Zamieszczone przez Maicroft
. Jak narazie są to samochody nowe, młode i najczęściej u pierwszych właścicieli, którzy wykładając gruuube kwoty nie są nawet zainteresowani oszczędnościami w postaci LPG. Nie wspomnę, że jakiś czas temu nie było działających rozwiązań, a obecne są działające, ale w jakim stopniu efektywne - nie wiem
. Ale niech minie jeszcze trochę czasu, silniki TSI trafią do kolejnych właścicieli, ich wartości pieniężne nie będą już tak wysokie jak obecnie rocznych czy 2-letnich samochodów, potentaci jak Landi, Prins czy inni ogarną temat jeszcze lepiej i doczekasz się postów z opiniami i osiągami co do oszczędności TSI & LPG
. Bajdełej: Prins już zakończył testy TSI i LPG, Były one prowadzone na Audi oraz VW i żeby nie było - w krajach Beneluxu, nie u nas. Prins jako jedyny chyba stara się przetestować każdy silnik w każdym samochdzie i tak powstaje kompletny zestaw pod dany silnik w danym modelu koncernu VAG. Pełnej listy ofertowej jeszcze nie ma, ale lista powiększa się z biegiem czasu. Niech tylko ceny paliw podążają tak jak obecnie, czyli wszystko co inne niż LPG do góry, bo LPG jako jedyne delikatnie w dół to TSI z LPG nie będzie już cudem, a faktem
. Prosta kalkulacja: kupuję nowy samochód za kilkadziesiąt tys + 6500 za instalkę = sorry, to rzeczywiscie brzmi jak pomyłka. Po kilku latach jednak: kupuję używany za powiedzmy 30 tys, do tego instalka za 3000 - 4000 (zakładam, że stanieje) = to już brzmi rozsadniej.

. Cała istotą jest tutaj sposób podania LPG przez oryginalne wtryskiwacze benzynowe, a nie poprzez dodatkowe wtryskiwacze LPG, jak to miało miejsce w LPi.
. Masz brak turbo, kół dwumasowych i innych DPF-ów.
Komentarz