Dylemat jaki silnik 1,4 TSI czy 1,8 TSI w wersji Ambiente

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • paweł2
    L&K
    • 2010
    • 1405

    #51
    Zamieszczone przez Morgoth
    Zamieszczone przez szkoda
    albo mamy trochę inną definicję ciągu
    Chyba tak, jednak jeśli max moment masz już od 1.500 (w 1.4 i 1.8), to po co wyżej kręcić? Spalanie rośnie, silnik zaczyna zagłuszać muzę, a prędkość przegania przepisy
    Jak to po co?Dla frajdy 5-6tys,to jest jazda.I uwierz niektorzy tak jezdza i nie narzekaja ani na spalanie,ani awaryjnosc.
    Cała Polska woła z nami wyp...dalać z uchodźcami.

    Komentarz

    • SP9XWW
      Rider
      • 2009
      • 579

      #52
      Zamieszczone przez Jac_ek
      Zamieszczone przez Morgoth
      Nie mam pojęcia jak trzeba deptać, żeby mieć spalanie powyżej 10 l
      no to zrób test, odpal zimny silnik, przejedź 4 km i sprawdź spalanie z odcinka jazdy? (oczywiście jadąc delikatnie i oszczędnie).
      Potwierdzam! Ja mam szałowe 4.5 km do pracy. Stoję w korach, większość trasy w zasadzie toczę się na jałowych obrotach. Ale wystarczy się trochę rozjechać poza miasto albo przelecieć się obwodnicą i spalanie zaczyna znacząco maleć...

      Zamieszczone przez Morgoth
      BTW właśnie przejrzałem w prasie kilka testów Skód z dieslami (akurat tylko takie trafiają do testów) i każdy 1.6 TDI spala o wiele więcej niż podaje producent.
      Robiłem porównanie rzeczywistego średniego spalania w starej Fabce vs katalog i wyszło mi, że katalogi zaniżają (w moim przypadku) o ~ 2 litry. W Octavce wychodzi mi teraz podobnie...
      Vy 73! de S!@w

      Komentarz

      • krzysiek83wpr
        Rider
        • 2010
        • 362

        #53
        Zamieszczone przez Morgoth
        Zamieszczone przez krzysiek83wpr
        A ja powiem Wam tak i Was zaskoczę, jak serjo 95% jazdy w mieście, no to pewnei te 5% raz w roku na wakacje to ja bym dziś wybrał 1.2 tsi. Fajne osiągi i potwierdzone b niskie zużycie paliwa, tu na forum jak i w profesjonalnych testach w granicach 7-7.5 w miescie przy zasadach rozsądnej i zgodnej eko jazdy.
        Zgoda, ale różnica w cenie między 1.2 i 1.4 IMHO deprecjonuje ten pierwszy w oczach kupujących.
        Ale też nie do końca, jest część osób dla których ta 1s do setki i kilka km/ h szybciej nie warte jest tych 3 tys różnicy a liczy się ekonomia, podatek OC od pojemnośći i każdy litra spalonej wachy. Takie podejście też ma swoje uzasadnienie.

        Komentarz

        • Morgoth
          L&K
          • 2010
          • 1116

          #54
          Zamieszczone przez paweł2
          Dla frajdy 5-6tys,to jest jazda.I uwierz niektorzy tak jezdza i nie narzekaja ani na spalanie,ani awaryjnosc.
          W to nie wątpię, ale raczej nie stateczni ojcowie z rodziną po mieście Przynajmniej mnie się nie udaje, bo żona zaczyna przekrzykiwać i silnik i audio :lol:

          Zamieszczone przez SP9XWW
          Robiłem porównanie rzeczywistego średniego spalania w starej Fabce vs katalog i wyszło mi, że katalogi zaniżają (w moim przypadku) o ~ 2 litry. W Octavce wychodzi mi teraz podobnie...
          Nie tyle katalogi zaniżają, co metody pomiaru średniego spalania podawane przez producentów (czyli normy pomiarów). Opisaliśmy koledze jakie mamy spalania i na jakich dystansach, niech sam stwierdzi do jakiego stylu jazdy mu bliżej i co go czeka

