[O1] swap hamulców RS

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ROBAL_26
    RS
    • 2010
    • 2324
    • Octavia I combi (1U5)
    • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

    Tony065, właśnie ty jest zastanowienie bo pisze że pasuje i podaje modele aut , z tego co nawet pamiętam to też jak kupowałem do siebie to również na nich pisało 451 ale jak jest faktycznie
    Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

    ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

    https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

    Komentarz

    • Jeremi3
      Drive
      • 2012
      • 66

      Ja po weekendzie majowym będę miał okazje przekonać się czy na przód pod 312 pasują od Leona Cupry. :wink:
      JK AUDIO
      DJ Jeremi - na wesele, poprawiny, 18-stki, imprezy firmowe i rodzinne. Sprzęt wraz ze mną jeździ oczywiście w Octavce

      Komentarz

      • ROBAL_26
        RS
        • 2010
        • 2324
        • Octavia I combi (1U5)
        • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

        Jeremi3, pasują bo to ta sama płyta VAG ,
        Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

        ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

        https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

        Komentarz

        • Jeremi3
          Drive
          • 2012
          • 66

          W takiej nadziei trwam potrzebuje jeszcze zaciski na przejście na tył 256, muszę kupić przyczepę bo sprzęt na większe imprezy się nie mieści, i większy tył wentylowany z pewnością się przyda.
          JK AUDIO
          DJ Jeremi - na wesele, poprawiny, 18-stki, imprezy firmowe i rodzinne. Sprzęt wraz ze mną jeździ oczywiście w Octavce

          Komentarz

          • ROBAL_26
            RS
            • 2010
            • 2324
            • Octavia I combi (1U5)
            • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

            Jeremi3, kolega z Leonclub.pl wystawił taki komplecik , może coś z ceny by spuścił po dogadaniu .

            Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

            ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

            https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

            Komentarz

            • xman750
              Rider
              • 2011
              • 322

              Zamieszczone przez ROBAL_26
              Tony065, właśnie ty jest zastanowienie bo pisze że pasuje i podaje modele aut , z tego co nawet pamiętam to też jak kupowałem do siebie to również na nich pisało 451 ale jak jest faktycznie

              informacje w opisie są prawidłowe, jarzma 451 oryginalnie spotykane w Audi TT mk1, golfie IV Anniversary, Borze 2.8V6 itd z 312mm hamulcami podchodzą zarówno do aut na platformie Golfa IV jak i pasków B5 oraz Fabii (ale to już potrzebny jest też zacisk)

              Jak robisz swapa z 288mm to sprawdź stare jarzmo jak ma wybity numer 301 to potrzebujesz 451

              Komentarz

              • dzony
                Ambiente
                • 2005
                • 111

                jezeli chodzi o tył to ja kupiłem nowe zaciski i jarzma z TRW w jakimś sklepie internetowym zapłaciłem coś ponad 800 zł...numery z TRW zacisk BHN281 i BHN282 jarzma BDA525 i BDA526. Może komus się przyda ;]
                "urodzilem się z kierownicą w dłoni i ołowianą stopą" ;]

                176Km 343Nm
                hamulce 312mm przód i 256mm tył

                Komentarz

                • Tony065
                  RS
                  • 2009
                  • 2487
                  • Octavia I (1U2)
                  • ARX 1.8 20VT 150 KM

                  Jeremi3, tylko na tył jest jeszcze jeden mały problem. Inne są osłony tarcz hamulcowych. Można przerobić stare, tzn. ponacinać i rozklepać, ale jak to wygląda i robi to już nie powiem. Niestety, prze wymianie trzeba zdjąć też łożyska, a te w 98% przypadków są do wywalenia. Niestety, wychodzi drogo, ale po zmianie na kpl RS to nie ma porównania. Po jednym ostrym hamowaniu nikogo nie trzeba upominać o zapięte pasy :diabelski_usmiech
                  Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                  @ by Tune-up Gdańsk
                  TDI VP++ i jeszcze rośnie
                  Antek

                  Komentarz

                  • Jeremi3
                    Drive
                    • 2012
                    • 66

                    xman750, potwierdzam co napisałeś, na moim jarzmie od Leona Cupry też nabite 451, więc powinno pasować.

