[O2] 1.4 TSI - wrażenia z eksploatacji

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Maicroft
    Moderator
    S_OCP MemberModeratorr
    • 2004
    • 25757
    • Audi

    Pewnie kolejny sposob na oszczednosci fabryki, tak jak z boczkami foteli dynamic czy parujacymi halogenami
    Spritmonitor.de

    Komentarz

    • bassy
      Drive
      • 2011
      • 75

      siedzę juz godzine i w aso szukają przyczyny a akcji serwisowej na moj samochod nie ma

      po przeglądzie goście stwierdzili że nic nie znaleźli a może przez przypadek się naprawiło, niby przegądali wszystkie przewody pod maską i inne, jedyny plus tego, że pojechałem to wykluczenie awarii rozrządu i silnika................

      Komentarz

      • LUKI
        RS
        • 2005
        • 5776

        Zamieszczone przez Tichy
        LUKI, ja byłem z terkotaniem w ASO to powiedzieli, że wymieniają tylko jak się ciśnienie nie zgadza. U mnie się zgadzało więc nici z wymiany - coś się ma zmienić w tym temacie?
        będę w ASO w przyszłym tygodniu, także napiszę co i jak


        co nie zmienia faktu, że terkotanie już mega mnie wkurwia jak mam na jałowym
        kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

        SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

        Komentarz

        • bassy
          Drive
          • 2011
          • 75

          Czy mógłby ktoś z Was podac mi ile obrotów ma 1,4 tsi rozgrzany na wolnym biegu?
          Bo wydaje mi się że coś jednak zrobili dzisiaj w moim samochodzie bo to terkotanie było jak na postoju obrpty opadały i wydaję mi że wskazówka obrotomierza jakby delikatnie spadała, a teraz trzyma 3,5 i już nic się nie dzieje
          Jestem laikiem w tych tematach - żeby mo kurde teraz więcej nie jarał :shock:

          Komentarz

          • słoń
            Elegance
            • 2010
            • 777

            bassy, 3,5 tys/min na jałowym :?: :?: :?: :shock: :shock: :shock:

            Komentarz

            • LUKI
              RS
              • 2005
              • 5776

              bassy nagraj to telefonem, domofonem czy czym tam chcesz i wrzuć w ten temat
              kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

              SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

              Komentarz

              • Eidos71
                RS
                • 2011
                • 2050
                • Octavia II (1Z3)
                • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                Na jałowym obroty powinny utrzymywać się w okolicy 700-800 obr./min., po początkowym (po odpaleniu "na zimnym silniku") skoku obrotów do 1000-1200 obr./min. Jeżeli teraz na rozgrzanym silniku masz obroty "na jałowym" ok. 3.500 obr./min., to rzeczywiście coś jest nie halo... A jeżeli jest tak po wizycie w ASO, to albo "mistrz-mechanior" odłączył jakiś czujnik i zapomniał go podłączyć, albo "podkręcili" obroty i w ten sposób pozbyli się kłopotu, w postaci wpadających w rezonans przewodów paliwa... :-) Tak, czy tak - wracaj do ASO i nie odpuszczaj, dopóki nie będzie tak, jak w nowym salonowo aucie.
                Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
                MOJA FURKA

                Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"

                Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71

                Komentarz

                • kris75
                  Ambiente
                  • 2010
                  • 217

                  Na jalowum jest jesli podzialkek liczyc co 200 rpm to na okolo 650rpm dokladnie nie wiem

                  Komentarz

                  • zbigniew147
                    Rider
                    • 2008
                    • 482

                    Zamieszczone przez kris75
                    Na jalowum jest jesli podzialkek liczyc co 200 rpm to na okolo 650rpm dokladnie nie wiem
                    też to potwierdzam - warunek silnik ma 90stopni

                    Komentarz

                    • czto
                      Rider
                      • 2010
                      • 546
                      • Octavia III (5E3)
                      • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                      3500 obr/min? To jakaś masakra! Jak pisali kol
                      edzy, wracaj jak najszybciej do ASO i ich nieźle op...!
                      2004 Renault Thalia 1.4 RT,
                      2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
                      2009 Renault Clio MTV 1.4
                      2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
                      2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów

                      Komentarz

                      • eaglemirek
                        RS
                        • 2010
                        • 14107
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                        Panowie z całym szacunkiem ale bassy, chyba sobie z nas jaja robi pisząc takiego posta
                        3500 rpm to jest chyba max co można na luzie wycisnąć z silnika bo potem jest ogranicznik. Silnik wyje więc kto taki samochód odbiera z ASO :?: Nawet kompletny laik zorientuje się że tu coś nie gra :!:



                        CB Harry II ASC + Triflex

                        Pozdrawiam Mirek!!

