Zamieszczone przez Samiec
Czyscic czy nie czyscic dolot - ja wyczyscilem
Zwiń
X
-
Od kolektora u Arka jeszcze nie odkręcaliśmy ale ogólnie śruby się odkręcają b.dobrze. Poluzujesz kluczem i dalej palcami lekko idzie. Przykręcaj siłą umiarkowaną, nie trzeba aż tak na maxa dociągać to tylko 8mm śrubki. Przy demontarzu zwróć uwagę jak mocno są przykręconeNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
-
-
dobrygrzeswawa, chyba bedziemy musieli u mnie wyjac tą blaszke to znowu zwariował i wyskoczyło ,pewnie to co wczesniej czyli19586,jutro podjade do znajomego mechanika o ktorym ci mowiłem i wykasuje go
co robimy??-----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM
Komentarz
-
-
No wiec byłem dzis u Marka MT i niestety nieda sie nic wykombinowac
poprostu ASV sra błedami po red bul-u
-----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM
Komentarz
-
-
Nie wiem jak inne "szkoły" ale ja dawałem 1/4 KROPLI oleju tylko i wyłącznie na gwint. Tak wogóle to w aluminium powinno się śruby wkręcać bodajże na denaturat lub jakiś alkochol (stara szczoła dziadka) :szeroki_usmiechZamieszczone przez SamiecJeszcze jedno lamerskie pytanie ,czy przed ponownym wkreceniem srub smarowac je czyms? :roll: Czy po prostu na sucho
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Ja dzisiaj zakasalem rekawy i wyczyscilem EGR
. Wplanach mial byc takze i kolektor ,ale jakies kiepskie dojscie do srub bylo(lub za grube lapy ,moze klucze nie takie) i mi sie odechcialo
ops: Wyczyscilem tylko kawalek kolektora ,co przylega do EGR-a. Wrazenie ,bardziej slyszalne zamkniecie(czy odbicie) klapki przy gaszeniu.
W tej chwili zastanawiam sie czym doprowadzic dlonie do kultury ,bo palce i paznokcie mam czarne :roll:
Jak znajde wolna chwile to wzuce fotkie jak u mnie to wygladalo po 127kkm ,bedzie porownanie
Komentarz
-
-
To nie turbo tylko EGR!!! Ekologia w mordę kop....anaZamieszczone przez mariobrosEch, to turbo. Daje frajdę, ale co wyrabia z dolotem, to głowa boli. Przejechałeś 90kkm, a wyglądało to wszystko gorzej, niż w moim były escorcie 1.8 TD po przejechaniu 180kkm...
[ Dodano: Pon 31 Lip, 06 14:49 ]
A gdzie ją podłączyłeś??? Chyba nie zaślepiłeś? Czy woziś puszkę po oleju z włożoną do niej odmą? Kolega w maluch tak jeździł....Zamieszczone przez Bond...... i wywaliłem odmę........Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
czy czyszczenie egr-a w OII silnik BJB jest podobne jak w O I ?.
Z tego co czytałem , nie jest to może niezbedne, ale warto usunąć tam zgromadzony syf. Mam pytanko czy ktoś może czyścił EGR w Octavi II?
Czy są jakieś specjalne trudności i na co trzeba szczególnie uważać?
Czy po czyszczeniu komp bedzie pokazywał jakieś błędy??
I jeszcze jedno , od czego robi sie tam taki syF?
czy od dupowatej jazdy typu miasto , korki , czy po prostu ten typ tak ma?
Z góry dziękuje za wszystkie podpowiedzi.
Komentarz
-
-
W/g. mojej wiedzy odpowiedzialną za syf w dolocie w samochodzie ze sprawna[szczelną] turbiną jest odma. To ona wtłacza opary olejowe w dolot i przez to cały dolot przed EGR jest tłusty[nieraz aż są wycieki], a od EGR mgła z odmy miesza się ze spalinami i powstaje ten twardy, zwęglony osad. Ja we wszystkich turbo dieslach jakie miałem wypuszczałem odmę za pomocą rurki[ najlepsza jest rura spustowa od pralki automatycznej bo jest chemo i termo odporna i nie załamuje się] pod samochód, pod silnik-jak najniżej aby nie było czuć zapachu w kabinie. Bez żadnych buteleczek bo tak naprawdę to nic nie kapie, tylko czasem trochę poddymia. Może nie ekologicznie, ale jesteśmy za biedni na ekologię w takim wydaniu.TF - VW New Beetle 19 TDI ALH, Berlingo HDI MODUTOP[sprzedany], Peugeot 306 1600, C-MAX.
Komentarz
-
-
Jasne, nic tamtędy nie leci - ciekawe tylko skąd ten tłusty syf w dolocie, no i po co w takim razie ściągać ten wężyk ? Ale nieważne, niech leci pod auto, co mnie obchodzi że asfalt zasyfiony i np jakiś motocyklista się przez to wypieprzy. Przecież mój dolot musi być czysty .... łapy opadają jak się takie coś czytaZamieszczone przez SMUTNYINDYKBez żadnych buteleczek bo tak naprawdę to nic nie kapie, tylko czasem trochę poddymia. Może nie ekologicznie, ale jesteśmy za biedni na ekologię w takim wydaniu.Golf VI TSI TwinCharged
powered by fabryka
Komentarz
-
-
Dziś wymieniałem olej i czekając aż sobie wycieknie zajżałem do EGR. Nie wyglądał tak jak na fotkach wyżej ale i tak syfu jest w nim sporo. Zamierzam to jutro zdemontować i wyczyścić.
Mam jednak pytanie czy po odkręceniu EGR od kolektora, montując go z powrotem muszę dać nową uszczelkę?
Przeczytałem w tym temacie tylko o uszczelce pod klektorem, że jest metalowa i nie trzeba jej wymieniać. A co z uszczelką pod EGR?Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