                    Tony065, w kwestii tyłu wiem o osłonach tarcz, nie trzeba ich wymieniać, wystarczy ściąć rant osłony żeby większa tarcz weszła.

                    I taka ciekawostka w kwestii osłon, ojciec ma Fiestę mk7 i osłon na tarczę nie ma wogóle...

                    U mnie już przód 312mm teraz przymiarka - tył wentylowany :twisted:
                    JK AUDIO
                    DJ Jeremi - na wesele, poprawiny, 18-stki, imprezy firmowe i rodzinne. Sprzęt wraz ze mną jeździ oczywiście w Octavce

                    Komentarz

                    • owen
                      Rider
                      • 2010
                      • 482

                      Panowie,jak ktos wymienia tylne zaciski na wieksze i idzie na po najmniejszej lini oporu nie wymieniając osłony tarczy i być moze zyżytego łożyska to......... kaszana po prostu-ale to tylko moje prywatne zdanie i tak zrobisz jak chcesz ty płacisz
                      MOCY PRZYBYWAJ

                      Komentarz

                      • adamw1
                        Classic
                        • 2010
                        • 37

                        Panowie, a czy komplet 312mm: zwrotnice, piasty, jarzma i zaciski na przód od wersji angielskiej Golfa IV 2.8l V6 4motion będą pasowały do OI? Z tego co wiem tył jest inny przy 4x4, a jak jest z przodem?

                        Komentarz

                        • ROBAL_26
                          RS
                          • 2010
                          • 2324
                          • Octavia I combi (1U5)
                          • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                          adamw1, ogólnie powinno podejść ,problemem może być różnica w wieloklinie piasty a twoim przegubem , ale wówczas jest wyjście kupujesz nowe łożyska bo i tak wypadałoby od razu wymienić i przekładasz swoje piasty nie myl ze zwrotnicą , bo w zwrotnice w łożysko wprasowana jest właśnie piasta i będzie po problemie zawiecha jest ta sama więc możesz nawet przełożyć bez rozbierania razem z amorami i sprężynami .
                          Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                          ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                          https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                          Komentarz

                          • xman750
                            Rider
                            • 2011
                            • 322

                            Zamieszczone przez adamw1
                            Panowie, a czy komplet 312mm: zwrotnice, piasty, jarzma i zaciski na przód od wersji angielskiej Golfa IV 2.8l V6 4motion będą pasowały do OI? Z tego co wiem tył jest inny przy 4x4, a jak jest z przodem?
                            podejdzie

                            Komentarz

                            • Tony065
                              RS
                              • 2009
                              • 2487
                              • Octavia I (1U2)
                              • ARX 1.8 20VT 150 KM

                              Zamieszczone przez xman750
                              Zamieszczone przez adamw1
                              Panowie, a czy komplet 312mm: zwrotnice, piasty, jarzma i zaciski na przód od wersji angielskiej Golfa IV 2.8l V6 4motion będą pasowały do OI? Z tego co wiem tył jest inny przy 4x4, a jak jest z przodem?
                              podejdzie
                              potwierdzam :wink:
                              Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                              @ by Tune-up Gdańsk
                              TDI VP++ i jeszcze rośnie
                              Antek

                              Komentarz

                              • Czarna_LK
                                RS
                                • 2014
                                • 2255
                                • Octavia I combi (1U5)
                                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                Panowie, po zmianie na tył 256mm zimówka 15 podejdzie? czy podobny temat jak przód i 312mm?
                                Octavia I FL kombi, 1.9 TDI 110 KM ASV, L&K
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=80299

                                _______
                                Piotr

                                Komentarz

                                • xman750
                                  Rider
                                  • 2011
                                  • 322

                                  Zamieszczone przez Czarna_LK
                                  Panowie, po zmianie na tył 256mm zimówka 15 podejdzie? czy podobny temat jak przód i 312mm?
                                  podejdzie

                                  Komentarz

                                  • Maicroft
                                    Moderator
                                    S_OCP MemberModeratorr
                                    • 2004
                                    • 25757
                                    • Audi

                                    ALU 15 nie podchodzi wiec stal pewnie tez nie.

