er-es nówka sztuczka - wrażenia

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • misiekwaw
    RS
    S_OCP Member
    • 2004
    • 7715
    • Ford

    Zamieszczone przez tomek
    ja nie jestem zaskoczony tym, ze masz prawie taki sam rezultat na V.. ale.. sproboj zredukowac o 3-4 biegi - tfsi potrafi :evil:
    znaczy ze co :lol: ze w TDI przy 80km/h nie mozna zredukowac biegu :lol: :lol: :lol: bo troche tak to zabrzmiało :lol: :lol: :lol:
    Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
    http://www.disi-tune.pl
    Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
    Był WRX
    Była Octa

    Komentarz

    • Dig Dug
      L&K
      S_OCP Member
      • 2005
      • 1306
      • Seat

      Hmm - niby mozna, ale jak wtedy TFSI na tych samych odpowiednio biegach by ciagnal ?? Zapewne dalej lepiej. :szeroki_usmiech
      Była O1 jest F2.

      Komentarz

      • misiekwaw
        RS
        S_OCP Member
        • 2004
        • 7715
        • Ford

        Zamieszczone przez Dig Dug
        Hmm - niby mozna, ale jak wtedy TFSI na tych samych odpowiednio biegach by ciagnal ?? Zapewne dalej lepiej. :szeroki_usmiech
        pamietaj ze podawal przyklad dla samochodu slabszego o 60KM :shock:

        jak porownasz np moja to... jakby Ci to powiedziec :szeroki_usmiech

        click ! (15MB)

        to na 3 biegu - mozesz sobie zmierzyc zarowno 60-100 jak i 80-120 8)

        a to na 4tym:

        click ! (13MB)
        Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
        http://www.disi-tune.pl
        Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
        Był WRX
        Była Octa

        Komentarz

        • markowski
          Ambiente
          • 2006
          • 224

          MisiekWAW, ten trzeci bieg 60-100 3.5s 80-120 4s jest fajny :diabelski_usmiech
          - daje do myslenia :szeroki_usmiech
          pozdrawiam
          Markowski
          OI AXR 06 185@377

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            Piotr_T, Ja tam mierzylem wysoko 5.2l V8 :wink:
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • Dig Dug
              L&K
              S_OCP Member
              • 2005
              • 1306
              • Seat

              MisiekWAW, Nie - to bylo o porownaniu obu RS-ow, wersja benzyna 200KM i diesel 170KM - te wyniki sa z pdf odnosnie tych wlasnie silnikow.

              [ Dodano: Nie 31 Gru, 06 00:01 ]
              markowski, Taki pomiar nie jest miarodajny, nie wiem jak mierzy fabryka, ale co innego wychodzi, jak sie jedzie ze stala predkoscia 60 i daje depa i liczy, a co innego, jak sie butuje od 40 i przy 60 wlacza stoper. Wychodzi lepiej, bo jedzie sie na cugu i mozna z sekunde mysle urwac.

              Niemniej MisiekWAW, ladnie ciagnie maszynka. :wink:
              Była O1 jest F2.

              Komentarz

              • QBA
                RS
                • 2004
                • 2646

                MisiekWAW, Michalku nie draznij kolegow :P Szkoda ze moje autko w tym pieprzonym warsztacie, to bym jeszcze dla smaku pokazal, co to 200KM tjuningowane, a nie seryjne :P Oj trzeba chlopakow zaprosic na maly sparing

                Komentarz

                • markowski
                  Ambiente
                  • 2006
                  • 224

                  Dig Dug, zgadzam sie, nie wiemy jak mierzy fabryka.
                  Dlatego nie pozostaje nam nic innego jak czekac az ktorys z wlascicieli RSow nie zrobi wzorem Miska garsci filmikow pogladowych - przyspieszenia na roznych biegach.

