Zamieszczone przez navaho
[O1] Wycinanie Katalizatora w TDI
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Lukassoz tego co mówili mędrcy forumowi :-) mogą powstawać niekorzystne zawirowania i powinno się wstawić rurkę, ale niech ktoś jeszcze potwierdzi
tak właśnie mówiłem ale jeśli chodzi o fizykę to nie każcie mi to tłumaczyć na podstawie formułek i praw :P :szeroki_usmiechNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Ponieważ ostatnio jak po nocy odpaliłem furkę, zapalił mi silniczek na pomarańczowo i nie chciał zgasnąć, po przejechaniu dosłownie kilku km i zapaleniu auta poraz 3 w końcu zgasł.
Ale postanowiłem dmuchać na zimne i podjechałem do mechaniora na diagnozę.
Nie znam się na programach, ale sofcik był po polsku, wyskoczył jakiś błąd informujący o czujniku temp. czy jakoś tak (numerków żadnych nie widziałem).Błąd został skasowany.Ponieważ w instrukcji pisało ,że błąd odnosi się do czegośc związanego ze spalinami,poprosiłem fachmana coby sprawdził kata, info na kompie wskazywało ,że jest w 65% zapchany, a po dodaniu gazu, otwierał się jakiś zawór i pokazywał tylko...20 %.
Mój przebieg to ponad 142tyś., programik owszem jest i dymi sporo, więc zabieram się do wycięcia kata.
Czy ktoś z Was, przed wycięcięm sprawdzam softem w jakim stopniu jest zapchany katalizator?I czy ten błąd może być związany z zapchanym katem, czy to tylko zbieg okoliczności? Nie ma możliwości potwierdzenia , ze on znowu wyskoczył, bo autem po skasowaniu błędu nie jeżdziłem dużo, być może znowu zapali się lampka....
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez arci9fachmana coby sprawdził kata, info na kompie wskazywało ,że jest w 65% zapchany
To tam jest jakis wskaznik :lol: Tam nie ma nic, co by wskazywalo w ilu % jest zapchane. To nie auto z FAP, gdzie pokazuje w jakim stopniu zapchany jest FAP :idea:
Moze Ty zmien tego machera, a czujnik wymien za 30zl i bedzie spokoj :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftZamieszczone przez arci9fachmana coby sprawdził kata, info na kompie wskazywało ,że jest w 65% zapchany
To tam jest jakis wskaznik :lol: Tam nie ma nic, co by wskazywalo w ilu % jest zapchane. To nie auto z FAP, gdzie pokazuje w jakim stopniu zapchany jest FAP :idea:
Moze Ty zmien tego machera, a czujnik wymien za 30zl i bedzie spokoj :szeroki_usmiech
Było wyraźnie napisane ,że katalizator i cyfry dynamicznie się zmieniały, w zależności czy był bieg jałowy czy dodawał sobie sam gazu....
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez arci9na kompie wskazywało ,że jest w 65% zapchany, a po dodaniu gazu, otwierał się jakiś zawór i pokazywał tylko...20 %.Zamieszczone przez arci9A jeśli to EGR to co oznacza np. 65%...???
przy pedale gazu w podłodze recyrkulacja się wyłącza i zawór jest zakmnięty czyli wysterowanie 4,8%, na jałowym około 75-80%, czyli pewnie otwarty
nie wiem jak traktować te %-nty ale jakoś tak chyba mozna sobie wydumac że 5% i 80% to jakieś skrajne wartości...
[ Dodano: Wto 17 Lip, 07 13:16 ]
a co do wycinania katalizatora, tu mnie nie przybyło ani 1 KM - dokładnie tak samo się auto shamowało...przebieg 250 000 km ale katalizator nie był zabetonowany
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cowboyto chyba oznacza wysterowanie zaworu EGR
przy pedale gazu w podłodze recyrkulacja się wyłącza i zawór jest zakmnięty czyli wysterowanie 4,8%,
Zamieszczone przez cowboya co do wycinania katalizatora, tu mnie nie przybyło ani 1 KM - dokładnie tak samo się auto shamowało...przebieg 250 000 km ale katalizator nie był zabetonowany
chyba zaryzykuje i go wywalę.... :P
Komentarz
-
-
I ja wczoraj pozbylem sie KAT'a, po przejechaniu 175 kkm. Samochod zauwazalnie lepiej sie zbiera :twisted: no i narazie straszny batory mi sie pokazala jak wdepne do deski :evil:
Zobaczymy co bedzie dalej, moze trzeba bedzie korekte zrobic zeby IKARUS'a za soba nie ciagnac. :roll:bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
Perfect service by DobryGrzesWawa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JackalI ja wczoraj pozbylem sie KAT'a, po przejechaniu 175 kkm. Samochod zauwazalnie lepiej sie zbiera no i narazie straszny batory mi sie pokazala jak wdepne do deski
Zobaczymy co bedzie dalej, moze trzeba bedzie korekte zrobic zeby IKARUS'a za soba nie ciagnac.