          Zamieszczone przez krzysiek83wpr
          podatek OC od pojemnośći
          W Polsce? To chyba w kilkuletnich autach, a nie w nówkach z salonu, gdzie przez kilka pierwszych lat lecisz na pakietach dilerskich uzależnionych od wartości auta.
          Morgoth

          Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
          G.B.Show

          Komentarz

          • Mihau
            RS
            • 2009
            • 7460
            • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

            #55
            Zamieszczone przez Morgoth
            silnik zaczyna zagłuszać muzę,
            ja tam lubię słuchać silnika jak dotarłem to radio ledwo co grało
            Zamieszczone przez paweł2
            Dla frajdy 5-6tys,to jest jazda
            chyba Civicami :diabelski_usmiech
            O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

            Komentarz

            • Morgoth
              L&K
              • 2010
              • 1116

              #56
              Zamieszczone przez Mihau
              ja tam lubię słuchać silnika jak dotarłem to radio ledwo co grało
              Przejdzie Ci z wiekiem 8)

              Co do kręcenia, Civiców i innych off topów, polecam Celicę 1.8 192 KM lub Corollę TS z tym samym silnikiem, tam zabawa zaczyna się wysoko powyżej nędznych kapeluszniczych 6.000 obr (wykres :arrow: http://corollaclub.org//zdjecia/opisy/3/1074850773.jpg ) :lol:
              Morgoth

              Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
              G.B.Show

              Komentarz

              • Mihau
                RS
                • 2009
                • 7460
                • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                #57
                Zamieszczone przez Morgoth
                Zamieszczone przez Mihau
                ja tam lubię słuchać silnika jak dotarłem to radio ledwo co grało
                Przejdzie Ci z wiekiem 8)
                już mi przeszło, znaczy nie do końca, bo czasami jeszcze zrobi się wir w baku ale lubię i tyle :P

                Zamieszczone przez Morgoth
                Co do kręcenia, Civiców i innych off topów, polecam Celicę 1.8 192 KM lub Corollę TS z tym samym silnikiem, tam zabawa zaczyna się wysoko powyżej nędznych kapeluszniczych 6.000 obr :lol:
                lub Integra Type-R
                O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                Komentarz

                • szkoda
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 22543

                  #58
                  Zamieszczone przez Mihau
                  Zamieszczone przez Morgoth
                  Zamieszczone przez Mihau
                  ja tam lubię słuchać silnika jak dotarłem to radio ledwo co grało
                  Przejdzie Ci z wiekiem 8)
                  już mi przeszło, znaczy nie do końca, bo czasami jeszcze zrobi się wir w baku ale lubię i tyle :P

                  Zamieszczone przez Morgoth
                  Co do kręcenia, Civiców i innych off topów, polecam Celicę 1.8 192 KM lub Corollę TS z tym samym silnikiem, tam zabawa zaczyna się wysoko powyżej nędznych kapeluszniczych 6.000 obr :lol:
                  lub Integra Type-R
                  wir w baku potrafi skutecznie ostudzić
                  saport techniczny baj DGW
                  była BKD+DSG '05 120kkm
                  była BXE '08 190kkm
                  no i nie ma :-)

                  Komentarz

                  • Morgoth
                    L&K
                    • 2010
                    • 1116

                    #59
                    Dlatego, nawiązując do tematu, lepszy będzie 1.4 niż 1.8 :roll:
                    A jak są pieniążki na 1.8, to może warto dołożyć DSG i wziąć 1.4
                    Morgoth

                    Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
                    G.B.Show

                    Komentarz

                    • arekban
                      Ambiente
                      • 2010
                      • 208

                      #60
                      Zamieszczone przez szkoda
                      Zamieszczone przez arekban
                      Manewrowanie z przyczepą nie wymagało nawet używania gazu. Hondę zadusiłem przy tych samych manewrach wielokrotnie...
                      nie może być inaczej, to wprost wynika z charakterystyki silnika (lalala )
                      Szkoda - zdziwiłbyś sie jak 1.4 z DSG potrafi ładnie pociągnąc i toczyć auto z przyczepą na wolnych obrotach po puszczeniu hamulca.
                      Z manualem nie jest to takie proste...

