Zamieszczone przez tomek
er-es nówka sztuczka - wrażenia
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
-
-
Zamieszczone przez Dig DugHmm - niby mozna, ale jak wtedy TFSI na tych samych odpowiednio biegach by ciagnal ?? Zapewne dalej lepiej. :szeroki_usmiech
jak porownasz np moja to... jakby Ci to powiedziec :szeroki_usmiech
click ! (15MB)
to na 3 biegu - mozesz sobie zmierzyc zarowno 60-100 jak i 80-120 8)
a to na 4tym:
click ! (13MB)Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
MisiekWAW, Nie - to bylo o porownaniu obu RS-ow, wersja benzyna 200KM i diesel 170KM - te wyniki sa z pdf odnosnie tych wlasnie silnikow.
[ Dodano: Nie 31 Gru, 06 00:01 ]
markowski, Taki pomiar nie jest miarodajny, nie wiem jak mierzy fabryka, ale co innego wychodzi, jak sie jedzie ze stala predkoscia 60 i daje depa i liczy, a co innego, jak sie butuje od 40 i przy 60 wlacza stoper. Wychodzi lepiej, bo jedzie sie na cugu i mozna z sekunde mysle urwac.
Niemniej MisiekWAW, ladnie ciagnie maszynka. :wink:Była O1 jest F2.
Komentarz
-
-
Dig Dug, zgadzam sie, nie wiemy jak mierzy fabryka.
Dlatego nie pozostaje nam nic innego jak czekac az ktorys z wlascicieli RSow nie zrobi wzorem Miska garsci filmikow pogladowych - przyspieszenia na roznych biegach.
Tyle ze intencja MiskaWAW bylo - jak rozumiem - pokazanie ze w dieselku rowniez mozna zejsc z biegiem w dol a wyniki sie zmieniaja na lepsze... to w kontekscie wczesniejszej wymiany opinii o sensownosci mierzenia RSa na 5 i 6 biegu...pozdrawiam
Markowski
OI AXR 06 185@377
Komentarz
-
-
Kaszana
I dlatego koniecznie chcę odbyć jazdę próbną przed ewentualnym zakupem.
Wydać tyle pieniędzy i być potem rozczarowanym...
Również uważam pogląd, że RS jest szybszy od 99% innych aut na drodze za, delikatnie
mówiąc, mocno optymistyczny.
Komentarz
-
markowski, zgodze sie ze mozna zejsc z biegiem, ale chodzilo caly czas o porownanie na tych samych biegach. Odwieczny spor co lepsze benzyna czy diesel.
Ja nie twerdze ze Miskowe auto jest cos nie tak itp. ale z tego co tu widze, to ladnie w tym silniku osiagnieto to czym, szczyca sie diesle, ladny moment i elastycznosc z tego plynaca.
Wyzszosc w przyspieszeniach diesla polegal, nie w starcie 0-100, ale wlasnie w elastycznosci na trasie, ze jadac spokojnie 65-70 na 4 biegu robiles depa i diesel odchodzil bardzo sprawnie, a benzynowce meczyly sie i ratunkiem bylo przezucenie na 3 bieg i wtedy odjazd. Tu w przypadku tego 2.0TFSI, widac, ze zachowuje sie jak diesel, tzn. dostal taka elastycznosc, ze 0-100 mozna ladnie ciagnac go jak benzyne, a w elastycznosci zachowuje sie jak dobry diesel.
Przezucanie w dieslu na bieg nizej, to proba dzialania nie zgodna z idea diesla. Ale oczywiscie nie zakazana, z tym, ze do czego to prowadzi ?? jak zaczynamy dzialac w gornch rejestrach obrotow.Była O1 jest F2.
Komentarz
-
-
Kaszana, No moze 99% to przesada, ale zwroc uwage, jakie auta jezdza po drodze, zrob przeglad firmami i powiedz co moze podskoczyc ?? Najlepiej alfabetycznie, zacznij od
A jak Alfa Romeo - ile 3,2 jezdzi po drogach lub 2,4 JTD ?? bo 2.0 TS wymieka, itp itd. potem, B jak BMW ......... nie ma tych wymiataczy tak duzo na drogach. Wieksze miasta sa wyjatkiem, bo jest ich moze wiecej, ale i tak nie ma sie czego wstydzic .
Najgorzej jak dojdziesz do S jak Skoda i trafisz na naszych kolegow z 190KM dieslami i wiecej :diabelski_usmiech wtedy to tylko "otrabiony, pozdrowiony".
[ Dodano: Nie 31 Gru, 06 10:23 ]
Maicroft, Ale taki zakres obrotow chyba dalej zle wplywa na calosc silnika ?? I chwilowo jest stosowalne, ale na dluzsza mete nie da sie eksploatowac diesla w zakresie 3,5-5,5 tys obr. Co mozna wykrzesac z diesla, to ja wiem - Marek pokazal.
Bez 2.0TFSI, to wybor byl jeden 2.0TDI, ale teraz jest sytuacja do zastanowienia. Bo zazwyczaj zloty srodek (turbina) zalatwil tu ladnie sprawe bolaczek benzyniakow.Była O1 jest F2.