                  Tyle ze intencja MiskaWAW bylo - jak rozumiem - pokazanie ze w dieselku rowniez mozna zejsc z biegiem w dol a wyniki sie zmieniaja na lepsze... to w kontekscie wczesniejszej wymiany opinii o sensownosci mierzenia RSa na 5 i 6 biegu...
                  pozdrawiam
                  Markowski
                  OI AXR 06 185@377

                  Komentarz


                  • I dlatego koniecznie chcę odbyć jazdę próbną przed ewentualnym zakupem.
                    Wydać tyle pieniędzy i być potem rozczarowanym...
                    Również uważam pogląd, że RS jest szybszy od 99% innych aut na drodze za, delikatnie
                    mówiąc, mocno optymistyczny.

                    Komentarz

                    • Dig Dug
                      L&K
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 1306
                      • Seat

                      markowski, zgodze sie ze mozna zejsc z biegiem, ale chodzilo caly czas o porownanie na tych samych biegach. Odwieczny spor co lepsze benzyna czy diesel.
                      Ja nie twerdze ze Miskowe auto jest cos nie tak itp. ale z tego co tu widze, to ladnie w tym silniku osiagnieto to czym, szczyca sie diesle, ladny moment i elastycznosc z tego plynaca.

                      Wyzszosc w przyspieszeniach diesla polegal, nie w starcie 0-100, ale wlasnie w elastycznosci na trasie, ze jadac spokojnie 65-70 na 4 biegu robiles depa i diesel odchodzil bardzo sprawnie, a benzynowce meczyly sie i ratunkiem bylo przezucenie na 3 bieg i wtedy odjazd. Tu w przypadku tego 2.0TFSI, widac, ze zachowuje sie jak diesel, tzn. dostal taka elastycznosc, ze 0-100 mozna ladnie ciagnac go jak benzyne, a w elastycznosci zachowuje sie jak dobry diesel.

                      Przezucanie w dieslu na bieg nizej, to proba dzialania nie zgodna z idea diesla. Ale oczywiscie nie zakazana, z tym, ze do czego to prowadzi ?? jak zaczynamy dzialac w gornch rejestrach obrotow.
                      Była O1 jest F2.

                      Komentarz

                      • Maicroft
                        Moderator
                        S_OCP MemberModeratorr
                        • 2004
                        • 25757
                        • Audi

                        Obecnie TDI po montazu innego walka rozrzadu, moze zaczynac zyc od 3000 a konczyc na 5500, czyli juz ma zakres duzo szerszy i krotka chwila wydluza sie o o jakies 1200 obr.

                        Przy tych silnikach pojawia sie znow odwieczny problem co lepsze 150KM w Pb czy ON :diabelski_usmiech
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz

                        • Dig Dug
                          L&K
                          S_OCP Member
                          • 2005
                          • 1306
                          • Seat

                          Kaszana, No moze 99% to przesada, ale zwroc uwage, jakie auta jezdza po drodze, zrob przeglad firmami i powiedz co moze podskoczyc ?? Najlepiej alfabetycznie, zacznij od
                          A jak Alfa Romeo - ile 3,2 jezdzi po drogach lub 2,4 JTD ?? bo 2.0 TS wymieka, itp itd. potem, B jak BMW ......... nie ma tych wymiataczy tak duzo na drogach. Wieksze miasta sa wyjatkiem, bo jest ich moze wiecej, ale i tak nie ma sie czego wstydzic .

                          Najgorzej jak dojdziesz do S jak Skoda i trafisz na naszych kolegow z 190KM dieslami i wiecej :diabelski_usmiech wtedy to tylko "otrabiony, pozdrowiony".

                          [ Dodano: Nie 31 Gru, 06 10:23 ]
                          Maicroft, Ale taki zakres obrotow chyba dalej zle wplywa na calosc silnika ?? I chwilowo jest stosowalne, ale na dluzsza mete nie da sie eksploatowac diesla w zakresie 3,5-5,5 tys obr. Co mozna wykrzesac z diesla, to ja wiem - Marek pokazal.