                                    Gdzieś nawet jest temat jak henio szlifował zaciski
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz

                                    • Tony065
                                      RS
                                      • 2009
                                      • 2487
                                      • Octavia I (1U2)
                                      • ARX 1.8 20VT 150 KM

                                      Czarna_LK, nie wejdzie nic standardowego, chyba że dasz dystanse, bo zacisk do 256 na tył jest szeroki. Maicroft, ja robiąc swap hampli natknąłem się na zestaw z auta ze Szwajcarii, gdzie właśnie był taki szlif. Niby tylko 1-2mm, ale jednak.
                                      Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                      @ by Tune-up Gdańsk
                                      TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                      Antek

                                      Komentarz

                                      • Tomasz76
                                        Ambiente
                                        • 2013
                                        • 173

                                        A z a4 zacisk z jarzmem 312 podchodzi do o1 czy w końcu nie ,bo od tego czytania to już mnie głowa boli :shock:

                                        Komentarz

                                        • Tony065
                                          RS
                                          • 2009
                                          • 2487
                                          • Octavia I (1U2)
                                          • ARX 1.8 20VT 150 KM

                                          Zamieszczone przez Tomasz76
                                          A z a4 zacisk z jarzmem 312 podchodzi do o1 czy w końcu nie ,bo od tego czytania to już mnie głowa boli :shock:
                                          inny jest offset, znaczy szerokość mocowania. Trzeba by dorabiać przejściówki. Hehe, mam takie w pudle z gratami, bo też myślałem, że podejdą. Dużo nie jestem stratny, bo kpl wyszedł za 90zł z przesyłką :wink:
                                          Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                          @ by Tune-up Gdańsk
                                          TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                          Antek

                                          Komentarz

                                          • Tomasz76
                                            Ambiente
                                            • 2013
                                            • 173

                                            Kurczę za 800 stówek jest komplet zwrotnic 312 z cupry wsio oprócz mcpersona, tylko siana na to teraz nie ma.
                                            Zacisk z a4 ma numer ate57 nie wiem jaki numer ma jarzmo bo kolo mi nie odpisał czyli lipa tak ? Ma być ate54 .

                                            Komentarz

                                            • Tony065
                                              RS
                                              • 2009
                                              • 2487
                                              • Octavia I (1U2)
                                              • ARX 1.8 20VT 150 KM

                                              Mam zaciski/jarzma z A4 pod 312 i jarzma do naszych taczek pod 288. W poniedziałek cykne fotki i wstawię, to zobaczysz OCK :wink:
                                              Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                              @ by Tune-up Gdańsk
                                              TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                              Antek

                                              Komentarz

                                              • Maicroft
                                                Moderator
                                                S_OCP MemberModeratorr
                                                • 2004
                                                • 25757
                                                • Audi

                                                Ale jak podajecie A4 to trzeba podawac jaki typ, bo A4 jest cala masa, roznice sa nawet w rocznikach w roznych czesciach :idea:

                                                Jarzma z A6 C5 przed liftem ponoc pasuja do naszych zwrotnic z O1, a po lifcie sa juz inne
                                                Spritmonitor.de

                                                Komentarz

                                                • toomasz
                                                  Elegance
                                                  • 2010
                                                  • 910
                                                  • Volkswagen
                                                  • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                                                  Pytanie do tych co przeszli z 280 na 288, czy po tym zabiegu trzeba robić zbieżność/ geometrie?

                                                  Komentarz

                                                  • ROBAL_26
                                                    RS
                                                    • 2010
                                                    • 2324
                                                    • Octavia I combi (1U5)
                                                    • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                                                    toomasz, wypadałoby chociaż sprawdzić ,bo może być minimalna różnica na zwrotnicy (długość elementu do którego mocuje się drążek kierowniczy )choć nie koniecznie .
                                                    Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                                                    ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                                                    https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...