                        Komentarz

                        • zbigniew147
                          Rider
                          • 2008
                          • 482

                          hehe
                          chłopaki przecież bassy napisał
                          Zamieszczone przez bassy
                          wydaję mi że wskazówka obrotomierza jakby delikatnie spadała, a teraz trzyma 3,5 i już nic się nie dzieje
                          i nigdzie tam nie widzę tyś/obr

                          ja to rozumiem że chciał napisać 6,5 bo to jest czeski błąd - klawisz 6 jesn nad klawiszem 3. Jeśli tak to zinterpretujecie to się okazuje że ten wpis ma sens i koledze wysztarczy potwierdzić że na rozgrzanym motorze mamy zbliżone obroty tj. 650 obr/min - zakładając że 1 kreska to wartości 200.

                          Teraz czekamy wyjaśnienia co bassy miał na myśli

                          a następneym razem zastanówcie się co czytacie zani zaczniecie bić piane

                          Komentarz

                          • winni77
                            RS
                            • 2009
                            • 2183
                            • Octavia II combi (1Z5)
                            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                            Zamieszczone przez eaglemirek
                            3500 rpm to jest chyba max co można na luzie wycisnąć z silnika bo potem jest ogranicznik.
                            4000 rpm jest maxem. Jeśli rzeczywiście miałby 3,5krpm, to fajnie musi się ruszać spod świateł :twisted:
                            Mój "Batmobil"

                            Komentarz

                            • Tichy
                              Rider
                              • 2010
                              • 544

                              Zamieszczone przez winni77
                              Zamieszczone przez eaglemirek
                              3500 rpm to jest chyba max co można na luzie wycisnąć z silnika bo potem jest ogranicznik.
                              4000 rpm jest maxem. Jeśli rzeczywiście miałby 3,5krpm, to fajnie musi się ruszać spod świateł :twisted:

                              Komentarz

                              • xtremesystems
                                RS
                                • 2010
                                • 2254
                                • Hyundai

                                no wlasnie. ludzie troche logiki. jakby mu na jalowym trzymal na 3.5 to silnik by sie przegrzał , sprzeglo wywalilo itd itd . po paru jazdach.

                                Komentarz

                                • czto
                                  Rider
                                  • 2010
                                  • 546
                                  • Octavia III (5E3)
                                  • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                  Zamieszczone przez zbigniew147
                                  hehe
                                  chłopaki przecież bassy napisał
                                  Zamieszczone przez bassy
                                  wydaję mi że wskazówka obrotomierza jakby delikatnie spadała, a teraz trzyma 3,5 i już nic się nie dzieje
                                  i nigdzie tam nie widzę tyś/obr

                                  ja to rozumiem że chciał napisać 6,5 bo to jest czeski błąd - klawisz 6 jesn nad klawiszem 3. Jeśli tak to zinterpretujecie to się okazuje że ten wpis ma sens i koledze wysztarczy potwierdzić że na rozgrzanym motorze mamy zbliżone obroty tj. 650 obr/min - zakładając że 1 kreska to wartości 200.

                                  Teraz czekamy wyjaśnienia co bassy miał na myśli

                                  a następneym razem zastanówcie się co czytacie zani zaczniecie bić piane
                                  Sherlock Holmes przy tobie, to pikuś :lol: :lol:
                                  2004 Renault Thalia 1.4 RT,
                                  2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
                                  2009 Renault Clio MTV 1.4
                                  2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
                                  2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów

                                  Komentarz

                                  • zbigniew147
                                    Rider
                                    • 2008
                                    • 482

                                    Zamieszczone przez czto
                                    Sherlock Holmes przy tobie, to pikuś :lol: :lol:
                                    a mi się wydaje że to jest miejętność czytania ze zrozumieniem - coś czego uczą w podstawówce.

