Tony065, właśnie ty jest zastanowienie bo pisze że pasuje i podaje modele aut , z tego co nawet pamiętam to też jak kupowałem do siebie to również na nich pisało 451 ale jak jest faktycznie
W takiej nadziei trwam potrzebuje jeszcze zaciski na przejście na tył 256, muszę kupić przyczepę bo sprzęt na większe imprezy się nie mieści, i większy tył wentylowany z pewnością się przyda.
JK AUDIO
DJ Jeremi - na wesele, poprawiny, 18-stki, imprezy firmowe i rodzinne. Sprzęt wraz ze mną jeździ oczywiście w Octavce
Tony065, właśnie ty jest zastanowienie bo pisze że pasuje i podaje modele aut , z tego co nawet pamiętam to też jak kupowałem do siebie to również na nich pisało 451 ale jak jest faktycznie
informacje w opisie są prawidłowe, jarzma 451 oryginalnie spotykane w Audi TT mk1, golfie IV Anniversary, Borze 2.8V6 itd z 312mm hamulcami podchodzą zarówno do aut na platformie Golfa IV jak i pasków B5 oraz Fabii (ale to już potrzebny jest też zacisk)
Jak robisz swapa z 288mm to sprawdź stare jarzmo jak ma wybity numer 301 to potrzebujesz 451
jezeli chodzi o tył to ja kupiłem nowe zaciski i jarzma z TRW w jakimś sklepie internetowym zapłaciłem coś ponad 800 zł...numery z TRW zacisk BHN281 i BHN282 jarzma BDA525 i BDA526. Może komus się przyda ;]
"urodzilem się z kierownicą w dłoni i ołowianą stopą" ;]
Jeremi3, tylko na tył jest jeszcze jeden mały problem. Inne są osłony tarcz hamulcowych. Można przerobić stare, tzn. ponacinać i rozklepać, ale jak to wygląda i robi to już nie powiem. Niestety, prze wymianie trzeba zdjąć też łożyska, a te w 98% przypadków są do wywalenia. Niestety, wychodzi drogo, ale po zmianie na kpl RS to nie ma porównania. Po jednym ostrym hamowaniu nikogo nie trzeba upominać o zapięte pasy :diabelski_usmiech
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Panowie,jak ktos wymienia tylne zaciski na wieksze i idzie na po najmniejszej lini oporu nie wymieniając osłony tarczy i być moze zyżytego łożyska to......... kaszana po prostu-ale to tylko moje prywatne zdanie i tak zrobisz jak chcesz ty płacisz
Panowie, a czy komplet 312mm: zwrotnice, piasty, jarzma i zaciski na przód od wersji angielskiej Golfa IV 2.8l V6 4motion będą pasowały do OI? Z tego co wiem tył jest inny przy 4x4, a jak jest z przodem?
adamw1, ogólnie powinno podejść ,problemem może być różnica w wieloklinie piasty a twoim przegubem , ale wówczas jest wyjście kupujesz nowe łożyska bo i tak wypadałoby od razu wymienić i przekładasz swoje piasty nie myl ze zwrotnicą , bo w zwrotnice w łożysko wprasowana jest właśnie piasta i będzie po problemie zawiecha jest ta sama więc możesz nawet przełożyć bez rozbierania razem z amorami i sprężynami .
Panowie, a czy komplet 312mm: zwrotnice, piasty, jarzma i zaciski na przód od wersji angielskiej Golfa IV 2.8l V6 4motion będą pasowały do OI? Z tego co wiem tył jest inny przy 4x4, a jak jest z przodem?
Panowie, a czy komplet 312mm: zwrotnice, piasty, jarzma i zaciski na przód od wersji angielskiej Golfa IV 2.8l V6 4motion będą pasowały do OI? Z tego co wiem tył jest inny przy 4x4, a jak jest z przodem?
podejdzie
potwierdzam :wink:
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Czarna_LK, nie wejdzie nic standardowego, chyba że dasz dystanse, bo zacisk do 256 na tył jest szeroki. Maicroft, ja robiąc swap hampli natknąłem się na zestaw z auta ze Szwajcarii, gdzie właśnie był taki szlif. Niby tylko 1-2mm, ale jednak.
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
A z a4 zacisk z jarzmem 312 podchodzi do o1 czy w końcu nie ,bo od tego czytania to już mnie głowa boli :shock:
inny jest offset, znaczy szerokość mocowania. Trzeba by dorabiać przejściówki. Hehe, mam takie w pudle z gratami, bo też myślałem, że podejdą. Dużo nie jestem stratny, bo kpl wyszedł za 90zł z przesyłką :wink:
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Kurczę za 800 stówek jest komplet zwrotnic 312 z cupry wsio oprócz mcpersona, tylko siana na to teraz nie ma.
Zacisk z a4 ma numer ate57 nie wiem jaki numer ma jarzmo bo kolo mi nie odpisał czyli lipa tak ? Ma być ate54 .
toomasz, wypadałoby chociaż sprawdzić ,bo może być minimalna różnica na zwrotnicy (długość elementu do którego mocuje się drążek kierowniczy )choć nie koniecznie .
Komentarz