Pewnie kolejny sposob na oszczednosci fabryki, tak jak z boczkami foteli dynamic czy parujacymi halogenami
[O2] 1.4 TSI - wrażenia z eksploatacji
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
siedzę juz godzine i w aso szukają przyczyny a akcji serwisowej na moj samochod nie ma
po przeglądzie goście stwierdzili że nic nie znaleźli a może przez przypadek się naprawiło, niby przegądali wszystkie przewody pod maską i inne, jedyny plus tego, że pojechałem to wykluczenie awarii rozrządu i silnika................
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez TichyLUKI, ja byłem z terkotaniem w ASO to powiedzieli, że wymieniają tylko jak się ciśnienie nie zgadza. U mnie się zgadzało więc nici z wymiany - coś się ma zmienić w tym temacie?
co nie zmienia faktu, że terkotanie już mega mnie wkurwia jak mam na jałowymkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Czy mógłby ktoś z Was podac mi ile obrotów ma 1,4 tsi rozgrzany na wolnym biegu?
Bo wydaje mi się że coś jednak zrobili dzisiaj w moim samochodzie bo to terkotanie było jak na postoju obrpty opadały i wydaję mi że wskazówka obrotomierza jakby delikatnie spadała, a teraz trzyma 3,5 i już nic się nie dzieje
Jestem laikiem w tych tematach - żeby mo kurde teraz więcej nie jarał :shock:
Komentarz
-
-
bassy nagraj to telefonem, domofonem czy czym tam chcesz i wrzuć w ten tematkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Na jałowym obroty powinny utrzymywać się w okolicy 700-800 obr./min., po początkowym (po odpaleniu "na zimnym silniku") skoku obrotów do 1000-1200 obr./min. Jeżeli teraz na rozgrzanym silniku masz obroty "na jałowym" ok. 3.500 obr./min., to rzeczywiście coś jest nie halo... A jeżeli jest tak po wizycie w ASO, to albo "mistrz-mechanior" odłączył jakiś czujnik i zapomniał go podłączyć, albo "podkręcili" obroty i w ten sposób pozbyli się kłopotu, w postaci wpadających w rezonans przewodów paliwa... :-) Tak, czy tak - wracaj do ASO i nie odpuszczaj, dopóki nie będzie tak, jak w nowym salonowo aucie.Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
Komentarz
-
-
3500 obr/min? To jakaś masakra! Jak pisali kol
edzy, wracaj jak najszybciej do ASO i ich nieźle op...!2004 Renault Thalia 1.4 RT,
2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
2009 Renault Clio MTV 1.4
2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów
Komentarz
-
-
hehe
chłopaki przecież bassy napisał
Zamieszczone przez bassywydaję mi że wskazówka obrotomierza jakby delikatnie spadała, a teraz trzyma 3,5 i już nic się nie dzieje
ja to rozumiem że chciał napisać 6,5 bo to jest czeski błąd - klawisz 6 jesn nad klawiszem 3. Jeśli tak to zinterpretujecie to się okazuje że ten wpis ma sens i koledze wysztarczy potwierdzić że na rozgrzanym motorze mamy zbliżone obroty tj. 650 obr/min - zakładając że 1 kreska to wartości 200.
Teraz czekamy wyjaśnienia co bassy miał na myśli
a następneym razem zastanówcie się co czytacie zani zaczniecie bić piane
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zbigniew147hehe
chłopaki przecież bassy napisał
Zamieszczone przez bassywydaję mi że wskazówka obrotomierza jakby delikatnie spadała, a teraz trzyma 3,5 i już nic się nie dzieje
ja to rozumiem że chciał napisać 6,5 bo to jest czeski błąd - klawisz 6 jesn nad klawiszem 3. Jeśli tak to zinterpretujecie to się okazuje że ten wpis ma sens i koledze wysztarczy potwierdzić że na rozgrzanym motorze mamy zbliżone obroty tj. 650 obr/min - zakładając że 1 kreska to wartości 200.
Teraz czekamy wyjaśnienia co bassy miał na myśli
a następneym razem zastanówcie się co czytacie zani zaczniecie bić piane2004 Renault Thalia 1.4 RT,
2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
2009 Renault Clio MTV 1.4
2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zbigniew147Zamieszczone przez cztoSherlock Holmes przy tobie, to pikuś :lol: :lol:
W podstawówce uczą też zapiu 3,5=350?2004 Renault Thalia 1.4 RT,
2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
2009 Renault Clio MTV 1.4
2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LukaszMkW ramach gwarancji wymieniono filtr paliwa i pompe paliwa w baku.
Zamieszczone przez kowal 2002LukaszMk, możesz spisać numery akcji serwisowych z tych naklejek w bagażniku...
LukaszMk, możesz to sprawdzić?kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
ok, byłem dziś w ASO i dowiedziałem się, że SKODA POLSKA opracowała dwie procedury dla naszych 1.4TSI (chodzi o terkoczące przewody paliwowe na wolnych):
1. wymiana filtra paliwa - ale podobno temat wraca po jakimś czasie,
2. uszczelnienie jakąś specjalną pianką (podobno wielkości dłoni) przewodów paliwowych, chodzi o owinięcie tych przewodów w konkretnych miejscach,kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
SAP Ameryki nie odkryła, gdyż te same sposoby usuwania "terkotania" stosuje już od dawna VW Polska. Ostatnio znajomy posiadacz terkoczącego VW Golf VI z 1.4 TSI odwiedził swoją ASO - auto stało praktycznie cały dzień, ale po odbiorze już mu w aucie nie terkotało :-) Podobno wymienili mocowania przewodów paliwowych i zabezpieczyli przed powtórką tej drobnej, acz wkur.....cej usterki.Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
Komentarz
-
-
Z tego, co na chwilę obecną wiem, przypadłością terkoczących przewodów paliwowych dotknięte są nie wszystkie auta z silnikiem 1.4 TSI, a przynajmniej nie we wszystkich się ta usterka ujawniła (dot. to Golfa, jak i Octavii).Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
MOJA FURKA
Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"
Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez idasczy od jakiegos czasu z fabryki wyjezedzaja auta z usunieta usterka?kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
Komentarz