Komentarz
-
-
bezduszny
Zamieszczone przez QBAOj trzeba chlopakow zaprosic na maly sparing
Komentarz
-
Dig Dug, 7.3 do setki obecnie to zadna rewelacja - jezdzi troche po ulicach szybszych aut - stara poczciwa impreza GT ma 6 sekund do setki. Tyle ze niewiele z nich ma jednoczesnie sporo miejsca w srodku, naped na 4 kola i b. duzy bagaznik. RSka to szybkie b. funkcjonalne kombi :wink: ale te 99% to faktycznie przesada...
a z tymi alfami to nie jest tak strasznie - jak nie ma 6 garow to mozna probowac :szeroki_usmiechpozdrawiam
Markowski
OI AXR 06 185@377
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez markowskiDig Dug, 7.3 do setki obecnie to zadna rewelacja - jezdzi troche po ulicach szybszych aut - stara poczciwa impreza GT ma 6 sekund do setki. Tyle ze niewiele z nich ma jednoczesnie sporo miejsca w srodku, naped na 4 kola i b. duzy bagaznik. RSka to szybkie b. funkcjonalne kombi :wink: ale te 99% to faktycznie przesada...
a z tymi alfami to nie jest tak strasznie - jak nie ma 6 garow to mozna probowac :szeroki_usmiech
Co do Alf... spotkałem się raz z Brerą (V6 sadzac po czasach uzyskiwanych przez to auto w testach :zlosnik... na trasie... nie chciał mi zjechać :shock: wiecie jak wygląda mina kierownika Brery, który najpierw nie ustępuje drogi byle skodzie i przyspiesza a pozniej jest wyprzedzany przez ta skode mimo ze wciaz przyspiesza a droga idzie ostro pod gore :?: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :szeroki_usmiechTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
szczegolnie podprowadzeonego pod szuszarkę, kiedys taki jeden gonil się ze mna ML a o1 miala tylko 120 km .... biedak ale mial minę, i przy okazji szczescie, chlopaki byli zajęci, od razu odpusił.... a ze mi sie troche spieszylo i chcialem jechac z 20 km /h wiecej niz on na gierkówce.... wiec juz nie moglem .... no cóz każdy kierwonik ma prawo do lewego pasa jak mu się spieszy...
a do RS-a powinnna byc dostepna skrzynka DSG i napęd na 4 łapy to bylby wymiatacz
Komentarz
-
-
bezduszny
O tak... brak 4x4 no i nie ma co się czarować... 200KM to nie jest moc powalająca jak na samochód segmentu "GT".
Komentarz
-
bezduszny
-
Kaszana
Zamieszczone przez MisiekWAW
Co do Alf... spotkałem się raz z Brerą (V6 sadzac po czasach uzyskiwanych przez to auto w testach :zlosnik... na trasie... nie chciał mi zjechać :shock: wiecie jak wygląda mina kierownika Brery, który najpierw nie ustępuje drogi byle skodzie i przyspiesza a pozniej jest wyprzedzany przez ta skode mimo ze wciaz przyspiesza a droga idzie ostro pod gore :?: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :szeroki_usmiech
[ Dodano: Nie 31 Gru, 06 13:58 ]
Zamieszczone przez djczasbezduszny, bo vw nigdy nie zgodzi sie aby skoda miała mocne silniki ten sam silnik w s3 ma 240 kucyków
Komentarz
-
Spoko, spoko - RS to tylko cywilny wozek z mocniejszym silnikiem. A zeby ludzie nie gineli, to producent dodal lepsza zawieche i halumce i to by bylo na tyle. Plus pare dodatkow, niby kosmetycznych, a tak naprawde to na nic innego nie moga sobie pozwolic, bo probuja ograniczyc koszty. Wiec po aucie przerabianym z cywilnego gnieciucha, czy to jest Octavia, czy Mondeo ST220, czy cokolwiek innego, to badzmy wyrozumiali, ze sam fakt takich mozliwosci, juz jest OK. Wy odrazu, ze nie ma 4x4, ze 200KM to wcale nie tak duzo itp. Miejcie umiar
Jak ktos chce miec max mozliwosci to kupuje typowo sportowy samochod, jak Impreza Miska, czy Celike, SLR-a i inne sportowe auta, gdzie zaczyna sie myslec o rozkladzie masy i niskim srodku ciezkosci juz od samej deski kreslarskiej.
Auta typu Octavi RS to zawsze beda polsrodki. Ale to wcale nie jest zle, jest bardzo dobrze, bo sport nie idzie w parze z funkcjonalnoscia wiec ojciec 4 osobowej rodziny, nie kupi auta typu coupe i nie bedzie sie cieszyl glosem silnika jak z tylu w foteliku wiecie swoje pociechy Ale RS-ik jest jak znalazl
MisiekWAW, taka jazda doprowadzisz do tragedii w rodzinie Koles popelni sepuku :szeroki_usmiechByła O1 jest F2.
Komentarz
-
Komentarz