                      Komentarz

                      • szkoda
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 22543

                        #61
                        Zamieszczone przez arekban
                        Zamieszczone przez szkoda
                        Zamieszczone przez arekban
                        Manewrowanie z przyczepą nie wymagało nawet używania gazu. Hondę zadusiłem przy tych samych manewrach wielokrotnie...
                        nie może być inaczej, to wprost wynika z charakterystyki silnika (lalala )
                        Szkoda - zdziwiłbyś sie jak 1.4 z DSG potrafi ładnie pociągnąc i toczyć auto z przyczepą na wolnych obrotach po puszczeniu hamulca.
                        Z manualem nie jest to takie proste...
                        jeździłem tym i w manualu i z automatem (ale bez przyczepy , za to holowanie uskuteczniałem dieslem z DSG niejednokrotnie ).
                        i nic mnie tu specjalnie nie dziwi
                        jak dla mnie jest to ŚWIETNY silnik
                        chodzi mi tylko o to, żeby nie dopisywać mu cech, których nie ma, do czego tendencje mają zwłaszcza ludzie nie mający za bardzo do czynienia z doładowanym motorem wczesniej.

                        [ Dodano: Pon 26 Lip, 10 23:10 ]
                        albo z doładowanym motorem i DSG jednoczesnie, bo jak widzę, zwłaszcza to połączenie może niektórych doprowadzic do motoorgazmu :szeroki_usmiech
                        saport techniczny baj DGW
                        była BKD+DSG '05 120kkm
                        była BXE '08 190kkm
                        no i nie ma :-)

                        Komentarz

                        • Morgoth
                          L&K
                          • 2010
                          • 1116

                          #62
                          Zamieszczone przez szkoda
                          albo z doładowanym motorem i DSG jednoczesnie, bo jak widzę, zwłaszcza to połączenie może niektórych doprowadzic do motoorgazmu :szeroki_usmiech
                          E tam, za to DSG i TSI ogranicza spalanie względem takowegoż TSI z manualem.
                          Morgoth

                          Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
                          G.B.Show

                          Komentarz

                          • Leniwiec
                            Rider
                            • 2009
                            • 624
                            • Octavia IV (NX3)
                            • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

                            #63
                            Zamieszczone przez lisek1981
                            Odnosnie dylematu diesel-benzyna, to do miasta raczej nie ma alternatywy. Diesel bedzie sie dluzej rozgrzewal i na krotkich odcinkach sporo palil, sam jest drozszy w zakupie
                            W przypadku turbobenzyny jest moim zdaniem niewiele lepiej, szczególnie w zimie.
                            Miałem wcześniej diesla i w zimie bez Webasto nagrzewał się po kilkunastu kilometrach, podobnie teraz ostatniej zimy w TSI.

                            Zamieszczone przez lisek1981
                            Zdecydowanie warto wziac ten wynalazek, ale musisz pamietac (przynajmniej ja nie mam) o braku Auto-Hold - w skrocie jak stoisz to musisz trzymac noge na hamulcu, a ze w miescie ciagle stoisz to noga zamiast odpoczywac to sie meczy.
                            Zawsze jest jeszcze N do wyboru na skrzynce :szeroki_usmiech

                            Zamieszczone przez Morgoth
                            Poprzednio ujeżdżałem Toyotę Avensis 2.0 147 KM w benzynie i też mam podobne odczucia - wrażenia z jazdy niemal identyczne, zarówno w mieście jak i na trasie. Przyspieszenie różni się katalogowo tylko o 0,1 s, a spalanie w TSI sporo mniejsze, ok 1,3 litra na 100 km.
                            Bez jaj, akurat toyotowskie benzynowe 2.0 z Ave to jedno wielkie nieporozumienie. Od tego silnika chyba tylko konny zaprzęg ma gorszą dynamikę.

