Tony065, właśnie ty jest zastanowienie bo pisze że pasuje i podaje modele aut , z tego co nawet pamiętam to też jak kupowałem do siebie to również na nich pisało 451 ale jak jest faktycznie
[O1] swap hamulców RS
Zwiń
X
-
Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
-
-
Jeremi3, pasują bo to ta sama płyta VAG ,Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
W takiej nadziei trwam potrzebuje jeszcze zaciski na przejście na tył 256, muszę kupić przyczepę bo sprzęt na większe imprezy się nie mieści, i większy tył wentylowany z pewnością się przyda.JK AUDIO
DJ Jeremi - na wesele, poprawiny, 18-stki, imprezy firmowe i rodzinne. Sprzęt wraz ze mną jeździ oczywiście w Octavce
Komentarz
-
-
Jeremi3, kolega z Leonclub.pl wystawił taki komplecik , może coś z ceny by spuścił po dogadaniu .
Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ROBAL_26Tony065, właśnie ty jest zastanowienie bo pisze że pasuje i podaje modele aut , z tego co nawet pamiętam to też jak kupowałem do siebie to również na nich pisało 451 ale jak jest faktycznie
informacje w opisie są prawidłowe, jarzma 451 oryginalnie spotykane w Audi TT mk1, golfie IV Anniversary, Borze 2.8V6 itd z 312mm hamulcami podchodzą zarówno do aut na platformie Golfa IV jak i pasków B5 oraz Fabii (ale to już potrzebny jest też zacisk)
Jak robisz swapa z 288mm to sprawdź stare jarzmo jak ma wybity numer 301 to potrzebujesz 451
Komentarz
-
-
jezeli chodzi o tył to ja kupiłem nowe zaciski i jarzma z TRW w jakimś sklepie internetowym zapłaciłem coś ponad 800 zł...numery z TRW zacisk BHN281 i BHN282 jarzma BDA525 i BDA526. Może komus się przyda ;]"urodzilem się z kierownicą w dłoni i ołowianą stopą" ;]
176Km 343Nm
hamulce 312mm przód i 256mm tył
Komentarz
-
-
Jeremi3, tylko na tył jest jeszcze jeden mały problem. Inne są osłony tarcz hamulcowych. Można przerobić stare, tzn. ponacinać i rozklepać, ale jak to wygląda i robi to już nie powiem. Niestety, prze wymianie trzeba zdjąć też łożyska, a te w 98% przypadków są do wywalenia. Niestety, wychodzi drogo, ale po zmianie na kpl RS to nie ma porównania. Po jednym ostrym hamowaniu nikogo nie trzeba upominać o zapięte pasy :diabelski_usmiechBlack Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
xman750, potwierdzam co napisałeś, na moim jarzmie od Leona Cupry też nabite 451, więc powinno pasować.
Tony065, w kwestii tyłu wiem o osłonach tarcz, nie trzeba ich wymieniać, wystarczy ściąć rant osłony żeby większa tarcz weszła.
I taka ciekawostka w kwestii osłon, ojciec ma Fiestę mk7 i osłon na tarczę nie ma wogóle...
U mnie już przód 312mm teraz przymiarka - tył wentylowany :twisted:JK AUDIO
DJ Jeremi - na wesele, poprawiny, 18-stki, imprezy firmowe i rodzinne. Sprzęt wraz ze mną jeździ oczywiście w Octavce
Komentarz
-
-
adamw1, ogólnie powinno podejść ,problemem może być różnica w wieloklinie piasty a twoim przegubem , ale wówczas jest wyjście kupujesz nowe łożyska bo i tak wypadałoby od razu wymienić i przekładasz swoje piasty nie myl ze zwrotnicą , bo w zwrotnice w łożysko wprasowana jest właśnie piasta i będzie po problemie zawiecha jest ta sama więc możesz nawet przełożyć bez rozbierania razem z amorami i sprężynami .Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez xman750Zamieszczone przez adamw1Panowie, a czy komplet 312mm: zwrotnice, piasty, jarzma i zaciski na przód od wersji angielskiej Golfa IV 2.8l V6 4motion będą pasowały do OI? Z tego co wiem tył jest inny przy 4x4, a jak jest z przodem?Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Panowie, po zmianie na tył 256mm zimówka 15 podejdzie? czy podobny temat jak przód i 312mm?Octavia I FL kombi, 1.9 TDI 110 KM ASV, L&K
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=80299
_______
Piotr
Komentarz
-
-
Czarna_LK, nie wejdzie nic standardowego, chyba że dasz dystanse, bo zacisk do 256 na tył jest szeroki. Maicroft, ja robiąc swap hampli natknąłem się na zestaw z auta ze Szwajcarii, gdzie właśnie był taki szlif. Niby tylko 1-2mm, ale jednak.Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tomasz76A z a4 zacisk z jarzmem 312 podchodzi do o1 czy w końcu nie ,bo od tego czytania to już mnie głowa boli :shock:Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
toomasz, wypadałoby chociaż sprawdzić ,bo może być minimalna różnica na zwrotnicy (długość elementu do którego mocuje się drążek kierowniczy )choć nie koniecznie .Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
Komentarz