BIG FMIC na cieple dni

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Purchawa
    Admin
    S_OCP Member
    • 2004
    • 8007

    jaro4444, trzeba przyznac, ze robota full profi.
    "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
    Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

    STOP ECO-TERRORISM!

    Komentarz


    • ja powiem szczerze jestem pod wrażaniem, podziwiam ludzi ktorzy maja taki talent w rękach i potrafią sobie tego typu rzeczy zrobic samodzielnie

      Gratki! W temacie samego IC , to nie korcilo CIe zeby dac wiekszy? masz w koncu miejsca jeszcze troche.... pod jaka moc tego wyszykowales?

      Komentarz

      • jaro4444
        Rider
        • 2006
        • 508

        Zamieszczone przez lec
        W temacie samego IC , to nie korcilo CIe zeby dac wiekszy? masz w koncu miejsca jeszcze troche.... pod jaka moc tego wyszykowales?
        Na razie mam 140 KM i nie planuje raczej robić więcej chyba, że mi seryjne turbulum zdechnie to dam od AWX albo ASZ :szeroki_usmiech

        Zrobiłem o takich wymiarach z dwóch względów - nie chciałem za dużej objętości by turbo lag był jak najmniejszy i myślałem, że uda się bez cięcia belki wyjść z problemu. Teraz bym zrobił o 10 cm dłuższy dla mocniejszych silników a dla takich do ok 150-160 KM myślę, że ten wymiar wystarczy.
        Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

        Komentarz


        • mysle ze takie na 160-170km spokojnie styknie
          ja caly czas na moim od sprintera jeszcze bez korekty i laga mam sporego, choc sie juz do niego przyzwyczailem

          Komentarz

          • Purchawa
            Admin
            S_OCP Member
            • 2004
            • 8007

            Zamieszczone przez lec
            nie korcilo CIe zeby dac wiekszy?
            A po co wiekszy? Przesadzenie z wielkoscia IC spowoduje wiekszego laga i skutek odwrotny od zamierzonego. Zeby napelnic big IC trzeba miec czym.

            Ogolnie rzecz biorac, to powinno sie policzyc objetosc IC pod konkretny silnik, sprezarke i planowana moc.
            "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
            Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

            STOP ECO-TERRORISM!

            Komentarz

            • Masmo
              L&K
              • 2005
              • 1145

              Zamieszczone przez Aligator
              Zamieszczone przez lec
              Krzychu po zdemontowaniu CSMIC'a Aliego stwierdzil ze to sa po prostu dwa rdzenie od serii zespanawane razem :P
              No to się pomylił :P Są to zupełnie inne rdzenie, większe i o innej konstrukcji. Widać to na pierwszy rzut oka.
              Pewnie że nie ma to nic wspólnego z seryjnym SMIC-em jest sporo wiekszy w przekroju. Wypełnia całe wolne miejsce.
              Ja tam jestem bardzo zadowolony z CSMIC. Nie czuje się puchnęcia nawet przy upałach majowych. Muszę porobić pomiary temperaturki z ciekawości.

              [ Dodano: Sro 23 Maj, 07 10:58 ]
              Zamieszczone przez lec
              no i u mie bedzie juz chlodniej, IC od jakiegos mocnego sprintera ...
              Nieźle :shock: . Ostro grasz. Kiedy pompę kupujesz?
              Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

              Komentarz


              • Masmo, jesli sie nie bedzie wciaz przeciagac to mysle ze w lipcu bede juz jezdzil na calkowicie nowym setupie

                Komentarz

                • jaro4444
                  Rider
                  • 2006
                  • 508

                  Dziś na małym spocie LCT zrobiliśmy porównanie skuteczności działania mojego FMIC i seryjnego IC z ASV (oba silniki moc ok 140 KM i moment ok. 315-320 Nm). Dość mocne przyśpieszenia na poszczegolnych biegach, obciążenie u mnie 3 pasażerów, w ASV dwóch. Temperatura otoczenia ok 24.5C. Oto wyniki:
                  Pierwsza jazda i rozgrzanie układów dolotowych (silniki nagrzane przy starcie były do 90C):
                  Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

                  Późniejsze butowanko przy ustabilizowanych już termicznie układach dolotowych:
                  Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.


                  Jak widać mój FMIC daje rożnicę temperatury ok 30C względem seryjnego w tych warunkach. Wiem z autopsji, że przy 32C na zewnątrz mój FMIC miał podobne pemperatury na wylocie, z pomiarów kolegi w takich warunkach wychodzi, że na seryjnym IC na wylocie było blisko 90C. Róznice więc pogłębiają się ze wzrostem temperatury otoczenia.

                  Podsumowując jestem w 100% zadwolony z uzyskanego rezultatu.
                  Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

                  Komentarz

                  • lisek516
                    Drive
                    • 2010
                    • 77

                    witam
                    gdzie moge kupic wiekszy ic z wlotem i wyloten po jednej stronie tak aby było jAK naj mniej do przerabiania do O1

                    Komentarz

                    • krzysiek13
                      L&K
                      • 2010
                      • 1155

                      lisek516, z orurowaniem fmica wbrew pozorom nie ma dużo rzeźby. A takie z wylotami po jednej stronie są drogie

                      tu jest przykład, zdaje się ciut za duży
                      Octavia

                      Komentarz

                      • lisek516
                        Drive
                        • 2010
                        • 77

                        kolego nic tańszego nie ma??