Komentarz
-
-
za 1 razem nie zmieniałem uszczelek ale po jakimś czasie zaczał sie pocić,teraz pomiędzy stare nałożyłem silikon wysokotemperaturowy i wszystko graByła O1 1,9 136/307 z 2002r Czarna perła w kombi http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...a67-t2540.html
Jest O2fl beż cappucino elegance http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...ela-t9846.html
Wersja na lato - SUZUKI Intruder
Komentarz
-
-
Dziś odkręciłem tę pierwszą część (z klapką). Umyłem w benzynie ekstrakcyjnej. Dalej z braku czasu nie rozbierałem. Jednak mam to w planie jako pierwsze do zrobienia.Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

Komentarz
-
-
Icek pewnie jest do wymiany. Kierownica powietrza go uszkodziła.Zamieszczone przez ulysseA przy dolocie do IC zbiera się olej :NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
nawet podwójna z redbulla nie wystarczy :wink:Zamieszczone przez adamusekja radze dawac grubsza blaszke - kumpel kiedys zalozyl blaszke z żywca i przeżarło ją dosyć szybko...
łatwiej jest po prostu zdjąć przewód z EGR-a i go zaślepićNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Panowie. Czy duzo sie rozni demontaz i montaz EGR w silniku AXR? Ostatnio zauwazylem (z gory przepraszam za opis-nie jestem fachowcem),ze ta duza gumowa rura od EGR idaca po stronie pasazera jest cala w syfie i luzna 2 mm (mocowana jest taka zapinka metalowa). Niedawno robiono mi rozrzad i pamietam,ze ta rura byla odczepiana.Moze jest zle zamocowana?Czy tam jest jakas uszczelka,ktora mozna wymienic?
Wydaje mi sie,ze moc jakby sie z lekka zmniejszyla,a spalanie wzroslo.Nie wiem,czy to zbieg okolicznosci,moze sugestia...
Prosze o Wasza porade.
Przebieg ok 130 tys. km
Z gory dziekuje i przeprzaszam za lekki OT
Lashlo
Komentarz
-
-
Panowie, w temacie ktoś pytał, dlaczego zaślepiacie przelot do egr, zamiast zaślepić po prostu przewód podciśnieniowy, który go po prostu otwiera. Domyślnie jest zamknięty i otwierany podciśnieniem, więc mało inwazyjnie zaślepiamy po prostu czarny gumowy przewód i po kłopocie
Sprzedam zawieszenie z pakietu na bezdroża click ---> LINK
Komentarz
-



Komentarz