jak już jesteśmy przy hamulcach to też mam 2 pytania do siedzących głębiej w temacie. Planuję swapa z 280 na 288mm i przy okazji pomyślałem czy nie warto by od razu zafundować sobie przewodów w stalowym oplocie ? tak na szybko przeglądając fora rzuca sie w oczy nazwa Goodridge ponoć dobre i sprawdzone przewody z tym ze trochę kosztują, jest coś porównywalnego jakościowo w przystępniejszej cenie ? czy lepiej odżałowac i brac te ? druga kwestia to płyn hamulcowy planowałem przejście na DOT5.1 ale... własnie gdzieś przeczytałem ze należy go często zmieniać bo szybko traci swoje właściwości, no i sam teraz nie wiem czy zostać przy DOT4 czy jednak lać 5.1 i się nei przejmowac tym co piszą ? w rajdach nie jeżdżę lubię ostro przycisnąć od czasu do czasu ale bez przesady raczej tarcz do czerwonosci nie rozgrzewam
a no i jeszcze trzecie pytanie, jeśli zamierzam zostać przy kołach 15'' to jakie max tarcze wejdą mi na tył ? (po przekładce belki, bo na razie bębny tam są...)
a no i jeszcze trzecie pytanie, jeśli zamierzam zostać przy kołach 15'' to jakie max tarcze wejdą mi na tył ? (po przekładce belki, bo na razie bębny tam są...)

moja żona mówi że za szybko i z agresywnie
w normalnej jeździe bedzie jakaś różnica na stalowym oplocie ? w sumie wymiana węży na ori wyjdzie mnie niewiele więcej sie zastanawiam że może jednak płyn powiedzmy że zostawię dot4 bo co pół roku zmieniac nie zamierzam
. Nic nie wycieka, więc gdzie jest fackup :?: Jaka jest różnica w budowie całego układu hamulcowego pomiędzy TDI a RS :?: Czy pompa z RS ma większą wydajność :?:

Komentarz