                        Komentarz

                        • Przemek345
                          Rider
                          • 2008
                          • 314

                          Zamieszczone przez lisek516
                          kolego nic tańszego nie ma??
                          Możesz jeszcze szukać coolera od Ibizy Cupry silnik BPX lub BUK ale to też tani gips nie jest i rzadko spotykany np http://allegro.pl/nowy-intercooler-s...420289003.html, http://allegro.pl/seat-ibiza-leon-cu...362904868.html

                          także najlepszym wyjściem jest tak jak radzi k085 kupno np takiego coolera (mam taki u siebie pasuje jak dedykowany) i zrobienie customowego orurowania, ew. można kombinować z tańszymi coolerami np od Iveco Dialy. Cobyś nie wymyślił na FMIC nie ma co oszczędzać i min 800-1000 zł trzeba wydać. :P
                          Octa

                          Komentarz

                          • lisek516
                            Drive
                            • 2010
                            • 77

                            a jak bym zrobiłjak u ciebie to wiekszego laga nie odczuje??

                            Komentarz

                            • Przemek345
                              Rider
                              • 2008
                              • 314

                              Wszystko kwestia dobrego wystrojenia i turbiny, ja nie zauważyłem jakiejś drastycznej różnicy. Jeśli obawiasz się laga można jeszcze zastosować kolektor dolotowy od AWXa wtedy masz wlot w drugą stronę i można trochę dolot skrócić, ale tak jak mówię u mnie z lagiem nie było problemu. W ogóle co planujesz tam wstawić za turbo bo rozumiem że org. idzie out.
                              Octa

                              Komentarz

                              • lisek516
                                Drive
                                • 2010
                                • 77

                                tzn turbo narzazie to az sie wysra;p a ogólnie mam plan na wtryski 0.216 fmic i program i ile móg bym niec z tego??? motor ALH

                                Komentarz

                                • Przemek345
                                  Rider
                                  • 2008
                                  • 314

                                  Jeśli nie planujesz zmiany turbo to moim zdaniem bez sensu zakładać FMIC już lepiej tą kasę właśnie w turbo zainwestować bo do 140-150km to Ci spokojnie starczy to co masz, a tyle osiągniesz po turbinie np od ARLa i programie.
                                  Octa

                                  Komentarz

                                  • lisek516
                                    Drive
                                    • 2010
                                    • 77

                                    a jak turbo bede chciał od arl to pasuje pQp?? :?:

                                    Komentarz

                                    • Przemek345
                                      Rider
                                      • 2008
                                      • 314

                                      P&P wchodzi, jedynie część zimna turbiny ma inne złącze i tu trzeba albo zastosować odpowiednią przejściówkę np http://allegro.pl/redukcja-turbo-prz...394119753.html albo kupić wąż z szybkozłączem i go odpowiednio zmodyfikować :P, a i u Ciebie jest silnik ALH więc wtryski wydajniejsze też były by mile widziane. Kilka przykładów modzonych ALH : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=arl+alh , http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=arl+alh i jeszcze coś w szukajce na pewno się znajdzie.
                                      Octa

                                      Komentarz

                                      • krzysiek13
                                        L&K
                                        • 2010
                                        • 1155

                                        lisek516, Przemek345, też się za to zabieram
                                        Octavia

                                        Komentarz

                                        • Przemek345
                                          Rider
                                          • 2008
                                          • 314

                                          Zamieszczone przez k085
                                          lisek516, Przemek345, też się za to zabieram
                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...r=asc&start=48
                                          Dobry wybór k u Ciebie inna bajka w ASZcie powinno robić robotę :wink:
                                          Octa

                                          Komentarz

                                          • krzysiek13
                                            L&K
                                            • 2010
                                            • 1155

                                            Przemek345, jak zamocowałeś fmic? masz jakieś zdjęcia tego mocowania? jaka średnica rur? ile, jakich kolanek kupowałeś?
                                            Octavia

                                            Komentarz

                                            • Przemek345
                                              Rider
                                              • 2008
                                              • 314

                                              Ja się głównie wzorowałem na zdjęciach z profilu dobrygrzeswawa, a u mnie to tak wygląda :



                                              Średnica rur bodajże fi55, radze też na gumowych złączkach nie oszczędzać, u mnie jedna poszła i zderzak trzeba było ściągać, ale teraz siedzą takie do 8 barów i jest ok.
                                              Octa

                                              Komentarz

                                              • looker
                                                RS
                                                • 2008
                                                • 1886
                                                • Octavia II (1Z3)
                                                • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                                Przemek345, gdzie kupowałeś łącznik gumowe ?
                                                OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                                                SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                                                Komentarz

                                                • rOBERTO795
                                                  RS
                                                  • 2009
                                                  • 3465
                                                  • Octavia III (5E3)
                                                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                                  Zamieszczone przez looker
                                                  Przemek345, gdzie kupowałeś łącznik gumowe ?
                                                  Ja mam z http://www.re5pect.pl/ i dają rade
                                                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                                  Komentarz

                                                  • fahoovnik
                                                    Drive
                                                    • 2010
                                                    • 41

                                                    wydaje mi sie ze jakośc wykonania nie powala
                                                    my robimy to tak

                                                    średnice fi 60mm,palona laserem flansza pod map sensor ,spawanie TIG











                                                    można?
                                                    MOŻNA
                                                    odczuwalna zmiana w jeździe po przesiadce na fi 60mm
                                                    SPRZEDAM: sprzedam TURBINY BRD do tuningu1.9TDI nie regenerowane GG 7577066

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...