                            Zamieszczone przez Morgoth
                            Najlepiej Fabię kombi, ma aż 505 litrów bagażnika :diabelski_usmiech
                            Na dobrą sprawę ogromną większość czasu w bagażniku wozi się głównie powietrze.
                            A jak masz kobietę i dziatwę, to jaki bagażnik by nie był - zawsze będzie za mały :twisted:
                            Jakby podstawić VW Transporter to i jego baba zapełni po brzegi :diabelski_usmiech


                            Zamieszczone przez Morgoth
                            E tam, za to DSG i TSI ogranicza spalanie względem takowegoż TSI z manualem.
                            Taa, a świstak siedzi .... :lol:

                            Dobra, wyłamię się. Przemyślałem temat i na chwilę obecną to jakbym miał na nowo kupić auto, to również byłoby to Combi z 1.4 TSI i DSG, ale w Fabii RS :diabelski_usmiech

                            Cena serii wg czeskiego cennika podobna do O2 1.4 TSI Ambiente z manualem, bagażnik wystarczający. I chyba tylko ksenonów byłoby mi żal :?
                            Pozdro

                            Komentarz

                            • winni77
                              RS
                              • 2009
                              • 2183
                              • Octavia II combi (1Z5)
                              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                              #64
                              Zamieszczone przez szkoda
                              jakoś wam wszystkim te samochody ciągną od tych papierowych 1500 obrotów, cóż, widać ja jeździłem samymi popsutymi
                              Nie wiem jakim wszystkim :roll: Jeśli spokojnie przyspieszam to myślę, że tak od ok 2k obrotów ładnie idzie, ale jak ją przed startem przygazuję lekko, to mam wrażenie, że już od ok 1600 obrotów ładnie idzie.

                              [ Dodano: 2010-07-27, 06:32 ]
                              Zamieszczone przez lisek1981
                              Wiadomo, ze chwilowo silnik spala najwiecej, gdy musi cala ta kupe zlomu pchnac z miejsca
                              Wypraszam sobie! :evil: :szeroki_usmiech

                              [ Dodano: 2010-07-27, 06:42 ]
                              :szeroki_usmiech
                              Zamieszczone przez Morgoth
                              Chyba tak, jednak jeśli max moment masz już od 1.500 (w 1.4 i 1.8), to po co wyżej kręcić?
                              Bo jak zmienisz bieg na niższy to obroty spadną i wtedy to już nie jest tak halo dla silnika.

                              [ Dodano: 2010-07-27, 06:48 ]
                              Zamieszczone przez krzysiek83wpr
                              podatek OC od pojemnośći
                              Nawet w UK jest to raptem £15 rocznie mniej niż 1.4 TSI, więc bez rewelacji...
                              Mój "Batmobil"

                              Komentarz

                              • Ayu
                                RS
                                • 2009
                                • 4154

                                #65
                                szkoda, nie czepiaj się miłośników automatów :wink: Manual nie ma dla mnie żadnych zalet :szeroki_usmiech - ale to tylko moja opinia i jest ona najmojsza

                                Komentarz

                                • rkb
                                  RS
                                  • 2008
                                  • 2152
                                  • Rapid Spaceback (NH1)
                                  • CYVB 1.2 TSI 110 KM

                                  #66
                                  zaleta manuala jest to, ze wiadomo co z lapami robic. gdybym mial automat pewnie bym dlubal w nosie
                                  Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

                                  Komentarz

                                  • TomRS
                                    Ambiente
                                    • 2005
                                    • 151

                                    #67
                                    Zamieszczone przez SP9XWW
                                    Potwierdzam! Ja mam szałowe 4.5 km do pracy. Stoję w korach, większość trasy w zasadzie toczę się na jałowych obrotach.
                                    I to jest idealny dystans na dojazdy rowerem - takim z pedałami Ja mam 20 km w jedna stronę, i kiedy tylko pogoda sprzyja to naginam skuterem . A w temacie - przy takim profilu jazdy jak w pytaniu, to odrzuciłbym 1,8 i zastanawiał sie głęboko czy nie wziąć 1,2 z DSG zamiast 1,4 z dsg.
                                    Golf VI TSI TwinCharged
                                    powered by fabryka

                                    Komentarz

                                    • Morgoth
                                      L&K
                                      • 2010
                                      • 1116

                                      #68
                                      Zamieszczone przez Leniwiec
                                      Bez jaj, akurat toyotowskie benzynowe 2.0 z Ave to jedno wielkie nieporozumienie. Od tego silnika chyba tylko konny zaprzęg ma gorszą dynamikę.
                                      No nie wiem. Nie chcę robić OT, ale mam porównanie z 2.0 Hondy Accord i na trasie Toyka dokopuje Hondzie, przynajmniej w moim wykonaniu.


