jaro4444, trzeba przyznac, ze robota full profi.
BIG FMIC na cieple dni
Zwiń
X
-
lec
ja powiem szczerze jestem pod wrażaniem, podziwiam ludzi ktorzy maja taki talent w rękach i potrafią sobie tego typu rzeczy zrobic samodzielnie
Gratki! W temacie samego IC , to nie korcilo CIe zeby dac wiekszy? masz w koncu miejsca jeszcze troche.... pod jaka moc tego wyszykowales?
Komentarz
-
Zamieszczone przez lecW temacie samego IC , to nie korcilo CIe zeby dac wiekszy? masz w koncu miejsca jeszcze troche.... pod jaka moc tego wyszykowales?
Zrobiłem o takich wymiarach z dwóch względów - nie chciałem za dużej objętości by turbo lag był jak najmniejszy i myślałem, że uda się bez cięcia belki wyjść z problemu. Teraz bym zrobił o 10 cm dłuższy dla mocniejszych silników a dla takich do ok 150-160 KM myślę, że ten wymiar wystarczy.Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+
Komentarz
-
-
lec
mysle ze takie na 160-170km spokojnie styknie
ja caly czas na moim od sprintera jeszcze bez korekty i laga mam sporego, choc sie juz do niego przyzwyczailem
Komentarz
-
Zamieszczone przez lecnie korcilo CIe zeby dac wiekszy?
Ogolnie rzecz biorac, to powinno sie policzyc objetosc IC pod konkretny silnik, sprezarke i planowana moc."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AligatorZamieszczone przez lecKrzychu po zdemontowaniu CSMIC'a Aliego stwierdzil ze to sa po prostu dwa rdzenie od serii zespanawane razem :P
Ja tam jestem bardzo zadowolony z CSMIC. Nie czuje się puchnęcia nawet przy upałach majowych. Muszę porobić pomiary temperaturki z ciekawości.
[ Dodano: Sro 23 Maj, 07 10:58 ]
Zamieszczone przez lecno i u mie bedzie juz chlodniej, IC od jakiegos mocnego sprintera ...Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz
-
-
lec
Masmo, jesli sie nie bedzie wciaz przeciagac to mysle ze w lipcu bede juz jezdzil na calkowicie nowym setupie
Komentarz
-
Dziś na małym spocie LCT zrobiliśmy porównanie skuteczności działania mojego FMIC i seryjnego IC z ASV (oba silniki moc ok 140 KM i moment ok. 315-320 Nm). Dość mocne przyśpieszenia na poszczegolnych biegach, obciążenie u mnie 3 pasażerów, w ASV dwóch. Temperatura otoczenia ok 24.5C. Oto wyniki:
Pierwsza jazda i rozgrzanie układów dolotowych (silniki nagrzane przy starcie były do 90C):
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Późniejsze butowanko przy ustabilizowanych już termicznie układach dolotowych:
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Jak widać mój FMIC daje rożnicę temperatury ok 30C względem seryjnego w tych warunkach. Wiem z autopsji, że przy 32C na zewnątrz mój FMIC miał podobne pemperatury na wylocie, z pomiarów kolegi w takich warunkach wychodzi, że na seryjnym IC na wylocie było blisko 90C. Róznice więc pogłębiają się ze wzrostem temperatury otoczenia.
Podsumowując jestem w 100% zadwolony z uzyskanego rezultatu.Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lisek516kolego nic tańszego nie ma??
także najlepszym wyjściem jest tak jak radzi k085 kupno np takiego coolera (mam taki u siebie pasuje jak dedykowany) i zrobienie customowego orurowania, ew. można kombinować z tańszymi coolerami np od Iveco Dialy. Cobyś nie wymyślił na FMIC nie ma co oszczędzać i min 800-1000 zł trzeba wydać. :P
Komentarz
-
-
Wszystko kwestia dobrego wystrojenia i turbiny, ja nie zauważyłem jakiejś drastycznej różnicy. Jeśli obawiasz się laga można jeszcze zastosować kolektor dolotowy od AWXa wtedy masz wlot w drugą stronę i można trochę dolot skrócić, ale tak jak mówię u mnie z lagiem nie było problemu. W ogóle co planujesz tam wstawić za turbo bo rozumiem że org. idzie out.
Komentarz
-
-
P&P wchodzi, jedynie część zimna turbiny ma inne złącze i tu trzeba albo zastosować odpowiednią przejściówkę np http://allegro.pl/redukcja-turbo-prz...394119753.html albo kupić wąż z szybkozłączem i go odpowiednio zmodyfikować :P, a i u Ciebie jest silnik ALH więc wtryski wydajniejsze też były by mile widziane. Kilka przykładów modzonych ALH : http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=arl+alh , http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=arl+alh i jeszcze coś w szukajce na pewno się znajdzie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez k085lisek516, Przemek345, też się za to zabieram
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...r=asc&start=48
Komentarz
-
-
Ja się głównie wzorowałem na zdjęciach z profilu dobrygrzeswawa, a u mnie to tak wygląda :
Średnica rur bodajże fi55, radze też na gumowych złączkach nie oszczędzać, u mnie jedna poszła i zderzak trzeba było ściągać, ale teraz siedzą takie do 8 barów i jest ok.
Komentarz
-
-
Przemek345, gdzie kupowałeś łącznik gumowe ?OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lookerPrzemek345, gdzie kupowałeś łącznik gumowe ?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Komentarz