                          Bez 2.0TFSI, to wybor byl jeden 2.0TDI, ale teraz jest sytuacja do zastanowienia. Bo zazwyczaj zloty srodek (turbina) zalatwil tu ladnie sprawe bolaczek benzyniakow.
                          Była O1 jest F2.

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez QBA
                            Oj trzeba chlopakow zaprosic na maly sparing
                            Spocik na torze w Lublinie ? :diabelski_usmiech

                            Komentarz

                            • Maicroft
                              Moderator
                              S_OCP MemberModeratorr
                              • 2004
                              • 25757
                              • Audi

                              Polecam wszystkim zaintresowanie sie tymi dwoma artykulami z mojego tematu:



                              Daje to duzo do myslenia
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz

                              • leszekmw
                                RS
                                • 2005
                                • 5356

                                no tak , ale w/g tych pomiarów elastyczności lepiej idzie benzyna a ma o 70 nm mniej. dlaczego ? bo ma więcej koni ? przecież 70nm to sporo
                                O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                GVI 1.4TSI
                                LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                Komentarz

                                • BioBogon
                                  Elegance
                                  • 2005
                                  • 921

                                  Zamieszczone przez leszekmw
                                  no tak , ale w/g tych pomiarów elastyczności lepiej idzie benzyna a ma o 70 nm mniej. dlaczego ? bo ma więcej koni ? przecież 70nm to sporo
                                  Ma inne przełożenia i niutony inaczej się przekłądają na drogę.
                                  Leon FR 2.0TDI 170KM

                                  Komentarz

                                  • markowski
                                    Ambiente
                                    • 2006
                                    • 224

                                    Dig Dug, 7.3 do setki obecnie to zadna rewelacja - jezdzi troche po ulicach szybszych aut - stara poczciwa impreza GT ma 6 sekund do setki. Tyle ze niewiele z nich ma jednoczesnie sporo miejsca w srodku, naped na 4 kola i b. duzy bagaznik. RSka to szybkie b. funkcjonalne kombi :wink: ale te 99% to faktycznie przesada...

                                    a z tymi alfami to nie jest tak strasznie - jak nie ma 6 garow to mozna probowac :szeroki_usmiech
                                    pozdrawiam
                                    Markowski
                                    OI AXR 06 185@377

                                    Komentarz

                                    • misiekwaw
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2004
                                      • 7715
                                      • Ford

                                      Zamieszczone przez markowski
                                      Dig Dug, 7.3 do setki obecnie to zadna rewelacja - jezdzi troche po ulicach szybszych aut - stara poczciwa impreza GT ma 6 sekund do setki. Tyle ze niewiele z nich ma jednoczesnie sporo miejsca w srodku, naped na 4 kola i b. duzy bagaznik. RSka to szybkie b. funkcjonalne kombi :wink: ale te 99% to faktycznie przesada...

                                      a z tymi alfami to nie jest tak strasznie - jak nie ma 6 garow to mozna probowac :szeroki_usmiech
                                      RSka nie ma napedu na 4 lapy :wink: niestety :roll:

                                      Co do Alf... spotkałem się raz z Brerą (V6 sadzac po czasach uzyskiwanych przez to auto w testach :zlosnik... na trasie... nie chciał mi zjechać :shock: wiecie jak wygląda mina kierownika Brery, który najpierw nie ustępuje drogi byle skodzie i przyspiesza a pozniej jest wyprzedzany przez ta skode mimo ze wciaz przyspiesza a droga idzie ostro pod gore :?: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :szeroki_usmiech
                                      Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                      http://www.disi-tune.pl
                                      Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                      Był WRX
                                      Była Octa

                                      Komentarz

                                      • djczas
                                        RS
                                        • 2005
                                        • 9612

                                        MisiekWAW, bosko wygląda takiego kolesia mina

                                        Komentarz

                                        • onyx73
                                          Rider
                                          S_OCP Member
                                          • 2005
                                          • 282

                                          szczegolnie podprowadzeonego pod szuszarkę, kiedys taki jeden gonil się ze mna ML a o1 miala tylko 120 km .... biedak ale mial minę, i przy okazji szczescie, chlopaki byli zajęci, od razu odpusił.... a ze mi sie troche spieszylo i chcialem jechac z 20 km /h wiecej niz on na gierkówce.... wiec juz nie moglem .... no cóz każdy kierwonik ma prawo do lewego pasa jak mu się spieszy...

