kilkunastu % to ropa ktora ma jeszcze dlugo smarowac motor :lol:
W autach z DPF osobiscie bym co 10tys zmienial olej...marka nie wazna. I tak kazdy sie rozrzedzi...jeden po prostu bardziej inny mniej
Komentarz