soszek81, tylko tarcze i jarzma potrzebujesz zmienić. Cała reszta pasuje. Chociaż nie jestem pewien osłony tarczy. Gratuluję zdecydowania. Będziesz Pan zadowolony
soszek81, belka tylna podchodzi bez problemu od htb bo ja taką mam w moim kombi jak na tarcze zmieniałem :wink: jedynie co się różni to końcówki węży hamulcowych bo są inne do bębnów a inne do zacisków od tarcz oraz linka od ręcznego przy bębnach jest krótsza i ją też trzeba wymieniać reszta p&p
soszek81, mam na sprzedaż tarcze EBC Standard 288mm nowe. Zainteresowany :?: Aha, jeśli dawcą organów jest RS, to tam z tyłu są hample 256x22. Nie podejdą na felgi 15'.
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
mp1985, przy zmianie na 288 trzeba zmieniać dużo rzeczy. My tu piszemy o różnicach pomiędzy 288/312. Poza tym przeczytaj cały wątek i będziesz wiedział wszystko. :wink:
soszek81, jak kupowałem swoje hample 256 na tył, to pogadałem trochę ze sprzedawcą i powiedział mi o różnicach. Największa to szerokość zacisku, bo sama tarcza wentylowana jest ponad 2x szersza od zwykłej.
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Tony065 - jak 288 podejdzie do felgi 15tki to jak 256 (mniejsza) ma się nie zmieścić??
A jak pójdzie cała belka to nie powinno być jajec.
Kwestia skąd wytrzaskać jarzma pod 288 (ziutsane - zamiana??).
W 256 na tyle zacisk jest nieproporcjonalnie duży do wielkości tarczy. U mnie po swapie z 288/232 na 312/256 nie mogłem założyć dojazdówki 15 na tył (256)
ziutsane, pytają o tarcze+klocki czy zaciski :?: zregenerowany zestaw zacisków 256 na tył Grześ z LC chce 500zł.
A przy okazji, najlepszego w dniu dzisiejszym :!:
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
soszek81, mam na sprzedaż tarcze EBC Standard 288mm nowe. Zainteresowany :?: Aha, jeśli dawcą organów jest RS, to tam z tyłu są hample 256x22. Nie podejdą na felgi 15'.
Jak nie podejdą jak podejdą? Tylko jeśli z przodu są tarcze 312mm to 15" felga nie wejdzie
Tylko jeśli z przodu są tarcze 312mm to 15" felga nie wejdzie
min. 16" :diabelski_usmiech
To już wiem
Zrobiłem rozeznanie - jarzma pod 288 są na allegro, tarcze nówki, więc jakoś to będzie.
Wczoraj w przypływie endorfin szukałem felg i opon 16tek - po przeliczeniu co i za ile zostanę przy 15tkach.
ziutsane - w sobotę będę miał najprawdopodobniej graty. Chętny na zamianę jarzma i tarcze 288 za 312? W poniedziałek będę wracał przez Dąbrowę G. z klamotami więc moglibyśmy się od razu zamienić i bym miał komplet do montażu?? :diabelski_usmiech
nie tak prędko od 4 napędowych zaciski 256 są trochę inne trzeba dawać jakieś dystanse żeby banglało.
"forum.skodaclub.pl/tuning-detailing/modyfikacje-hamulcow-kompedium-wiedzy-octavia1-leon-itp-t1964.html" skopiujcie to do przeglądarki i zmiencie super na skoda bo inaczej się nie da.
Zaraz mi czacha pęknie (a piwa do jej ostudzenia w lodówce brak).
Przeczytałem wątki na skodaklub i leon klub
o przechodzeniu z hampli 280->288->312 przód (sprawa jasna).
Także przechodzeniu z tyłu z bębnów na 232 oraz 256.
Trafiłem w dwóch wątkach na informację, iż zakładając 256 na tył musi być felga 16cali.
Drążąc wpisy wychodzi że średnica jest ok (przy 15 cali) tylko zacisk ociera o felgę (lec to pisał).
Pytanie - zastosowanie jakiegoś dystansu/podkładki pod felgę byłoby wystarczające do rozwiązania problemu??????
kabanos - zmieniając hample zmieniałeś kodowanie pompy ABS? czytam też o tym i piszą że jak się przejdzie z bębnów na tarcze to zdecydowanie trzeba...
:?:
Była O1 kombi ALH++ 150/340
Obecnie Pyzio 206 1.4HDi+ ~90/200
Komentarz