                                      Zamieszczone przez Leniwiec
                                      Morgoth napisał/a:
                                      E tam, za to DSG i TSI ogranicza spalanie względem takowegoż TSI z manualem.
                                      Taa, a świstak siedzi .... :lol:
                                      Zamieszczone przez winni77
                                      Jeśli spokojnie przyspieszam to myślę, że tak od ok 2k obrotów ładnie idzie, ale jak ją przed startem przygazuję lekko, to mam wrażenie, że już od ok 1600 obrotów ładnie idzie.
                                      Jeśli ja spokojnie przyspieszam, to ... nigdy nie dochodzę nawet do 2.000 obr, bo DSG zmienia biegi sporo niżej. Stąd niskie spalanie, ale jeśli Leniwiec tego nie rozumie, to co zrobić.

                                      Zamieszczone przez winni77
                                      Morgoth napisał/a:
                                      Chyba tak, jednak jeśli max moment masz już od 1.500 (w 1.4 i 1.8), to po co wyżej kręcić?
                                      Bo jak zmienisz bieg na niższy to obroty spadną i wtedy to już nie jest tak halo dla silnika.
                                      Prawda, masz rację, tylko powiedz to DSG. Zaraz napisze że mogę bardziej wciskać, gaz owszem mogę, ale jeśli tego nie robię, a DSG zmienia biegi przy 1500-1600 orb i na wyższym biegu obroty spadają na 1000, to chyba krzywdy silnikowi się nie robi. |W sumie na tym polega ecojazda z manualem
                                      Morgoth

                                      Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
                                      G.B.Show

                                      Komentarz

                                      • Yarek
                                        Elegance
                                        • 2005
                                        • 992

                                        #69
                                        Zamieszczone przez Leniwiec
                                        lisek1981 napisał/a:
                                        Odnosnie dylematu diesel-benzyna, to do miasta raczej nie ma alternatywy. Diesel bedzie sie dluzej rozgrzewal i na krotkich odcinkach sporo palil, sam jest drozszy w zakupie

                                        W przypadku turbobenzyny jest moim zdaniem niewiele lepiej, szczególnie w zimie.
                                        Mylisz się, turbobenzyny rozgrzewają się dużo szybciej od turbodiesli. Dotyczy to również TSI/TDI.

                                        Zamieszczone przez Leniwiec
                                        Morgoth napisał/a:
                                        E tam, za to DSG i TSI ogranicza spalanie względem takowegoż TSI z manualem.

                                        Taa, a świstak siedzi .... :lol:
                                        Komentarz zupełnie bez sensu, bo faktycznie DSG7 połączone z TSI zauważalnie zmniejsza spalanie. W przypadku 1.8TSI prawie litr w jeździe miejskiej.
                                        . pzdr Jarek
                                        aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci

                                        Komentarz

                                        • winni77
                                          RS
                                          • 2009
                                          • 2183
                                          • Octavia II combi (1Z5)
                                          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                          #70
                                          Zamieszczone przez Morgoth
                                          Prawda, masz rację, tylko powiedz to DSG. Zaraz napisze że mogę bardziej wciskać, gaz owszem mogę, ale jeśli tego nie robię, a DSG zmienia biegi przy 1500-1600 orb i na wyższym biegu obroty spadają na 1000, to chyba krzywdy silnikowi się nie robi.
                                          Nie wiedziałem, że masz DSG, ale mimo wszystko nie zakładałbym, że skoro DSG powoduje, że obroty spadają do 1000, to oznacza to, że jest dobre dla silnika.
                                          Mój "Batmobil"

                                          Komentarz

                                          • Morgoth
                                            L&K
                                            • 2010
                                            • 1116

                                            #71
                                            Zamieszczone przez winni77
                                            mimo wszystko nie zakładałbym, że skoro DSG powoduje, że obroty spadają do 1000, to oznacza to, że jest dobre dla silnika.
                                            Skoro zawory nie stukają na Pb95, a silnik działa, to w sumie nic się raczej nie dzieje.
                                            Eco driving polega na zmienianiu biegów bardzo nisko.
                                            Morgoth