                                          a do RS-a powinnna byc dostepna skrzynka DSG i napęd na 4 łapy to bylby wymiatacz

                                          Komentarz


                                          • O tak... brak 4x4 no i nie ma co się czarować... 200KM to nie jest moc powalająca jak na samochód segmentu "GT".

                                            Komentarz

                                            • djczas
                                              RS
                                              • 2005
                                              • 9612

                                              bezduszny, bo vw nigdy nie zgodzi sie aby skoda miała mocne silniki ten sam silnik w s3 ma 240 kucyków

                                              Komentarz


                                              • djczas, no niestety. Pozostaje tuningować...

                                                Komentarz


                                                • Zamieszczone przez MisiekWAW

                                                  Co do Alf... spotkałem się raz z Brerą (V6 sadzac po czasach uzyskiwanych przez to auto w testach :zlosnik... na trasie... nie chciał mi zjechać :shock: wiecie jak wygląda mina kierownika Brery, który najpierw nie ustępuje drogi byle skodzie i przyspiesza a pozniej jest wyprzedzany przez ta skode mimo ze wciaz przyspiesza a droga idzie ostro pod gore :?: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :szeroki_usmiech
                                                  I o to właśnie chodzi 8) 8) 8)

                                                  [ Dodano: Nie 31 Gru, 06 13:58 ]
                                                  Zamieszczone przez djczas
                                                  bezduszny, bo vw nigdy nie zgodzi sie aby skoda miała mocne silniki ten sam silnik w s3 ma 240 kucyków
                                                  Chyba 265KM

                                                  Komentarz

                                                  • Dig Dug
                                                    L&K
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2005
                                                    • 1306
                                                    • Seat

                                                    Spoko, spoko - RS to tylko cywilny wozek z mocniejszym silnikiem. A zeby ludzie nie gineli, to producent dodal lepsza zawieche i halumce i to by bylo na tyle. Plus pare dodatkow, niby kosmetycznych, a tak naprawde to na nic innego nie moga sobie pozwolic, bo probuja ograniczyc koszty. Wiec po aucie przerabianym z cywilnego gnieciucha, czy to jest Octavia, czy Mondeo ST220, czy cokolwiek innego, to badzmy wyrozumiali, ze sam fakt takich mozliwosci, juz jest OK. Wy odrazu, ze nie ma 4x4, ze 200KM to wcale nie tak duzo itp. Miejcie umiar

                                                    Jak ktos chce miec max mozliwosci to kupuje typowo sportowy samochod, jak Impreza Miska, czy Celike, SLR-a i inne sportowe auta, gdzie zaczyna sie myslec o rozkladzie masy i niskim srodku ciezkosci juz od samej deski kreslarskiej.
                                                    Auta typu Octavi RS to zawsze beda polsrodki. Ale to wcale nie jest zle, jest bardzo dobrze, bo sport nie idzie w parze z funkcjonalnoscia wiec ojciec 4 osobowej rodziny, nie kupi auta typu coupe i nie bedzie sie cieszyl glosem silnika jak z tylu w foteliku wiecie swoje pociechy Ale RS-ik jest jak znalazl

                                                    MisiekWAW, taka jazda doprowadzisz do tragedii w rodzinie Koles popelni sepuku :szeroki_usmiech
                                                    Była O1 jest F2.

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...