jak jutro nic się nie zmieni to też zostanę bez kata
Komentarz
-
-
byłem dziś w dwóch zakładach zajmujących się tłumikami, w obydwu proponowali
mi wstawienie nie strumienicy a jakiejś imitacji katalizatora, czyli puszka, które przypomina katalizator jeśli chodzi o wielkość, w środku jest perforowana rura, jest to jakiś "tłumiko przelotowy", czy dobrze jest się w coś takiego pakować? Człowiek mówił, że to po prostu wyciszy wydech, bo tam się gazy rozprężają, ale nie będzie to miało wpływu na "kopnięcie" co o tym sądzicie?
Generalnie wszystko się sprowadza do tego, że nikomu nie chce się rozcinać katalizatora i wspawać tam rurki o odpowiedniej średnicy bo za dużo zabawy...
proponowali mi coś takiego: "tłumik przelotowy" zamiast kata: http://www.allegro.pl/item215480343_...owki_awg_.html
Komentarz
-
-
Mi tlumikarz w miejsce kata wstawil tlumik przelotowy i smigam. Cel byl taki, zeby oszczedzic drugi tlumik.Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
RT, tak jak juz bylo mowione - lepiej wkreca sie z nizszych obrotow i w ogole tak jakby troche odzyl, tzn. zyskal na dynamice. Sa to oczywiscie moje subiektywne odczucia, nie robilem zadnych pomiarow. A co do wplywu na turbine, to czas pokazeJest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
ja wlasnie zaobserwowalem jeszcze jeden dziwny objaw u siebie.... podskoczylo mi spalanie, jeszcze nie wiem czy tylko na MFA czy rowniez w realu, o okolo 1 - 1,5 litra na 100km :shock:
nie mam pojecia skad to sie moglo wziasc :?: ktos ma jakis pomysl :?:
aktualnie z klima w miescie ledwo schodze ponizej 9l, a wczesniej spokojnie sie miescilem ponizej 8. :shock:bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
Perfect service by DobryGrzesWawa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jackalja wlasnie zaobserwowalem jeszcze jeden dziwny objaw u siebie.... podskoczylo mi spalanie, jeszcze nie wiem czy tylko na MFA czy rowniez w realu, o okolo 1 - 1,5 litra na 100km
w te gorące dni też zauważyłem pewną zwyżkę , ale u mnie góra 0,5l więcej na 100km. :roll:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez arci9Zamieszczone przez Jackalja wlasnie zaobserwowalem jeszcze jeden dziwny objaw u siebie.... podskoczylo mi spalanie, jeszcze nie wiem czy tylko na MFA czy rowniez w realu, o okolo 1 - 1,5 litra na 100km
w te gorące dni też zauważyłem pewną zwyżkę , ale u mnie góra 0,5l więcej na 100km. :roll:
P.S: Batory wrocil praktycznie do poziomu z "katem" 8) Tylko trzeba bylo sie przeleciec troszke szybciej pare kilometrow.bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
Perfect service by DobryGrzesWawa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JackalObjaw sie pojawil odrazu po wycieciu kata, wczesniej tego nie mialem... i to jest najdziwniejsze
P.S: Batory wrocil praktycznie do poziomu z "katem" Tylko trzeba bylo sie przeleciec troszke szybciej pare kilometrow.
Acha, moze komp się jakoś "uczy" po wycięciu kata, dostaje jakieś inne sygnały i stąd spalanie wzrosło, powinno po jakimś czasie sie unormować :?:
Komentarz
-
Komentarz