Zamieszczone przez Samiec
Czyscic czy nie czyscic dolot - ja wyczyscilem
Zwiń
X
-
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
-
-
dobrygrzeswawa, chyba bedziemy musieli u mnie wyjac tą blaszke to znowu zwariował i wyskoczyło ,pewnie to co wczesniej czyli19586,jutro podjade do znajomego mechanika o ktorym ci mowiłem i wykasuje go
co robimy??-----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM
Komentarz
-
-
No wiec byłem dzis u Marka MT i niestety nieda sie nic wykombinowacpoprostu ASV sra błedami po red bul-u
-----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SamiecJeszcze jedno lamerskie pytanie ,czy przed ponownym wkreceniem srub smarowac je czyms? :roll: Czy po prostu na suchoNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Ja dzisiaj zakasalem rekawy i wyczyscilem EGR. Wplanach mial byc takze i kolektor ,ale jakies kiepskie dojscie do srub bylo(lub za grube lapy ,moze klucze nie takie) i mi sie odechcialo
ops: Wyczyscilem tylko kawalek kolektora ,co przylega do EGR-a. Wrazenie ,bardziej slyszalne zamkniecie(czy odbicie) klapki przy gaszeniu.
W tej chwili zastanawiam sie czym doprowadzic dlonie do kultury ,bo palce i paznokcie mam czarne :roll:
Jak znajde wolna chwile to wzuce fotkie jak u mnie to wygladalo po 127kkm ,bedzie porownanie
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mariobrosEch, to turbo. Daje frajdę, ale co wyrabia z dolotem, to głowa boli. Przejechałeś 90kkm, a wyglądało to wszystko gorzej, niż w moim były escorcie 1.8 TD po przejechaniu 180kkm...
[ Dodano: Pon 31 Lip, 06 14:49 ]
Zamieszczone przez Bond...... i wywaliłem odmę........Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
czy czyszczenie egr-a w OII silnik BJB jest podobne jak w O I ?.
Z tego co czytałem , nie jest to może niezbedne, ale warto usunąć tam zgromadzony syf. Mam pytanko czy ktoś może czyścił EGR w Octavi II?
Czy są jakieś specjalne trudności i na co trzeba szczególnie uważać?
Czy po czyszczeniu komp bedzie pokazywał jakieś błędy??
I jeszcze jedno , od czego robi sie tam taki syF?
czy od dupowatej jazdy typu miasto , korki , czy po prostu ten typ tak ma?
Z góry dziękuje za wszystkie podpowiedzi.
Komentarz
-
-
W/g. mojej wiedzy odpowiedzialną za syf w dolocie w samochodzie ze sprawna[szczelną] turbiną jest odma. To ona wtłacza opary olejowe w dolot i przez to cały dolot przed EGR jest tłusty[nieraz aż są wycieki], a od EGR mgła z odmy miesza się ze spalinami i powstaje ten twardy, zwęglony osad. Ja we wszystkich turbo dieslach jakie miałem wypuszczałem odmę za pomocą rurki[ najlepsza jest rura spustowa od pralki automatycznej bo jest chemo i termo odporna i nie załamuje się] pod samochód, pod silnik-jak najniżej aby nie było czuć zapachu w kabinie. Bez żadnych buteleczek bo tak naprawdę to nic nie kapie, tylko czasem trochę poddymia. Może nie ekologicznie, ale jesteśmy za biedni na ekologię w takim wydaniu.TF - VW New Beetle 19 TDI ALH, Berlingo HDI MODUTOP[sprzedany], Peugeot 306 1600, C-MAX.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SMUTNYINDYKBez żadnych buteleczek bo tak naprawdę to nic nie kapie, tylko czasem trochę poddymia. Może nie ekologicznie, ale jesteśmy za biedni na ekologię w takim wydaniu.Golf VI TSI TwinCharged
powered by fabryka
Komentarz
-
-
Dziś wymieniałem olej i czekając aż sobie wycieknie zajżałem do EGR. Nie wyglądał tak jak na fotkach wyżej ale i tak syfu jest w nim sporo. Zamierzam to jutro zdemontować i wyczyścić.
Mam jednak pytanie czy po odkręceniu EGR od kolektora, montując go z powrotem muszę dać nową uszczelkę?
Przeczytałem w tym temacie tylko o uszczelce pod klektorem, że jest metalowa i nie trzeba jej wymieniać. A co z uszczelką pod EGR?Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Komentarz
-
-
za 1 razem nie zmieniałem uszczelek ale po jakimś czasie zaczał sie pocić,teraz pomiędzy stare nałożyłem silikon wysokotemperaturowy i wszystko graByła O1 1,9 136/307 z 2002r Czarna perła w kombi http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...a67-t2540.html
Jest O2fl beż cappucino elegance http://forum.skoda_club.pl/moja-octa...ela-t9846.html
Wersja na lato - SUZUKI Intruder
Komentarz
-
-
Dziś odkręciłem tę pierwszą część (z klapką). Umyłem w benzynie ekstrakcyjnej. Dalej z braku czasu nie rozbierałem. Jednak mam to w planie jako pierwsze do zrobienia.Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ulysseA przy dolocie do IC zbiera się olej :NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adamusekja radze dawac grubsza blaszke - kumpel kiedys zalozyl blaszke z żywca i przeżarło ją dosyć szybko...
łatwiej jest po prostu zdjąć przewód z EGR-a i go zaślepićNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Panowie. Czy duzo sie rozni demontaz i montaz EGR w silniku AXR? Ostatnio zauwazylem (z gory przepraszam za opis-nie jestem fachowcem),ze ta duza gumowa rura od EGR idaca po stronie pasazera jest cala w syfie i luzna 2 mm (mocowana jest taka zapinka metalowa). Niedawno robiono mi rozrzad i pamietam,ze ta rura byla odczepiana.Moze jest zle zamocowana?Czy tam jest jakas uszczelka,ktora mozna wymienic?
Wydaje mi sie,ze moc jakby sie z lekka zmniejszyla,a spalanie wzroslo.Nie wiem,czy to zbieg okolicznosci,moze sugestia...
Prosze o Wasza porade.
Przebieg ok 130 tys. km
Z gory dziekuje i przeprzaszam za lekki OT
Lashlo
Komentarz
-
-
Panowie, w temacie ktoś pytał, dlaczego zaślepiacie przelot do egr, zamiast zaślepić po prostu przewód podciśnieniowy, który go po prostu otwiera. Domyślnie jest zamknięty i otwierany podciśnieniem, więc mało inwazyjnie zaślepiamy po prostu czarny gumowy przewód i po kłopocieSprzedam zawieszenie z pakietu na bezdroża click ---> LINK
Komentarz
-
Komentarz