                                            Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
                                            G.B.Show

                                            Komentarz

                                            • krzysiek83wpr
                                              Rider
                                              • 2010
                                              • 362

                                              #72
                                              jak się jeździ z głową i z zasadami prawidlowej jazdy to się jeździ tanio, jak ktoś nie dba o środowisko i o swój portfel no to ma bidę : ). Mi nie udało się jeszcze w mieście spalić więcej niż 8l/100 a zrobione mam 10tys ponad i ostatni z pod świateł nie ruszam dodam tylko, że nie robię odcinków codziennie rzędu 5km i koniec jazdy na zimnym, no i dodam że zazwyczja nie soję w korkach. Pewnie w Warszawie trzeba by jeszcze ciut doliczyć wachy.

                                              [ Dodano: Wto 27 Lip, 10 18:42 ]
                                              Zamieszczone przez TomRS
                                              Zamieszczone przez SP9XWW
                                              Potwierdzam! Ja mam szałowe 4.5 km do pracy. Stoję w korach, większość trasy w zasadzie toczę się na jałowych obrotach.
                                              I to jest idealny dystans na dojazdy rowerem - takim z pedałami Ja mam 20 km w jedna stronę, i kiedy tylko pogoda sprzyja to naginam skuterem . A w temacie - przy takim profilu jazdy jak w pytaniu, to odrzuciłbym 1,8 i zastanawiał sie głęboko czy nie wziąć 1,2 z DSG zamiast 1,4 z dsg.
                                              No tak, mówiłem i ja, poważnie bym się zastanowił nad 1.2 tsi. Ja Jak kupowałem 1.4, nie było jeszcze 1.2. Też bym się w tedy zastanowił.

                                              Komentarz

                                              • theOne
                                                Ambiente
                                                • 2010
                                                • 177

                                                #73
                                                Zamieszczone przez Morgoth
                                                Zamieszczone przez winni77
                                                mimo wszystko nie zakładałbym, że skoro DSG powoduje, że obroty spadają do 1000, to oznacza to, że jest dobre dla silnika.
                                                Skoro zawory nie stukają na Pb95, a silnik działa, to w sumie nic się raczej nie dzieje.
                                                Eco driving polega na zmienianiu biegów bardzo nisko.
                                                Mi to kojarzy się z muleniem silnika. Zmienia nisko biegi więc przyspieszenie jest z niskich obrotów, a wiadomo, że to nie wróży długiej eksploatacji. Ja zmieniam powyżej 2k, zazwyczaj koło 2,5-3k obr + hamowanie silnikiem i w niektóre dni zdarzy się niecałe 10l, ogólnie 10-12l, ale za to dynamicznie. Jak zmieniałem wg. komputer. często widywałem wynik 8l wszystko dot. W-wia.
                                                Witam

                                                Passat 1.8 TSI R-Line MY2010

                                                Komentarz

                                                • szkoda
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2005
                                                  • 22543

                                                  #74
                                                  Zamieszczone przez theOne
                                                  Mi to kojarzy się z muleniem silnika. Zmienia nisko biegi więc przyspieszenie jest z niskich obrotów, a wiadomo, że to nie wróży długiej eksploatacji. Ja zmieniam powyżej 2k, zazwyczaj koło 2,5-3k obr + hamowanie silnikiem i w niektóre dni zdarzy się niecałe 10l, ogólnie 10-12l, ale za to dynamicznie. Jak zmieniałem wg. komputer. często widywałem wynik 8l wszystko dot. W-wia.
                                                  brawo dla normalsów
                                                  saport techniczny baj DGW
                                                  była BKD+DSG '05 120kkm
                                                  była BXE '08 190kkm
                                                  no i nie ma :-)

                                                  Komentarz

                                                  • Mihau
                                                    RS
                                                    • 2009
                                                    • 7460
                                                    • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                                                    #75
                                                    Zamieszczone przez theOne
                                                    Jak zmieniałem wg. komputer. często widywałem wynik 8l wszystko dot. W-wia.
                                                    ale wtedy to Cię objeżdża Tico Sport Kupe :szeroki_usmiech
                                                    O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...