Witam,
No i dopadly mnie piersze stuki w zawieszeniu z tylu (49kkm), akurat jechalem do znajomego wymienic klocki przod bo akurat sie skonczyly to popatrzylem troche od spodu i do wymiany sa tylne dolne wahacze. Zastanawiam sie co teraz, probowac uderzac z tym do ASO ? Jest jakas szansa wymiany tych elementow na gwarancji ?? Czy lepiej przygotowac sie od razu na placenie, lub ew. robic to poza ASO tylko co z gwarancja wtedy ??
Pozdrawiam
No i dopadly mnie piersze stuki w zawieszeniu z tylu (49kkm), akurat jechalem do znajomego wymienic klocki przod bo akurat sie skonczyly to popatrzylem troche od spodu i do wymiany sa tylne dolne wahacze. Zastanawiam sie co teraz, probowac uderzac z tym do ASO ? Jest jakas szansa wymiany tych elementow na gwarancji ?? Czy lepiej przygotowac sie od razu na placenie, lub ew. robic to poza ASO tylko co z gwarancja wtedy ??
Pozdrawiam
kupiłem sobie na start litrową butelkę oliwy na ew. dolewki bo czytałem że na początku może coś tam sobie łyknąć autko, do tego płyn do układu chłodzenia.... wszystko stoi narazie w garażu nie użyte ani razu
ops:


Komentarz