                                    Komentarz

                                    • czto
                                      Rider
                                      • 2010
                                      • 546
                                      • Octavia III (5E3)
                                      • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                      Zamieszczone przez zbigniew147
                                      Zamieszczone przez czto
                                      Sherlock Holmes przy tobie, to pikuś :lol: :lol:
                                      a mi się wydaje że to jest miejętność czytania ze zrozumieniem - coś czego uczą w podstawówce.
                                      Zapewne
                                      W podstawówce uczą też zapiu 3,5=350?
                                      2004 Renault Thalia 1.4 RT,
                                      2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
                                      2009 Renault Clio MTV 1.4
                                      2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
                                      2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów

                                      Komentarz

                                      • LUKI
                                        RS
                                        • 2005
                                        • 5776

                                        Zamieszczone przez LukaszMk
                                        W ramach gwarancji wymieniono filtr paliwa i pompe paliwa w baku.

                                        Zamieszczone przez kowal 2002
                                        LukaszMk, możesz spisać numery akcji serwisowych z tych naklejek w bagażniku...

                                        LukaszMk, możesz to sprawdzić?
                                        kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                        SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                        Komentarz

                                        • Wojtas_Poznań
                                          RS
                                          • 2010
                                          • 2822

                                          Zamieszczone przez LUKI
                                          LukaszMk, możesz to sprawdzić?
                                          jak się kolega obudzi z zimowego snu to może sprawdzi (patrz kiedy ostatnio był na forum) :szeroki_usmiech :P
                                          SPOT Poznań:
                                          .....
                                          ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY


                                          Error 503 Wojtas Unavailable :P

                                          Komentarz

                                          • LUKI
                                            RS
                                            • 2005
                                            • 5776

                                            ok, byłem dziś w ASO i dowiedziałem się, że SKODA POLSKA opracowała dwie procedury dla naszych 1.4TSI (chodzi o terkoczące przewody paliwowe na wolnych):


                                            1. wymiana filtra paliwa - ale podobno temat wraca po jakimś czasie,

                                            2. uszczelnienie jakąś specjalną pianką (podobno wielkości dłoni) przewodów paliwowych, chodzi o owinięcie tych przewodów w konkretnych miejscach,
                                            kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                            SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                            Komentarz

                                            • Eidos71
                                              RS
                                              • 2011
                                              • 2050
                                              • Octavia II (1Z3)
                                              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                              SAP Ameryki nie odkryła, gdyż te same sposoby usuwania "terkotania" stosuje już od dawna VW Polska. Ostatnio znajomy posiadacz terkoczącego VW Golf VI z 1.4 TSI odwiedził swoją ASO - auto stało praktycznie cały dzień, ale po odbiorze już mu w aucie nie terkotało :-) Podobno wymienili mocowania przewodów paliwowych i zabezpieczyli przed powtórką tej drobnej, acz wkur.....cej usterki.
                                              Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
                                              MOJA FURKA

                                              Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"

                                              Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71

                                              Komentarz

                                              • idas
                                                Elegance
                                                • 2006
                                                • 828

                                                Wiadomo w ktorym miejscu powinno byc takie "naprawienie" przewodow paliwowych?
                                                Czy to wystepuje we wszystkich modelach, czy od jakiegos czasu z fabryki wyjezedzaja auta z usunieta usterka?
                                                VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
                                                VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline

                                                Komentarz

                                                • Eidos71
                                                  RS
                                                  • 2011
                                                  • 2050
                                                  • Octavia II (1Z3)
                                                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                                  Z tego, co na chwilę obecną wiem, przypadłością terkoczących przewodów paliwowych dotknięte są nie wszystkie auta z silnikiem 1.4 TSI, a przynajmniej nie we wszystkich się ta usterka ujawniła (dot. to Golfa, jak i Octavii).
                                                  Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
                                                  MOJA FURKA

                                                  Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"

                                                  Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71

                                                  Komentarz

                                                  • LUKI
                                                    RS
                                                    • 2005
                                                    • 5776

                                                    Zamieszczone przez idas
                                                    czy od jakiegos czasu z fabryki wyjezedzaja auta z usunieta usterka?
                                                    08.2010 i właśnie jest to wkurwiające terkotanie na wolnych
                                                    kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                                    SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...